++++ NELIAPILOIDEN TOUKOKUU ++++
Kommentit (133)
Ihan on luovuttaja fiilis tämän kierron suhteen. Ihan on sellainen tunne, että menkat alkavat viimeistään aamulla. Ja täytyy teille tunnustaa, että tyhmyyksissäni tein tänä aamuna testinkin kun jotenkin olin päivissä sekaisin ja yksi testi tuolla kaapin perukoilla oli. Ihan puhdas negahan sieltä taas pätkähti. Kyllä suoraansanoen taas v-tuttaa. Muutenkaan kuukautiset eivät ole mun suosikkipäiviä kuukaudesta ja nyt vielä vähemmän. Mutta siis tädin kyläilyä odottaessa.
Piti vielä kommentoida, mutta pitää mennä laastaroimaan kun pienin on onnistunut rypäisemään tuolla pihalla...
adalat kp 28/28-31
Nani: Olipa omituinen täti ultraamassa. Ei kai ne sais tollain sanoa et ei takuita että on terve. Mun mielestä se menee niin että LAPSI ON TERVE KUNNES TOISIN TODISTETAAN, eikä ne sain muusta kuin terveestä puhua. Jos ei siis faktaa johonkin muuhun suuntaa. Turhaa pelkoa ja mieli pahaan tuolla luo. Onneksi sulla on se yksityisen ultra.
Adalat: Joko on tietoa, oletko testaillut uudelleen ?? Oireita johonkin suuntaan ?
ON: Mulla on ollut tän koko aamun tosi kovia ja outoja kipuja oikealla puolella. Olin ihan varma että ovis oli jo. Laskennallisesti piti olla ti/ke eli kp 15/16 ja silloin oli myös limoja. MUTTA nyt on alkanut ihan kuiva kausi, ei mitään limoja mutta nyt tämä kova kipu. Se on ihan kuin ovis kipua, samanlaista jonka tunnen toiselta puolelta oviksesta limojen aikaan. Mutta tää kipu alkoi vasta nyt. WTF? Hetkellisesti vihlaisee niin että meinaa mennä jalat alta. Sitten taas helpottaa.
Nyt mietinkin että jos se sittenkin on vasta tänään ??? No eihän se mitään... Viime pupuilu kerta oli tiistai aamu eli kp15 eli ne siittiöt vois olla hengissä jos päässet kyytiin :) Ja sitten kai vois tänään vielä varmistaa.
Mun ystävä/serkku joka saa vauvan elokuussa kävi nyt sitten ostamassa ne "mun vaunut" sieltä lastentarvikkeesta. Suosittelin sille ja se sitten haki ne, on ne niin ihanat. Pääsen ihailemaan niitä ainakin siellä, eikä pieni kateuskaan ole pois suljettu ;)
Noora kp 18/31 Pienessä kesä-flunssassa
Hyvää tulevaa viikonloppua kaikille! Itse olen taas töissä, joten paljon ei viikonlopusta voi nauttia.
Viimeeksi piti minunkin noita Nanin ultrajuttuja kommentoida, mutta olin niin tympääntynyt ja äkeissäni, että jäi kirjoittamatta, mutta siis aika erikoisia kommentteja kyllä ultraajalta, mutta jos kerran on paremmilla laitteilla nähty ja mitattu ja kaikki on ollut kunnossa, niin ennemmin luottaisin siihen aikaisempaan ultraan. Ehkä se ultaaja halusi sanoa, että ultakaan ei voi 100% taata tervettä vauvaa, mutta ulosanti oli kyllä hieman tökeröä.
Erikoisia nuo Noorankin tuntemukset, mutta hyvä jos tulee molemmat ajankohdat hyödynnettyä. ;)
Itselläni ei ole mitään raskausoloja eikä tuntemuksia. Toisaalta menkatkaan eivät ole vielä alkaneet ja sekös tympii, että tämä kierto alkaa nyt sitten ilmeisesti tässä vaiheessa heittää ihan miten tahtoo. Miten hemmetissä voi olla niin, että kuukautiset alkavat melkein vuoden ajan tasan 28 päivän välein ja vieläpä aina aamusta tai aamupäivästä viimeistään ja nyt kun yritetään raskautta niin alkaa heittää? Ehkä tämä yritys ja kyttäily sitten aiheuttaa tälläistä lieveilmiötä. En tiedä. Toisaalta tekisi mieli testailla uudelleen, mutta toisaalta en usko yhtään plussaan eikä huvittaisi rahaa heittää hukkaan. Sitäpaitsi inhoan sitä idioottitunnetta, jonka negatiivinen testi aina minussa herättää "tiesin tän, miksi piti taas olla tyhmä ja testata".
adalat kp 30/28-31
No se oli todellakin sitten tässä taas tämä kierto. Tein nimittäin miehen painostuksesta vielä yhden testin, koska meillä on tänään illalla pienet illanistujaiset ja ollaan molemmat miehen kanssa sitä mieltä, että alkoholi ja raskaus ei sovi yhteen. ClearBluen digitalin mies toi kotimatkalla mukanaan apteekista ja mitä selvimmin "EI RASKAANA" se näytti. Harmittaa ihan vietävästi. Eli menkkoja odotellessa sitten. Ainut hyvä puoli on se, että voin hyvällä omalla tunnolla ottaa grillaus siiderin tai pari. Itselläni alkaa sitä paitsi jyllätä fatalistiset mietteet; onkohan meille edes ikinä tarkoitettu tulemaan neljättä? Tiedän, että on ihan typerää, mutta jokainen aikaisempi raskaus on alkanut ekasta tai tokasta kierrosta ja tämä nyt sitten ei, joten väkisin tulee mieleen, että pitäisköhän haudata haaveet neljännestä ja keskittyä näihin kolmeen ja elää tätä elämää nyt vain näin eteenpäin, koska ihan hyvähän meidän näinkin on. Kuopuskin on jo 3 v ja elämä on ihan erilaista kuin muutama vuosi sitten. Esikoinen aloittaa koulun syksyllä ja keskimmäinen menee vuoden päästä eskariin. Saamme lapsia hoitoonkin aina välillä ja voimme viettää aikaa kaksin. Ääh en tiedä enää mistään mitään...
adalat
Voi surku tuota sun tilaa ja oloa. Itsellä on myös tuo sama fiilis kun testaa, ja tulee nega että " voi paska, miks tein koko testin kun tiesin et tulee nega. Mutta koita jaksaa, lohtuhali!
Nani: voi kökkö tuota ultraajaa. Ymmärrän sun tunteet! Jokainen jo valmiiksi äiti osaa murehtia lapsista/vauvoista ilman pelottelujakin ja kaikki meistä tietää ettei ne voi "luvata" tervettä lasta, mutta että mennä tokasemaan noin... Onneksi sulla oli jo parempi ultra alla. Uskot vaan siihen mitä siellä sanoivat. Joudutko/pääsetkö tarkempaan seulaan äitipolille sen hematooman vuoksi?
ON: Voin paljastaa et tein myös testin varuiksi kun rupesi ne viime kuukautiset epäilyttämään oliko ne sittenkään kunnolliset. Mulla syynä myös nuo migreenilääkkeet. Kävin toissapäivänä apteekissa hakemassa kyypakkauksia ja ostin samalla clear blue tuplapakkauksen kun oli niin edullinen. Ja eilen aamulla tyly "ei raskaana". Vaikka tiesin että on enemmän kuin epätodennäköistä, et jo raskaana niin et testikin näyttää... Saati sitten et menkat on jo myöhässä...
Mä ajattelin seuraavan kerran testata ens lauantaina kun mulla on tyttöporukan illanistujaiset, sitten kp olis vissiin 25/25. Mut toikin on paha, että ei ole oikein muuta "virallista syytä olla juomatta kuin raskaus, menen siis ilman lapsia. Mutta tein jo sotasuunnitelman et jos plussaa, niin sanon/narraan et mies ei pärjää kotona vauvan kanssa ja tulin siksi omalla autolla ja lähden illalla ajamaan sit vielä kotiin.
Ofelia kp 16/25 yk 1
Kyllä jotkut ihmiset osaa olla sit töykeitä,kerroin tuosta km:stä kaverille niin mitäs hän sanoo no hän vaa että mitäs siinä surkuttelet tuommosella asialla on niitä paljon pahempiakin asioita mitä voit surkutella jos haluat jotai surra..tuonko ois pitäny lohduttaa ja piristää siinä kävi kyl ihan päinvastoin..
ja en muuten ole muistanu mainita että mullahan kävi niin että mulla alko vuotaa ekan kerran 9.4 jolloin oli viikkoja 5-6 ja silloin vuoti eka pois ja ultraan kun pääsin sitte rv 7+2 niin silloin näky myös vielä 2 sykettä jolloin lekuri rupes puhumaan jotai että täällä on tainnu olla kolmoset mutta enää näkyy vaan 2 sykettä aika heikosti kylläkin ja sittenhä se menikin kesken rv 8+0..(tää on poimittu lekurin lapuista jotka sain kun kävin ultrassa silloin rv 7+2 19.4.2010)
Olen vaan huomannut että nyt on palstat hiljenneet kun on ollut ihania ilmoja, kaikki viettää aikaansa ulkona :) Tosin nyt on ihana ukkonen, ainakin täällä "etelässä". Meillä ainakin on oltu viime päivät ulkona aamusta ilataan, illalla sisään suihkun kaitta. Lapsetkin on illalla niin likaisia, ihan kuin jotain katulapsia olisivat ;)
Jonna: Aika kurjaa käytöstä kaverilta tuollainen. Joillain ihmisillä vaan taitaa olla sellainen käsitys ettei syntymätöntä lasta saa surra. Monet ei tajua että toisille lapsi on lapsi heti plussan saatuaan. Ja että olisi ollut vielä kolme? Aika hurjaa... Voimia sinne.
Adalat: Onko tätiä näkynyt?
Mulla on välillä aivan samoja mietteitä. Täällä kanssa kaikki kolme tulleet ekasta kierrosta ja nyt nelosesta siis kuudes kierto menossa. Väkisinhän sitä miettii että missä vika. Ja sitten taas miettii että onko siinä edes mitään järkeä. Kun on kolme tervettä lasta ja kaikki hyvin, niin pitäisi olla onnellinen niistä ja unohtaa haaveet nelosesta. Mä olen kelannut sitäkin että onko tää jotain ahneutta haluta neljäs. Ja jos se kostetaan mulle jotenkin niin että sitten ei olekaan kaikki hyvin. Vauva ei oliskaan terve tai itellä ei kaikki ok. Mutta musta vaan tuntuu useimmiten että meille on tarkoitettu vielä yksi - ja se halua saada se voittaa kyllä ne epäilykset.
Musta tuntuu että ne mun eiliset kivut olivat sitä itteään, eli ovulaatiota. Limoja ei enää ole ollut, mutta mitäpä muutakaan ne kivut olisivat. Kp18 oli ja siihen sitten 14pv niin kierto olisi 32 päivää, sitähän se varmaan oli. Nyt vaan harmittaa kun touhuilut jäi väliin, oli eilen niin flunssainen olo ettei kiinnostanut yhtään. Ja jotenkin on ihan luovuttaja olo, ettei ne kp15 siittiöt voi enää siellä olla. Joten hutia varmaan tulee :(((( sitten on enää yksi kierto ja se on sitten siinä... Joten koulu kutsuu siis syksyllä. Vaikkakin toivoo toivoo... niin ei usko !!
Noora kp19/31
Pikaisesti pääsin tänne kurkkimaan mitä teille kuuluu vaikka reissussa vielä ollaankin.
Lyydia: Toivottavasti se setä Yrjö jättäisi tulematta. =) Se on nimittäin aika ällö setä. ;)
Noora: Mä oon kans käynyt kärryjä jo aikaa sitten ihailemassa kaupoissa, vaikka ei ollut vauva ilmoitellut tulostaan ja vaikka en uusia aiokaan ostaa, mutta niitä on niin ihana käydä kattelemassa (kuin miehet autokaupassa). Sama on kyllä vauvan vaatteiden kanssa. Niitä käyty hiplaamassa jo kohta puol vuotta. =)
Niin ja minun mielestä jos peitot heilui kp 15 ja kp 18 olis oletetusti ovis kipujen perusteella niin kyllähän siellä varmasti viel niitä kavereita olis venaamassa tosin veikkaisin sitten kyllä tyttöä kun tyttö siittiöt elävät pitempää kuulemma. Pidetään peukkuja. =)
Jonna: Sinun kaverilla ei kyllä ollut kovinkaan paljon myötätuntoa ja minun mielestä edes huonona päivänä ei saa sanoa noin ikävästi jos toinen kertoo noin ikävästä asiasta. Vauvan menetys on erittäin surullinen asia tapahtui se missä vaiheessa vain ja sinulla on vielä tupla suru tai tripla suru. Itse en pystyisi sanomaan noin pahasti, vaikka en välttämättä heti keksisi mitä lohduttavaa sanoa. Ymmärrän että sinulla on paha mieli ja ihan syystäkin.
Nani: Olipas ikävän sorttinen ultraaja täti. Se on niin hanurista kun on sellainen ultraaja joka puhuu miten sattuu eikä selitä edes kunnolla. Onneksi olit käynyt toisessakin ultrassa. Mulla oli kolmatta odottaessa hyvinkään sairaalassa todella ärsyttävä ultraaja. Puheli kuin itsekseen ja kun jotain kysy niin vihaisesti tiuski vastauksen ja muutenkin kohteli meitä kuin vähä älyisiä. Jäi todella paskan maku suuhun siitä ultraajasta.
Adalat: Olet tuskaillut negojen kanssa. Se nega on kyllä niin kurjaa katsottavaa ja kun sitä tarpeeksi usein tuijottaa niin tulee kyllä todella tyhmä ja luovuttanut olo. Mitäs nyt kuuluu? Onko tätiä näkynyt? Pidetään peukkuja vielä jos plussaksi muuttuisi.
On: Reissussa ollaan ja on ollut ihan mukavaa. Lapset ovat nauttineet maalla olosta täysin rinnoin ja äiti kyllä jo odottaa innolla, että pääsee takaisin kotiin ensi viikolla. Oi tahdon niin kirpputorille tsekkaileen vauvan vaatteita. =)
Oireita ei vielä kummempia ole. Välillä repii vattaa aivastessa tms. Ja se jatkuva nälkä piinaa mua. Koko ajan pitäs olla syömässä. Aamulla kun herään niin mietin mitä syön ja illalla kun menen nukkumaan mietin mitä kaikkea sitä huomenna söis. Ja pitkin päivää pitää syödä. Ja minä joka normaalisti syön tosi harvoin ja melko vähän päivän aikana niin tuntuu tosi oudolta tämmönen syöpöttely.
Plussa tuulia kaikille!
Sirppana rv 4+5
Koko muu talo vielä nukkuu, joten mä käytän tän hyväkseni ja raapaisen muutaman rivin:)
Sirppana: Onneks sulla ei ole vielä? pahoinvointia. Onkos sulla ollut aiemmissa raskauksissa?
Adalat: Mikäs tosiaan tilanne? Negan tuijottaminen tuntuu kyllä supertyhmältä...muistan tunteen...
Nani: Onpas teillä tosiaan ollut ikävä ultra:/ Onneks yksityisellä saa kunnon palvelua.
Noora:Täällä tuntuu monella olevan sama tilanne, että aikaisemmat lapset saaneet helposti alkunsa ja neljäs antaakin odotuttaa.Mulla oli noita ihan samoja fiiliksiä...että meille ei enää ole tarkoitettu vauvaa ja että se on varmasti sairas...no, on noita ajatuksia vieläkin... Toivottavasti teilläkin nyt plussa pärähtää tikkuun!
Jonn@: Todella kurjaa käytöstä kaveriltas:( Aika hurja ajatus, että masussa olis ollut kolme matkalaista. Miltä susta itestä tuntu se ajatus?
Ofelia: toivotaan, että sinäkin saat pian sen plussan!
Unohdinkohan nyt jonkun...
~~~~Plussatuulia kuitenkin kaikille~~~~
Oma napa: Täällä on pahoinvointia 24/7 eli olo aikas järkky:/ Vielä oon saanut setä-yrjön pysymään poissa jatkuvalla syömisellä. Eli samoin kuin Sirppanalla, mulla on jatkuva nälkä. Syömisestä vaan tekee haasteellista se kun ei tee mitään mieli...kaikki oksettaa, mutta on pakko syödä. Väsymys on myös melkoista ja tunteet heittelee laidasta laitaan. Vielä pitää viikko jännittää ennen ultraa...
Lyydia 6+2
Lyydia: kyllähän se pisti vähän miettimään että oisko sitä jaksanu sitte 3 vauvan kanssa + 5 menevän taaperon,mutta aikahan se ois vaa näyttäny miten ois arki lähteny luistaa varmaan hyvin kun yleensä meillä on ne 1-2 viikkoa alussa ollu hulinaa mut sitte arki on lähteny vanhaan malliin kulkemaan..
seuraava vauva saa tulla jos on tullakseen 2011-2012 ja toivotaan että seuraava menis sitte hyvin loppuunasti ja saatais ihana nyytti syliin sillä hän on meidän viimeinen lapsi sitte.
mut nyt suklaakakkua syömään..
Kiitokset kaikille tsempityksistä. Tätiä ei vielä näy, outoa. Nyt on jo kp 33 ja ei vielä vilahdustakaan kuukautisista. Uutta testiä en ole tehnyt kun sen viimeisen silloin pari päivää takaperin tuhlasin ja jotenkin on niin kovin vaikea plussaan uskoa. Voihan se olla, että työstressi ja tämä vauvan toivominen nyt sitten sotkee näitä kiertoja. En tiedä. Välillä sitä ajattelee, että ehkäpä sittenkin, mutta sitten taas en haluaisi pettyä.
Aika kurjaa käytöstä Jonn@n kaverilta. Ja pahoittelut keskenmenosta vielä.
Toivotaan, että Ofelia ja Noora saavat sen plussan ja kaikki muutkin meistä.
adalat kp 33/28-31
Teen vaan se testi. Vois näkyy jo paremmin. Ja jos pari päivää myöhässä niin voishan se ollakin plussa !!!!
Mulla oli eilen pienen kummipoikani ristiäiset. Olin sykikummin, pidin sylissä kun pää kastettiin ja muutenkin. Sain haistella taas vauvan tuoksuja, ja itseasiassa ovat tulossa meillä kohta ja pääsen taas tuoksuttelemaan :)
Mies taas hölmöili viikonloppuna niin että eilen taas haudoin sitä e-alkuista. Tuntui että parempi että vauvaa ei tulisi ja syksyllä muuttaisin lasten kanssa johonkin ihan yksin. Ei tartteis katsella toisen tyhmäilyjä. No nyt pahimman kiukun laannuttua tajuan etten mä sitä oikeasti halua. Pitäis vaan olla tiukempi nalkuttava akka että menisi jakeluun asiat. Tuntuu välillä että asuisi teinipojan kanssa :(
Noora kp 21/31 (äkkiäpä tämä aika taas menee, viikon päästä vois teoriassa testata)
Kävin tänään pakastetun alkion siirrossa. Aamulla tuli jo itku kun alkoi usko loppumaan että minnekään siirtoon asti ees päästäkään. Soittelin nimittäin aamusta klinikalle ja ne sieltä sano että tänään on mahdollista sulattaa vaan yksi alkio, kun muut alkiot joita on 4kpl on kehittyneet niin hitaasti että ne olis kuulunut jo eilen sulattaa että ne olis voinut tänään siirtää ja niitä ei siis jostain kumman syystä ollut sulatettu. Siinä sitten piinailtiin että selviääkö tää yksi ainut normaaliaikataulussa jakautunut alkio sulatuksesta ja päästäänkö siirtoon vaiko ei. Onneksi tuli kuitenkin puhelu että alkio selvisi sulatuksesta ja siirto päästään tekemään. Alkio oli seittemän soluinen ja kolmosluokkainen, eli lääkärin sanojen mukaan keskitasoa heikompi alkio. Onnistumistoiveet taas hiukan tossa jo karisi, mutta ei auta kun toivoa parasta. Seuraava yritys menee syksyyn jos niistä hitaista alkioista on edes siirrettäväksi.
Nyt sitten eikun piinailemaan ja toivon kovasti että tämä rupualkio nyt kuitenkin ottaisi tiukasti kiinni ja pysyisi yksiössään seuraavat 9kk.
Mansikkainen pp0
alkio pysyisi kyydissä vauvaksi asti!!
Mitäköhän muuta mun piti kommentoida...
Lyydialle paremman olon päiviä. Toisaalta taas ehkä kivakin, että jotain tuntuu!
Sirppanalla jatkuva nälkä =) Sulla sentään ihana syy siihen!
Kelläs olikaan aika tehdä uusi testi?? Peukkuja, että plussa pärähtäis ruutuun!
Omassa navassa ei tapahdu mitään positiivista. Megakierrot jatkuu (eipä ole kyllä yllätys ilman hormoneita) ja loppupuoli häämöttää oireista päätellen sentään. Nälkä, turvottaa, finniä pukkaa ja olin sitte niin kiukkunen eilen että! Vähän kummasti oli petipuuhissa vähän kipujakina ja pienenpieni toivohan siinä taas nousi. Tuli vähän vietettyä tyttöjen iltaa lauantaina, joten pitihän se testi varuiksi tehdä ja todellakin tyhmä olo taas tuli katsellessa 1 viivaa..
Bongailen taas noita isomasuisia jatkuvasti kaduilla =/ Melkein tekis mieli soittaa lääkärille ja pyytää taas teroja ja clomeja. Heh, kauanpa kestikin!
Pikkuemäntä kp 73/(31-40-)96
Mansikkainen:Toiset on tosi sitkeitä tapauksia, joten toivotaan että tällainen on sulle kyytiin siirretty. Meillä keskimmäinen on tämmönen taistelija, aloin odottamaan heti keskenmenon jälkeen ja samoilla viikoilla kun edellinen keskenmeno tuli alkoin taas verenvuoto. Valtavaksi hämmästykseksi siellä pikkuinen sydän sykki, ja siitä on tullut melkein 6vee armoton tinttaliisa...
Noora: jaksuja sulle tuon miehen kanssa. Kovin kuullosti tutulta... Mä olen vaan niin äkkiä reagoiva, että kun suuttuu niin tuntuu että maailmanloppu tulee samantien.
Lyydialle ja sirppanalle jaksua kuvotukseen...
ON: Täällä on hermo koetuksella, kun pienin ei tahdo nukkua päivisin, ja itkee sitten väsymystään ja tytöt tinttailee. Esikoinen on meillä ertyislapsi, ja ensi vuoden koulujutut meinaa viedä multa järjen. Välillä siis tulee olo, että ehkä tähän väliin ei vauvaa tarvittaisikaan... Mutta pian se mieli aina sitten muuttuu, ja alan murehtimaan jos en tulekaan raskaaksi. Mies ei luonnollisestikaan osaa tukea mua oikein ;) Jospa se tästä taas, mut nää ilmatkin masentaa ja ahdistaa mua.
Plussatuulia meille kaikille
Ofelia, päivät unohtui taas 20 tai 19/25 ehkä
Mun täytyy nyt kyllä tämä haaveilu lopettaa ja palata maan pinnalle. Mä en vaan jaksa tuota miestä enää. Järjestyy asiat nyt mihin suuntaan tahansa niin vauva olisi virhe :( Oon kai elänyt taas joku huppu silmillä kun en ole nähnyt tosi asioita.
Palstaa en kai kokonaan jätä. Tulen kurkkimaan teidän muiden kuulumiset, ja toki päivittämään tiedot nyt toukokuun kun olen ketjun aloittaja.
Toisin kuin muut niin nyt toivon todella ettei tärppiä ole käynyt. Ja jos on niin mitäs sitten teen ???
Noora kp 22/31
Adalat: Onpas kierto venynyt. Jospa nyt kuitenkin olis niin etteitäti tulekkaan. Pidän peukkuja. =)
Mansikkainen: Ihanaa, että edes yksi pääsi kyytiin mukaan. Nyt toivotaan parasta ja jännityksellä odotetaan kuinka käy. Todella toivon, että nyt plussa tulisi.
Noora: Miehet on välillä hankalia. Itsellänikin aika moinen tapaus tuo ukko ja kaikenlaisia oikkuja sillä on, mutta miehet ei ainakaan vaihtamalla parane. Asiat yleensä saadaan kuitenkin selvitettyä. Toivotaan, että saatte asiat selviksi. Jaksuja. Miehet ei vaan aina käsitä naisten näkö kantaa asioissa.
Lyydia: Ei minulla ole ollut koskaan pahoinvointia enkä sitä kyllä odota nyttenkään. =)
Nyt olen neuvola ajan varannut ja se on kesäkuun puolen välin jälkeen. Pitäskö meidän kohta siirtyä odotus puolelle elvyttämään neliapilat niin kaikki muut perässä voisivat liittyä sinne seuraamme?
On: Ei mitään kummempia tänne. Kotiin on tultu ja ai että oma koti on ihana paikka. Noh loppu viikosta taas lähdetään pariksi päiväksi, mutta sitten olisi tarkoitus pysyä kotosalla enimmäkseen.=)
Sirppana 5+1
tuittuiluani tällä palstalla nimittäin, uskomatonta kyllä, tämä kierto tuotti sittenkin tulosta. :) Tein eilen positiivisen raskaustestin ja tänä aamuna varmistuksen vuoksi vielä toisen. Jotenkin oli pakko varmistaa, kun eilen tuli tehtyä joku outo kasettitesti ja tänään sitten "luottomerkkini" Apteekin oma. Heti pärähti näyttöön ihan kunnon viiva. Todella pöllähtänyt olo. Ihan epätodellista. *menee kaivamaan sen kirveen sieltä kaivosta*
Voi Noora. Tosi kurjalta kuullosti kirjoituksesi. Toivottavasti saatte asiat puhuttua järjestykseen.
Mansikkaiselle peukutusta, että pieni alku tarraisi kiinni.
adalat; uskaltaako laittaa.....rv 4+5
Tätä hieman aavistelinkin. =)
Ihania uutisia. Onnea kovasti. =)
Mitämitämitä täältä lukea saakaan!!!
Oikein paljon onnea, enkuleita ja tarrasukkia SIRPPANALLE! Ihan mieletöntä että te tosiaan Lyydian kanssa noin samoissa meette! =D
Nyt vaan sitte kaikki plussamaan tyttöjen perässä! Perustetaanko o-puolelle oma NELIAPILOIDEN pino vai tuutteko mukaan kissakulman naisiin jossa meitä muutama neliapilainenki on ja muutama ex sellainenki :)
Jonn@lle jaksuja pikkuisten menettämisen vuoksi!
Mansikkaiselle pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä että siirto onnistuis!
Motherpowerille kunnon rutistus! On se vaan niin vaikeaa välillä noitten ukkokultien kans! huoh! Laitat vaan kovaa kovaa vastaan että auto lähtee jos mieli ei muutu ku sen vuoksi te sen hankittekin...valitettavasti tuo ei monesti auta...jaksuja sullekin!
Nooralle pikaista tärppionnea ettei sinne koulunpenkille tarttis raahautua! :) Määki olen melkein sh, vuoden kerkesin sitä koulua käydä ku piti vaihtaa terveydellisistä syistä alaa (ja jota olen katunut moneenmoneen kertaan!!)
Samaten tärppionnea Adalatille (millon aattelit testata) ja
Ofelialle ovisaika taitaa olla meneillään :)
Mitähän äitix3 ja Myllerispyylle kuuluu??
Vai vaunuhörhöjä täällä :) Mää olen kans tykänny aina katella niitä ja varsinki tuplat on aina kiehtoneet mua mutta näin siinä kävi etten niitä itelleni koskaan saanu...en enää viitti niitä hommata ku kuopus on jo yli 3v marraskuussa. Mulla siis on sellaset Emmaljungat, mallia en muista mutta sportrunko siinä on (tosi pitkä ja kova kantokoppa siinä ainaki on)...niitten valmistaminen lopetettiin 3v sitten ja mää tietty halusin just sellaset ja niitä löyty tasan yhet koko maasta ja niihin oli tyydyttävä värinsä puolesta (moonlight) ku malli oli just se minkä halusin! Ovat ihan priimakunnossa joten uusia en viitti ostaa ku en halua noistakaan luopua =D
Meillä oli sitten eilen se "virallinen" np-ultra...ja joo oisin kyllä voinu jättää sen väliin. Määhän kävin yksityisellä viikko sitte ma ja ihan erilainen juttu oli..Yksin kävin ku ei meillä tuota lastenhoitoapua ole saatavilla...
Ensinnäkin laite jolla eilinen ultra tehtiin oli niin paljon epätarkempi ettei tää kätilö saanu oikein tolkkua monistakaan asioista jotka jo viime viikolla oli ok. Ensinnäkin mitat oli ihan eri ku viime viikolla siis pää-perämitta ei saanut sitä niin tarkasti mitattua, joo ihan ajallaan menee (niin minkä ajan mukaan?? mulla ku tuo la on ollu jo aika moni eri päivä;). Päätä tutki vaikka kuinka kauan että näkyykö ne aivot ja lohkot siellä. Niskaa ei pikkunen suostunu näyttämään juurikaan joten kaikkensa yritti että ois kääntyny mutta lopulta mittas sen vähän epäsuotuisammasta asennosta ja turvotus tais olla sen 0,9mm.
Lopuksi laskeskeli sitä riskiä ja sanoi vaan että "seula on negatiivinen muttei se tarkota että vauva olisi terve"!! HÄH! Nyt siis tuo päänuppini kehitttää kaikenlaisia juttuja...kätilö oli muutenki tosi hiljanen ja jäi sellanen kuva että ei kertois kaikkia...
Eli tämän käynnin jälkeen olo on aika epävarma
Viime viikolla käynnillä näkyi siis sama turvotus, virtsarakko, sydän ja sen eri osat, aivot ja sen eri osat, nenu yms. ja vielä tosi selvästi! Ja tän teki mun oma lekuri, jolle olen menossa 4d ultraan ja sen ajan tilasin nyt niin että eka käyn tuolla arvauslaitteen ultrassa ja sitte meen vasta omalle lekurille...määhän oon ihan sairas huolesta jos meen toiste päin!
Meillä ois tuossa raksahommat viime metreillä, suunnitelmat muuttui niin että me laitettiinki se heti myyntiin ja se täytys olla sitte kokonaan valmis kk päästä, pihoja ollaan ite tehty ku ammattilainen olen mutta sisältä uupuis vielä muutama kaluste. Samalla pitäs pitää esikon rippijuhlat kesäkuun puolivälissä ja eilen sain rustattua kutsut, mutta kaikki muut onki tekemättä..meillä juhlat on muualla niin pitäs saada emännän kans sovittua ruokapuolta, kakut yms teen kyllä ite..Ja sitte ku saadaan nuo alta pois niin meidän revohka lähtee viikoksi Rodokselle vähän vetään lonkkaa! Kyllä me ollaan se sitte ansaittukki!
Ups pitää kiiruhtaa neuvolaan...miten sen punnituksen vois skipata!?
nani rv 13+2 (kaiketi)