Miksi työkaveri mies haluaa olla ystävä...
... mutta laukoo sekstistiä kommentteja minulle? Eikö se ole häirintää. Peitän asian huumorilla mutta jälkikäteen tulee inhottava olo.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Voitko tarkentaa mitä sanoo?
No en viitsi tarkentaa mutta seksiin viittaavaa jonka kääntää jotenkin minuun, olen kiusaantunut jälkikäteen. ap
Miksi peität asian huumorilla? Sano suoraan, että tulee ikävä olo, etkä tykkää sellaisista kommenteista. Jos mies vielä sen jälkeen jatkaa, on selvä, ettei se oikeasti hakua olla ystävä ja että on sen verran ällöttävä, ettei ole väliksikään.
Vierailija kirjoitti:
Voitko hakea sairaslomaa?
Haistan kettuilun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en viitsi tarkentaa mutta seksiin viittaavaa jonka kääntää jotenkin minuun, olen kiusaantunut jälkikäteen. ap
Jos et halua olla edes ystävä niin miksi käyttäydyt kuin tyttöystävä joka yrittää hallita sekä kontrolloida mitä saa sanoa ja mitä ei? Ja kun et halua olla edes ystävä niin miksi vaafit että sinun tunteita oitää huomioida ja sinun ehdoilla pitää puhua kun et halua mitään sen kanssa tapahtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua olla edes ystävä niin miksi käyttäydyt kuin tyttöystävä joka yrittää hallita sekä kontrolloida mitä saa sanoa ja mitä ei? Ja kun et halua olla edes ystävä niin miksi vaafit että sinun tunteita oitää huomioida ja sinun ehdoilla pitää puhua kun et halua mitään sen kanssa tapahtuvan?
Jos ollaan samalla työpaikalla niin miksei voisi olla ystävällinen? Ilman ällöttäviä kommentteja.
Mitä jos vaikka aiheuttaisi sille ongelmia ja myrkytät koko työyhteisön vaatimalla että sinun tunteet putää olla pääasiassa ja teetät työsi muilla ja sitten kun saat myrkytettyä sen koko työyhteisön uhriudut näyttävästi ja äänekkäästi jonka jälkeen saikutat vähintään puolivuotta kun sen te naiset ainakin osaatte kun sitä teette
Se helpottaa oloasi kun avaudut niinkuin kuten jotkut käy terapeutilla. Jos et pysty kertomaan mitä sanoi tarkkaanottaen niin olosi ei helpotu.
Se että heität ne vitsiksi antaa hänelle luvan jatkaa vitsailujaan joten pyörittele ennemmin vaikka silmiäsi tai mielummin sano suoraan et nyt on mautonta vitsailua.
En tiedä aina mitä vastata... hämmennyn ja menen kuoreeni. Olen liian kiltti. ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä aina mitä vastata... hämmennyn ja menen kuoreeni. Olen liian kiltti. ap
Pystytkö sanomaan ei jos ehdottaa parittelua?
Haluaisi olla ystävä ja käytttäytyy loukkaavasti ja seksistisest ja jos ymmärsin oikein, niin toistuvasti Käsittämätön tapa ilmaista halunsa olla ystävä.
Uskovainen mies
Ota pitkä sairasloma (syy: ahdistus ja masennus) ja ilmoita esimiehelle, että sairasloman todellinen syy on kollega X. Ei kenenkään tarvitse kuunnella seksistisiä vitsejä eikä "ottaa huumorilla" seksuaalista häirintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu luuserimies. Luuserimies haluaa hallita ja kontrolloida naista (seksistiset vitsit) ja kun nainen kertoo esihenkilölle näistä "vitseistä" niin luuserimies uhriutuu ja alkaa projisoida. Luuserimies sanoo olevansa hyvä tyyppi ja että se nainen on "valehtelija". Luuserimies ei voi kontrolloida naista, joten hän yrittää kontrolloida naisen imagoa työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, avaa se suusi!
Kun ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin puhuu luuserimies. Luuserimies haluaa hallita ja kontrolloida naista (seksistiset vitsit) ja kun nainen kertoo esihenkilölle näistä "vitseistä" niin luuserimies uhriutuu ja alkaa projisoida. Luuserimies sanoo olevansa hyvä tyyppi ja että se nainen on "valehtelija". Luuserimies ei voi kontr
Juurikin näin! Naisen ei pidä alistua häirintään ja mustamaalaamiseen. Hänellä on oikeus vaatia työrauhaa ja ihmisoikeuksia. Työnantajalla on velvollisuus irtisanoa se kiimainen häirikkömies, joka ei osaa jättää naisia rauhaan.