Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*TammiTähdet2011*~* toukokuuhun:)

Kommentit (265)

Vierailija
1/265 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun LA:n vois muuttaa nyt 29.12. kun niin moni laskuri antaa sen oikeaksi mut saas nyt nähdä muuttuuko se vielä :)

Mukavaa toukokuuta kaikille:)

manta rv5+4

Vierailija
2/265 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uudet Senjorita, hiutale, hemppali, mmimma, nelliina ja milaya!:)

Toivottavasti en unohtanut ketään, ja toivottavasti sain nuo kaikki teidän tietonne tuonne listaan oikein, niitä olikin ehtinyt kertyä tämän palstavapaan viikonlopun aikana aika paljon!

Meillä vappu meni ihan hyvin, joskin hieman yllätyin kuinka humalahakuinen koko vkl loppujen lopuksi muiden osalta oli. Ihan alkoi ärsyttää lauantaina, kun heti päivällä kaikki alkoivat ryyppäämään.

Vannoin jo, että juhannukseksi en enää mökille mene, vaan kehitän jotain mukavampaa tekemistä.

Oireet ovat hieman vaihdelleet, mahan turvotus on hälvennyt, ja sain jo hieman kahviakin juotua.. Raskaustestiin sain sitten kuitenkin yhtä tumman viivan kuin aina ennenkin:) (tietysti piti testata, kun oireet tuntuivat katoavan:D)

Mutta taidan nyt mennä tästä purkamaan kassit möksäreissun jälkeen ja aloittamaan tuon pyykkivuoren selättämisen..:)

LilleLobster & Urpo-Ilari 4+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta siis kaikille.

Sain nukuttua uskomattoman huonosti viime yönä ja nyt olen yökkäillyt koko aamun..tai tämän tunnin verran minkä olen ollut ylhäällä. Ehdin jo toivoa, ettei pahoinvointi iskisi kovin pahana, mutta turha oli toiveeni.

Esikoisen kanssa olin kuitenkin alkuraskaudesta 3 viikkoa sairaslomalla pahoinvoinnin ja vatsakipujen takia, en haluaisi nyt samaa, kun työpaikka on uusi. Tai tällainen pätkätyöpaikka mitä näitä nyt nykyään on, pelottaa kuitenkin, että tulee heti potkut, jos sairaslomia alkaa kerääntyä...

Onneksi tänään sentään iltavuoro, niin ehdin ehkä toipua ennen sitä.

4/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti heti aamusta tulla kattomaan, onko uusia kuulumisia... Heh!

LilleLobster: Mun täytyy varmaan kanssa tänään kyllä hakea vielä uus testi kun kahtena edellisenä päivänä ei oo ollut mitään oireita, muuta kuin hyvin satunnainen menkkatyyppinen kouristelu eikä vieläkään mitään tunnu. Kyllä mä alan heti pelätä että jos mulla ei olekaan mitään "syytä voida pahoin". :(

Eihän se kivaa oo pahoin voida, mutta kun jo pari viikkoo on koko ajan ellottanut niin tällänen yhtäkkinen hyvä olo epäilyttää.

Vierailija
5/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei ole ollut tuota pahoinvointia lainkaan, ainoastaan kipuilua :-/ oikeanpuolista pistelyä munasarjankohdalla, onneksi on keskiviikkona tuo uusi hcg mittaus niin tietää onko tuolla masussa edennyt kaikki hyvin. Siihen asti pitäisi vielä jännittää. Kun on keskenmeno takana on tämä niin raastavaa, pitää vaan keksiä tekemistä niin unohtuu mielestä :-)

Vierailija
6/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ikäviä uutisia....=(

Suru kohtasi meidät ja vetäydyn pois. Kesken meni, joten toivotan kovasti onnea teille.

Mulla on todella kova suru, itkettää kokajan. Onko kellään kokemuksia keskenmenosta?

Mulla tää on ensimmäinen. mitä mun pitää tehdä viikkoja ooli 6+2.

Surullinen nuunuu...

Vierailija
7/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso virtuaali halaus täältä!

Minulla on ollut yksi keskenmeno joka selvisi rvk.12+ ekassa ultrassa ja kaavittiin viikkoa myöhemmin, ei siis tullut itse pois.

En siis osaa sanoa miten sinun tulisi toimia, noin ajoissa ei kait tarvitse tehdä mitään? Siis jos kaikki tulee pois. Tosin voithan tehdä testin jonkin ajan kuluttua ja katsoa onko se muuttunut negaksi.

JOku osaa varmaan sanoa parempaa tietoa?

Jaksamisia sinulle! KOva paikkahan se on kun on jo kerennyt kaikenlaista vauvasta ajatelle :(.

mimma ja mytty 5+1

Vierailija
8/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika olisi laskureiden mukaan välillä 29.12-1.1. Meillä on entuudestaan -07 syntynyt poika, joka meni lähes käynnistykseen asti, joten uskoisin, että tammikuun vauva olisi tulossa. Asutaan pääkaupunkiseudulla, varmaan Kättärille mentäisiin, jos sinne asti päästään. Jonkin aikaa on jo tätä toista lasta kaipailtu ja olo on ollut nyt plussauksesta lähtien 1,5 viikkoa onnellinen ja yllättävän energinen. Välillä mielessä kummittelee kuitenkin kesken menemisen peikko, mutta yritän työntää sitä sivuun.

Osanottoni nuunuun puolesta, voimia!

Vierailija
9/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jaksamisia sinne!

En minäkään tiedä mitä tuossa tilanteessa pitää tehdä..varmaan soitto neuvolaan auttaisi?

Ja tervetuloa emo!

ON: täällä pahoinvointi alkaa jo helpottaa, ja kohtahan sitä saa jo töihin lähteä. Appelsiinimehu on ainoa, mitä olen saanut alas, ehkä tämä päivä mennään sitten sen voimalla:)

Vierailija
10/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus sinne ja kovasti jaksamista! itselläni meni kesken vuosi sitten rv 7+4, varaat ajan äitiyspolille (tms.) josta lähetteellä verikokeisiin jotta tiedetään lähteekö hcg laskemaan normaalisti, itselleni tehtiin myös ultra silloin että nähtiin tyhjeneekö normaalisti tulehdus riskin vuoksi. Muista antaa surullesi aikaa ja muista Sinun elämäsi silti jatkuu. Itse luin paljon muiden kokemuksia, niistä oli apua.

Itse sain ystävältäni kauniin runon, kaivoin kortin esiin laitan sen nyt sinulle, jaksamisia ja iso hali!

Olit luonamme hetken, ihan pienen vaan.

Et pitemmälle enää, jaksanutkaan.

Ei koskaan tavattu, tunnettiin vain,

liian pienen hetken sinut pitää sain.

Pilven reunalla teitä jo liikaa on,

äidin ja isän kaipaus on loputon

Täällä on kipuilu loppunut hetkeksi, muita oireita ei juuri ole ollut, mitä nyt rinnat kipeät ja pinkeät, huomenna pitäisi taas jaksaa mennä töihin ja loppu viikko kuluukin siellä :-)

Vierailija
11/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLA ISO KIITOS TEILLE!!!

Oli kaunis runo, itku tuli=(

Vierailija
12/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus ja voimia eteenpäin jaksamiseen Nuunuulle!Surullista...

Emo79: täälläkin on vielä vähän varovaiset tunnelmat raskauden suhteen, se keskenmenemisen peikko vierailulla täälläkin silloin tällöin.Toisaalta on vaikea olla edes vähän innoissaan, vaikka toisalta uskon raskauden vasta kun näen että masussa joku köllöilee..oireetkin kun tulee ja menee näköjään...

Vierailija
13/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani puolestasi :(

Jaksamisia sinulle kovasti toivotan ja tsemppiä tulevaan, se ottaa aikansa mutta kyllä siitä selviää :) Lähipiirissä on monia keskenmenoja niin yritän ymmärtää vaikka ei ole omaa kokemusta..

ON: tänään oli pakko hakee CB:n digitesti ja siihen pamahti heti kesken päivää "raskaana 3+" että jokohan sitä uskoisi jo ettei tarvis enää testata ;)

Minäkin kyllä tuota keskenmenoa mietin vaikka toki olen iloinen nyt mutta jollain tavalla sitä pessimistinä miettii että onko minulle suotu tämä onni että olen nyt raskaana ja meille tulee vauva..heh ehkä oon vähä tyhmä kun tällasia mietin..

Mukavaa maanantaita ja ainiin tervetuloa uusille tammitähdille :)

manta rv5+5

Vierailija
14/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millos te meinaatte ottaa yhteyttä muuten neuvolaan, vai oletteko jo ottaneet? Entä onko teillä muilta otettu s-hcg:tä, eli verestä mitattu?

15/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosi raskasta luopua siitä ajatuksesta, että on raskaana. Nyt yrität pitää itsestäsi huolta ja helliä jollain tavalla. Ja toi runo oli tosi kaunis, itsekin sain kyyneleet silmäkulmiin.

Vierailija
16/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa menetykseenne! Se on surullinen tapahtuma jonka ei toivoisi kenellekään käyvän.

Itse koin keskenmenon helmikuun lopussa viikoilla 10+6 ja oli todella kova paikka, josta toipuminen vei monta päivää. Onneksi oli silloin talviloma niin ei tarvinnut sairaslomaa sen takia sai aikaa surra rauhassa. Jokaisella on oma suruaika joka on läpikäytävä. Minua lohdutti kovasti esikoinen joka oli tapahtuma hetkellä isovanhempien luona hoidossa ja näin hänet vasta päiviä tapahtuneen jälkeen joka myös osaltaan raastoi. Kannattaa varmaan soittaa neuvolaan tai äippäpoliklinikalle ja kysyä sieltä tarvitseeko tehdä sen kummempaa kun oli niin alussa kuitenkin vasta.

Voimia ja jaksamisia sinne teille!

Vierailija
17/265 |
03.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään niitä oireita tuli sitten taas lisää, närästys, tämä ärsyttävä vaiva joka minulla on vain raskauksien aikana :( Kahvin juontia ei onneksi ole tarvinnut lopettaa mikä ehkä olisi inhottavaa varsinkin töissä kun yleensä en tule toimeen ilman aamukahvia, siitä työkaverit arvaisi heti mistä on kyse ja toivon ettei heille tarvitsisi sitä kertoa ennen kuin vasta sitten kesäkuun lopussa ennen kun ihmiset jäävät lomille.

Muutenkin olen meinannut tämän nyt salata sinne asti kun edellisen kerran kävi vähän ikävästi niin sitten ei tarvitse taas kertoa ikäviä uutisia. Vaikka nyt onkin vahva tunne siitä että kaikki menee paremmin kun viimeksi on alkanut vähän paremmin :)

Tosin edelleen odottelen että alkaako minulla se hirveä pahoinvointi mikä oli ensimmäisen kohdalla että saa oksentaa vähintää sen 5 kertaa päivässä. Toivon että ei ala mut vielä tässä on aikaa!

Mutta nyt taitaa olla nukkumaan menoaika kun ei enää silmät tältä väsymykseltä tahdo pysyä auki..

Vierailija
18/265 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin ne tiedot! =) Minä vaan en ole laisinkaan varma niistä, mutta joku laskuri näytti, että LA voisi olla 2.1.2011 ja synnytyssairaalana on siis Hospital de Torrevieja.

Täällä oli su Äitienpäivä ja aika riensi niin etten palstallekaan kerennyt. Eilen lapsoset valtasivat tietokoneen.

Moni on täällä ikänsä kertonut, joten siispä minäkin. Vielä olen 29v. mutta heinäkuussa sitten saa alkaa rallattelemaan, että on 30. :)

Mieheni on 27v.

Onko muilla tullut nyt näin alkuraskaudessa muutoksia mielialaan? Kun itse tunnun olevan kiukkuinen kun ampiainen. Toivottavasti menee pian ohi sillä eipä se ole kivaa itsellekään jos ei muillekaan.

Mutta nyt mun on päästävä lukemaan teidän kuulumisia. Aurinkoista tiistaita kaikille! =)

Vierailija
19/265 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ninnisofia: itse ajattelin varata neuvolan vasta ensi viikolla, sittenhän olisi se vaaditut 6 viikkoa kulunut..toisaalta tekisi kyllä mieli varata heti, mutta ehkä mä annan ajan vielä hetken kulua:)

Senjorita: mulla meinaa mennä noi mielialamuutokset toisinpäin, katsottiin eilen illalla telkkaria miehen kanssa, kun mainostauolla tuli se Jenkki-mainos, missä niitä hampaita vilistää villeinä kaduilla ja ovat huonovointisia jne. Ryhdyin itkemään eikä siitä meinannut tulla loppua, en yhtäkkiä tiennyt mitään lohduttomampaa kuin hammasparat, jotka on kaduille hylätty! Mieskin katseli hetken vierestä ihan ihmeissään kunnes tajusi, että itken ihan tosissani, ja ryhtyi lohduttamaan.

On siinä sitten kiva sanoa "ei ne oo oikeita hampaita, ei niillä oo mikään huonosti.." :D

ON: täällä ei juurikaan öisin enää nukuta, pahoinvointi alkaa heti, kun kaataa itsensä vaaka-asentoon. Viime yönä virittelin itselleni 5 tyynystä tuen, jonka kanssa sain sitten hetken nukuttua..

Taas on huono olo ja appelsiinimehua kuluu. Mutta kaipa se tämäkin kuuluu asiaan:)

Vierailija
20/265 |
04.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin liittyä joukkoon :) Viime keskiviikkona tein positiivisen testin. Omien laskujen mukaan nyt pitäis olla 4+5 kasassa. Entuudestaan meillä on poika 06/-08, toista siis odotellaan. Varhaisultran oon varannu viikolle 7+4, toivottavasti sielä näkyy sitten elämää...:)

Mutta nyt pihalle pojan kanssa, kirjoittelen myöhemmin enemmän.

Isot pahoitteluni Nuunuulle *hali*