venäjän rintama on romahtamassa ja joukot murrettu
venäjän joukot uupuneet ja vähissä
https://united24media.com/latest-news/russian-army-loses-more-territory…
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Putin yrittää saada kaikki rintamalle, mikään ei auta
Tämä
Öljyn vienti on seis 😂🤣
Putten armeija perääntyy Ukrainassa 🍾
Ukrainan dronet hallitsee venäjän ilmatilaa 😂
venäjän voimat on loppu
Pari päivää sitten Putleri määräsi pankkien yms. yritysten hoitamaan jatkossa itse oma ilmapuolustuksensa, armeijalta ei enää liikene apua.
Ukraina etenee taas ja venäjä perääntyy useilla rintamalohkoilla. Esim. Lymanissa 😂🤣
Lisäksi edes Pietarissa ei ilmapuolustus enää toimi, ja ukrainalaiset droonit saavat lentää taivaalla iigorien ihmeteltävänä ihan rauhassa. Pikkuhiljaa voi lainata Mertarantaa ja sanoa että Venäjä on lyöty, punakone on lyöty!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012053437.html
Tunnelmia Pietarista kansainvälisen talousfoorumin alkaessa. 😂🤡
Kaalin tuoksuisesta pierukaasua pursuavassa maassa on huono kasvattaa leipää.
Siksi Putinin lebensraum.
Vierailija kirjoitti:
Pari päivää sitten Putleri määräsi pankkien yms. yritysten hoitamaan jatkossa itse oma ilmapuolustuksensa, armeijalta ei enää liikene apua.
Rupeaa epätoivoisuudessaan kuulostamaan jo nassejen Volkssturmilta.
Hyvä olis kun sais vaan mahdollisimman paljon väkeä rintamalle.
Mitä vähemmän maailmassa on venäläisiä sen parempi.
"Kuollut venäläinen paras venäläinen"
Kiinalaiset soitti Putinille Joutsenlampea 🤣
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi varmaan ruokakaupat määrätään perustamaan itse omat sotilasyksikkönsä.
Vierailija kirjoitti:
Slaavi = slave = orja.
Orjakansaa.
Pohjois-Korean sankarit raiskasivat heidän venäjän-kielen opettajan.
https://censor.net/en/video_news/3520909/pivnichnokoreyiska_gumanitarka
"North Korean mercenaries ra-ped a 28-year-old teacher at the Russian University of Peoples' Friendship, who had come to Kursk to teach them Russian.
According to the woman, the ra-pe took place on the night of 12 November in the village of Kromskiye Byki. The rap-ists broke into the house where the woman was spending the night, taped her mouth, tied her up, and began to be at and ra-pe her. After two hours of abu-se, the teacher managed to escape from her students because they were distracted by the search for alcohol."
Vierailija kirjoitti:
Öljyn vienti on seis 😂🤣
Putten armeija perääntyy Ukrainassa 🍾
Ukrainan dronet hallitsee venäjän ilmatilaa 😂
venäjän voimat on loppu
venäjä ei osaa
Ihanaa, kohta päästään jälleen rakentamaan.💪
Kyllä sitä nyt täällä nauretaan, mutta muuten istutaan suljettujen sälekaihtimien takana niiden hätävarapakkausten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nyt täällä nauretaan, mutta muuten istutaan suljettujen sälekaihtimien takana niiden hätävarapakkausten kanssa.
Ja hyvästellään lapset kun tulee droonivaroitus.😂
Putin yrittää saada kaikki rintamalle, mikään ei auta