Katsoin valokuvia läpi elämän ja tajusin etten ollut edes nuorena kaunis
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
entä sitten. ulkonäkö on niitä asioita, joihin ei oikein voi vaikuttaa.
Ei sillä olekaan väliä, varsinkaan enää. Kunhan totesin 🙂
Silti kelpaat kelle vain. T. Juha Tapio
Mulle on käynyt päinvastoin. Kun katselen vanhoja kuvia mietin että mitä minä oikein olen ajatellut kun olen ulkonäköäni arvostellut vähän kaikesta. Senkin ajan olisi voinut käyttää mukavammin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Juha, mutta kelpaaminen ei kuulosta kovinkaan mieltä ylentävältä.
Mä oon nyt kaunis mitä sillä tekee?
En minäkään. Yksi syy siihen, miksi ei ollut juuri seurustelukumppaneita.
Eihän kaikki ole kauniita ja oikeasti kaunis nainen säilyttää kauneutensa vanhanakin. Suurin osa meistä on enemmän tai vähemmän tavallisen näköisiä eikä siinä ole mitään vikaa.
Mä olen nuoruus kuvissa tosi nätti. Ei sitä silloin arvostanut. Luonteeltani en ole peilailija vaan ihan tavallinen haluan olla, muut asiat tärkeämpi kuin ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on käynyt päinvastoin. Kun katselen vanhoja kuvia mietin että mitä minä oikein olen ajatellut kun olen ulkonäköäni arvostellut vähän kaikesta. Senkin ajan olisi voinut käyttää mukavammin.
Mulla oli sama. En osannut yhtään arvostaa omaa ulkonäköäni. Aikansa olisi voinut käyttää paremminkin, kuin etsimällä suurennuslasilla virheitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisille ei mikään riitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina miettinyt että onko tuo kehu vai haukku. Ilmeisesti kehu kun kuuntelijat tykkäävät.
Olen melko varma, että olit silti mielenkiintoisen ja elämää pursuavan näköinen.
entä sitten. ulkonäkö on niitä asioita, joihin ei oikein voi vaikuttaa.