Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jutta Gustafsbergin dieetti taviksille - Mitä mieltä? (sis.linkin)

Vierailija
03.05.2010 |

eli tällaista ruokavaliota Jutta tarjoaa meille tavallisille pylleröille.

http://www.gojuttago.com/

Tulossa on vielä liikuntaohjeet, ja huomenna pitäisi aloittaa. Itse ajattelin olla mukana ihan täpöllä, tää on just sitä mitä tarvitsen. Että joku selkeesti sanoo mitä pitää tehdä ja minä vaan sitten teen just niin.

Aika pienillä kalorimäärillä tossa pitää pärjäillä (reilu 1000 kcal/päivä) Yli 500 kcal vähemmän, kuin mitä kiloklubi mulle suosittelee laihdutukseen. Kiloklubin ohjeilla olen yrittänyt mutta tuntuu että tää olis helpompaa ja nopeampaa tää Jutan hommeli.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos teet tuon Jutta G:n systeemin mukaan, pidä se linja äläkä hermoile Kiloklubin väreistä. Niillä voi olla eri laskentatavat ja kalorioletusarvot.

- Tiitu

Vierailija
42/134 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kuka näiden muutamien ämmien muroihin on kussut, mutta eihän sitä voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

Kuten ap:kin alussa totes niin tällainen dieetti on hyvä silloin kun haluaa tarkat ohjeet mitä syödä ja kuinka paljon, pääsee helposti alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,7 kg! Tosi hyvin pitkään laihduttaneelta! Ensviikolla varmaan vielä kiihtyy tuo pudotustahti. Luotan tähän dieettiin 100 %, ikinä en ole laihduttanut ilman nälkää, nyt teen niin :)

Vierailija
44/134 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ollaan dieetillä, ilman repsahduksia.

Jos repsahduksena ei pidetä sitä, että töiden takia yhtenä päivänä ateriavälit pääsivät venymään liikaa. Ei ollut meinaan kivaa. Sitten kun ehtii tulla ihan kunnon nälkä, alkaa kaikenmaailman mieöiteot vallata ajatuksia :)

Onneksi en ehtinyt sortua vaan sain ajoissa terveellisen aterian kyhättyä ja nautittua.

Opinpa pitämään huolta että syön aina kolmen-neljän tunnin välein enkä yhtään harvemmin.

Olo on pirteä, hyvä ja kevyt.

T: ap 2 kiloa pienempänä

Vierailija
45/134 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo viime viikolla aloitin liikunnat, mutta tänään ruokavalion. Aamupala oli ainakin tosi iso annos! Tänään tarkoitus käydä ostamassa kaupassa niitä lisäravinteita, dietmixejä ym. Aloitin kotitreenillä, tarkoitus olisi "uskaltautua" salillekin. Mulla ainakin tuo kotitreenikin on tehokas, kaksi kertaa kun vedän sen läpi niin ihan lämmin tulee. Nyt on etureidet kipeenä :-) Lapsetkin innostuivat tekemään liikkeitä perässä, jopa 1v3kk ikäinenkin omalla tyylillään :-D

Vierailija
46/134 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan miten menee?

Vierailija
47/134 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reenit meni aamulla ihan persiilleen, on vaan niin vetämätön olo; liekö flunssaa pukkaamassa? Ruokavalio on pitänyt.

Vierailija
48/134 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2,1 kg viikossa!

Tämä on loistava dieetti, joka toimii!

Kaikille arvostelijoille haluan sanoa tämän:

Kaikkein järjettömimpiä dieettejä ovat sellaiset, joissa pitää joka päivä kokata joku uusi hienolta kuulostava ruoka!

Tyyliin lounaaksi Gratinoidut lammaspihvit ja vihreä höystö ja päivälliseksi Kasvislastut chilisalsan kanssa ja jälkiruuaksi Eksoottinen hedelmäsalaatti ja pashakastike. Siis voe helevata! Ei toimi arjen pyörityksessä!

Olen ammatiltani kokki ja tällä hetkellä kotiäiti, eikä ruuanlaitto tuota minulle mitään ongelmaa. Mutta kuka jaksaa alkaa nälkäisenä vääntämään jotain tuollaista ja vielä huolehtia siitä että kaikki tarvittavat hienot raaka-aineet löytyy jääkaapista?! Kenellä on tähtianista, karambolaa ym. kivoja juttuja aina jääkaapissa valmiina? Ei kellään!

Se yks julkkis ravitsemusterapeutti, sen kannattais myös alkaa tälle kuurille, tekisi terää hänenkin muodoilleen. Hänellä on kans niin monimutkaiset dieettiohjeet että huh huijaa.

Tämä on paras tapa laihduttaa, kiinteytyä, päästä makeanhimosta ja oppia syömään oikein. Tästä on niin helppo jatkaa, kun kilot on karistettu, lisää vaan kokoa annoksiin, ja monipuolistaa aterioita.

Vierailija
49/134 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääpä täällä paljon niitä, jotka valittavat dieetin vähästä ruokamäärästä. Minusta syötävää on tarpeeksi ja koko ajan saa syödä. Alussa oli hieman nälkä, mutta nyt tuntuu jo kivuliaalta olla koko ajan napostelemassa.

Tässähän siis ollaan laihduttamassa ei herkuttelemassa ja jatkamassa sitä, mikä alunperin johti ylipainoon. Kuten jotkut tuntuvat kuvittelevan...

Minulta on lähtenyt viikossa neljä kiloa ja olen saavutuksesta todella iloinen. Makeannälkä ja sipsihimo ovat hävinneet. Tällä pääsee hyvään alkuun.

Kiloklubissa hilluin 2 kuukautta ja laihduin kuukaudessa 2 kiloa. Noudatin ohjetta orjallisesti, mutta ohjeistus oli lähinnä sopiva ylläpitopainoon. Ei laihduttamiseen.

Tämä on aivan normaali ruokavalio fitness-piireissä, joten mikään ihmedieetti ei ole kyseessä.

Yksi on varma ja se on se, että tämä dieetti toimii, jos sitä VIITSII noudattaa. Toki kiloklubissa on mukavampaa kun siellä saa syödä monta kertaa viikossa sitä suklaata ja herkkuja... Menetelmä ei sovi ylipainoisille, joilla on tapana lipsua ja huijata itseään. Niin se vain on.

Eli kaikki plösöt Jutan kuurille!

Yksi onnistunut

Vierailija
50/134 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN VAAN LÖYTÄNYT VAIKKA MITÄ TEIN,KUMMA JUTTU.

Vierailija
51/134 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.gojuttago.com/?paged=2

Siellä se on päivämäärän May 2nd alla.

Vierailija
52/134 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo linkki vie sinne etusivulle, en jaksanut selata kaikkia sivuja.

Vierailija
53/134 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tosiaan toimii. Tänään 3vkoa takana, -4,1kg! Alkupaino oli 65,4 ja pituutta mulla on 162. Lantiolta on lähtenyt 4cm ja navan kohtalta 6cm (tissitkikin pienentynyt 4cm). Suosittelen! Liikuntana mulla olleet pelkät vaunulenkit, pyöräilyt ja kotijumppa n. 2-3krt/vkossa.

Vierailija
54/134 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2,1 kg viikossa! Tämä on loistava dieetti, joka toimii! Kaikille arvostelijoille haluan sanoa tämän: Kaikkein järjettömimpiä dieettejä ovat sellaiset, joissa pitää joka päivä kokata joku uusi hienolta kuulostava ruoka! Tyyliin lounaaksi Gratinoidut lammaspihvit ja vihreä höystö ja päivälliseksi Kasvislastut chilisalsan kanssa ja jälkiruuaksi Eksoottinen hedelmäsalaatti ja pashakastike. Siis voe helevata! Ei toimi arjen pyörityksessä! Olen ammatiltani kokki ja tällä hetkellä kotiäiti, eikä ruuanlaitto tuota minulle mitään ongelmaa. Mutta kuka jaksaa alkaa nälkäisenä vääntämään jotain tuollaista ja vielä huolehtia siitä että kaikki tarvittavat hienot raaka-aineet löytyy jääkaapista?! Kenellä on tähtianista, karambolaa ym. kivoja juttuja aina jääkaapissa valmiina? Ei kellään! Se yks julkkis ravitsemusterapeutti, sen kannattais myös alkaa tälle kuurille, tekisi terää hänenkin muodoilleen. Hänellä on kans niin monimutkaiset dieettiohjeet että huh huijaa. Tämä on paras tapa laihduttaa, kiinteytyä, päästä makeanhimosta ja oppia syömään oikein. Tästä on niin helppo jatkaa, kun kilot on karistettu, lisää vaan kokoa annoksiin, ja monipuolistaa aterioita.

Nuo ruoat mitä tuossa oli oli vaan liian oksettavia mun makuun. Kumpa joku ravitsemusterapeutti tekisi vastaavan dietin vähemmän ällöistä aineista!!! Oikeasti kuvottavaa vetäää purkki raejuustoa jossa pieni liraus mehukeittoa. Ei mene etomatta alas kyllä mulla.

Vierailija
55/134 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein kamalimman makuista on ollut green tea-kapselit, kaikki muu menee!

Vierailija
56/134 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä =)

Vierailija
57/134 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dieettiohjetta tänne!

Vierailija
58/134 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se onnistuu kunhan muistat syyä kaikki mitä jutta käskee.ite oon ollu 2 viikkoo ja paino on puonnu 5 kg .ja on hermun kevyt ja hyvä olo .

Vierailija
59/134 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on hyvä olo ku on 5 kg lähteny kahessa viikossa .

Vierailija
60/134 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

133 kyllä elää ja voi tosi hyvin ,just söin punajuurta ja porkkanaa rojal leipää 2 viipaletta ja sitte nautajauheliha pihvi tulinen sitte vielä sipulia .avot ompa hyvinki täys olo.