Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++++ NELIAPILOIDEN TOUKOKUU ++++

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsis ei täällä mitään anteeksi tartte pyytää, kaikki meistä taitaa tietää kuinka tuo täti/tätittömyys raastaa hermoja.

Noora:Toivon sulle jaksamista, nuo on sellaisia kuluttavia asioita. Toivon nyt todella että teidän asiat selkiintyisi, ja ymmärrän sun toivetta että tärppi ei olisi käynyt. Meillä on ollut myös vaikeita aikoja 3 vuotta sitten ja siitä e-alkuisesta käytiin jo vakavalla pohjalla keskusteluja, silloin olin itsekin sitä mieltä että se on oikea ratkaisu. Mutta onneksi asiat meni toisin, ja meillä alkoi siitä uusi, parempi alku.

Jaksamista ja hali!!

ON: Mua ittee hirvittää oma mahdollinen pettymys, kun on jotenkin sellanen olo että on raskaana, ja sit jos täti tuleekin... Mutta päätin että niin kauan kunnes toisin käy koitan pysyä positiivisella mielellä. Pudotaan nyt ekan kerran sit korkeelta...

Ofelia kp21/25 yk 1

Vierailija
122/133 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin odotus puolelle neliapiloille uuden pinon kun se oli kuihtunut helmikuulle.

Nyt Lyydia ja Adalat voitte siirtyä sinne kanssani. =)

Ja totta kaikki muutkin perässä sinne pian tulee niin saadaan pino uudelleen henkiin ja saadaan jatkaa yhteistä taivalta siellä puolella.

Kaikille hirmuisesti plussaa toivon.

Ehkä tämä touko/kesäkuu tuo tullessaan vielä monta plussaa. =)

Sirppana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on nyt oikein joukkoryntäys :) Käyn päivittämässä. Ihanaa !!

Täällä samaa kakkaa - ei puhuta. Ite vähän ulalla, mielessä syksy yksinhuoltajana, mutta kuitenkin ajattelen että onpa tämä tilanne ollut ennenkin ja sitten kaikki taas kääntyy hyväksi... kun uskon tyhjiä lupauksia. Meillä on lähinnä ollut tuo kuningas-alko ja sitä kautta arvomaailma-erot jotka sitä ongelmaa aiheuttaa. Katsotaa ja kuulostellaan.

Se vaan on kurjaa nyt että jos tärppi käy, niin enhän mä voi abortoida tekemällä tehtyä lasta. Kai mä sitten tiukan paikan tullen pärjäisin yksin näiden kaikkien kanssa.

Noora kp 23/31 *Odottaen kerrankin tätiä*

Vierailija
124/133 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla odotuspuolella kirjoittelemassa pientä stooria ja tuntui aivan kummalliselta kirjoittaa sinne taas. Voinnissa ei mitään ihmeellistä ole; kamala väsymys vaan ja rintoja vihloo ja ne tuntuvat "täysiltä". Imetysten jälkeen kun ovat olleet pehmeät luppanat, eivät nyt ihan lapaset kuitenkaan, niin muutos on kyllä melkoinen.

Noora; toivottavasti saatte asiat puhuttua. Alkoholi on kyllä ihan vihoviimeinen kumppani silloin kun siitä tulee se Kuningas ja usein kun se alkon kuluttaja itse ei näe mitään ongelmaa vaan hänen mielestään ongelma on sen toisen päässä. Voimia!

Ofelialle peukutusta. Toivottavasti tärppää.

adalat

125/133 |
26.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meidän pikkumies syntyi 2.5.2010 klo.15.32. Painoa pienellä miehellä oli 3480g ja pituutta 50cm, pipo 35cm. Poika syntyi siis rv.40+6 ja odottavan aika oli todella pitkä! Synnytys oli rankin kaikista, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Isommat sisarukset ovat ottaneet uuden tulokkaan hyvin vastaan.

kauhean tarkkaan en kerennyt kuulumisianne lukea, mutta plussia näytti tulleen, joten onnea kaikille plussanneille.

Jonn@lle voimia ja pahoitteluni.

Terv. mimmuli

Vierailija
126/133 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania vauvauutisia Mimmulilla, sylintäydeltä onnea! Kun ehdit niin tulehan kertomaan lisääkin kuulumisia :-) Kovasti kiinnostaa miten teidän arki sujuu, kun meillä nuo isommat lapset ovat suunnilleen samaa ikää. Tosin nelosesta ei vielä tietoakaan :-/

Adalat, onnea plussasta! Arvasin :-) Ihanaa että teitä plussaajia nyt tulee oikein urakalla! Kovasti onnea matkaan kaikille!

Mansikkaiselle tsempitykset, kyllä nyt pitää tulla tulosta! Pidän peukut pystyssä!

Piti kommentoida muutakin, mutta nyt pitää lopettaa...

Paritonsukka kp 28

Vierailija
127/133 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti vaan poikkesin ilmoittamassa, yksisormisena vauva tissillä, että meille syntyi tyttö rv40+3 7.4. synnytys oli taas pitkä, 14 tuntia, ja tosi kivulias, kun epiduraali ei taaskaan auttanut, ja imukupilla tyttö sitten lopulta syntyi tarjontavirheestä johtuen, relun tunnin ponnistamisen jälkeen. ei silti jäänyt mitään traumoja ja terve tyttö oli tärkein! ja mitat tietty on tässä: 53 cm ja 3924g.

alku oli aika kaoottiseta, mutta nyt on helpompaa, kun typyllä on jo vähän rytmiä päivässä.

kaikkea hyvää teille ja toivotaan, että tekin vielä saatte nyyttinne! meidän lapsiluku on nyt täynnä.

eltemia ja tyllerö 7 viikkoa2 päivää

Vierailija
128/133 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ofelia

Vierailija
129/133 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS NELJÄS RASKAUS SAMASSA PINOSSA =))))))

Onnea ihan mielettömästi Ofelia !!!

On tää aivan huisia... ensin Nani ja nyt sitten perään heti neljä. Täytyy toivoa että tuuri nyt loppuis, koska seuraavaksi taitais olla mun vuoro. Toivon ihan todella että mulle tulee täti kylään. Ehkä se onkin oikein erikois-vieras kun sitä oikein odotan, siksei se Ofeliallekaan kerennyt :)))

Meillä on asiat tosiaan niin huonosti. Ihan "aikuisten oikeesti" olen nyt miettinyt sitä syksyä yksin, siis tietty lasten kanssa. Ja on mulla tossa yksi asuntoilmoitus kolmiosta, jota olen ajatellut hakee. Hakee pitää viimeistään 10.6. eli siis siihen asti aikaa miettiä. Ja kyllä mä sen oikeen ratkaisun tiedän. Sääli, mutta nyt on aika ajatella omaa parastaa.

Peukkuja muille bdbdbdbd

Noora kp 26/31

*Muoks* Kävin korjailemassa tekstiä kun oli VÄHÄN noita kirjoitusvirheitä. Se siitä saa kun kirjoittaa ennen aamukahvia :DD

Vierailija
130/133 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan varmaan tommosen jälkeen uni enää tuu! Voi kun pääsisi perässä tuohon!

Täällä mennään tänään kp31/28-31, dpo11. Testi negaa keskiviikkona ja torstaina. Mahaa vääntelee ja nipistelee. Tuntuu, että menkat alkaisi, mutta ei ole vielä tullut tuhrun tuhrua. Yleensä tiputtelee monta päivää ennen oikeaa vuotoa. Mikä dpo sulla, ofelia on menossa nyt, kun tuli plussa?

Nooralle halitukset. Vaikea tilanne sulla. Mutta kyllä sen varmaan itse sydämessään tietää, mikä on oikein. Toivottavasti asiasi järjestyvät parhain päin!

Vierailija
131/133 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista Noora! Olenkin miettinyt sua , kuinka teillä menee. Tuo ei nyt kuullosta yhtään helpolta. Mutta toisaalta viisaita puhut täällä, sanoisin että kannattaa sitä asuntoa hakea. Ainahan sen voi peruakin, jos sitten sellainen tilanne tulis. Olis kiva kuulla myöhemminkin teidän kuulumisia...

Kiitos onnitteluista Tuutulille, ja toivon että plussa pärähtää sinnekin!

Auttakaa ny mua, kun mun mielestä nuo digin viikot ei nyt täsmää. Koitin laskea uudelleen niin kp 25/25 tulee vasta huomenna. Eli tänään 24/25 ja näyttää jo 2-3 viikoa hedelmöityksestä?? Eli olis tärpänny jo viikko menkkojen ekan päivän jälkeen?

Ja kuinka tuo l.a lasketaan jos on noin lyhyt kierto? Pelättelin miestäkin aamulla, että ohjeessa sanotaan et jos viikot ei täsmää, voi kyseessä olla myös monisikiö raskaus...

Ihan sekaisin Ofelia

Vierailija
132/133 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Ofelia!!! Noista testin viikoista en osaa sanoa yhtikäs mitään. Ultrassahan se viimeistään sitten selviää. Voihan se olla, että sinulla hcg nousee nopeasti kun taas minulla ilmeisesti suht hitaasti.

Toivotaan, että tuutuli tempaisee sen seuraavan plussan kun kerran Noora ei sitä tuohon tilanteeseen kaipaa. Huonolta teidän tilanne kuullostaa, mutta toivon, että tilanne selviää parhain päin. Oli se paras sitten yhdessä pysyminen tai erilleen lähteminen. Tsemppiä ja jaksamista edelleen!

adalat

Vierailija
133/133 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa...jälleen plussa. ONNEA IHAN HIRMUISESTI. =)

Tuosta viikoista.

Jos sulla on kierto 25 päivää niin olettaisin, että ovis olis ollut noin kp 8-9. Ja tuo testi näyttää 2-3 vaikka olisi vasta 4+1.

Mulla oli tuollainen testi ylimääräisenä reissussa mukana ja tein sen siellä että saan kuvata sen ja silloin oli ihan piirun verran päälle 4+ ja tuo tulos tuli.

Mullahan oli kans tämä tärppi kierto aika lyhyt ja testin tein jo ennen kun menkkojen olis pitänyt alkaa. Ovis testeillä kun olin riekkunut niin minä laskin la:n oviksen mukaan kun oli niin lyhyt kierto. Mutta minä tosiaan uskon, että sulla on ovis ollut tosi aikaisin kun niin lyhyt kiertokin. =) Onnea vielä =)

Ja nyt kun plussa puhuri on käynnissä niin plussia satelee varmasti vielä lisää. =)

Sirppana rv 5+5