Jutta Gustafsbergin dieetti taviksille - Mitä mieltä? (sis.linkin)
eli tällaista ruokavaliota Jutta tarjoaa meille tavallisille pylleröille.
http://www.gojuttago.com/
Tulossa on vielä liikuntaohjeet, ja huomenna pitäisi aloittaa. Itse ajattelin olla mukana ihan täpöllä, tää on just sitä mitä tarvitsen. Että joku selkeesti sanoo mitä pitää tehdä ja minä vaan sitten teen just niin.
Aika pienillä kalorimäärillä tossa pitää pärjäillä (reilu 1000 kcal/päivä) Yli 500 kcal vähemmän, kuin mitä kiloklubi mulle suosittelee laihdutukseen. Kiloklubin ohjeilla olen yrittänyt mutta tuntuu että tää olis helpompaa ja nopeampaa tää Jutan hommeli.
Kommentit (134)
Kahdessa yössä tippui kilon verran. Olen siis normaalipainon rajalla bmi 25,2, eli en mikään läski enää, ja laihduttanut yli 20 kg. Tämä tosiaan toimii, olo on energinen ja liikunta maistuu. Mutta ensiviikolla oletan, että nälkä iskee päälle, kun aineenvaihdunta alkaa pelata oikein kunnolla :)
Tosi hyvä juttu tämä, ei uusavuttomille tosin. Joillekin kun tuntuu puuron keittokin olevan ylivoimaisen vaikeaa :D
Ja tätä pitää tosiaan noudattaa 100 %, ei mitään kosteita baari-iltoja tai karkkipusseja. Mulle ei mikään ongelma.
Olen pitkään etsinyt tämän tyyppistä ja nyt se tuli. Viikonloppuna saattaa tehdä tiukkaa.
mä aloitin vasta eilen, mutta ei kyllä yhtään tule nälkä. En edes meinannut sortua tämän päivän äitienpäivähoukutusten edessä :)
Ja mulla semmonen kuutisen kiloa pudotettavana. Mä oon tässä just miettinyt, että miten en paina kuin 60 kiloa. Mä vedän vakituisesti päivittäin ainakin 3000 kaloria, joista ainakin 2000 herkuista.
Mistä osoitteesta tuo dieettiohje löytyy? Olen yrittänyt klikata noita inkkejä, mutta en valitettavasti löydä...... Nyt olis viimeinen aika ottaa itseäni niskasta kiinni, kun tuo lapsilukukin on täynnä!!!! Kiitos tiedoista jo etukäteen!
noh, en olekaan syönyt roskaruokaa melkein neljään kuukauteen, joten suon sen itselleni :)
liikuntaa harrastin kyllä, käveltiin kaverin kanssa reippaasit tunti. :)
mulla on tippunut nyt kaksi kiloa viikossa.
jes!
t. se joka ei noudata ruokavaliota
ps. huomenna kotitreeni ainakin 4x läpi!
Tuollaiset ihmedietit ovat syvältä, ne eivät opeta mitään loppuelämän elintavoista, vaan kilot tulevat korkojen kanssa takaisin. Noin pienellä kalorimäärälä kroppa on nälkiintyneessä tilassa, ja kontrollin pettäessä homma leviää käsiin. Eli hidas mutta varma laihdutus on parasta
En jaksanut lukea koko ketjua, saattaa olla että joku on jo ehtinyt kertoa, että
älä huoli. Tuolla treeniohjelmalla, vaikka tiukka onkin, ei tavan av-mammasta tule Jutan näköistä, ei lähellekään. Sellainen kroppa vaatii todella pitkän ja omistautuneen harjoittelun ja diettauksen.
Jutan tai muiden fitnesihmisten ulkonäkö ei kyllä vastaa omaakaan kauneusihannettani, enkä muutenkaan suhtaudu varauksettoman positiivisesti ko. harrastukseen (elämäntapaan?). Itse pidän eniten suht. treenatusta, mutta kuitenkin terveessä määrin rasvaa sisältävästä kropasta.
Unohtamatta sitä tosiasiaa, että eri ihmisille sopivat eri asiat. Joku voi olla todella kaunis laiheliinina, toinen pyöreälihaksisena ja kolmas pikkaisen pulleana. Ja monet meistä omina, vähän löysinä ja muhkuraisina, mutta onnellisina ja itseemme tyytyväisinä mammoina :)
..ei noudata tuota prikuulleen ja sitten kitisevät kun ei tule tuloksia.
..ei noudata tuota prikuulleen ja sitten kitisevät kun ei tule tuloksia.
mutta olen saanut lisäpontta tästä hommasta.. olen esim opetellut rahkan syömistä ja on muutenb ihan hyvää :)
olen kiloklubbaillut tammikuusta ja painoa olen saanut sillä pois noin kilon/ kuukausi, eli hitaasti ja varmasti!
parasta jutan "dietissä" on noi treenit, joitan en ilman juttaa olisi osannut kotona tehdä!
t. se joka ei noudata ruokavaliota!
ja kyselen samalla että miten menee niillä, jotka ovat kyseisellä dieetillä.
Ap:lle kommentoisin, että ratkaisin tuon alhaisen kalorimäärän sillä, että syön kasviksina aika paljon herneitä/maissia, niin kaloreita tulee edes vähän enemmän.
Hyvin meni, mutta viikonloppuna tapahtui repsahdus juhlissa. No, ei kun tuulta purjeisiin ja takaisin ruotuun! 3 kg oli lähtenyt ennen tuota repsahdusta, sekä vyötäröltä 4 cm ja lantiolta 3 cm. Selvimmin muutoksen huomasi mahassa, joka alkaa jo lähestyä litteää!
Toimii hyvin, ja raaka-aineista saa kokattua kaikenlaista, jos viitsii.
-2,1 kg viikossa! Tämä on loistava dieetti, joka toimii! Kaikille arvostelijoille haluan sanoa tämän: Kaikkein järjettömimpiä dieettejä ovat sellaiset, joissa pitää joka päivä kokata joku uusi hienolta kuulostava ruoka! Tyyliin lounaaksi Gratinoidut lammaspihvit ja vihreä höystö ja päivälliseksi Kasvislastut chilisalsan kanssa ja jälkiruuaksi Eksoottinen hedelmäsalaatti ja pashakastike. Siis voe helevata! Ei toimi arjen pyörityksessä! Olen ammatiltani kokki ja tällä hetkellä kotiäiti, eikä ruuanlaitto tuota minulle mitään ongelmaa. Mutta kuka jaksaa alkaa nälkäisenä vääntämään jotain tuollaista ja vielä huolehtia siitä että kaikki tarvittavat hienot raaka-aineet löytyy jääkaapista?! Kenellä on tähtianista, karambolaa ym. kivoja juttuja aina jääkaapissa valmiina? Ei kellään! Se yks julkkis ravitsemusterapeutti, sen kannattais myös alkaa tälle kuurille, tekisi terää hänenkin muodoilleen. Hänellä on kans niin monimutkaiset dieettiohjeet että huh huijaa. Tämä on paras tapa laihduttaa, kiinteytyä, päästä makeanhimosta ja oppia syömään oikein. Tästä on niin helppo jatkaa, kun kilot on karistettu, lisää vaan kokoa annoksiin, ja monipuolistaa aterioita.
Nuo ruoat mitä tuossa oli oli vaan liian oksettavia mun makuun. Kumpa joku ravitsemusterapeutti tekisi vastaavan dietin vähemmän ällöistä aineista!!! Oikeasti kuvottavaa vetäää purkki raejuustoa jossa pieni liraus mehukeittoa. Ei mene etomatta alas kyllä mulla.
EN LÖYDÄ MILLÄÄN NETISTÄ TÄTÄ JUTAN OHJETTA TAVIKSILLE.VOITTEKO AUTTAA JA LAITTAA SEN MINULLE TÄHÄN.KIITOS
mutta ao. linkkiä on selattava muutama sivu taaksepäin. Sieltä löytyy!
Uusi "kimppadieetti" alkaa 23.8. Täältä löytyy infoa ja varmaan ne edellisetkin ohjeet.
http://www.fitfarm.fi/
Osaako kukaan sanoa, onko tuokin dieetti suunniteltu menetelmällä - paljon lihaa, salaattia, raejuustoa ja rahkaa? Olisi kiva, jos joku tekisi valmiit ohjeet kasvisruokailijoillekin sopivaksi...
Onko sulla tuo ohje vielä jossain tallessa? kun ei näy ja haluisin yrittää laihduttaa!
itse en eilen noudattanut ruokaohjeita enkä varmaan täysin aio nooudattaakkaan, mutta tuosta liikunta osiosta olen innostunut.
tein eilen kotitreenin kaksi kertaa aamulla ja illalla, tänään olen kävellyt/hölkännyt hieman alle tunnin aamulla enne aamupalaa, ja nyt tein banaanipirtelön aamupalaksi. (banaania piimää mustikkakeittoa ja leseitä)
nyt kauppaan "hamstraamaan" raejuustoa ja rahkaa! :)
tsemppiä muillekkin