Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuun haaveet 2011

Kommentit (316)

Vierailija
121/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että sait plussan. Niinhän ne väittää, että haaleakin viiva riittäisi, mutta itsellä ei ole kokemusta haaleasta, vahvemmasta tai viivasta ylipäänsä.

Ja eikai noilla päivillä voi kovin vahvaa odottaakaan. :)

Mainitsit rinnan verisuonet. Mulla on mielestäni kanssa vähän sinertävää rinnoissa, mutta erityisesti kihelmöi, tuntuu kylmältä, viileä ilma/tuuli aristaa ja nännit nöpöttää. Voi kun tämä olisikin oire. :)

Vierailija
122/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoey, Marjatta82 ja Vilho: Olen samaa mieltä testaamisesta, sillä itsekin olen testannut jo NIIIN monta negaa enkä halua sitä pettymystä enää! Testasin viimeksi negan viime vk:n tiistaina, jolloin oli kp37/?? ja oireiden perusteella olin todella toiveikas. Ennen edellisiä menkkoja testasin päivää ennen vuodon alkua negan, jolloin olin tätäkin kertaa varmempi plussasta, sillä minulla oli KAIKKI(?!) mahdolliset oireet väsymyksestä, kivuista, nännien tummuudesta ja arkuudesta aina hehkeään oloon, mutta negahan se sieltä tuli ja vuoto alkoikin sitten seuraavana aamuna. Tosin tuolloin olin tyytyväinen menkkojen alkuukin, sillä ne olivat ensimmäiset luomumenkat pillereiden jälkeen, jotka lopetin 12/09!

MUTTA.. ei vieläkään menkkoja ja menossa jo kp43!! AAARRRGGGHH mikä mammuttikierto! Pari viikkoa sitten oireita oli, kuten silloin jo niistä kirjoitinkin, mutta toisin todisti testi. Nyt jo suututtaa tämä toimimattomuus ja olen jo alkanut odottamaan menkkoja, jotta saadaan uusi kierto käyntiin. Silti ajattelin tehdä VIELÄ YHDEN testin piakkoin ellei menkoista kuulu, ihan vain varmuuden vuoksi. Mitä mieltä olette, olisikohan syytä mennä gynelle ellei vuoto pian ala? Kävin jo helmikuussa, ja hän sanoi että puoli vuottakin voi mennä pillereiden jälkeen kierron tasaantumiseen. Sain silloin kuitenkin jotkin kuukautisten "käynnitys" pillerit ja vuotoa tuli sen seurauksena ja tämän jälkeen sitten luomusti huhtikuun lopulla. Mutta nyt taas huidellaan jossain...ties missä...

Kylläpä tuli vuodatettua...

Nyt vain tsemppiä teille kaikille ja ollaan onnellisia niin kauan kuin toisin todistetaan :)

+ + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + + +

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kun on tässä jo pari viikkoa tullut lueskeltua teidän juttuja.

Km toukokuun puolessavälissä (9+2)eli eipä ole tätikään ehtinyt vielä vierailulla käydä sen jälkeen. Viikko meni vuotaessa, kaavintaakaan ei tarvittu, joten hyvin (ja oikeastaan nopeasti) siitä tuli toivuttua. Tottakai harmittaa - ja välillä paljonkin, mutta onneks tuossa pari poikaa pitää vauhdissa (8- ja 6-vuotiaat). Ensimmäinen raskaus aikoinaan päättyi myös km:oon vko 17 (se oli kyllä tosi rankkaa...), mutta esikoinen tarttuikin sitten matkaan heti toisesta kierrosta :)

Nyt sitten edetään päivä kerrallaan ja nautitaan kesästä täysin rinnoin :) Niin ja tietty toivotaan plussatuulia ja sitä myötä tarrasukkia matkaan meille kaikille!

Niitti kp 21/30??? yk1

Vierailija
124/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo minusta lupaavalta kuulostaa, ei niitä haamuja ilman syytä tule :)

Vilho

Vierailija
125/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireetkin tuntuu olevan kadonneet.. ja nyt on mullakin todella suuret kp:t menossa, pistän sen sitten pillereiden lopettamisen piikkiin.. lopetin ne tammikuussa ja sen jälkeen on ollut todella sekaista kiertoa, viimeksi otin keltarauhaskuurin saadakseni vuodon ja jotenkin luulin, että nyt keho toimii normaalisti. mutta siirrytään sitten vain maaliskuisiin..

tietääkö muuten kukaan, että jos ei pidä greippimehusta, mutta haluaa ottaa kaikki konstit käyttöön, voi greipin nauttia tuoreena hedelmänä tai mehussa jossa greipin lisäksi esim appelssiinia?

Vierailija
126/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin jännät päivät menossa, että joutuu käydä vähän useammin kirjoittelemassa täällä...kenellekään ei ole kerrottu vauvahaaveista, joten juttukaveria ei muuta kautta löydy!

Eilen juili oikein kunnolla alaselässä ja ajattelin sen olevan menkkakipua. Nyt juilinta on loppunut, eikä tuhruvuotoa vielä ole ilmaantunut...yleensä sitä tulee jo pari päivää ennen varsinaisen vuodon alkamista. Tai sitten tää kaikki johtuu jännittämisestä ja mikään ei ole niin kuin normaalisti. Jos mulla olisi testejä niin varmaan testaisin jo malttamattomana. No, onneksi ei ole, joten odotellaan nyt vielä muutama päivä apteekkireissua! Mä en kyllä pysy enää housuissani...T.Wilpuri kp25/27 yk1

P.S. Kävin kurkkimassa tuolla helmikuun odottajien puolella ja siellä oli vielä aika hiljaista. Toivottavasti mahdollisimman moni päästään sinne mukaan!!!

Vierailija
127/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin jo vilkuilemassa helmikuun odotuspinoa. Oi kun pääsis ilmoittautumaan sinnekin. :) Ja sama olo täälläkin, päivitän tätä helmikuun pinosivua ihan koko ajan ja toivon että olis tullut uusia viestejä, kun oon ihan täpinöissäni odottamassa tietoa omasta tilanteesta (joskin siis nyt ilman testitikkuja, ainakin seuraavat muutama päivää).

masutyttö, kyllä se greippimehu on siellä greipissäkin, ja siellähän se on tuoreimmassa ja lisäaineettomimmassa muodossaan. Siitä vaan syömään greipinpuolikkaita aamiaiseksi, vaikka sokerikuorrutuksella jos kaipaa jotain happamuutta taittamaan. Ja muiden mehujen sotkeminen ei toki tuhoa sitä greippimehua sekään. Sen sijaan kannattaa kiinnittää huomiota prosentteihin. Jos jossain sekamehussa on vaikka 3% greippimehua, niin sun täytyisi juoda sitä 33 lasillista jotta saisit yhden kokonaisen lasillisen greippimehua... ja myös rybb&deckersin greippimehu sekä granini on laimennettua, ainakin r&d:ssä tais olla 40% ehtaa tavaraa.

Eli paras on varmasti se suoraan greipistä lusikoitu versio. Mä oon käyttänyt greipin hedelmälihaa myös esim. hedelmäsmoothiessa tai hedelmäsalaatissa ainesosana. Toimii mainiosti. :)

Vierailija
128/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoeylle noista testailuista. Vähän samoja ajatuksia. Tuli mieleen oma tapani tehdä lotto. :D Tarkistan aina sen vasta sunnuntaina, niin voin yhden yön kuvitella olevani miljonääri. Mikä pettymys, jos joku sanoo la-iltana, että kukaan ei voittanut.

Niin kauan kuin ei ole negatestiä tehnyt, niin kauan voi kuvitella olevansa raskaana.

Nyt olen muistanut ottaa kutakuinkin joka päivä foolihapot. Jos siitä olisi jotain apua.

Ja onnea Johannalle, viiva kuin viiva!

Vierailija
129/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään siis oli kp 30/28 ja niinhän minä aamulla päätin, että kokeilen sitä testipuikkoa. Heti ei mitään näkynyt, mutta hetken päästä tulikin haalea viiva.. kaippa sitä pitää uskoa, että raskaana ollaan, vaikka tosi epäluuloinen olen. Minulla ei siis ole ollut juuri mitään oireita; hetkittäisiä menkkakipuja, hiukan väsymystä ja valkovuodon määrä on hieman runsaampi.

Ajattelin kyllä tehdä heti aamusta uuden testin, toivottavasti se näyttää vähän selkeämpää..

Epäluuloinen MiDa yk2

Vierailija
130/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis piinaviikko menossa; tänään taitaa olla dpo 7. Testailla ajattelin aikaisintaan lauantaina, silloin olis kp 28.

Olotila on jotenkin todella seesteinen ja rauhallinen, johtunee varmaankin siitä, että käytin ovistikkuja ja koska nyt voi olla varma siitä että ovista ainakin yritettiin kovasti hyödyntää. Torstaina massussa tuntui pieni muljahdus (ei kivulia) ja jostain syystä sen jälkeen ensimmäinen ajatus oli, että "no niin"... Illalla vatsa oli silloin vähän turvoksissa, ja rinnat tuntuu vähän muhkeammilta, mutta kukapa näistä tietää... Muita oireita ei juurikaan ole, vessassa joudun ravaamaan ahkerasti, mutta siinäpä se sitten.

Jaksamista kaikille joille täti tuli kylään, ja tsemppiä meille epätietoisille...

Vierailija
131/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan jo kovaa vauhtia menossa maaliskuisiin :/ Tänään aamulla testasin(malttamaton kun olen) ja negahan sieltä tuli :( Tänään siis kp 26/28. Töissä alkoi kunnon menkkakivut ja nyt vaan odottelen millon vuoto oikeen alkaa :(( Kyllä veti taas mielen niin matalaksi.

Onneksi kuitenkin ihana mieheni oli taas halimassa ja tukemassa minua :) Silti on sellainen tunne, että jaksanko enää tätä rumbaa taas alusta saakka?!! Odottelua, päivien laskemista, oireiden tutkimista ja lopulta suuri pettymys ja paha mieli.

Sori tää avautuminen...ehkä nää lähestyvät menkat saa mut taas niin herkäksi :DD

Oi, onnea plussanneille! Ehkä täältä vielä joskus perässä tullaan ;)

Paljon tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia!! +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

-Qtpie kp 26/28(vielä)

Vierailija
132/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä on nyt kp 23/28 meneillään. Edelleen mahan vihlaisut silloin tällöin on jatkuneet, mutta nyt jo mahdollisesti lähestyvät menkatkin sitä voi aiheuttaa. Itse asiassa tuntuu, että tuntemukset mahassa on kuitenkin vähentyneet viikon takaisesta. Joku puhui tuolla väsymyksestä. Voin kertoa, että väsyttää täälläkin! En todellakaan ole aamu-uninen, mutta eilenkin sain itseni pakotettua ylös vasta klo.11 :/

Jännäillään vielä muutama päivä. Jotenkin on semmoinen olo, että ei tässä nyt taidettu ekalla yrityksellä kuitenkaan paksuksi pamahtaa ;)

Onnittelut plussanneille ja vielä piinaileville paljon plussaonnea!! Maaliskuisiin siirtyneille parempia tärppejä, jospa tuo juhannuksen lähestyminen tekis tehtävänsä ;) Maaliskuu kai se synnäreiden vilkkain kuukausi on...

Vierailija
133/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilho, Zoey ja kumppanit, oli ihan pakko kommentoida tohan negan testaukseen, vaikka virallisesti olen siis jo siirtynyt tädin saattelemana tuonne maaliskuisiin... Eli siis teksti kuin suoraan omasta näppiksestä. Se tietämättömyyskin (kaikessa ärsyttävyydessään) on jotenkin kuitenkin niin paljon kivempaa kun sen romuttavan negan näkeminen.

En millään olisi halunnut testata, mutta kp:t jo reilusti yli ja mökkireissuakin tiedossa joten testasin kuitenkin. Nega tuli ja saman tien hanat auki (siis kirjaimellisesti tunnin pääsätä negan testauksesta). Pistää oikeesti miettimään miten paljon omalla stressaamisellaan voikin vaikutttaa kroppaan...

Mutta nyt aion yrittää välttäää enään yhdenkään negatestin tekemistä, kyllä se niin paljon osaa ottaa päähän. Ja toivottavasti ne, joilla toivoa vielä on, saisivat tehdä sen ihan oikean plussan!

Vierailija
134/316 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl tapahtuu kummia, neljän aikaan tänään tuli paperiin vähä verta pyyhkiessä joten laitoin siteen ja heitin vauva-haaveet romukoppaan, mutta nyt kellon ollessa jo kohta puoliyö niin siteessä ei näy kuin pienenpieni jälki ja äsken pyyhkiessä ei tullut mitään! Saa nähä aukeeko hanat yöllä vai pääseekö sitä testaamaan huomenna.

Mä pahoin pelkään, et hanat aukeavat ja tää tädin myöhästyminen sit vaan johtu stressistä ja oireet olivat sit mitä olivat..

Juuri ystävälleni kerroin, et mulla on kumminki menossa umpisuoli ja sit lääkärissä kerron, et on jo viikon verran nippailu oikealta puolelta ja sit ne pitää mua ihan pöhkönä, ku mä luulin olevani raskaana! :D :

Vierailija
135/316 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tulee plussia.

Täällä on jännät päivät edelleen menossa, ja mieliala kasvaa mitä pidempään tätä kestää.

Nyt menossa KP27/22-27. Hih. :) Ja koska vuoto on aina ilmoittanut itsestään jo edellisenä päivänä tuhrulla, niin jollei nyt tuhru jää välistä, olis vuoto alkamassa aikaisintaan huomenna, jolloin siis pidentyisi jo tämänhetkisestä maksimista.

Maha ei ole yhtään pinkeä ja turvonnut, niin kuin luulisi olevan pitkän kierron loppupuolella. Sen sijaan tissit on kyllä pinkeät ja turvonneet. :)

Meinasin etten testaisi vielä huomennakaan. Vähän jokin mun sisälläni sanoo että haluisin testata, mutta toinen puoli sanoo että ei... luulen että saattaisin malttaa torstaihin asti... ja sen jälkeen oliskin jo helppo malttaa perjantaihin, koska alkaisi olla melko varma olo asiasta ilman testiäkin.

*muoks*

Sellaisen oireen halusin vielä lisätä, että mulla on jotenkin hyvä olo kropastani tällä hetkellä. Viimeiset pari kuukautta oon tuijottanut peiliä sillä silmällä, että mistä hitosta noi muutama lisäkilo nyt on tulleet. Nyt on sellainen olo, että lisäkilot antaa vaan madonnamaista pyöreyttä. Voiskohan tällainen tunne tarkoittaa jotain...

Vierailija
136/316 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäystä eiliseen.

Yön aikana ei tullut vuotoa ollenkaan ja aamun ekan pissan mukana ei tullut punaista paperille.

Mulla ei oo oikeesti moneen vuoteen alkanu menkat näin oudosti ja siksi päätin tehdä testin seuraavasta pissasta ja negaahan se testi näytti ja tuota tulosta tavallaan odotinkin.

Alkais ny vaan tää vuoto sitten kunnolla eikä pienillä tipoilla.

Ja otsikkoa kommentoiden, olo on siksi helpottunut ettei tarvitse enää jännäillä ja testinki tein siinä uskossa, et nega tulee ja sitten se negan näkeminen saa mut uskomaan etten ole raskaana ja se taas aiheuttaa sen, että vuoto alkaisi kunnolla.

Joten toivotaan tämän pitävän paikkansa. :D

(olipas hassu selitys, mutta toivottavati ymmärrätte pointtini.)

Meillä seuraava yritys menee vasta heinäkuulle, ku mies on nyt matkoilla kesäkuun ja palaa heinäkuun alussa takasi kotia.

Hyviä vointeja kaikille! :)

Vierailija
137/316 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhruttelu alkoi täälläkin, joten ei tullut pikkukolmosta meille vielä tästä kierrosta. Eiköhän ne hanat huomenna aukea. Jos ja kun aukeaa niin täytyy siirtyä tonne maaliskuun puolelle haaveilemaan.

Zoey, sulla riittää vielä jännitettävää, tsemppii!!!

Marjatta, mulla on vähän sama tilanne kuin sulla. Mies on matkatöissä, joten ei ole läheskään aina oikeaan aikaan kotona... harmillista, kun ei se raskaaksi tulo tahdo onnistua otollisinakaan päivinä!

T.Wilpuri kp26/27

Vierailija
138/316 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään aamulla tein taas testin ja sama haalea plussa tuli. Kai se nyt on jo uskottava! :) Meille tulee helmivauva, laskettuaika taitaa olla 12.2, IHANAA!!

Tilasin kyllä vielä eilen digitaalisen r-testin, pitää vielä varmistaa loppuviikosta.

Mut hurjan paljon plussatuulia puhaltelen täältä kaikille!!

MiDa 4+3

Vierailija
139/316 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaisaMaija79: Ihan samaa teen loton kanssa. :) Yritän unohtaa tarkistamisen ja sen aikaa voin aina haaveilla voitosta. Ja sama on minulla myös raskaustestien kanssa: niin kauan kuin ei ole toisin todistettu, voin hyvin olla raskaana. x)

MiDa: Onneaonnea!! Haaleakin on plussa. :)

Zoey: Onpas hyvänkuuloisia oireita, pidän peukut pystyssä! :))

Marjatta_82: Kuulostaa hyvinkin loogiselta. Tuntuu, että aika monella negatiivisen testituloksen nähdessään käy juuri niin, että jotenkin rentoutuu sen verran, että kuukautiset pääsevät alkamaan. Enkä yhtään ihmettele, koska raskautumista yrittäessä on kuitenkin koko ajan vähän varpaillaan kuulostelemassa, että mitä elimistössä oikein tapahtuu ja onko sopivia oireita. Tai ainakin, jos on ehtinyt yrittää jo jonkin aikaa.

Aika monella täällä on jo uusi kierto alkanut. Itse olen varmaan viimeisiä, kiertoni on vasta vähän reilu puolivälissä. Pysynen siis täällä vielä ainakin sinne 21. päivään asti, ellei vuoto ala jo aiemmin.

Tässä kierrossa ei kyllä tullut suuremmin yritettyä. Vain yksi kerta tuli sopivaan aikaan, ja sekin voi jäädä siinä mielessä turhaksi, ettei tässä kuussa välttämättä ollut ovulaatiota. Ainakaan normaalia himoa ei tullut missään vaiheessa, joten toiveet eivät ole kovin korkealla. Toisaalta sitten kipeitä finnejä oli ja on edelleen, ja nekin ovat melkein aina olleet ovulaatio-oire, joten ihan vielä en ole kuitenkaan heittänyt kirvestä kaivoon. :)

Lämpimiä plussatuulia puhallellen,

ivilla kp 19/30-31

Vierailija
140/316 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos vaan vielä mahtuu! Taustaillut olen jo pari kuukautta, mutta itse en ole aiemmin tänne tuntojani vielä ehtinyt tilittämään.

Hieman taustoja: Meillä on entuudestaan kaksi ihanaa poikaa 2006 ja 2009. Kolmosta siis kovasti toivotaan molemmat mieheni kanssa. Ikää alkaa olla plakkarissa jo sen verran (36 v), että nyt on pistettävä tuulemaan! Tai siltä minusta tuntuu...Olen nimittäin aikaisemmilla yrityskerroilla tullut raskaaksi kertalaakista.Olemme siis olleet varsin onnekkaita Nyt käynnissa yk 3 ja menossa noin dpo10 ja jotain oireita mahdollisesta raskaudestani olen onnistuneesti taas pääni sisälle pystynyt kehittämään: nälkä, kuvotus,rintavarustuksen kihelmöinti, paineen tuntu alavatsalla,palelu iltaisin. Että samassa veneessä ollaan naiset! Toivottavasti mielikuvitus ei taas tee meille omia temppujaan vaan saadaan monta plussaa vielä helmikuisiin.

Jännityksestä kihelmöivä Pastilli 23/27