Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan oskaan avannut Clearblue digitalia??

02.05.2010 |

Tein tänään sillä testin ja näyttöön tuli ei raskaana. Sitten kuulin juttua että testin voi avata jos haluaa tarkastella haamuviivoja. Sisältä paljastui kaksi liuskaa joista toisessa oli se viiva mikä pitääkin tulla, ja kummassakin kun niitä pitää vaakasuorassa ja kohdakkain on haamuviiva, vaalea, muta sininen väri erottuu siitä. Onko jollain ollut vastaavaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen ku sulla

Vierailija
2/15 |
20.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri aamulla tein kyseisen testin ja äsken avasin.Testi näytti etten olisi raskaana, mutta testissä oli sen viivan lisäksi joka siinä vahvana näkyy kaksi haamuviivaa...nyt painaa mieltä että olenko raskaana..ja hitsi en malta odottaa ensiviikkoon jolloin kuukautisten pitäisi alkaa!Voih! Ihan muuten just samanlainen kun koralli sulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että testin haamu oli kuin olikin oikeassa!Raskaana ollaan :DD ihanaa!!!!

T:nami ;)

Vierailija
4/15 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainoa joka noita testeja avaa! olen rekisteroitynyt jenkki-sivustolle ja meita on tuhansia ja taas tuhansia jotka avaavat! testissa pyydetaan avaamaan ja havittamaan paristo erikseen, joten siina samalla voi vahan vilkaista!

Tein testin jonka avasin seuraavana paivana vasta; tulos oli hyvin sininen viiva. ei tumman sininen mutta kuitenkin erittain selkea sininen! digitestista seuraavana paivana tein jonkun apteekin testin, kesti sata vuotta ennenkuin siihen piirtyi edes kontrolli-viiva. pessimisti asenteella avasin kuitenkin senkin testin ja jatin oman onnensa nojaan. tein siis normaali testin eilen ja nyt kurkkasin testia ja siina oli haamu! etta nyt ollaan sitten sekasin.. paatin etta menkat alkaa kuitenkin ja teen uuden testin ma JOS joku ihme ei tapahdu!

5/15 |
02.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain clearbluen plussalla todella haalean plussan, tein perään viikkonäyttöisen ja näytti että en ole raskaana. avasin testin tämän keskustelun innoittamana ja kuva siitä :

http://aijaa.com/002279151315.jpg

mitäköhän tässä nyt ajattelemaan :D

Vierailija
6/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen kuullut mutta en tieä pitääkö paikkansa.googleta tietoa.jostain netistä luin että molemmat viivat sinne tulee

Tein tänään sillä testin ja näyttöön tuli ei raskaana. Sitten kuulin juttua että testin voi avata jos haluaa tarkastella haamuviivoja. Sisältä paljastui kaksi liuskaa joista toisessa oli se viiva mikä pitääkin tulla, ja kummassakin kun niitä pitää vaakasuorassa ja kohdakkain on haamuviiva, vaalea, muta sininen väri erottuu siitä. Onko jollain ollut vastaavaa?

Vierailija
7/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä se viikkonäytöllinen testi siis? joka näyttäisi paljonko viikkoja hedelmöityksestä.

Tuossa on siitä kuvaa, miten tulkita (jos nyt saan tämän kuvan tähän näkyviin.)

Vierailija
8/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan ton näkymään isona koneellani jos tallennan sen, mutta teksti ja muu menee ihan epäselväksi. Saatko jotenkin laitettua isompana tai näätkö sä sen isompana? Mistä osoitteesta löysit tuon kuvan?

Kun nuo kaksi laittaa kohdakkain, niin oikealla ylemmässä tikussa on se tumma viiva minkä kuuluukin tulla, ja vasemmalla puolella sitä tummaa viivaa on kummassakin liuskassa viiva.

Vierailija
9/15 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tuota kuvaa isommaksi....

Vierailija
10/15 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kesti vastaus. Tuolta löytyi:

http://www.clearblue.com/uk/HCP/pdf/CI_monograph.pdf

Vierailija
11/15 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin ymmärtää tosta jotain mutta mun testin kontrolliviiva on yläpuolella eikä alapuolella niikuin tossa kuvassa. Ihan selkeesti kaikki nää asiat joista voisi ehkä saada selvyyttä on kirottu mua vastaan :D

Vierailija
12/15 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako kukaan tulkita tota tauluu.mulla englannin kieli tosi hukassa.

ekan kuvan ymmärsin mutta en tokaa enkä muita kuvia.lähinnä tulkinnasta kyse.

mulla tuli 2 viivaa toiseen ja toiseen yksi viiva.tulos oli että ei raskaana mutta menkat myöhässä.

Vierailija
13/15 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kontrolli viiva ylhäällä.sen viereen tuli haalee viiva ja sen alapuolelle tuli kanssa viiva.

eli mulla on ylimäisessä kuvassa kaksi viivaa ja alhaalla eka viiva mut ei tokaa viivaa.

molemmat ekat testi viivat on nähtävissä selkeesti.

ja kontrolli viiva on tosi tumma.

taidan ostaa ihan perinteisen testin huomenna.

Vierailija
14/15 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistakaan miten päin nuo tikut mun testissä oli. Näemmä kans eripäin ku nuo reiät menee toisin päin.

Mulla siis taannoin kemiallisen raskauden kans sain 12 pv oviksesta tekstin "raskaana 1-2" tuolla viikkonäytöllisellä. Avasin testin vasta kuukausi jälkikäteen ja otin tämän kuvan:

http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/P1070668.jpg

Vierailija
15/15 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinallista tämä, kun oon mielestäni kyllä raskaana, mutta ainakaan tuo digitaalinen ei suostu sitä myöntämään :D mulla siis on saman näköinen testin sisältö kuin Korallilla.

Mutta kaikki muu viittaa kyllä oikeaan raskauteen. Kaksi keskenmenoa on takana. Edellinen meni kesken 5+6. Jotenkin kyllä on eilainen tämä...