Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuun haaveet 2011

Kommentit (316)

Vierailija
161/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä on toivoa, kiertohan voi olla vähän normaalia pidempi. Pidän peukkuja. :)

Vaapukka84: Kuulostaa lupaavalta sielläkin. Laitahan tosiaan se plussa tauluun, niin saadaan onnitella. ;)

Oma napa: Se viime viikonloppuna odoteltu himo iskikin sitten nyt. Toissailtana jo oli viitteitä siihen suuntaan ja tänään se oli kunnolla päällä. Nyt voi enää toivoa, että ehdimme ajoissa, kun vasta tänään peuhasimme.

Jännä kyllä, kun on toisaalta toiveikas olo (jos tulisi vaikka kaksoset!) ja toisaalta tyyni ja varma tunne, ettei tässä kierrossa vielä voi tärpätä, kun kerran niin vähän pupuiltiinkin. Jollain kierolla tavalla minua ei edes haittaa, jos en saakaan lasta pariin vuoteen, mutta sitäkin enemmän pelkään muiden ajattelemattomia kommentteja. "Aiotteko hankkia lapsia?", "Jokos teille on tulossa?" + ovela hymy, "No mikset tee!" (tämä sen jälkeen, kun sanoin toivovani lapsia) tai sitten vain äänestä kuultava asenne, että lapsia tehdään tuosta vain. Kuinkahan pian saa ihan tosissaan alkaa hillitsemään itseään, ettei ärähtäisi takaisin kovin pahasti.

No, on tässä vielä aikaa. :)

Plussaonnea kaikille!!

t: ivilla kp 21/30-31 (laskinko oikein?), yk2

Vierailija
162/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siirryn nyt tuonne odotuspuolelle ja pitelen peukkuja, et mahdollisimman moni teistä tulee perässä. Käyn varmaan lueskelemassa täällä vielä teidän juttuja.

Kiitos koko ryhmälle tuesta:)

JohannaAl

4+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mäkin toki toivon. :)

Tänään menossa KP 30 / 22-27.

Hihhei. :)

Lupasin miehelle että testataan vasta maanantaina. Tavataan appiukko viikonloppuna, ja kuulemma kivampi kertoa vasta vähän myöhemmin, ja olis kovin vaikea pitää suunsa kiinni jos plussatesti olisi juuri tullut.

En voi uskoa että mä suostun tämmöiseen... koko alkuvuoden oon odottanut plussatestiä, ja nyt kun olisi hyvät mahdollisuudet tehdä sellainen, en tee. :)

Vaan eipä nuolaista silti vielä...

Toivottavasti meiltä tulee vielä monta plussaa tänne!

Vierailija
164/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aamuyöllä unta, jossa testasin perinteisellä "plussatestillä" positiivisen tuloksen. Olin unessa onnellinen ja unesta havahtuessa (hirveä vessahätä) jäin miettimään taas kerran mahdollista raskautumista. Kello oli 5.15. ja pyörin sängyssä. Mietin, että kaivaisiko vessankaapista raskaustestin nyt kun päiviäkin on jo 27/28, että pääsen tästä odottamisesta eroon. Hipsin vessaan, tein testin ja jätin puikon lattialle odottelemaan. Tärisin. Testi näytti kohta haaleaa, mutta silti selkeää plussaa! Tuntui kuin olisin edelleen siinä unessa. Miehelle vinkkaus peiton alle, että näätkö sinä saman kuin minä. Näkihän se. Pieni hymynkare.

Töissä oli koko päivän hysteerinen olo. Nauratti, en voinut keskittyä ja olotila oli vähintään hämmentynyt. Äsken tulin kaupungilta shoppailemasta ja kassissa odotti CB:n digitaalinen varmistukseksi. Ei aamuvirtsaa ja just juotu tuopillinen pepsiä, mutta testi kertoi samaa kuin aamuinen: raskaana, gravid.

Huh! Epätodellinen olo. Lähinnä siitä, että tämä oli ensimmäinen yrityskierto, aiemmin harrastettu noin vuoden ajan keskeytettyjä toimia eli elimistö ei ollut enää sekaisin silloisten pillereiden jäljiltä.

Nyt epäilen vahvasti, että kierto on ollutkin vähän ajoissa ja nyt olisi päiviä jo enemmän kuin 27. Saas nähdä.

Anteeksi vuodatus. Vähän häkellyttää ja tärinä on jäänyt päälle. Toivotan teille kaikille vielä tässä ketjussa odottaville sydämeni pohjasta plussatuloksia! Odottavissa tavataan :) Ja niille jotka siirtyneet seuraavaan kuuhun, toivotan miljoonasti plussaonnea ja vielä kerran onnea! Käyn täällä kurkkimassa teitä jännittäjät, lupaavia on tuntemukset ;) (Täällä ei kyllä kovin suuria tuntemuksia ollut edes...)

Nyt vain toivotaan, että kaikki menisi hyvin.

Vierailija
165/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitten tänään alkoi ne menkat, elikkä siirryn maaliskuisiin haaveilemaan :(

Toivottelen kaikille jäljellä oleville hurjasti plussaonnea ja tarrasukkia plussanneille! :)

-Qtpie kp 1/28-31?

Vierailija
166/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että seurailen kohta Qtpie:a maaliskuisiin, tänään on alkanut nyt illan mittaan jomottaa alaselkää ja vähän vatsaakin liian tutun oloisesti.. saa nähdä tarvitseeko testata lainkaan. Pieni mahis on, että vatsaa jomottaa vain huonojen ruokien vuoksi, mutta epäilenpä pahinta silti. Plääh. Ja mun tuurilla ne menkatkin alkaa vasta sunnuntaina, niin etten voi ees punkkua juoda huomenna illallisella. Tuplapläääääääh!!

Vierailija
167/316 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin pari kiertoa sitten ihan samanlaista unta, mutta testasinkin aamulla ihan puhtaan negan. Ihan vilunväristykset tuli kun luin sun viestis, ihanaa!

Olen jo itse siirtyny tonne maaliskuisiin ja ovista tässä odotellaan, käyn kuitenkin vielä lueskelemassa täälläkin mitä muille kuuluu. Toivottavasti saisin minäkin joskus tuntea noita sun tärinöitä! ;o)

Maaliskuu olisikin ihan loistava kuukausi, miehenkin synttärit on silloin. Onnea ja vielä ja tsemppiä kaikille täällä vielä jännääville!

Vierailija
168/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olotila sen mukainen. :( Tätiä odotellessa hautailen haaveita helmikuulta.

Vierailija
169/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tarrasukkia matkaan!

Vierailija
170/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitteh maanantaihin odottanut. Plussa tuli. Haalea, mutta näkyvä. Oih. :)

Vaapukka, tästä mun KP31 plussasta päättelisin että sulla voi hyvinkin olla kierto aika ajoissa, koska tää munkin plussa oli vielä näin haalea. Ja onnea, tietysti!

Mä siirrynkin nyt sitten helmimammoihin. Uskomatonta! Käyn varmaan vielä vähän kurkkimassa teidän kuulumisia. Tärppionnea kaikille ja tulkaa perässä.

Zoey, RV 4+3?

Vierailija
171/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea! Oliko niin Zoey, että olitte juuri aloittamassa klinikkakäyntejä?

Vierailija
172/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti Vaapukalle ja muille plussanneille myös :)

Hemmuli rv5+3

Vierailija
173/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea Zoey, huikeeta! :D Ja kiitos onnitteluista.

Jäädäänhän vielä odottelemaan teitä muutamia ;)

Vaapukka84 rv 4+0 ?

Vierailija
174/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään kp 23/30. ovis n. kp15-16, joten ehkä torstaina vois jo testata.

oon jo kehitelly hirveitä kiinnittymisoireita muutama päivä sitten ja vähän muka kuvottaa ja pissattaa. tissitkin on kipeet, mutta niinhän ne on nyt muutaman kierron ajan ollu näin loppupäivinä.

- polluxia kp 23/30, yk6, dpo 8

Vierailija
175/316 |
12.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jo pitkän matkaa maaliskuisissa, mutta taas täällä kurkkimassa miten täällä on käynyt, ihanaa että teille tuli plussa!

Onneaonneaonnea! (ja tarrasukkia tietenkin...)

Vierailija
176/316 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Minä myös helmikuulle toivon kovasti vaavia ja nyt on menossa kp 29/29-35. Ensimmäinen yrityskierto alkaa lähestyä loppuaan ja on melkoisen jännät oltavat. Ikää mulla on 21 vuotta. Rinnat ja nännit olleet kipeät pari päivää ja mahassa on "repäissyt" ja tuntunut painetta monesti ylös noustessa. Tiedä nyt sitten tarkottaako mitään, koska mulle on tavallista että ennen kuukautisia on kaikenlaisia tuntemuksia. Mut eiköhän tuo selviä tässä viikon sisällä :)

Pautsu

Vierailija
177/316 |
13.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä menkoista tietoakaan... ei oo enää ees se olo, että ne nyt alkais. Nice. Noh, se edellinenkin kierto oli sen 36 päivää, että katsellaan nyt miten tässä tällä kertaa käy. Toivon vain kovasti, ettei kierto kovin sekaisin menisi.

Vierailija
178/316 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vielä tänne vakoilemaan ja tsemppaamaan.

Suski*76, jos sulla kierto venyy niin eihän se nega sitten välttämättä jää edes voimaan. Jos kierto on ton 36, niin eihän se voi vielä mitenkään näkyä testeissä. Toivon parasta sulle... mäkin ehdin testata miinuksen jo aiemmassa vaiheessa kiertoa, vaikak sitten plussasinkin...

Tulkaas nyt kaikki perässä tonne helmikuisiin odottajiin! :)

Vierailija
179/316 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti maltoit olla testaamatta ja pidit meitä jännityksessä ;) Paljon tsemppiä jatkoon!

Ja Suskille kans vielä tsemppiä, että kierron pituuden takia ei vielä näkyisi testissä :).

Käyn täällä kurkimassa, vaikka itse tuolla maaliskuisissa jännäämässä jo....

Hyvää kesää kaikille!

Vilho

Vierailija
180/316 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Zoeylle ja Vilholle tsemppaamisesta, ja onnea plussanneille!

Tuo Zoeyn myöhäinen plussa kyllä vähän virittää toiveita.. oireita ei kauheasti ole, finnejä pukkaa (oon kyl syönytkin vaikka mitä kuraa, ettei ihmekään) ja välillä vatsassa juilii menkkamaisesti, erityisesti tänään on "kuplinut" jotenkin ihan hassusti ja välillä taas tuntuu että jotain lorahtelisi housuun, mutta mitään ei tule.

Tässä on pitkä viikko edessä, jos tämäkin kierto on yhtä pitkä kuin edellinen, joka oli tosiaan sen 36 päivää.

*muoks* Lueskelin tuossa että joku oli listannut palelunkin oirelistaukseensa. Palelen nytkin kovasti, mutta itse ajattelin esn vain johtuvan kylmästä säästä ja siitä että kuljin päivän töissä sandaaleissa (paljain varpain).