Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on perhe, jossa...?

Vierailija
23.05.2010 |

Lapsille ostetaan jatkuvasti uusia leikkikaluja ja kalliita vehkeitä jotta saadaan ne pois jaloista kuljeksimasta. On mopoautot sun muut mutta lapsilla ei ole kunnioitusta muita kohtaan. Perheessä etäiset välit ja kaikki elävät samojen seinien sisällä omaa elämäänsä. Vanhemmat aina töissä. Mulle tulee ekana mieleen tästä akateeminen perhe.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ne akateemiset just sellasii! Ihan kamalia. Pitäis huostaanottaa kaikkien akateemisten lapset.

Nyt kaikki joukolla haukkumaan akateemisia perheitä!

Vierailija
2/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan suht ok koulutettuja ja kaikki tavarat mitä lapsi harvoin saa ostetaan kirpparilta. Enemmän vietetään aikaa yhdessä ulkona tai riehutaan lapsen kanssa sisällä. Että kannattaa toki AINA yleistää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei itse saaneet juuri mitään... ei materiaalista eikä hekistä pääomaa ja nyt antavat sitä materiaalista kun muuta ei osaa

Vierailija
4/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ei itse saaneet juuri mitään... ei materiaalista eikä hekistä pääomaa ja nyt antavat sitä materiaalista kun muuta ei osaa

mua ärsyttää kun mieheni syytää kaikkea mahdollista materiaa kun minä haluaisin painottaa muita arvoja.. pojasta tulossa hyvää vauhtia materialisti. Toisaalta; itse olen pentuna saanut kaiken mahdollisen mitä rahalla voi saada, enkä ole materialisti, mielestäni ollenkaan. Tämän johdosta joskus tuntuu, että minua arvostellaan valtavasti, koska käytän kierrätettyjä vaatteita enkä panosta sisustukseen. Käytän rahani mieluummin muuhun, hyvään ruokaan ja esim matkusteluun.

Vierailija
5/5 |
23.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska useimmilla akateemisilla aloilla on niin huonot palkat, että ei ole rahaa mihinkään mopoautoihin tms