Helmikuun haaveet 2011
Kommentit (316)
Onnittelut minunki puolesta kaikille tähän mennessä plussanneille :) Ja jaksamista niille, joille on täti tullut. Maaliskuukin on ihan yhtä hyvä kuukausi ja silloinhan syntyykin eniten vauvoja :)
Ite joudun varmaan ainakin pari päivää odotella (kp 30/29-35) ennen kun mitään tapahtuu tai jää tapahtumatta. Oireina on kipeät nännit ja rinnat, nipistyksiä mahassa sillon tällöin ja palelu (lämpö 37 C). Mutta tissit ovat kyllä mulla pari kertaa aikasemminkin oireilleet ilman sen suurempaa merkitystä ja mahassa mulla on aina jotain pielessä normaalistikin :D Että saapa nähdä..
muokkaus:
kp 31/29-35: Nyt alkaa olla jo pää ihan sekasin kun tänään on tuntunut sellaisia kuvotuksen aaltoja. Ehkä olisikin parempi vaan ettei olisi mitään oireita ja tulis se raskaus yllätyksenä. :o Nyt kun on oireita niin sitä alkaa jo uskomaan raskautumiseen ja samalla pelkää että sitten tiputaan korkealta jos täti tulee :S Odottavan aika on todella pitkä...
Täällä ei niin mitään, paitsi aivan järjetöntä päänsärkyä/migreeniä ja huonosti nukuttuja öitä. Valkovuotoa on sentään tänään vähän lorahdellut, ettö jotain tässä kropassa sentään tapahtuu.. saa vaan nähdä sitten, että mitä.
Odottelua vain ja lämmöt edelleen 37 kokoajan. Katsoinkin Suski*76, että me ollaan aikaslailla samassa pisteessä. :) Sullakin ilmeisesti kp31?
eli siirryn maaliskuulle...
polluxia, kp 1/28, yk7
Mä käyn edelleen täällä vakoilemassa.
Lueskelin noita sun oirekuvauksia ja kuulostaa kyllä ihan mun oireilta.
Mullakin tuntui välillä, että valkkaria olis hyvinkin paljon liikkeellä... ja onkin, kyllä edelleen.
Oli myös tuollainen alaselän menkkajomotus, joka ei sitten johtanut menkkoihin.
Ja sit vielä se varhainen nega. :)
Kerron nyt sit nykyoireitakin, teitä kumminkin kiinnostaa...
Tällä hetkellä, RV 5+0, tuntuu sellainen hutera olo, vähän kuin krapulassa. Ei mitenkään huono olo, mutta hutera.
Vatsassa on sellainen jännä kiristävä tunne... vähän kuin olisi ahtanut kupunsa liian täyteen, vaikka ei olis syönyt mitään.
Väsymys on noussut toiseen potenssiin. Eilen illallakin nukuin 2h päikkärit, ja silti tänään aamulla oli ylitsepääsemättömän vaikea nousta sängystä ylös.
Päätä vihloo välillä. Ja ruokatorvessa joku närästyksen esiaste...
Vihdoinkin alkoi kuukautiset! Vaikka hullulta kuulostaakin, niin olen tähänkin tyytyväinen, sillä kolmen negan ja KP 51 (!!!) jälkeen kropassani vihdoin tapahtuu jotain! Nyt sitten jää helmivauva haaveeksi ja suunta eteenpäin, jospa vaikka juhannus tekisi taikojaan ;)
ZOEY: Hurjasti onnea plussasta!!! Kaikkea hyvää jatkoon :)
Tsemppiä vielä muillekin testaajille, ja toivottavasti emme tapaa maaliskuun pinossa ;)
jasmiin kp 1
jasmiin, aika tuskallinen tuo kp 51 :O hui
Nyt on mulla 3 testiä kaapissa. Saapa nähdä kuinka kauan niihin malttaa olla koskematta..
kp 32/29-35 ja kuumemittari näyttää mystisesti viidettä päivää 37 C.
Kp 32, ja tänään taisi saapua täti kylään. Aivan varma en vielä ole, rusehtavaa vuotoa on vasta vähän tullut, mutta oletettavasti hanat kyllä aukeaa tästä kunnolla, varmaan viimeistään huomenna.
Eli, yk 3 kutsuu..
Zoey: kiitos kun kävit jakamassa fiilikset, totta hitossa meitä kiinnostaa! :) Ja onnea vielä! :)
Jasmiin: Huh noita sun kiertopäivälukemia, voin vaan kuvitella miten iloinen olet siitä että menkat vihdoin tulivat! Loputon epätietoisuus on paljon pahempi juttu kuin sitten ne menkatkin, jotka kuitenkin mahdollistaa ees sen uuden yrityskierron! :)
Pautsu: Testaa jo!!! :)
Suski*76: Toivottavasti ei! :(
Mulla on tavotteena, että testaan vasta kp 35/29-35.. En vaan uskalla testata liian aikasin, koska tässä on vielä monta päivää kun täti voi tulla.. mut voi olla että sorrun jo aikasemmin kun oon niin kärsimätön
Testasin sittenkin tänään eli kp 33/29-35 ja clearblue digital näytti että: raskaana!
Sen voin kyllä nyt sitten sanoa, että kyllä noissa lämmöissä on perää. Ei mulla normaalisti ovulaation jälkeen oo 37 ja puolisairas olo. Eli lämmöt viittas raskauteen ihan selvästi...
Että näin täällä tänään!
... ja tarrasukkia matkaan!
Itse siirryn maaliskuisiin haaveilijoihin, mutta ihan hyvillä mielillä. Tietääpähän nyt ainakin, että kroppa on palautunut toukokuun km:sta :)
Tsemppiä vielä loppujoukolle!
Itsellä täällä on kriittiset hetket menossa. Huomenna pitäisi kuukautiset alkaa. En meinaa keksiä, miten päin olisi eikä jaksaisi edes keskittyä lukemiseen, haluaisin vain jo tietää, tärppäsikö. Huomenna sitten varmaan kiipeilen jo seiniä pitkin. Toisaalta onpa tuolla yksi testi odottamassa, joten jos meinaa liikaa stressata, voin käyttää sen. :)
Oireita ei ole ollut muita kuin väsymys. Se alkoi jo alle viikko ovulaation jälkeen, joten vähän epäilen. Mitään kipuja/nipistelyjä ei ole ollut, eikä kyllä muutenkaan ole yhtään semmoinen olo, että voisin olla raskaana. Mutta huomenna se selviää.
Onkohan täällä vielä joku muu, jolla voisi tulla LA helmikuulle? Tai ehkä olen itselleni laskenut pieleen. :P Sekin voi olla mahdollista, koska en ole niin tarkkaan asiaa tutkaillut, jotten sitten elättelisi niin suuria toiveita.
Terkuin, ivilla kp 31/30-31, yk 2
...ja kyllä se LA olisi 28.2.2011, jos huomenna näyttäisi plussaa. :) (Ja JOS on aika isolla...)
Testasin 3 tuntia pidäteltyäni (siis tosi vähän aikaa) ja testiin ilmestyi haamu määräajassa. Vähän oudolta kyllä tuntuu. Eihän sen nyt vielä olisi tarvinnut. :)
Väsyttää, heikottaa, paleltaa (tulee oikein aaltoina) ja vähän etookin. Lisäksi välillä nipistelee aika inhottavasti tuolla alakerrassa, vähän kuin kuukautisissa. Huomenna täytyy käydä ostamassa uusi testi ja katsoa ylihuomenna uudestaan, ellen sitten ala vuotaa.
Jatkan maaliskuisiin, kun kerran ei tullut tänään selvää viivaa. :)
t: ivilla + haamu
Liityn joukkoon. Tänään myös kp1/24, yk2.
Yksi haaveilija ilmottautuu lisää. Täällä kp 2/30, yk 2. Esikoista toivotaan kovasti :)
...keskustelupalstalle kirjoittelun suhteen siis. En ole aikaisemmin kirjoitellut mihinkään, joten harjoittelen nyt :) Jos oikein ymmärsin, niin tämä olisi siis paikka niille, jotka haaveilevat saavansa vauvan helmikuussa 2011? Kertokaa viisaammat, onko näin?
Itselläni on pientä vauvakuumetta ja miehen kans ollaan jo puhuttu, että ehkäisy jätetään nyt pois ja vauva saa tulla, jos on tullakseen. Esikoisemme on 11 kk ja kovasti toivomme hänelle sisarusta.
Juuh. Täti tuli (ja menikin jo) eli siirryn minäkin tuonne maaliskuisiin. Onnea kaikille plussanneille! Joka kuukausi aina joku pääsee eteenpäin. Ehkä minäkin ensi kuussa!