Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuun haaveet 2011

Kommentit (316)

Vierailija
221/316 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kesän ensimmäistä hellepäivää ja tervetuloa uusille!

ellu1980: Meillä sama kierron pituus ja minä tikutin oviksen tiistaille, jolloin minulla kp10. Joten eiköhän se ovis ole sinullakin ihan ovella :)

On ollut kyllä mahtava sää tänään, ihana kun kesä tulee! Plussailuja koko porukalle!

222/316 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi vauvakuumeilija!

Viidettä kuumeillaan ja kirjotin tuonne suurperhe kuumeilijoidenkin pinoon, mut tuntuu olevan tosi hiljasta siellä.

Nyt olis kp 11/27 ja yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/316 |
15.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mikä ilma ollut... Meillä ainoastaan minä olen tällainen hellevihaaja, lapset ja mies rakastavat aurinkoa yli kaiken. Itse palan heti, punapää kun olen... Niin on kyllä lapsetkin, mutta ihme kyllä eivät pala. Nim.merk. Syksyä odotellessa...:)

Tänään kp 11/24, mies lähti eilen työmatkalle ja sattui juuri sopivasti oviskin eiliseen.:) Hommailtiin, nyt sitten jännäillään. Meillä tosiaan esikoinen ja kuopus kummatkin saivat alkunsa yk1, nyt meneillään yk3. Ikäeroksi tulisi - jos nyt tärppäisi - taas se 1,5 vuotta. Hassua miten joskus nelisen vuotta sitten olin ihan varma etten ikinä hanki ensimmäistäkään lasta, ja tässä sitä haaveillaan jo kolmannesta! Kolme alle 3-vuotiasta tuntuu aika haastavalta, varsinkin kun nämä tytöt on "aika" temperamenttisia tapauksia...:) Mutta eipä pelota, ei kai sitä muuten oltaisi tähän hommaan ryhdyttykään.

Nyt molemmat nukkuu ,täytyy mennä vielä vähän feisbuukkeilemaan, kun kerran ehtii...

Ellu kp 11/24

Vierailija
224/316 |
16.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yk 2, tänään kp 1/36.

Eilen tosiaan plussasin, clearbluen herkällä testillä haalean mutta hyvinkin selkeän plussan, ja vuoto alkoi tänään. Toivotaan, etä tässä uudessa kierrossa olisi parempi onni matkassa!

Vierailija
225/316 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on täällä, ihanaa!

Pahoittelut Suskille, surullista ja varsinaista tunteiden vuoristorataa varmasti. Voimia ja tsemppiä uuteen yritykseen. Juuri luin artikkelin siitä, kuinka kannattaisi testata vasta kun kierto kunnolla yli, aikaiset keskenmenot ovat niin yleisiä. Sinulla nyt ei kp:stä päätellen ollut tästä kyse, mutta tulipa mieleeni että helpommin sanottu kuin tehty... minä ainakin niin malttamaton.

ON: Tämä kierto on pitkä... kp 17, eikä merkkejä oviksesta vielä. Olen tikuttanut jo monta päivää. Ajattelin, että se on stressaavaa ja vahtaan ja vahdin ja odotan koko ajan. No toisin kävi, olen itseasiassa paljon vähemmän "tuijottanut omaa napaa" tässä kierrossa. Suosittelen muillekin siis ;). Juilintoja tai muita vääntöjä tuskin huomaa. Toki olen nyt himpun verran huolissani, onko tämä ovuloimaton kierto. Kaiken järjen mukaan pitäisi lähipäivinä tulla... Cb hymynaamatikut ovat mielestäni parempia. Netistä tilatut viivan näyttävät tikut ovat vaikeaselkoisempia. Minulla ainakin joka kerta kaksi viivaa, mutta toinen on enemmän tai vähemmän hailakka kuin testiviiva. Sitä sitten pyöritellään ja katsellaan useampaan kertaan.

Ovatko muut bonganneet ovista? Joko joku lähestyy piinapäiviä? Pidetään pino ja lippu korkealla kanssakuumeilijat ;)!

Vilho kp17/?ei hajuakaan?, yk3.

Vierailija
226/316 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään kp19/28-32. Ovis oli luultavasti eilen. En varma ole, mutta näin luulisin. Ei nyt ole ollut sellaisia selviä limoja kuin usein, että niistä tietäis. Eilen kuitenkin alamahaa pisti puolisen tuntia oikealta. Sen kuvittelisin olleen sen oviksen. Tiiä sitten. Lämmöt on huidelleet kuitenkin jo useamman päivän 37, ei muita oireita. No, alamahaa vähän nipistelee, mutta se lienee joko oviksesta johtuvaa tai sitten ihan vaan suolistojuttuja.

Mutta vähän samassa Vilhon kanssa täällä siis mennään. Nyt sitten vaan piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääät kaksi viikkoa ootella, että miten kävi... huoh!

yk3 täälläkin muuten.

Vierailija
227/316 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin siis kutakuinkin, eli Vilho ja tuutuli, parin viikon päästä saa nähdä onko kenelläkään tuottanut tämä kuukausi toivottua tulosta! ;o)

Luulen, että tänään oli ovis, mut ihan luomuna oon bongaillu. Tänään siis kp 14 ja Teroluteilla kierto oli viime kuussa hyvinki tarkka 28 pvää. On tässä ainakin yritystä ollut, joten toivotaan että nyt olis meidän vuoro. Yk 3 myös täällä ja esikoisesta haaveillaan.

Tuntuu muuten, että näin keväisin kun ihmiset kuoriutuu talvivaatteistaan, näkyy vauvamahoja joka puolella! ;o)

Aurinkoista alkuviikkoa ja lämpimiä plussatuulia kaikille!

ponityttö kp 14/28 yk3

Vierailija
228/316 |
17.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin siirryn tuolta tammikuun toiveista helmikuun haaveisiin. Viime kierrossa yritettiin ensimmäisen kerran oletetun ovulaation aikaan ihan tarkoituksella. Esikoisen (10/08) jälkeen söin ½ vuotta cerazetteja, mut jätin ne sivuoireiden vuoksi pois ja ollaan siis oltu ilman ehkäisyä siitä asti. Raskautumiseen ei kuitenkaan ole ollut edes mahdollisuutta, kun väsymystä tähän talouteen on mahtunut enemmän kuin tarpeeksi esikoisen unioneglmien vuoksi. Nyt nuo ongelmat on takanapäin ja ollaan miehen kanssa alettu haaveilla kakkosesta:)

Mulla kierto on synnytyksen jälkeen ollut aika tarkkaan 31vrk, mut viime kierrossa yllättäen vain 26vrk. Olin ihan ymmällään. Ovulaatio olikin siis ollut jo paljon paljon aikaisemmin. Nyt tilasin clearbluen ovulaatiotestejä, vaikka olenkin tähän asti ajatellut, etten sellaisia tarvitse. Harmittaa niin hemmetisti tuo viime kierto, kun meni ihan sekasin.

Minä 24v, mies 32v

Esikoinen 1v7kk

yk2

JohannaAL

kp5/26-31???

Vierailija
229/316 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Suskille :(

Täällä ollut tietokone tiltissä ja meikä uutispimennossa..

Meitä on tosiaan monta aikalailla samassa tilanteessa, täällä kp 18. Viime viikon pupuilut tais olla liian aikaseen, joten en usko että tärppää. Jotenkin on innostus ollu niin vähäinen nyt mutta toisaalta ehkä se sillon tärppää tosiaan helpommin kun ei stressaa.

Tsemppiä kaikille, jospa se juhannus menis meillä limua juoden :D

Vierailija
230/316 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupsahdinpa tännekin. YK6 alkoi torstaina, eli nyt menossa KP6/22-27. Viime kierto jäi siihen 24-25 tuntumaan (vähän on epäselviä noi alut, kun tuhruttaa).

Tässä kierrossa oon tehnyt itselleni sellaisen lupauksen että ei ovistestejä tai muutakaan ovulaation bongausta, vaan koitetaan olla "normaalisti", tietenkin niin että simppoja olisi jatkuvasti liikenteessä. Tää jatkuva laskeskelu ja testaaminen nimittäin saa tukan jo lähtemään päästä...

Olin muuten taas ihan varma että tärppäsi. Ja taas huti. Millähän sitä itselleen saisi kalloon että ei mitään aavisteluja eikä ounasteluja, vaan että iloitaan vasta kun testissä on kaksi viivaa. Ärf.

Vierailija
231/316 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa paljon tullut viestejä. Kivaa ;)

Sellaista vaan tulin kertomaan, että eilisestä mielialasta ei ole tietoakaan ja stressipaineodotusviiraus on täällä. Missä ihmeessä se ovis taas kuppaa.... ei hymynaamaa eilenkään. Eikä kyllä kipujakaan mahassa tai tisseissä...

Jos tämä kierto heittää taas sinne 50 päivän tienoille, niin tulen hulluksi... katson nyt nämä pari päivää ja taidan sitten kyl varata ajan gynelle. Miksi mun kierrot ei voi olla normaalit... ja miksi tämä odotus on niin raastavaa, miksi sen lääkärin piti silloin sanoa että paras aika raskautumiselle on pillereiden lopettamisen jälkeen... miks.

Älkää masentuko mun touhuista, vaan plussatuulia kaikille ja jännäilen kyllä mukana

Vihonviimeinen olotila Vilho kp 18/?, yk 3.

Vierailija
232/316 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä komppaan Vilhoa tossa, etä mielialat tosiaan hyppii ja pomppii, välillä on tyyni ja seesteinen olo, välillä turhauttaa niin täysillä ja on niin totaalisen voimaton, avuton olo.

Mulla on nyt viime ja tässä kierrossa ollut jotain ihme kipua munasarjoissa. Oon ruvennut tiedostamaan sen vasta pikku hiljaa, mutta luulisin että logiikka menee jotakuinkin niin, että kierron alusta ovulaatioon asti. Tuntuu siltä kuin molemmissa sivuissa, varmaankin munasarjan kohdalla, olis ikään kuin tulessa se kohta. Tuntuu erityisesti yöllä kun herään vessaan, välillä myös päivällä.

Eli onko kellään ollut vastaavaa? Mä oon tosi herkkä kuulostelemaan omaa kehoani, ja pelkään että käyn ihan liian usein lääkärillä ruikuttamassa milloin mitäkin tuntemuksia. Mut jos toi kuulostaa oudolta niin sit täytyy harkita lekurikäyntiä. Olishan se tosi ikävä jos olis vaikka joku tulehdus muhimassa tms. Vaikka enpä tiedä mistä olisin sellaisen saanut.

Noh, itse aiheeseen. Oon pitäytynyt siinä ratkaisussa et tässä kierrossa en testaile oviksia. Mut toisaalta en myöskään kiellä itseäni pitämästä näitä ajatuksia pinnalla, koska se on mahdotonta, ja aiheuttaisi vaan lisää stressiä jos ajattelisin etten saa edes miettiä mitä haluan. Ovis ihan arvion perusteella pe-su-tienoilla. Kyllähän tollasen arvion pitäis ihan mainiosti riittää yrityksen tähtäämiseen, joten sinänsä se testailu onkin turhaa...

Päätettiin sitten että ensi kierrolla tehdään miehen kanssa perustutkimukset, että tiedetään ainakin että kaikki on ok. Kieltämättä ei tässä vielä syytä olisi, yk7 vasta, mutta loppujen lopuksi noi tutkimukset on vielä halpoja, ja mieluummin testaa kuin murehtii turhia. Ja jos jotain sitten löytyisi, niin mieluummin siirrytään hoitoihin nyt kuin vasta joskus vuosien päästä tuhlattuamme ihan turhaan aikaa.

Lopputulos: nyt en edes stressaa tätä kiertoa, koska oon ottanut jo sen asenteen että testeihin mennään. Tosi helpottava tunne... suosittelen. :)

Vierailija
233/316 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotin tossa ihan pinon alussa, eikä oikeen ole mitään uutta kerrottavaa, mutta halusin kuitenkin kirjoittaa kun luin kaikkien valloittavia ja inspiroivia viestejä.. meillä siis yk2 periaatteessa menossa koska ekan yrityskerran jälkeen tuli sellainen kiva kolmen kuukauden pituinen kierto.. nyt palstoja lueskeltuani olen helpotuksekseni huomannut, että nehän ovat enemmän kuin yleisiä kuumeilevien naisten keskuudessa.. mulla tällä hetkellä menossa kp18/? ja ollaan oltu ahkeria makuuhuoneessa. nyt on suuret toiveet ja olen koittanut pitää stressin loitolla nauttimalla ilmoista. kevät toi kyllä esille lukemattomasti vauvamasuja ja niitä katsellessa on ajoittain vaikea pysyä rauhallisena.. minäkin toivon todella, että juhannuksena tämän palstan naiset saisivat vain limukkaa juodakseen.. tsemppiä ja haleja kaikille..

Vierailija
234/316 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sitä tännekin ilmoittautuisi, kun kävin jo tuolla esikoisista haaveilijoiden ketjussa.

Meillä on menossa vasta yk1 ja kp 14/27. Makkarissa on touhuiltu viimeisen viikon ajan joka toinen päivä ja tarkoitus on jatkaa tätä tahtia vielä viikon ajan, ihan vaan varmuuden vuoksi :)

Jos nyt tästä ensimmäisestä yrittämästä tärppää, niin helmivauvahan se sieltä sitten tulisi. Kiire ei kuitenkaan ole mihinkään, mutta olisihan se kiva jussina juoda vain limpparia ;)

Vierailija
235/316 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan,

Omaa napuskaa ihan alkuun, olen niin helpottunut. Kp 10 alkanut ovistestailu, jonka aikana jo kävin ylä- ja alamäessä tuotti eilen toivotun tuloksen, ovisplussa kp20! Oireet olivat jo kp 19, mutta silloin nega. Ajattelin, et johan ny on kumma. Aika hyvin siis tiedän oireet tästä päätellen (aikaisemmissa kierroissa ihan samanlaiset oireet) ja seuraavissa kierrossa ei varmaan tartte tikutella, ainakaan muuta kuin oirepäivinä;). Jee, pillereillä kyllästetty kehoni toimii! (vaikkei aivan kellontarkasti;) )

Zoey mietiskeli niitä kipuja. Minulla ollut myös, epäilin jopa endometrioosia yms. Välillä tuntui, et ainoa aika kun en olluut kipea oli loppumenkkojen aikaan! Tässäkin kierrossa kovat kivut alkoivat heti vuodon loppumista seuraavana päivänä. Mutta sitten loppuivatkin, vasta pari päivää sitten alkanut uudestaan, mutta lievempänä, juilimista jomottelua, kramppeja, kutitusta. En kyllä poltteluksi niitä kovempiakaan kipuja kutsuisi. Tsemppiä sinulle!

Tervetuoloa Hennan. Sinäkin suurinpiirtein samassa kohdin kiertoa kun meistä moni. Ahkeria olette ;).

Veikkaisinpa etten ole ole ainoa, joka tässä lähipäivinä ja viikkoina kuulostelee kaikki mahdolliset nipistykset ja tarkistaa tissien kipeyden aikasta usein... ;). Tsemppia kanssasiskot!! pluuuuuuspuhallus!

Toivoopi toiveikas Vilho kp 21/34, yk3.

236/316 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovis oli ja meni, kai...jännä et nyt ku annettiin vauvalle lupa tulla jos on tullakseen, en ookaan varma tuosta oviksesta ollenkaan ja aina oon just enkä melkein tienny koska se on, joskus jopa ollu sellaset kivut et ihan on pitäny särkylääke ottaa ja limat tietty kans. Nooh ei ressiä katellaan kuin kävi, jos ei nyt onnistu niin ehkä enskerralla sitte :)

Mä oon tällänen tuplakuumeilija nytte, kuumeilen nimittäin hauvavauvaakin! Mun kaikki ylimääräinen aikani onki mennyt uuteen rotuun tutustuessa ja kasvattajiin yhteyden ottamisiin, aika monelle nartulle juoksuja ootellaan ihan näillä näppäimillä ja yks oikein lupaava yhistelmä olis ja astutettukin on, eli saa ny jännäillä tuleeko pentuja ja tulisko meillekin asti tyttönen.

Meillä on ennestään yks koira.

Mutta se koirista, täähän ei oo koirapalsta :D

Niin, ohan sitä vauvaakin kyllä ehditty yrittelemään, jokatoinen päivä taktiikka se on meilläkin ollu.

Vauvanvaatteita, niitä ihan pienimpiä 56cm oon ostellu jo kivan pinon ja voi että kun ne onki pieniä!!

Meillä ei edellisiltä ole mitään tallessa, niin siks oon jo hätähousuna ostellut, lähipiiriin on niin vauvoja tulossa et kyllä niille käyttäjä löydetään kuitenkin.

Nyt aamupalan laittoon, plussatuulia kaikille!!!

wattuwarwas kp17/27

Vierailija
237/316 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin bongattiin ovis kp20! Nyt on kp23 eli dpo3. Ja joo, ihan varmaan nyt seuraavat kaksi viikkoa sitten tulee oltua jotakuinkin tietoinen jokaisesta pienestä nipistyksestä ja olotilan muutoksesta elimistössä....

Mutta kuinka saan sen 2vkoa kulumaan nopeasti? Mulla on yksi raskaustesti ostettuna. Toivon niin, että saisin näppini pidettyä erossa siitä kesäkuun 1 päivään saakka. Siinä sitä onkin sitten haastetta!

Vierailija
238/316 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aikaisemmin, että ovis ois ollu ennemmin, mutta lämmöt laski tuosta kp20, vähäksi aikaa tosi alas ja samalla loppu limasuus. Että eiköhän se sitten kuitenkin ollut tuo kp20 se oikeampi ovispäivä. Tai ehkä kp21. Tai jossain siinä välissä.

Vierailija
239/316 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrynpä nyt noista tammikuisista tänne haaveilemaan. Jospa nyt tärppäis! Takana on vasta yksi yrityskerta, mutta toiveet melko korkeella :)

24-vuotias olen ja esikoista kuumeilen.

Ovista odotellessa - Izzie123, kp 1/29, yk2

Vierailija
240/316 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kanssa sellasia kipuja ja vihlasuja alavatsassa, varsinki vasemmalla puolella. menin sitten ultraääneen ja siinä todettiin vasemmanpuoleissa munasarjassa 3cm kokoinen kysta, jota pitää seurata.. ei kuulemma pitäisi vaikeuttaa raskaaksi tulemista, mutta hoitamattomana voi tulla "toimintavaikeuksia". pitää tässä muutaman kuukauden päästä mennä taas uudestaan ultraan kattomaan onko lähteny pois, toivottavasti ei ainakaan ole kasvanu..