Jutta Gustafsbergin dieetti taviksille - Mitä mieltä? (sis.linkin)
eli tällaista ruokavaliota Jutta tarjoaa meille tavallisille pylleröille.
http://www.gojuttago.com/
Tulossa on vielä liikuntaohjeet, ja huomenna pitäisi aloittaa. Itse ajattelin olla mukana ihan täpöllä, tää on just sitä mitä tarvitsen. Että joku selkeesti sanoo mitä pitää tehdä ja minä vaan sitten teen just niin.
Aika pienillä kalorimäärillä tossa pitää pärjäillä (reilu 1000 kcal/päivä) Yli 500 kcal vähemmän, kuin mitä kiloklubi mulle suosittelee laihdutukseen. Kiloklubin ohjeilla olen yrittänyt mutta tuntuu että tää olis helpompaa ja nopeampaa tää Jutan hommeli.
Kommentit (134)
mutta en toivo niiden vaihtuvan dieetiini aikana vaaleiksi...ehheeee...
ole tarkoitus loppuelämää elellä. Itse olen lähes identtisellä treenannut ja laihduttanut aikanaan ja hyvin tepsi, kiloja lähti 14. Ihan normaali dietti fitness- ja kehonrakennuspiireissä.
jossain vaiheessa tulis kyllä rahkat ja raejuustot jo korvistakin pihalle. Ja noin isoa aamupalaa en jaksaisi vetäistä ainakaan yhdeltä istumalta.
jossain vaiheessa tulis kyllä rahkat ja raejuustot jo korvistakin pihalle. Ja noin isoa aamupalaa en jaksaisi vetäistä ainakaan yhdeltä istumalta.
treenatakin jaksaa dieetin kanssa samaan aikaan.
Kysyn siis numerolta 2.
Riittikö pari kuukautta?
Itsellä tarkoitus ainakin juhannukseen asti tiukkistella tällä kuurilla.
ap
näyttäisi Jutalta vaan Shrekiltä, jonka kanssa hän näkyy poseeraavan yhdessä kuvassa.
näyttäisi Jutalta vaan Shrekiltä, jonka kanssa hän näkyy poseeraavan yhdessä kuvassa.
herätä yölläkin syömään.
...on kyllä aikamoinen rääkki kropalle.
Tän ihramäärän kantaminenkin on kai pidemmän päälle aikamoista rääkkiä kropalle. Ja sielulle.
ap
kanssa mukana, kaupassa jo kävin.
Katotaan miten käy, helppoa ei tule olemaan, mutta jotain on nyt tehtävä!
Pitäiskö tännekin perustaan oma tsemppiketju?
kiinalaiset ruokakaupat, joiden ikkunoissa on aina näytillä paistettuja elukoita. Ne on just tuonnäköisiä kuin tuo kuva, jossa näkyy vaan ämmien tekorusketettuja reisipotkia.
kiinalaiset ruokakaupat, joiden ikkunoissa on aina näytillä paistettuja elukoita. Ne on just tuonnäköisiä kuin tuo kuva, jossa näkyy vaan ämmien tekorusketettuja reisipotkia.
Valkea läskikään ei ole sen kauniimpaa katsottavaa.
saa, voit ihan rauhassa jatkaa suklaan syöntiä
Näin vain silikonitissikuvia ja botoxhuulia...