Mieheni haluaa imeä munaa, sallinko?
Kiihottava ajatus, että saisi katsella kahden miehen homoilevan edessäni. Mitä ajattelet asiasta?
Kommentit (84)
Fantasia ja todellisuus on toistensa vastakohta , kuinka moni nauttii elokuvista jotka on täysin totta...........on upeata katsoa ja pohtia , nauttia mitä ei kuitenkaan koskaan toteuta ettei unelma säry.
Sanoisin että joka tapauksessa hän tulee imee kullia , sallit sitä tai et , kun se näköjään kiinnostaa häntä. Minua on myös alkanut kiehtoa sama ajatus , kun vaan löytäisi luotettava siisti kaveri niin haluaisin imeä kullia ja nielaista spermat.
M 64 ukm CD 💃
Nam nam, kelpaisi minullekin. Tekisi mieli ottaa suihin ja saada munaa pyllyyn.
Pian se haluaa panna perseeseen sitä toista miestä. Onnea valitsemallanne tiellä!
Kyllä kelpais mullekkin. Johan tästä muutama viikko mennytkin kun sain.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.08.2014 klo 11:10"]
Kuulostaa toi vieraan miehen munan imeminen vähän sairaalta heteromiehelle, homot ovat sitten eri juttu. Bi-miehet ovat kaikkein pahimpia, panevat kaikkea, mikä liikkuu. Naisella on tollasen kanssa yli 80 prosentin todennäkösyys tulla petetyksi.
Tuntusi siltä, että mies on bi. Heivaa se ja ota kunnon isomulkkunen hetero punaniska paneen. Ei mitään
valkokaulusnörttiä vaan aito raksamies, niin johan pimppi tykkää.
[/quote]
Höpö höpö ota sähkömies niltä ei virta loppu . pimppi hellänä viikon sen rynkytyksen jälkeen.
[/quote]
Virta loppu nopeemmin kun minkään muun ammatin harjoittajalla. Harmi, koska olin kuullut moisen mytin aiemmin ja siksi valinnan tein.
[/quote] niin ja vaihdoin raksamieheen
No nyt kyllä on käynnit niin että olet vahingossa iskenyt automaatio miehen eli vanabee sähkömiehet . Kaikkihan tietävät että automaatio ei ole oikea sähkömies tai pahimmillaan olet iskenyt antenni miehen .
kyllä oikeassa sähkömiehestä löytyy virta kun durasell pupussa.
Raksamiehet on kyllä niin nähty eivät osaa käyttä meiselliä ja yli 50% on ihan avoimesti homoja työmaalla siviilissä sitten esittävät kyllä heteroa
Totta kai. Munan imeminen on ihmisoikeus, niin naisille kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:47"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:27"]
Ei tuo munan imemishalu ole ihan normaalia heteromiehelle. Ronkkiiko hän sit kuiteskin pilluakin?
[/quote]
Minä jättäisin tuollaisen "neitimiehen".
[/quote]
MIKÄ homous teitä vaivaa, kohta kaikki miehet homppeleita. mikä neitimies se on joka on täyshetero no ei mikään.
Olet 100% homo itsekin kun katselet ja koskettelet omaa munaasi joka päivä.
Mun fantasiassa oon kahden miehen kanssa. Ensin toinen panee mua ja toinen runkkaa kun katselee ja hieroo mun rintoja. Sitten toinen panee mua pöydän reunalla ja toinen mies panee tätä miestä. Sitten he vaihtaa paikkoja. En ole mikään kirjailija mutta täällä ainakin fantasioissa on kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Munan imeminen on ihmisoikeus, niin naisille kuin miehille.
Just näin, samoin pillun nuolenta, niin naisille ja miehille!
Rouvan kanssa kolmen kimpassa, ekaks rouva nuoletti pillunsa vieraalla, toiseksi halusi nähdä kyrvän suussani, vasta sitten naitatti itsensä vieraalla. Rouvan ehto kimpaan oli nähdä miestenvälinen suuseksi. M54
Ei ole sinun asiasi sallia, tai kieltää. Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri kuten haluaa. Terveisin Sexpon eettiset polyämmät
Annan vaimon tehdä kavereidensa kanssa mitä tekee, jos viettävät "tyttöjen iltaa". Häneltä myös lupa jos äijien kanssa vähän "saunotaan". ;)
Vierailija kirjoitti:
No, ei tuollaista voi mielestäni kieltää - ei kukaan omista ketään eikä päätä tuollaisesta toisen puolesta.
Mutta en kyllä haluaisi nähdä toimitusta, enkä pussailisi miestä hetkeen sen jälkeen kun olisi pitänyt suussaan jonkun toisen miehen kikkeliä.
Aviorikoksista ei saa tuomiota Suomessa. Saa olla kaikkien täysikäisten kanssa ja touhuta mitä touhuaa, jos molemmat kaikkii. Tai koko ryhmä. ;P
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo munan imemishalu ole ihan normaalia heteromiehelle. Ronkkiiko hän sit kuiteskin pilluakin?
[/quote]
Voi kuule, miesten välisestä seksistä on neiteily kaukana. Heteromiesten naisten kanssa puuhastelut on paljon neitimäisempään lirkuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[/quote]
Voi kuule, miesten välisestä seksistä on neiteily kaukana. Heteromiesten naisten kanssa puuhastelut on paljon neitimäisempään lirkuttelua.
Yhden kovan panomiehen sanoin: kun ruvetaa kunnolla pannemaan, siinä naiset ovat vain tiellä!
No, ei tuollaista voi mielestäni kieltää - ei kukaan omista ketään eikä päätä tuollaisesta toisen puolesta.
Mutta en kyllä haluaisi nähdä toimitusta, enkä pussailisi miestä hetkeen sen jälkeen kun olisi pitänyt suussaan jonkun toisen miehen kikkeliä.