Helmikuun haaveet 2011
Kommentit (316)
Mä ajattelin testaa ensi viikon tiistaina jolloin kp 32/28-30-?
Elämäni ensimmäinen raskaustesti :)
mä testaan kans ens keskiviikkona, jollon mulla on kp27/27. Tai ainakin yritän olla testaamatta aikasemmin :)
Hemmuli
Kiitos kaikille onnitteluista!Raskausoireista sen verran että,pahoinvointia on 24/7, aivan kamala väsy koko ajan ja kaikki maistuu pahalle :) tämä siis meille kolmas,lapset ennestään 01/07 ja 09/08
tekisi niin mieli käydä ostamassa taas testi...
Sopuli oli huomannut hajuaistin voimistuneen. Täällä havaittu samaa. Valkovuotoakin on alkanut tänään tulemaan aika reippaasti. Mutta ei mitään tuhruja. Masua juilii ja nipistelee, vääntää ja kääntää. Yhdessä välissä pisti kovasti vasemmalle alas.
Zoey: Kyllä mäkin viimestään keskiviikkona testaan, ellen aikasemmin uskalla. Viimeistään tänään on menkat päivän myöhässä (kiertopäivistä ei ole mitään käsitystä), pientä pientä tuhrua tulee jokaisella pyyhinnällä, muttei mitään oikeaa. Alkaa pelottaa, etten tällä kertaa kuvittelekaan tätä tilannetta.. Apua! Taitaa tulla lääkärireissu ihan riippumatta testin tuloksista..
Upeaa lukea taas plussatuulista :)
Todellakin alkaa konkretisoitua helmikuunhaaveet kun näin monta haavetta alkaa muuttua todeksi!
Nyt vain itsellä pelottaa, että miten käy... Mulla nyt kp33/? (pillereiden lopettamisen jälkeen en tiedä kierron pituutta..) eikä menkkoja edelleenkään kuulu, enkä niitä kyllä kaipailekaan! Tuntuu vaan nyt siltä etten "uskalla" testata kun mitään kummallisia oireita ei ole ollut. EHKÄ tulee käytyä vessassa tiheämmin ja pientä alavatsa jomotusta on ollut. Tämän viikon olen ollut väsyneempi kuin tavallisesti ja tänään tulikin nukuttua 2h päikkärit. Mutta mutta, testin ajattelin tehdä ensi viikolla, viimeistään 4.6. jolloin olisi kp40.
Nyt vain toivotaan kaikille testaajille plussaa!!!
Tuutulilla oli pistänyt vasemmalle alas mahaa. Mulla oikeelle alas :D
Jotenkin kuvittelin sen tarkoittavan menkkojen alkamista, mutta ehkä ei sittenkään... Hui kun jännään!!
Tänään kp 28/28-30 hui hui hui toivottavasti ne menkat ei nyt ala!!!
Noniin, hanat aukes. On aika helpottunut olo. Meille saa tulla vauva sitten, kun mieskin on sitä mieltä. Ja eilisillan kommentista päätellen se aika ei ole ihan vielä.. "Ai sulla on menkat, no sepä KIVA, sitten et ainakaan ole raskaana." Enkä edes oo kertonu sille piinailusta.
Tuo epätavallinen tuhruilu kyllä jäi vähän mietityttämään. Mistä kp:t lasketaan? Jos ne lasketaan ensimmäisestä tuhrupäivästä, niin sitten mulla on menossa jo kp 8 tai 9 nyt, kun menkat vasta kunnolla alkoi.
Plussatuulia teille muille! Ja hurjasti onnea jo plussanneille! :) Mä taas palaan tänne kirjottelemaan, varmaankin jo ensi kuussa, luuloraskas kun olen.. Mutta on se niin kiva, että vaan luulo.....
t. Aamupuuro, jolla on särkylääkkeet loppu :(
Tylsä päivä tänään, kun vähän väliä satelee vettä ja hirveä väsymys painaa päälle...kai sitä täytyy ipanalle vetästä kurikset jalkaan ja lähtee kohta pienelle happihyppelylle :)
Mies on tänää vähän viihteellä ja sen kunniaksi ostin kaapin täyteen herkkuja :P Eli illalla mulla onki samanlainen masu, kun sillon aikoinaan kun olin kuudennella kuulla raskaana :D :D
Mä ajattelin testailla aikaisintaan 9.6, sillon olisi kp 28/28. Minen malta odottaaaaaaaa lallallaaaa!!! Pääsisin kerrankin testaamaan. Mä en koskaan ehdi, kun aina se täti pääsee yllättämään ennen kun ehdin edes testiä ajattelemaan ;D
-Qtpie kp 17/28
löysin tämän ketjun..myös haaveissa..vieläkö mahdun mukaan:)
nyt menossa kp 23/27-33 , kokeilin clearbluen ovistestiä ja testi näytti hymynaamaa kp15.
edellisen synnytyksen jälkeen kierto ollut noin suurinpiirtein,mutta ennen ensimmäistä raskautta kierto oli jotain 27-45
moneskohan päivä sitä uskaltas tehä testin..kaapissa on tikkuja ja clearbluen digitaalinen testi.
jänskättää:).
oon ite 27v ja mies 31v ja meil on juuri 1v täyttänyt lapsi.
aina mahtuu uusia kuumeilijoita mukaan! Meillä on kans 1v-esikoinen, jolle nyt sisarusta toivotaan. Ja raskausoireitahan mulla on vaikka muille jakaa :) Nyt on ilmaantunu niitä perinteisiä, eli menkkamaisia vatsakipuja sekä alaselän vihlontaa. Ja alavatsaa nippailee uskollisesti, oikeelta nimenomaan. Tissit tuntuu täyteläisemmiltä (joku sanois ehkä turvonneilta :)) Mies sano eilen illalla että ihan niinkuin hehkuisin :D
Hemmuli kp23/27
Ihanaa kun saadaan plussia pinoon. :o)
Jopas meitä ens viikon testailijoita onkin kertyny jo aimo läjä. Itse ajattelin yrittää malttaa testaamisen kanssa ehkä jopa torstaille (tiistaina odotan menkkojen alkavan), koska jotenki tuntuu menkkojen alkamisen olevan pienempi v*****us kun sen negan näkeminen. En tiiä, mulla näin. To siksi että ollaan lähdössä mökille ja tiedän sitten miten suhtautua mahdollisiin saunasiidereihin...
Mun edellisiin vatsannippailu-rintojen arkuus-rinnoista vaaleeta möhnää-oireisiin on nyt siten tähään lukeutunut myös vessassa juokseminen. Ja väsymystä ja palelua iltaisin, mutta ne on kyllä niin helposti itse kehiteltävissä, että en oo niitä ottanu kovin vakavissani. Mutta joo, en uskalla vielä kuin varovasti toivoa, että tässä kuussa olis meidän vuoro. Mutta voi kyllä olla että kovaa tullaan taas alas pilvilinnoista.
Tsemppiä ens viikkoon kaikille ja luonnollisesti pikapikaa uutisia tänne!! ;o)
Ponityttö kp 25/29 yk3
Täällä kanssa uusi kuumeilija =) Nyt menossa kp22/28-31. Pientä vatsanippailua ollut ja kamala väsymys. Muuten ei juuri oireita. Alkaa jo ihan jänskättämään.
Täällä taka-alalla olen lueskellut keskusteluja ja nyt sit rohkaistuin tänne kirjoittamaan. :)
Uusi kuumeilija siis ja melkeen samoissa mennään Solinan kanssa! =) Mulla menossa kp21/27-28.
Ja tossa paripäivää sitten oli mahassa outo olo ja aina syömisen jälkeen rupesi ällöttämään. Nyt on ällötys-oire ohi, mutta nukkumaan mennessä on vihlonu alaselkää ja vatsaa oikealta puolelta. Eilen tuntui vatsa hirveän paisuneelta.. mutta eipäs tässä lähdetä toivomaan liikoja etten sitte tipu korkealta ja kovaa!
Yksin täällä kotona jännäilen seuraavan viikon, ku mieheni on työmatkalla.
Plussatuulia kaikille! :)
Täällä on nyt semmoset menkkatuntemukset mahassa, että kyllä kai se kohta sieltä alkaa...
Ei vielä tuhrun tuhrua kuitenkaan näkyvissä.
Ei kai auta muu kuin odotella. Kyllä kai tässä taas tullaan tippumaan kovaa ja korkealta.
tuutuli, kp 32/28-32, dpo 12.
Tosi ihana kyllä että saa uskoutua tänne vertaisryhmään. Mulla on jo sellainen olo, että miehelle en viitsi kaikesta jauhaa.
Onkos muilla ollut mietintää papaijan ja sen sisältämän papaiinin suhteen? Huomasin eilen illalla että mun hammastahna sisältää papaiinia. Ja papaijassa kai juuri tuo papaiini on se mikä sitä ehkäisevää vaikutusta aiheuttaa.
Voi olla vainoharhaa, mutta mulla menee ainakin hammastahna nyt vaihtoon. Turha tommosta jäädä miettimään ja murehtimaan, kun se on kuitenkin helposti vältettävissä yhden tuubin hinnalla.
Me ollaan menossa yksityiselle testeihin ensi kierrossa - ihan oman mielenrauhan vuoksi, koska alkava kierto olisi jo yk7. Mä olen nyt jo ihan sitä mieltä, että eikös raskaus yleensä ala sillä että ilmoittautuu klinikalle, joten tästä kierrostahan pitäisi nyt sitten tärpätä? :)
Jotain oireitakin toki löydän jos kuulostelen, mut ennen kaikkea mulla on tässä kierrossa tosi vahvasti sellainen "miksei voisi olla" fiilis, ja toisaalta myös (ainakin ajoittain) sellainen olo, että vaikkei olisikaan niin pian ainakin päässä olevat kysymykset ratkeaa ja saadaan lisätietoa.
Mulla eka testi ensi viikon keskiviikkona, koska torstaina mennään klinikan ensikäynnille ja haluan ehtiä perua ajan, jos plussa tulisi. Oikea testipäivä olisi tosin vasta sunnuntaina... (jos plussa sitten tulisi vasta myöhemmin niin en toki valita)
Muita samalla aikataululla testaavia?