Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsbergin dieetti taviksille - Mitä mieltä? (sis.linkin)

Vierailija
03.05.2010 |

eli tällaista ruokavaliota Jutta tarjoaa meille tavallisille pylleröille.

http://www.gojuttago.com/

Tulossa on vielä liikuntaohjeet, ja huomenna pitäisi aloittaa. Itse ajattelin olla mukana ihan täpöllä, tää on just sitä mitä tarvitsen. Että joku selkeesti sanoo mitä pitää tehdä ja minä vaan sitten teen just niin.

Aika pienillä kalorimäärillä tossa pitää pärjäillä (reilu 1000 kcal/päivä) Yli 500 kcal vähemmän, kuin mitä kiloklubi mulle suosittelee laihdutukseen. Kiloklubin ohjeilla olen yrittänyt mutta tuntuu että tää olis helpompaa ja nopeampaa tää Jutan hommeli.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kysyin että mitä mieltä ihmiset tästä ovat, ja johan sen saattoi etukäteen arvata, että löytyy monia joiden mielestä tämä on silkkaa hulluutta ja huijausta :)

Minulle tämä on viimeinen oljenkorsi. Kaikkea on tullut kokeiltua painonvartijoista karppaukseen. Joskus on mennyt paremmin, useammin kuitenkin huonommin ja lopputuloksena aina vaan enemmän ja enemmän painoa.

Joku kettuili, että ihmettä odotan tapahtuvaksi. Ihme se onkin, jos MINÄ jaksan "kituuttaa" kuukauden, jopa ylikin tällä ruokavaliolla. Minä, kulinaristi, herkkusuu, mättöruuan ylin ystävä ja liikunnan karttaja.

Mutta- eipä kyllä kituutukselta tunnu, tunti sitten söin välipalaksi proteiinipatukan (ihan hyvää, ei mikään fazerin suklaanautinto, muttei vastemieistäkään:)) ja nyt on kyllä niiiin täysinäinen olo että tuntuu aivan hullulta että parin tunnin päästä pitäisi syödä taas kunnon lautasellinen ruokaa.... Hassua.

Olen kai ollut sellainen päiväpaastoaja, elänyt parilla leivällä iltaan asti ja sitten kauhonut herkkuja illalla enemmän kuin laki sallii :) Että on vähän totuttelemista tässä säännöllisyydessä.

jos haluaa tuloksia.

Vierailija
122/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuanlaittotaidoillaan. Saati älyllään ;)!

Siis jos 45g:aan kaurahiutaleita lisää n. 3dl vettä ja hauduttaa seoksen, niin siitä tulee jotenkin energiapitoisempaa, vai?

Tai

Jos 200g kasviksia ja 100g naudanlihaa/kanaa/kalaa laittaa kattilaan veden kanssa ja keittää sen keitoksi, niin myös sen energiapitoisuus jotenkin nousee ihan huimasti?

Nimim. Ei tarvii ihan joka päivä vetää noita aineksia samalle lataselle sekaisin ihan "paljaaltaan" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kalorimäärällä on kenenkään turha kuvitella lihovansa! Kukaan suomalainen nainen ei ole niin pieni, ettäkö lihoisi alle 1200kcal:n energiamäärällä! Tai jos on, niin silloin ei enää ole tarvetta laihduttaa mutta lihaksia voisi hankkia sitten enemmän, jotta se energiankulutuskin himpun verran kasvaisi...

Vierailija
124/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo eilen. Tätä ennen hyvin samantapaisella ruokavaliolla, mutta kyllä tämä on niin helppo ja hyvä, ei enää hapuilua tai miettimistä.

Kiitos Bull!

Huomaa, että asiantuntija on laatinut ruokavalion, nälkä ei vaivaa juurikaan. Mausteilla ja eri kasviksilla saa vaihtelua, vaikka perusta pysyykin samana.

Olen omin neuvoin laihduttanut jo yli 20 kg, nyt loput lähtee tällä :)

Vierailija
125/134 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIINPÄ! joopa joo... tytöt rupee näyttämään miehiltä ja miehet luolamiehiltä :) sitten vielä hitonmoiset rypyt kasvoihin kaupanpäälle kun tuo rasvakin on karsittu liki kokonaan pois ;)

ps. yöttömiä öitä,viluisia päiviä,hermot kireellä ja lopputulos rusinan näköinen iho naamassa...

kyllä se nyt on niin että ruoasta tulee nauttia ja sen on maistuttava hyvälle + rasvaa on oltava että pysyy kylläisenä ja kuka jaksaa ajatella vain ruokaa ja sen rytmittämistä,siis syödä jatkuvasti...

tää perustuu vain siihen että korvattais jutan/gozillan tuotteilla noita aterioita,sekä anorektikon kalorimäärät saadaan taas tolla liki nolla-rava linjalla!

Vierailija
126/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tätä dieettiohjetta tallessa? Jutan sivuilta se on poistettu! *törkeetä*

ainakin muistaakseni siinä oli paljon raejuustoa, sokeritonta mehukeittoa, kasviksia ja lihaa...

Vierailija
127/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity mukaan porukkaan niin saat ohjeet. Ei ole ruokavalio muuttunut viime vuodesta.

Vierailija
128/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koneella ne ohjeet tallennettuina,jos tähän ketjuun ei kukaan ole laittanut? En jaksa kaikkia viestejä läpi selata

Vierailija
129/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan löytänyt.

Vierailija
130/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koneella ne ohjeet tallennettuina,jos tähän ketjuun ei kukaan ole laittanut? En jaksa kaikkia viestejä läpi selata

Voisitko laittaa sen dieetin tänne? Ei ole enää Jutan sivuilla ja en viitsis rekisteröityä mihinkään

Vierailija
131/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tänne saa laittaa. hölmöjä olette. jos ei kiinnosta liittyä mukaan ni ei sillon tartte saaha tietää ruokavaliotakaan. mun mielestä.

Vierailija
132/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkaisivat sen alunperin?

Vierailija
133/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku se tais olla vahinko. Siksihän se on sittemmin poistettukin. Ja sitä ei nykysin saa ku liittymällä. Eikä se liittyminen niin kamalaa ole?? Ei se mitään maksa eikä velvoita mihinkään. Jos tarpeeksi kiinnostaa ni sen verran pitäs jaksaa vaivautua.

Vierailija
134/134 |
08.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan tuolla ruokavaliolla elä