Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutta Gustafsbergin dieetti taviksille - Mitä mieltä? (sis.linkin)

Vierailija
03.05.2010 |

eli tällaista ruokavaliota Jutta tarjoaa meille tavallisille pylleröille.

http://www.gojuttago.com/

Tulossa on vielä liikuntaohjeet, ja huomenna pitäisi aloittaa. Itse ajattelin olla mukana ihan täpöllä, tää on just sitä mitä tarvitsen. Että joku selkeesti sanoo mitä pitää tehdä ja minä vaan sitten teen just niin.

Aika pienillä kalorimäärillä tossa pitää pärjäillä (reilu 1000 kcal/päivä) Yli 500 kcal vähemmän, kuin mitä kiloklubi mulle suosittelee laihdutukseen. Kiloklubin ohjeilla olen yrittänyt mutta tuntuu että tää olis helpompaa ja nopeampaa tää Jutan hommeli.

Kommentit (134)

Vierailija
101/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haenpa sitten sitä suklaata. Minusta on ihan asiallista sanoa miltä nuo naiset minusta näyttävät. En tajua miksi noiden kuvien perusteella kukaan haluaisi alkaa tuollaiselle dieetille. Ihme turhamaisia ortorektikoita täynnä tämäkin palsta.

Vierailija
102/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinalaiset ruokakaupat, joiden ikkunoissa on aina näytillä paistettuja elukoita. Ne on just tuonnäköisiä kuin tuo kuva, jossa näkyy vaan ämmien tekorusketettuja reisipotkia.

Ole tosiaankaan tarkoitus hankkia mitään fitnesskisoihin sopivaa kroppaa. Ihan eri jutusta on kyse. Ei siis ole kai tarkoitukaan että kukaan tällä dieetillä pääsisi Jutan mittoihin. Se lienee vaatinut vähän enemmän paneutumista :)

Kunnioitan Jutan saavutuksia, mutta itselläni tavoitteena on vain tiputtaa painoa vähintään 15 kiloa.

Se olisi meikäläiselle tosi hurja saavutus.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haenpa sitten sitä suklaata. Minusta on ihan asiallista sanoa miltä nuo naiset minusta näyttävät. En tajua miksi noiden kuvien perusteella kukaan haluaisi alkaa tuollaiselle dieetille. Ihme turhamaisia ortorektikoita täynnä tämäkin palsta.

Ja terveellisempää tuo on kuin se sohvalla makaaminen ja ihran kerääminen, vai mitä luulet?

Vierailija
104/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä for goodness' sake! Ja varmaan jos Jutallakin olisi oikeita töitä, hänelläkin olisi parempaa tekemistä kuin riuduttaa itsensä kiinalaisen paistetun koiran näköiseksi.

Vierailija
105/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on aika hyväkarppausta? ihmettelen tosin miksi kanamunan keltuasita ei saisi syödä? siinähän ne vitamiinit on ja kolestrolikaan ei nouse munien vuoksi..

voisin kyllä olla tuolla dietillä mutta pelkään että saisin liian vähän rasvaa??

Vierailija
106/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin kaipaan enemmän vaihtelua, onneksi ei tartte laihduttaa. Mutta kaipa tuo jonain kuurina/aloituksena menee.

Vierailija
107/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan on aika hyväkarppausta? ihmettelen tosin miksi kanamunan keltuasita ei saisi syödä? siinähän ne vitamiinit on ja kolestrolikaan ei nouse munien vuoksi..

voisin kyllä olla tuolla dietillä mutta pelkään että saisin liian vähän rasvaa??

on keksittykään.

Vierailija
108/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä for goodness' sake! Ja varmaan jos Jutallakin olisi oikeita töitä, hänelläkin olisi parempaa tekemistä kuin riuduttaa itsensä kiinalaisen paistetun koiran näköiseksi.

hirveä märinä siitä että joku tekee asioita eri tavalla ja vielä ojentaa auttavan kätensä, josta joku muu voi saada apua ylipainoon.

Vierailija
109/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä noudattamaan ohjeita ja ihana että nyt on slkeät ohjeet.

Kuukauden päästä varmasti jo tuloksia ja se on lyhyt aika se!

Muistatteko millainen Juttakin oli muutamia vuosia sitten? Oli hieman masua, punaiset hiukset, söi hodareita ym.

Eli tietää mistä puhuu.

Vierailija
110/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diettien ongelma on se, että ne loppuvat aikanaan.

Ja sitten kun palaa takaisin normaaleihin ruokailu- ja liikuntatapoihin, kilot palaavat hiljalleen takaisin.

Ainoa toimiva keino pysyvälle painonhallinnalle on elämäntapojen muutos. Piste. On löydettävä se oikea määrä ravintoa ja liikuntaa, jolla kroppa löytää sen uuden, terveen painon tasapainon ja pysyy siinä. Ja siitä ei voi sitten tinkiä enää koskaan.

Eli laihduttaminen siinä uskossa, että niin ja niin monen viikon tai kuukauden jälkeen voi lopettaa dieetin, alkaa syödä tavalliseen tapaan ja paino pysyy alhaalla, ei toimi.

Vierailija
111/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diettien ongelma on se, että ne loppuvat aikanaan.

Ja sitten kun palaa takaisin normaaleihin ruokailu- ja liikuntatapoihin, kilot palaavat hiljalleen takaisin.

Ainoa toimiva keino pysyvälle painonhallinnalle on elämäntapojen muutos. Piste. On löydettävä se oikea määrä ravintoa ja liikuntaa, jolla kroppa löytää sen uuden, terveen painon tasapainon ja pysyy siinä. Ja siitä ei voi sitten tinkiä enää koskaan.

Eli laihduttaminen siinä uskossa, että niin ja niin monen viikon tai kuukauden jälkeen voi lopettaa dieetin, alkaa syödä tavalliseen tapaan ja paino pysyy alhaalla, ei toimi.

poissa, syön edelleen 4-5 kertaa päivässä ja vaikka en vedäkään diettiä, osaan nykyään paremmin katsoa mitä voin syödä ja millaisia määriä. Myös treeni on jäänyt elämäntavaksi. Suklaa ja sipsit eivät ole houkutelleet enää vuosiin, mutta herkkupäivän pidän kerran viikossa. Dieetti opetti sen, että kun syö hyvälaatuista ruokaa, niin sitä ruokaa saa syödä ihan kivoja määriä eikä kauheaa nälkää tarvitse nähdä. Ruokavalioni perustuu pitkälti kasviksiin, hyvälaatuiseen lihaan, kalaan, kanaan, täysjyvätuotteisiin, raejuustoon, rahkaan; kaikki samaa mitä dieetissä on.

Vierailija
112/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha olla kateellinen hoikille ja itkeä läskejään ettei ne lähde kun lappaa suuhunsa kokoa ajan herkkuja.

Vierailija
113/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa, syön edelleen 4-5 kertaa päivässä ja vaikka en vedäkään diettiä, osaan nykyään paremmin katsoa mitä voin syödä ja millaisia määriä. Myös treeni on jäänyt elämäntavaksi.

Hienp juttu että dieetti johti elämäntapojen muutokseen,ja kilot ovat pysyneet poissa. Onnittelut!

Tuota nimenomaan tarkoitin kirjoituksellani: pelkkä muutaman viikon tai kuukauden dieetti itsekseen ei riitä, jos sen jälkeen palaa lähtötilanteeseen ruuan ja liikunnan suhteen.

Dieetin käyttäminen lähtölaukauksena elintapojen remonttiin sen sijaan on toki hyvä juttu ja juuri kuten pitääkin toimia, mutta siihen pitää tietysti asennoitua siten. Niin että alkuun esim. tehodieetti ja sen jälkeen kun ihannepaino alkaa lähestyä, ruokavaliota voi ruuvata VÄHÄN takaisin päin. Mutta jos palaa täsmälleen samoihin tapoihin kuin ennen dieettiä, niin palaavat kilotkin sitten hiljalleen.

Vierailija
114/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien hommaa. Ravinto on yksinkertainen asia. Jos sitä saa liikaa, ihminen lihoo, jos liian vähän, laihtuu.

Vierailija
115/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poissa, syön edelleen 4-5 kertaa päivässä ja vaikka en vedäkään diettiä, osaan nykyään paremmin katsoa mitä voin syödä ja millaisia määriä. Myös treeni on jäänyt elämäntavaksi.

Hienp juttu että dieetti johti elämäntapojen muutokseen,ja kilot ovat pysyneet poissa. Onnittelut!

Tuota nimenomaan tarkoitin kirjoituksellani: pelkkä muutaman viikon tai kuukauden dieetti itsekseen ei riitä, jos sen jälkeen palaa lähtötilanteeseen ruuan ja liikunnan suhteen.

Dieetin käyttäminen lähtölaukauksena elintapojen remonttiin sen sijaan on toki hyvä juttu ja juuri kuten pitääkin toimia, mutta siihen pitää tietysti asennoitua siten. Niin että alkuun esim. tehodieetti ja sen jälkeen kun ihannepaino alkaa lähestyä, ruokavaliota voi ruuvata VÄHÄN takaisin päin. Mutta jos palaa täsmälleen samoihin tapoihin kuin ennen dieettiä, niin palaavat kilotkin sitten hiljalleen.

syödään kunnon ruokaa, eikä kituutella millään kaalisopalla ;) Odotan mielenkiinnolla Jutan treeniohjettakin. Naisilla tuppaa olemaan juuri se vääränlainen käsitys, että on ihanaa olla tikkulaiha hankisääski ja sitten kituutellaan sen vuoksi kauheassa nälässä kunnes taas repsahdetaan ja syödään jääkaappi tyhjäksi. Olin itsekin aikaisemmin tällainen, ennen kuin kehonrakennuksen ammattilainen opasti miten pitää syödä ja treenata. Vanhoihin tapoihin ei kannata palata, mutta sen verran kannattaa jossain välissä löysätä, että jotain pientä herkkua voi silloin tällöin itselleen sallia. luulen että jutta tähän jossain vaiheessa ohjeetkin antaa.

Vierailija
116/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinien hommaa. Ravinto on yksinkertainen asia. Jos sitä saa liikaa, ihminen lihoo, jos liian vähän, laihtuu.

Mikäli et ole ymmärtänyt, niin AIKUISILLA naisilla ja miehillä voi olla melko vääristyneitäkin tapoja ja ajatuksia/luuloja liittyen ruokavalioon ja sinustako on väärin sitten että joku niissä auttaa ja ohjeistaa? teinien hommaa on morkata toisia ihmisiä ja tuoda esille omaa "paremmuuttaan"...

Vierailija
117/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen normaalipainoinen, enkä olisi todellakaan niin typerä, että kuvittelisin jonkun raejuustodieetin muuttavan elämäni. Läskit syövät liikaa ja liikkuvat liian vähän, enkä ole ikinä tajunnut miten sen ymmärtäminen voi olla muuten aivan normaaliälyisille ihmisille ylivoimaista. Mutta menkää vaan Jutan personal kursseille kuntoilemaan ja syömään Jutan personal kanaa hintaan 960 euroa viikko jos tuntuu, että se ratkaisee ongelmanne ;-)

Vierailija
118/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen normaalipainoinen, enkä olisi todellakaan niin typerä, että kuvittelisin jonkun raejuustodieetin muuttavan elämäni. Läskit syövät liikaa ja liikkuvat liian vähän, enkä ole ikinä tajunnut miten sen ymmärtäminen voi olla muuten aivan normaaliälyisille ihmisille ylivoimaista. Mutta menkää vaan Jutan personal kursseille kuntoilemaan ja syömään Jutan personal kanaa hintaan 960 euroa viikko jos tuntuu, että se ratkaisee ongelmanne ;-)

joitakin ihmisiä täällä... sitäpaitsi raejuusto on hyvää ;)

Vierailija
119/134 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että joku tuollaisen viitsii yleiseen jakoon laittaa ja ohjeistaa taviksia.

Vierailija
120/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kysyin että mitä mieltä ihmiset tästä ovat, ja johan sen saattoi etukäteen arvata, että löytyy monia joiden mielestä tämä on silkkaa hulluutta ja huijausta :)

Minulle tämä on viimeinen oljenkorsi. Kaikkea on tullut kokeiltua painonvartijoista karppaukseen. Joskus on mennyt paremmin, useammin kuitenkin huonommin ja lopputuloksena aina vaan enemmän ja enemmän painoa.

Joku kettuili, että ihmettä odotan tapahtuvaksi. Ihme se onkin, jos MINÄ jaksan "kituuttaa" kuukauden, jopa ylikin tällä ruokavaliolla. Minä, kulinaristi, herkkusuu, mättöruuan ylin ystävä ja liikunnan karttaja.

Mutta- eipä kyllä kituutukselta tunnu, tunti sitten söin välipalaksi proteiinipatukan (ihan hyvää, ei mikään fazerin suklaanautinto, muttei vastemieistäkään:)) ja nyt on kyllä niiiin täysinäinen olo että tuntuu aivan hullulta että parin tunnin päästä pitäisi syödä taas kunnon lautasellinen ruokaa.... Hassua.

Olen kai ollut sellainen päiväpaastoaja, elänyt parilla leivällä iltaan asti ja sitten kauhonut herkkuja illalla enemmän kuin laki sallii :) Että on vähän totuttelemista tässä säännöllisyydessä.