Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*TammiTähdet2011*~* toukokuuhun:)

Kommentit (265)

Vierailija
41/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LilleLobster vinkkas mun tänne ja voisin liittyä myös tähän pinoon.. Plussasin 3.5 joten en vielä tarkalleen tiedä LA:ta mut arvioisin sen välille 4-9.1.2011. Nimimerkki Chili,ikä melkein 23v., Helsinki, esikoinen 05/09, Kättäri (toivottavasti myös tällä toisella kerralla.. :D)

Vierailija
42/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen ihan unohtanut näitä tietoja tänne laittaa..

2.1.2011-hemppali-28-tyttö/08-Kättäri

Ihanaa muitakin samaan paikkaan menossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka neuvola nyt varattuna mullakin, 26.5! Ei malttaisi odottaa ollenkaan.

Ja tervetuloa kaikille uusille! Meita alkaa olla jo monta, ihanaa!

Vierailija
44/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee härdelli, ettei meinaa koneelle ehtiä. Kahta kotia pitäis jatkuvasti siivota ja töissä meinaa järki lähteä kun on niin kamala kiire. No kiitos Tehyn ylityökiellon, huomisesta alkaen ei tarvitse ylitöinä huhkia ;)

Varhaisultraan ei olla menossa, taidan jaksaa odottaa niitä kunnallisia.

Aika moni oli jo neuvolaa varaillut, pitäis varmaan itekin. En tosin tiedä mistä varaisin, kun ei olla kirjoja vielä vaihdettu uuteen osoitteeseen niin tuskin ottavat mua sinne neuvolaankaan ja taas toisaalta tuntuu hassulta käydä eka käynti täällä ja loput toisessa neuvolassa. *hankalaa*

Sain isännänkin innostumaan jo nimiä valitsemaan. Niinpä meidän toukalle valittiin jo projektinimi, tosin ei niistä taida lopullisia tulla, mutta se nimiyhdistelmien mietiskely on ihanaa:) Taidan ottaa taas nimikirjan iltalukemiseksi :)

Tervetuloa chili!

Katzu & sonjasanteri 5+1

45/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami190609 ja eve84: heh, hauska yhteensattuma, mullakin on eka neuvola 24.5!

Mä kerroin tänään töissä omalle tiimille (kolme naista+minä) kun oli niin paha olo ja ajattelin, että kivampi kertoa niin ei tarvitse sitten selitellä kun ei jaksa ja istuu jossain sohvalla ihan naama valkosena. Nostelen töissä paljon lapsia, ja vaikka se ei nyt vielä asiaan vaikutakkaan, niin ihan kiva silti että työkaverit voi auttaa jos alkaa kamalasti yököttää.

Hiutale ja Tirriäinen 5+6

Vierailija
46/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun on tullut taas monta uutta :) Tervetuloa!

Mäkin kannatan suljetun ryhmän perustamista, on jotenkin mukavampi kirjotella kun tietää että ihan kaikki ei niitä pääse lukemaan. FB tulee myös käytettyä melkein päivittäin, mutta siinä mulla ois "ehtona" se että se ryhmä ei näy kenellekään muulle. Nimittäin jos mun fb-kaverit näkis että oon liittyny kyseiseen ryhmään niin arvaishan ne...Ja salassa haluaisin tämän pitää toistaiseksi!

En oo saanu aikaseksi vielä varata neuvolaa. Se varhaisultra meillä on 24.5 ja jotenkin mua ihan älyttömästi jännittää, että onko kaikki hyvin ja näkyykö sydämen syke. Viikolla 7+4 vasta meen, jotta se sydämen syke varmasti näkyy...

Ei oo meilläkään vielä työnimeä mietitty. Pitäis varmaan miettiä :) Esikoisesta se tuli ihan luonnostaan ku miehellä oli jo ennen raskautumista ollu päähänpinttymä yhdestä nimestä, joka mun mielestä taas oli ihan kamala :(

Katzu:Ootkos sä missä töissä?Ja miks ihmeessä potkut?Taidetaan olla samalla alalla...

Inhottava tää flunssa kun pää täynnä räkää ja kurkkua karvastelee, mutta lääkettä ei voi ottaa...Ei auta kuin kärsiä. Tänään oksensin ekan kerran, mutta se johtui tasan vaa siitä että yskitti niin paljon että oksennus tuli...:(

En tiedä oonko vähän hullu, mutta oikeesti ootan että se kunnon pahoinvointi tulis päälle- jotenkin tuntuis raskaus todellisemmalta sillä lailla...

Ja ai niin...Kukahan se aiemmin puhui (esikoisen odottaja) siitä että joka hetki vaan aattelee sitä että on raskaana?Nimittäin olin esikoisen aikana ihan samanlainen. Nyt kun toista odotan niin monta kertaa päivässä sitä toki aattelen, mutta saattaa käydä välillä niinkin että "unohdan" olevani raskaana kun on niin paljon touhuttavaa pojan kanssa...

Nyt nukkumaan

Suklaa 4+6

Vierailija
47/265 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee härdelli, ettei meinaa koneelle ehtiä. Kahta kotia pitäis jatkuvasti siivota ja töissä meinaa järki lähteä kun on niin kamala kiire. No kiitos Tehyn ylityökiellon, huomisesta alkaen ei tarvitse ylitöinä huhkia ;)

Varhaisultraan ei olla menossa, taidan jaksaa odottaa niitä kunnallisia.

Aika moni oli jo neuvolaa varaillut, pitäis varmaan itekin. En tosin tiedä mistä varaisin, kun ei olla kirjoja vielä vaihdettu uuteen osoitteeseen niin tuskin ottavat mua sinne neuvolaankaan ja taas toisaalta tuntuu hassulta käydä eka käynti täällä ja loput toisessa neuvolassa. *hankalaa*

Sain isännänkin innostumaan jo nimiä valitsemaan. Niinpä meidän toukalle valittiin jo projektinimi, tosin ei niistä taida lopullisia tulla, mutta se nimiyhdistelmien mietiskely on ihanaa:) Taidan ottaa taas nimikirjan iltalukemiseksi :)

Tervetuloa chili!

Katzu & sonjasanteri 5+1

Milloin teillä muutto? Me muutetaan kanssa kesäkuun alusta toisaale ja soitin nykyisen alueeni neuvolaan ja siellä täti oli sitä mieltä että voisin ekan kerran käydä heillä vielä ennen muuttoa ja sitten muuton jälkeen jatkaa uuden alueen neuvolassa :-)

Vierailija
48/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta

Ja itkuinen sellainen on täällä! Aamulla pissalla käydessä pyyhkiessä tuli paperiin kunnolla verta. Eli tämä ei sitten pitkälle jaksanut. :(

Vierailija
49/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala uutinen. Ihan sanattomaksi vetää. *hali* Otan osaa!

Vierailija
50/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin neuvolaan ja terkkari sanoi ettei vielä kuulosta keskenmenolta, mutta nyt pitää vain odottaa. Vuoto on todella pientä, lähinnä vain pyyhkiessä ja ruskeahkoa. Terkkari sanoi, että jos muuttuu runsaaksi ja verenpunaiseksi niin silloin on mennyt kesken. En kuitenkaan kestä tätä fiilistä ja niinpä varasin ajan vielä täksi illaksi yksityiselle gynelle, jolla olen aiemminkin käynyt, tosin pitää ajella Hyvinkäältä Helsinkiin... Olen ehkä hätäinen, mutta pää ei kestä, jos joutuu olemaan epävarma...

Vierailija
51/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun vuoto lakkaisi ja pienokaisella olisi kiakki hyvin. Tosiaan pieni vuotohan ei ole vielä vakavaa, käsitin tuosta ensimmäisestä viestistäsi että vuoto on runsasta. Ilmeisesti ei ole enää vuotanut? Peukkuja kovasti gynekäynnille. Toivottavasti kaikki on hyvin!!!

Olen itse samanlainen ja kävisin myös varmistamassa tilanteen. Epävarmuus on tosi inhottava olotila. Onpahan mieleen hiipinyt että pitäisikö sittenkin käydä siellä varhaisraskauden ultrassa...

Laitahan heti kuulumiset tänne!

-Mami

Vierailija
52/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eve toivotaan parasta!!!

Milaya: Meillä on muutto ensi viikolla, joten varmaan pitää sitte jo sinne uuden alueen nlaan varata aika.

SuklaaSuklaa: En sentään potkuja saanut, oon sairaalassa töissä.

Mulla on kyllä jäänyt toi raskauden ajattelu ihan päälle, vaikka en esikoista odotakaan :) Kyllä se on melkein koko ajan mielessä ja tekis kaikille mieli huutaa hei meille tulee vauva :D Tänäänkin kun olin hammaslääkärissä ja se meinas röntgenkuvat ottaa, niin heti olin mainostamassa että ei sitten muuten mitään röntgenkuvia eikä puudutuksia, koska olen raskaana! :D On tää vaan ihanaa...

Millaisia äitinpäiväsuunnittelmia teillä on? Tai olisiko jollain hyviä lahjaideoita?

Itse en ole tehnyt eletäkään äitienpäivän hyväksi, enkä tiedä edes mitä mummoille ostaisi. No onhan tässä vielä aikaa ;)

Katzu + sonjasanteri 5+2

Vierailija
53/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia epävarmaan tilanteeseen, mutta oli ihan pakko tulla kertomaan, että tosiaan isompikin vuoto voi olla vaaratonta mikäli siihen ei kuulu selkeää kipua.

Minullakin viimeisimmässä odotuksessa oli vuotoa lähes päivittäin ja aika kiitettävästi eli ihan sidettä sai pitää. Raskaus kuitenkin jatkui koko ajan normaalisti ja myöhemmin ns. syykin selvisi eli etinen istukka vissiin. Vuodon kera tuli usein myös menkkamainen tunne lievänä ja aina pelästyin ja paljolti makoilin (mitä 3 lapselta pystyin) alkuajan, vuoto loppui muistaakseni jotain 18. viikolla.

Toivon koko sydämestäni, että ultranäkymät olisivat valoisat ja pikkuinen siellä voisi ihan hyvin vuodosta huolimatta.

Toisaalta on mahdollista, että vaikka kaikki on hyvin niin ultra ei vielä paljoa näytä, riippuu toki aikasta paljon laitteista.

Tulethan kertomaan kuulumisia, minä pidän täällä peukut pystyssä ja toivon parasta. *halaa*

54/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eve84! Toivottavasti nyt oli vaan jotain muuta vuotoa, kyllähän sitä voi tulla varsinkin alkuvaiheessa. Helpottaa varmaan jo ajatus että pääset näin pian asian tarkistamaan. Kerrohan kuulumiset kun reissun jälkeen kotiudut ja ehdit. Mä pidän sulle peukkuja ja toivon parasta!

ON:Mä olen edelleen kamalan väsy ja vetelin sitten puolpurkkia ben&jerry`sin strawberry cheesecake jätskiä yhteenmenoon. YÖKS! On paha olo. Toi on niin makeeta, että yleensä en noita jätskejä pysty montaa lusikallista ees syömään!

Tirriäinen tasan 6vk

Vierailija
55/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta

Ja itkuinen sellainen on täällä! Aamulla pissalla käydessä pyyhkiessä tuli paperiin kunnolla verta. Eli tämä ei sitten pitkälle jaksanut. :(

Tsemppi voima rutistuksia sinne!

Vierailija
56/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teilla muilla urheilun kanssa? Ma olen ollut aina aika laiska urheilun kanssa, mut nyt alkaa huomata etta kun ikaa tulee niin enaa ei pysy hoikkana vain ajatuksen voimalla. Nyt jo kauhistuttaa kaikki kilot mita raskaus mukanaan tuo, tiedan hieman turhamaista mutta kadehdin suorastaan ihmisia joista ei tule mun tavoin tasapaksuja vaan saavat kauniin raskausmahan, haluaa sellaisen myos ja nyt pitaisi saada peppu penkista ja alkaa liikkua kunnolla, harmi vaan etta tyo vie niin paljon paivasta ja sitten loppu aika meneekin 7 vuotiaan kanssa, jostain pitaisi loytaa sita omaa aikaa liikumista varten etta kehtaisi viela myohemminkin peilista itseaan katsoa, nyt jo turvottaa niin paljon etta tunnen itseni jo elefantiksi vaikka viikkoja kasassa vasta 5.Paha olo taalla onneksi helpottanut, tilalle tulikin sitten vasymys ja himo pepperooneihin, ne chilit siis ja vichyyn! Nam

Tietaako kukaan muuten vielako sika rokotusta annetaan odottaville aideille? Itse en sita ottanut ja nyt jannittaa antaako ne sen mulle neuvolassa, jostain syysta ajatus jonkun niin vahan aikaan testatun pumppaamisesta kroppaani kauhistuttaa...varsinkaan kun sen vaikutuksista sikioihin ei kait kovin paljoa tietoa viela ole...mieleen tulee vaan kauhukuvia siita laakkeesta jota joskus aikoinaan annettiin raskauspahoinvointii...

Vierailija
57/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meni kesken tänään 5+3. Kävin tänään gynekologilla ja ultrasi ja totesi ettei mitään viitteitä masuasukista. Nyt pitää käydä terkkarilla verikokeissa, jotta voidaan sulkea kohdun ulkopuolinen raskaus pois

Se ilo ei siis kestänyt pikään. :(

Vierailija
58/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todella pahoillani teidän puolesta. Koittakaa jaksella ja täältä lähtee hurjasti voimahaleja (*hug* X Miljoona)

ON: Itse en meinaa selvitä tästä flunssasta ollenkaan vaan tuntuu et pahenee koko ajan. Mua on tänään sattunu vatsaan ja rintoja särkee vaik ekassa raskaudessa rinnat aristi vähän vasta viikon 17 jälkeen. ja nyt mulla on koko ajan mieles et mitä mun pitäs tehä etten stressais siitä et voiko vauva hyvin ku vatsaan vihloo välillä. Tää pikku2 on niin toivottu.. mä en tiedä edes millä viikolla mennään..Huoh..

Vierailija
59/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella pahoillani ja jaksamisia sinne.

Vierailija
60/265 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mikä päivä! Olen aamusta asti ollu ihan hermona kun ei oikein ole minkäänlaisia oireita tullut ja esikoisen kanssa oli niin järkky pahoinvointi. vaikka muistaakseni silloin alkoi vasta viikolla 7 eli olishan tässä vielä muutama päivä siihen! Mutta kai se edellinen keskenmeno sai jotenkin hermoilemaan meinasin jo tänään et täytyy tehä uus raskaustesti mutta en nyt kyllä ole tehnyt. Olen ajatellut että niin kauan aikaa kun ei tule verta niin kaikki on hyvin.

Töissä on ollut pikkasen vaikeeta keskittyä mihinkään kun koko ajan vaan ajattelee omaa raskautta ja tuntuu että työmotivaatiokin on ihan nollassa, harmittaa kun kerkee esikoisen kanssa viettää aikaa vaan muutaman tunnin illassa, sitä käy miettimään että miksi ihmeessä viittii niitä toisten lapsia päivät hoitaa ja sit oman kanssa ei kerkeä olla ollenkaan. Vaikka kuinka paljon työstäni pidänkin en tiedä mistä sais motivaation takas.

Mutta nyt on pakko mennä nukkumaan huomenna on tärkeä aamu kun menen ensimmäistä kertaa tytön päiväkotiin äitienpäivä aamupalalle :)