Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pystyisitkö missään olosuhteissa aborttiin rv 20 jälkeen?

Vierailija
02.05.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anenkefalia olisi varmasti sellainen syy, jonka vuoksi tekisin abortin. Multa on yksi lapsi kuollut kohtuun 38. raskausviikolla, joten siis tiedän mitä lapsen menettäminen on.

Anenkefaliassa kun elinmahdollisuuksia kohdun ulkopuolella ei juuri ole, niin se loppuraskaus on sitten vain sen odottamista, että koska vauva kuolee.

Vierailija
22/25 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyneet lapset tarttee vielä äitiä. Mutta lapsen vammaisuuden takia en abortoisi, paitsi jos lapsella ei olisi aivoja lainkaan tai kärsisi kovista kivuista ilman selviytymisen mahdollisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilman mitään hurskasteluja että vaan jos on vammainen tai vaan jos olen itse kuolemansairas. Pystyisin tekemään abortin ihan missä tilanteessa vaan jos en itse haluaisi lasta. Jos nyt saisin tietää olevani raskaana ja olisin jo noin pitkällä raskaana tekisin abortin, se on selvä.

Vierailija
24/25 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti on ainoa vaihtoehto

Vierailija
25/25 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaa tuli mietittyä tarkoin 3v. sitten

kun "jäin kiinni"NT-seulassa

pitkän harkinnan jäleen päätimme, että jos lapsivesipunktiossa selviää että lapsella on jokin kehitysvamma niin teen teen abortin.

Elämäntilanteemme oli sellainen että terveenkn vauvan kanssa oli jo tarpeeksi rankkaa saati kehitysvammaisen.

Onneksi lapsi oli terve.

Ystäväni on kehitysvammaisten hoitaja ja hänkin kertoi että tekisi varmasti abortin siinä tilanteessa, niin kurjia ihmiskohtaloita on nähnyt työuransa aikana

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme