Minkä lainen koulutus kirurkiksi? Käykö oppi sopimuksella?
Kiinostaisi. Tykkään leikata lihaa vilee suikaleiksi. Nyky työ on teurastamolla.
Kommentit (41)
kun sun nykynen "potilas" on jo kylymä.
kirurki mestariksi pääsee oltuaan enste kaks kesää leikkaamassa filee lihoja ja tenttimällä Grein akatemian kaudet.
veistiin! Jos sairaala ei anna omia vehkeitä niin osta sitten kunnon hacgmänin teroitutveitset.
Mun yks kaveri oli kirurkina kaks vuotta kerran ei tykänny meni kortistoon kun sai melkein saman rahan. Kova jätkä dokaan muijaa vaan vaihtuu. Ei muuta kun kirurkiks vaan se on sisä hommaa kuitenkin voittaa meikä läisen raksa homman koska meillä on paskapomo
niin, olen ahkera ja tunnollinen, enkä ole kertaakaan vielä myähästynyt leikkaussalista, vaikka oli bussilakotkin ja muut.
piti olla keski arvon sillon 6.8 kun ite hain koulutus kesti 2 vuotta. Tein niitä hommia 17 vuotta sitten tuli rannelukko. Samaa mieltä et veitset kannataa ostaa ite ostin ne kauppa ratsulta torilta virosta.
Ku paljo helpompiaki tapoja on.
Mä pääsin kirurkiksi ku aloin linkuttaa toista jalkaa, hommasin kävely kepin, hankkiuduin kipu lääke koukkuun ja väitin olevani sukua tohtori Haussille.
Olethan kiinnostunut rahasta ja golfinpeluusta? Paikkasi on siinä tapauksessa leikkaussali!
opetettiin käsi pesu ja naama suojaimen käyttö.
kärestä pitäin. Jos oot avioos ni ota anoppi mukaha, sillä harjoottelemma.
jack the ribber kait kirurki mitään kouluja varmaan käynyt.
mee kysyyn ottaisko eka kesäks hommiin saisit leikatta vanhojaihmisiä. sit kävisit leikkauskurssin(2 viikkoo) vaikka ami edulla
Miten mä nyt oon täällä töissä tän näkösenä?
*hirn*
kirurki mestariksi pääsee oltuaan enste kaks kesää leikkaamassa filee lihoja ja tenttimällä Grein akatemian kaudet.
hommaat veistet ja särkiksen sadetakin ja joo naamalle voi laittaa kahvi suodatimmen ja sit vaan leikkuriin!!!!! palkan maksu on vähä hankalempi. Siihen pitää konsuloida jotain akateemikkoo esim. lasaretin info tyttöö. kysy joku leikkuu yksikön nimi ja ilmota ittes sen alle palkan laksijalle.
jätä veistä mahaa kaverin kaverin tuttu jätti ja menetti kuulemma parhaan veittensä taimaasta toi oli oikein teetetty sitä varten bangogissa
kannaattaa liittyä heti liittoo niin voi pitää sairaslomia heti et pääsee vaikka perjantaina juomaa aikasemmin
niin ja koulutus oli hyvä. oltii röökillä vaan aina ja sit ope vaan et "saatna nyt sisälle" me vaan sanottiin et haista paska äijä. tehtiin kiljua luokassa kukaa huomannut
hommaat veistet ja särkiksen sadetakin ja joo naamalle voi laittaa kahvi suodatimmen ja sit vaan leikkuriin!!!!! palkan maksu on vähä hankalempi. Siihen pitää konsuloida jotain akateemikkoo esim. lasaretin info tyttöö. kysy joku leikkuu yksikön nimi ja ilmota ittes sen alle palkan laksijalle.
joka perjantai kirje kuoressa tehtii näet pimeenä hommia. oli paljon virolaisii ja muita. ne meni aina kesken leikkauksen röökille välillä tumppas vahingossa mahaan
Sydän on se joka sykkii, sitä elä hirveesti töki. Maksa on se iso tumman värinen sileä elin eikä sitäkään kärsi puhkoa. Haima ja mitä lie muita, niin ja munuaiset, niitä on kaks kaikilla. Toisen niistä voi poistaa, ihminen pärjää yhelläkin. Sit kun on kokemusta voit koittaa sydämen siirtoa ja maksan siinä on riskisä kuitenkin mutta aina joku onnistuu. Niin ja varaa vertä paljon siihen pöyvän alle vaikka.
mene hakkemaan vaan suoraan sairaallasta töytä