Helmikuun haaveet 2011
Kommentit (316)
Joten, eiköhän ne menkat huomenna ala, kaikista oireista huolimatta.
Noh ei se mitään, ehkä sitte ensikuussa :)
Jännä miten yhtäkkiä niin kovasti oireita ja olin lähes varma et raskaana ollaan, oon aina ennenki jotenki tienny jo ennen testiä olevani ja plussaa on näyttäny hyvissä ajoin, mut ei näköjään sit mee aina niin, kai sitä raskautta niin kovasti toivo et alko kuvitteleen kaikenlaista.
Toivottavasti ensiviikolla tulee oikein monta plussaa teille muille!!!
wattuwarwas
siis, onnea plussanneet ja voimia niille joille täti tuli kylään.. itse testailen huomenna aamulla ja odottelen kärsimättömänä tulosta.. joitain oireita ollut, kuten alavatsan kipu, ällötys, ei tee mieli makeaa, jalat ja vatsa turvoksissa kokoajan ym.. nämä voivat kyllä johtua jostain muustakin enkä uskalla uskoa, että nyt olisi tärpännyt, mutta koitan pysyä tyynenä siihen asti että saan "mustaa valkoisella". tänään kp29/?
tai siis testiaamuun :)
Tästä onkin tullut varsin aktiivinen pino! Ihanaa että plussia(kin) ropisee, ja toivottavasti ensi viikolla oikein olan takaa.
Musta niin tuntuu että oon raskaana, en kyllä tiedä mitä teen jos en ookaan. Muutan varmasti johonkin hullujenhuoneelle..
Hemmuli kp24/27
voikohan lisääntynyt valkovuoto olla merkki raskaudesta? Vielä olisi viikko ainakin tädin kyläilyyn ja kummasti nyt jo valkkari lisääntynyt... Kulje aika kulje :D
Heippa kaikille haaveilijoille!
Täällä myös uusi "yrittäjä". Ensimmäistä yrityskiertoa viedään ja laskujeni mukaan tärppipäivät ovat meneillään juuri nyt... Viikko sitten aloitettu hommat ilman keskeytettyjä yhdyntöjä ja minä täällä jo huomaan itsessäni viitteitä raskautumisesta. Lähinnä etova olo ollut parin päivän ajan ja mahassa pistelee. Mutta silloin olisi pitänyt homman tapahtua jo viikko sitten, vaikka nyt on laskurin mukaan ovulaatio meneillään. Ehkäpä kaikki oireet viittaavatkin vaan ovikseen ;) Voin vaan kuvitella, miten sekopäiseksi minut vielä saa täällä palstalla. Mutta onneksi täällä on muutama muukin luulosairas :D
Tsemppiä kaikille yrityksiin!
-kp 14/28, yk 1
Solina täällä mietitään ihan samaa! :D
Oikeesti kulkis ny aika nopeesti! Onneksi huomenna pääsee töihin ni on ajatukset ainaki hetken aikaa muualla kuin mahdollisesssa raskaudessa. =)
Mä oon kyl melkeen satavarma, et olen vaan pahasti luulosairas ku toivon niin kovaa odottavani lasta.
Ihan ensin isot onnittelut plussanneille ja toivotaan, että saadaan tähän ryhmään vielä monta plussaa lisää.
Täällä kp18 nyt ja ovulaatio bongattu kp15. Testasin vielä kp16 ovisplussan ja kp17 nega. Ahkerasti tehtiin vauvaa edellispäivät...Jopa niin ahkerasti, että sain hiivasienitulehduksen. Aaaargh!!! Mä kuvittelin tuntevani ovulaatiokipuna ekasta ovisplussasta seuraavana aamuna. Tosin tarkkailen itseäni oikein tarkkaan nyt..niinku melkeen kaikki tässä ketjussa:)
Kahden viikon päästä meinaan tehdä raskaustestin, jos kuukautiset ei sitä ennen ala. 2 viikkoa tuntuu ja kuulostaa niiiiiiin piiiiiitkältä ajalta! Tosin, jos oikein vahvoja ja varmoja oireita ilmaantuu, niin ehkä sitten voin testata aikaisemmin.
Seuraan kirjoituksianne päivittäin, itse kirjotan harvemmin. Ehkä nyt tiheämmin, kun pitkästyttää oman kehon tarkkailu.
Mukavaa alkavaa viikkoa koko sakille:)
JohannaAl
Kiva kun joku piinailee mun kanssa sitten samoihin aikoihin...ei tarvii yksin ihmetellä :)
Mä kans käyn päivittäin lukemassa ja kirjottelen, sit aina kun ehdin/jaksan.
Ainii, unohdin viimeks, ONNEA kaikille plussanneille!!! Ja tarrasukkia matkaan :)
-Qtpie kp 18/28 (vielä 10 päivää!!!!)
Heippa kanssahaaveilijat,
Tääläpä on mukavan vilkasta :).
Masutyttö, tsemppiä aamuiseen testiin. Ja muutkin lähipäivinä testaavat - paljon plussatuulia lähettelen! Muille jaksuja odotteluun!
ON, minulla ei selkeetä muutosta, edelleen juilii "toispuoloisesti" väsykin on ja alaselkä kipuilee. Voi johtua mistä vaan. Mieli vaihtelee koko ajan, välillä olen ihan varma, että kyllä se on tärpännyt. Välillä taas ihan varma ettei ole. Mielessä tämä on kyllä koko ajan.
Yritän (huom yritän :)) olla testaamatta ennen ke-aamua, silloin kp32 ja dpo12-13. Menkat pitäisi siis tulla ens to-pe.
Ihana viikonloppu takana, nyt positiivisin mielein uuteen viikkoon ja testailuihin! Voikaa hyvin ;)
Vilho kp 30/34?, dpo9-10, yk3.
Eiköhän ens viikolla ole paljon plussa uutisia täältä luettavissa. Toivon ainakin niin!
Mulla on ollu maha kipeenä nyt eilisen ja tän päivän. Toispuoleisesti, niin kun monella muullakin.
Huijasin itseäni ja tilasin testin perjantaina, jotta en voisi testailla viikonlopun aikana. :D Hassua! eikö? Nyt sitten kuumeisesti odotan maanantaina tulevaa testiä ja tiistai aamua ;)
Tänään kp 29/28-30-?
Niin jännää!!!
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja ilmotelkaahan heti ollaanko yhdessä oltu vaan luuloraskaita, vai ihan oikeesti pieni elämä masussa :)
jännät on ajat monilla ja itsekin meinasin rohkaistua huomen aamulla testaamaan. Olen aika varma plussasta, ihan niinkuin viimeksikin. Eilen oli jo illalla etovaa oloa, nälkä koko ajan ja mahassa nippailee. Ja ne tissit...niistä ei voi erehtyä ;)
Pidän peukkuja ihan jokaiselle testaajalle ensi viikolla, tulen itsekin ilmoittamaan tuloksesta jossain kohden. Tarkoitus on yrittää tällä kertaa pitää tämä salaisuus niin pitkään kuin mahdollista, mut saas nähdä miten käy :D
katza78 kp32/29-32
Olen lueskellut näitä juttuja ja seuraillut tilannetta. Onnittelut plussanneille ja toivottavasti monilla muillakin vielä tärppää.
Mulla nyt kp 24/22-30. Pari päivää ollut ihan pientä tuhrua, ei kunnon veristä vaan limaista,jossa aavistus vaal.punaista. Täytyy kai ootella reilusti viikon verran ennen testausta.
Joku tuolla aiemmin kertoi käyttäneensä jalat ylös -metodia petihommien jälkeen. Mäkin käytin esikoista yrittäessä, toista yrittäessä en, ja molemmat on ihan yhtä hyvin saaneet alkunsa. Jotenkin vaan itellä on olo, että tavara valuu syvemmälle, jos makaa hetken jalat koholla.
Eilen alkoi ihan rusehtava tuhru, ja etuajassa vielä, vasta kp26. Ottaa päähän niin helv***sti. :o(
Nyt näyttää siltä että tuhru olis loppunu, mut toisaalta viime kierrossa tais menkat alkaa ihan samalla tavalla. Tai sitten ihan pikkupikkutoive että olisinki raskaana tuhrusta huolimatta, mut en kyllä enää elättele toiveita sen vuoksi. Kyllä kroppa osas kunnolla mua huijata tässä kuussa, en voi muuta sanoo. No, pistän "raskausoireet" Terolutin piikkiin, mutta nyt loppu vika kuuri, eli ens kuussa se ei sit ainakaan oo mua huijaamassa.
No, jos ei vuoto ala kunnolla, niin testailen alkuviikosta ihan oman mielenrauhan takia. Hohhoijaa. Parempaa onnea muille!
Ihanaa, että täällä on näin paljon muitakin haaveilijoita. :)
Täällä on ollut monena päivänä pahoinvointia, jollaista ei ole ennen ollut. Aiemminkin on ollut pientä etovaa oloa kun maha on ollut tyhjä ja monesti muulloinkin, mutta nyt on kaksi kertaa tullut kaupassa kiire ulos, kun on alkanut niin yököttää ja vähän heikottaakin. Mutta kp on 10/30-31 ja vuodin reilu viikko sitten kohtalaisesti ja tein sen negatiivisen raskaustestinkin, joten minkäänlaista mahdollisuutta ei pitäisi olla. Mutta kyllä tämä vähän ihmetyttää ja mietin, pitääkö tehdä toinenkin testi.
Kertokaa, pitäisikö testata vaiko eikö? Mikä muu voi aiheuttaa tällaista? Olen syönyt ja nukkunut normaalisti ja hyvin, liikunta on jäänyt vähemmälle, mutta on minulla ennenkin ollut yhtä laiskoja kausia. Lisäksi mietin, auttaisiko uusikaan testi, jos edellinenkin oli nega. Eikös yleensä ne testit jääkin negoiksi silloin, kun ovat virheellisiä..?
Toinen ajatus on sitten jokin enemmän tai vähemmän kauhea terveysongelma. Mutta ei tässä oikein vielä lääkäriinkään kehtaisi mennä. Täytynee vielä ainakin viikko odotella ja katsella, häviääkö pahoinvointi itsestään.
Tulipas nyt vuodatusta. Ei taida oikein pääkään toimia, kun ällöttää. :)
Onnea kaikille testin tekemiseen!
Ja niinhän siinä kävi, että kun niin varmana lähdin plussatestiä tekemään, pärähti tyylipuhdasnega tikkuun :( Eli korkeelta tiputtiin ja kovaa, koska oireita on kyllä edelleen paljon. Mutta kertaakaan en ole negaa saanut silloin kun olen ollut raskaana, joten en usko siihen nytkään.
Koulustressi ehkä viivyttää tätiä, mutta eiköhän se tällä viikolla paikalle löydä.
Paljon parempaa testausviikkoa muille, peukut täällä edelleen teille pystyssä!
katza78 kp33/29-32
Ponityttö: Voithan hyvinkin olla raskaana, jos vuoto tuosta ei lisäänny. Älä vielä luovuta :)
Katza: Jos se ei olekaan nega ;) uutta testiä kehiin parin päivän päästä.
Täällä herättiin kauheiseen vatsakramppiin aamulla. Sattu, ku olis puukolla pistetty keskelle alavatsaa. Kesti hetken ja meni ohi yhtä nopeasti, ku tulikin. Ettei vaan täälläkin enteilis tätiä kylää..
Ihana tulla viikonlopun jälkeen lueskelemaan, ja huomata että näin paljon on tullut viestejä. :)
Jahas, siis sopulilla jo huomenna testipäivä käsillä, mahtaa jännittää. :)
Minulla, Hemulilla ja Vilholla sitten keskiviikkona, mikäli edelleen aiotte silloin testata. Peukkuja siis kanssatestaajille!
Kait näitä omia spekulointeja täytyy taas raapustaa näytille. Appiukko kysyi lauantaina, olenko raskaana. Kysymys johtui siitä, kun en saanut syötyä kokonaista grillimakkaraa (tuputin miekkoselle loput), vaikka yleensä syön niitä peräti kaksi. Olis ollut mukava voida vastata appiukolle, että joo, siitähän se johtuu.
Mulla on jo monta päivää ollut sellainen outo olo, että tarvii nieleskellä koko ajan jotta ruoka ei pyrkisi ruokatorvea takaisin tulosuuntaan. Ei varsinaista yökötysrefleksiä vielä, mutta vähän väliä tota nieleskelyä. Viime viikolla nippaili myös kauheasti mahasta, erilaisia viiltokipuja. Niitä on kyllä joka kuussa, mutta nyt huomattavasti enemmän. Eli toivon sen johtuvan kiinnittymisestä, pelkään sitten taas että joku aiemmin rauhallisempi endo olisi nyt villiintynyt (ei siis endo-diagnoosia, pelkkä pelko).
Minkäs verran teillä endottomilla (tai diagnoosittomilla ainakin) on kierron mittaan kipuja? Oon ymmärtänyt että monet kivut on ihan normaalejakin, mutta kiinnostaisi kuulla subjektiivisia näkemyksiä asiasta.
Tulinpa vaan kertomaan, että testasin negan aamulla. Joo-o, ei pitäneet päätökset odottamisesta. Eilen tuli nimittäin rinnat aroiksi, mitä mulla ei yleensä ole...
Ivilla, testaa ihmeessä jos mietityttää. Olikos sinulla taustalaa pillereiden tai muun ehkäisyn lopettaminen. Voisiko se tuoda pahan olon? Minulla oli ainakin oireita ties mitä lopettamisen jälkeen.
Pahoittelut negasta Katzalle ja tuhruista Ponitytölle. Negan tekeminen ei ole kyl hääviä hommaa. Minulla näin aikainen testi ei tosin muuta piinailua - noh juuri miksikään. "ei se varmaan vielä näy...". Minut herättää näistä vaaleanpunaisista ajatuksista lämpöjen romahtaminen ja täti. Kunnes toisin todistetaan ;).
Plussatuulia!
Vilho kp31/34?, dpo 10-11, yk3
Päätin illalla, että aamulla minäkin lähden testin ostoon. Vaan eipä tarvinnut lähteä. Niin vain tuhrutus aamulla alko. Että se siitä sitten.
Kyllä oikeasti harmittaa ja kovasti. :´(
Aika samoissa mennään juu. Mulla oli eilen ihan samat oireet, kun sullakin. Alaselkää vihloi, sitten pientä kipua nivusissa ja vatsa oli illalla ihan turvoksissa. Täälläkin jännäillään yksin, kun mies reissussa. Jännäksi menee =)