"KISSANKULMAN NAISET"2010&2011
Kommentit (146)
Kivaa, kun porukka lisääntyy! Olikos aikomus siirtyä ryhmään kokonaan kirjottelemaan??
Tarvikkeista: mie hävitin kaiken, kun juuri eilen 2v täyttäneen kuopuksen piti olla "se viimeinen". Mutta onneksi kaukalo ja yhdistelmävaunut & sitteri meni molemmat kavereilleni, joille tuli oikeasti ne viimeiset, joten saan lunastettua ne takaisin. Pinnasänky pitää hankkia. Hoitopöytä meillä on, tosin se on palvellut enemmän tietsikkapöytänä ja nyt on gerbiilien terraarion pöytänä ja siinä roolissa pysyy :D
Tuplarattaista: meinaatteko tarvita ja jos teillä jo on, niin millaiset? Meillä on ollut tytöillä Oran tuplat ja kahdella nuorimmalla Brion, joskus vanhat Emmaljungatkin (mut eihän niitä erkkikään jaksanut työntää). Nyt ajattelin, etten taatusti hanki, mutta kaveri vaan sai miut miettimään, et entä, jos tulee lumeton, pitkä talvi.. Autollahan me asioilla joudutaan käymään. Mutta jos lenkille mielii, niin on käveltävä aikas vilkasta autotietä ja reittejä peräti kaksi, joten siinä ois tuplat tarpeen.
Iltaväsy on taas tullut takaisin, osasyynä varmaan helteetkin. Muuten olo on hyvä ja vauva liikkuu oikein kivasti, joten eiköhän mieskin aika pian pääse liikkeitä tuntemaan.
Ananasmehu 16+3
EIIIII!!!! Foreca uhkaa että ensi viikolla olisi 31 ja 32 astetta täällä etelässä ainakin.... yööök!! DolceVita, juuri niin:) syksyllä on jotenkin seesteistä ja mieli tosiaan "pysähtyy". Tekee mieli laittaa kotia ja nauttia olostaan peiton alla, tee kuppi ja hyvä kirja... oispa jo syksy:) Lapset kyllä tosiaan tottakai nauttii kesästä, pääsee uimaan ja saa olla myöhempään ulkona kun on loma. Äkkiä tää kesä kyllä menee (luojan kiitos;)) kohta on puolet jäljellä lasten lomista. Ananasmehu, sitä minäkin tossa joku päivä huhuilin, että missä kirjootellaan?? Ei tarvita tuplia, sellaset yhdistelmä vaunut pitää hankkia... merkistä ei ole väliä, menen kauppaa ja ostan mistä tykkään:)
Mä en niitä liikkeitä kyllä tunne yhtään:( alkaa huolettaa...
mami ja papu 15+6
Niin muuten mites tuon ryhmän kans? Kävin sinne ite kirjottamassa muttei sinne ole paljon kirjoituksia tullu...
Kuuma tosiaan on, eikä helpotusta ole sateen merkeissä tullu, hiki virtaa ja ite teen tietsikalla töitä ku ei kuuma muuten ois :/
Ite tulin juuri rakenneuä:sta ja mulla ei taida niin hyviä uutisia olla. Kätilö ultras yli puolet ajasta pikkuisen sydäntä eikä lopultakaan löytäny keuhkovaltimoa ;( Kaaren kuulemma näki muttei suonta...Huomenna ollaan menossa Hemoon omalle lekurille, jolle hän laittoi viestin, että kattoo vähän tarkemmin tuota sitten. En nyt oikein tiedä mitä ajatella, toisaalta ei vielä kannattais liian paljon asiaa miettiä ja toisaalta kauhukuvat iskee päin tajuntaa...Mitäs sitte jos sitä ei löydy huomennakaan? Onko kellään kokemuksia / tietoa?
Muuten kaikki oli ok, ekana esitteli peppuaan muttei värkkiä kunnolla nähny tai kyllä kätilö varmaan näki kumpi on. Meillä ku nuo ei oikein mielellään sukupuolta ees kerro ja tuon sydänepisodin jälkeen en ees viittinykkään kysellä tuollasta toisarvosta...
Ihan "oikean" kokonen viikkoihin nähen 345g painoa oli pikkuisella. Tosi liikkuvainen oli koko ajan niinku olen tuntenu ulkopuolellekkin..
Voih ja huoh siis...miten ihmeessä voin ja jaksan oottaa huomiseen..
nani ja juniori 20+3
Voi itku nani! En kyllä tosiaankaan halunnu lukea murheista alakuloa reissultasi, mutta onneksi saat kuitenkin jo noin pian lisäselvyyttä asiaan, etteivät ehdotelleet uutta aikaa parin viikon päähän ja sanoneet kiva kiitos ja hei! Itsekseni vaan tuossa positiivisena pähkin, että olisiko tuo pienoisesi kehitys edennyt noin normaalisti, jos olisi sydämessä vikaa? Jos yhtään lohduttaa, niin meillä ei tuolla edellisellä saanut kanssa kokonaiskuvaa sydämen virtauksista, kun neiti päätti olla ihan linkkuveitsenä lähes koko tutkimuksen ajan, mutta sitten noin 6 viikkoa myöhemmin 4D:ssä saatiin kuulla, että ihan oikealta näyttää. Toivotaan nyt, että olisi vaan ollut piilossa ja huomenna löytyisi bd ! Ja sitten kysyt niistä vehkeistäkin :)
Tervetuloa myös uudelle kissankulmalaiselle ja ihan karvoineen kaikkineen! Minä voinkin olla sitten se poikkeus muiden joukossa eli ei löydy karvaisia eikä karvattomia meiltä, eikä varmaan tulekaan, jos eivät saa puhuttua minua ensin ympäri, ja se ei ollut ihan helppo homma! Metsästyskoiraa mies ja esikko kovasti vonkuavat ja kissakin olisi tyrkyllä, kun tutuille on tullut pentuja, mutta olen ollut aika ehdoton asian suhteen. A. en halua lisää hoidettavaa ja B en myöskään yhtään lisää siivottavaa. Pesueeni tuntien, tiedän kyllä kuka senkin koiran kanssa saisi tuolla pitkin pientareita vöyhöttää...
Varusteita tässä meillä on käytössäkin ihan yllin kyllin, mutta tietysti kaikki vaatteet ym on niin tyttökamaa, että jos tämä nyt poika sitten olisi, niin varmaan täytyisi koluta kirppareita hetkisen verran. Meillä kun on kaksi edellistä olleet tyttöjä, niin kaikki kävelykärryt ym on niin vaaleanpunaista Hello Kittyä ja Prinsessoja, että huh huh. Lähipiirin pienetkin on kaikki olleet tyttöjä viime vuodet. Tota kaukalo + adapteri + renkaisto + vaununkoppa + ratasosa -kokonaisuutta olen pohtinut myyväni kun olen joka tapauksessa pakon edessä niiden tuplien kanssa ikäeron ollessa vajaat 1v4kk. Meiltä löytyy hätätapauksessa mm isänsä vaunut aivan täysin käyttökuntoisena, jos tarvis ja sit vois tälle ostaa jossain vaiheessa vaikka kunnon rattaat, kun tuo likka sitten jo kävelee kunnolla. Minä kun en ole koskaan lykkinyt kolmevuotiaita enää kärryissä. Reilu kaksvuotiaina ovat jo itse kävelleet sen minkä tarvii. Mutta paremminhan tämän sitten tietänee, jos sitä vajaan kuukauden päästä mitä mahasta löytyy :)
Pakkauksen olen kyllä ajatellut tälläkin kertaa ottaa, niin kuin kaikilta olen ottanut. Se jo pelkästään "kannatuksena", että ylipäänsä jotain jakavat. Tänään tuli vaan taas niin kiukustunut olo koko valtiolle, että ei tätä kotona olevan ja lapsia tekevän osaa tässä maassa ainakaan kannateta! Palkkatulon verotusta hymyssä suin kevennetään, mutta kukahan lähtisi ajamaan etuusverotuksenkin keventämistä? Ei kauheasti mieltä ylentänyt saada loppuvuodelle veroprosenttia 26 huikeista kotihoidontukituloista !!!
Mutta tässä taas tähän hetkeen... Voisikohan joku näppärä ja osaava jo pistää uutta pinoa pikku hiljaa, kun alkaa olemaan ihan jeevelin pitkä rimpsu tämä? Minä en yksinkertaisesti osaa!
-omppero ja Yllis (joka muuten taitaa heiluskella tuolla) ja hups, 17+4 viikoilla laskurin mukaan-
Voi itku Nani:(( Mä kyllä olen kanssa optimistinen ompun tapaan, kyllä se läääri sieltä löytää sen:)) Uskon vahvasti siihen!!!! VOIMIA SISKO ja iso hali.
ompun kanssa siinä(kin) samoilla linjoilla että jo tosiaan ihan kannatuksen vuoksi otan pakkauksen, olen aina ottanut, ja mun mielestä se on kyllä hyvä:) Se on huono kun nykyään ei ole kertis vaippoja, mun mielestä on "epäreilua" että on vaan kestoja. Itse en tod. kestoile, ja mun mielestä voisi olla sekä että. Aikoinaan oli myös tutti ja tuttipullo, niitäkään ei enää ole:( Mutta muuten, oikein hieno asia!!
UUSI PINO olisi kyllä hyvä homma, mäkään en osaa jos se pitää laittaa noin kun on ollutkin....? voisihan sitä avata sitten ihan vaan pinkan niin ettei alussa ole tota "kuka kukin litaniaa"?
Täällä ei mitään uutta....
mami ja papu rv 16 (jo)!!!!
Mamiof4, minä kanssa olen vannoutunut syksy ihminen!! Silloin mieli rauhoittuu ja tekee mieli sisustaa ja polttaa niitä kynttilöitä ja kaikkea ihanaa. Mutta ei valiteta, lapset nauttii kesästä... Itsellä välillä meinaa ottaa voimille kun saa raahata ranteet mutkilla kaupasta ruokaa ja rahaa menee säädyttömästi ja koko ajan padat porisee... suurperheellisen kesäpäivää kun kaikki lapset ja aina parit kaverit pyörii kotosalla..
Pompparelli, teretulemast, kiva kun me lisäännytään niin ahkerasti ja koko ajan tulee uusia... ja tosiaankin tuntuu, että monilla meistä on noita karvasia ystäviäkin talo pullollaan, eli toisin sanoen ollaan jonkin sortin sirkustirehtöörejä konsanaan. Kiva kun on elämää ympärillä!
Mulla on maha kuin olisin potkupallon niellyt ja nyt on kaikki alkanut kysellä. Tänään meinaan keryoa lapsille, mies koko ajan toppuutellut, kun ei halua äitinsä tietävän. Lapsoset meinaan laulaa..
Mulla on tosiaankin tyttö olo ja 30.7 menen Brunolle, sittenhän sen tietää..
Nyt kiireet kutsuu
DolceVita rv 14+6