Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (300)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas tarinaniskijät, että mistä erottaa naisen luonnollisen kiimaliman ja sen liukkauden kun on jotain toista nainut?
Itseä ainakin panettaa ihan törkeän paljon ovulaation aikana (kuten suurinta osaa naisista, jotka ei pillereitä syö ja näinollen ovuloi ...paitsi jos sairaus) ja jos vaikka aamusta herää ja on nähny jtn sexyunta, kokeilee värkkiä et kuvitteletko asian nii kädes on semmoset kunnon venyvät kiimalimat ja paikat turvoksissa. Ei tarvi muuta kuin kertoa miehelle (ei ongelmaa innostua nopeaan) ja nousta heti ratsaille. Sit vartin tauko ja uudestaan. Parasta jos on vapaa molemmilla niin painaa koko päivän.
Eipä sitä oikein erottanutkaan. Kuten tuossa omassa viestissäni useampi viesti takaperin sanoinkin, luulin että oli himoissaan.
Ja aikasemmin mut nuhdeltiin että todellakin erottaa. Epäilen kyllä itsekin sitä. Hajusta, juu kyllä uskon. Sormin - ehkä. Kalullla? Ei.
Mutta jos kiihottaa ajatus siitä, että siellä on käyty ja lastit heitetty nii mikäs siinä.
Jos täällä on joku nainen joka tätä harrastaa niin kiihottaako teitä se ajatus, et siinä se oma mies pökkii ja saa kaluunsa kaverin spermat? Tai miehet saatteko te siitä kiksit, että kalunne ui toisen spermassa?
Siis kun joku täällä että kävi rassaamassa naisensa kaveria ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapas tarinaniskijät, että mistä erottaa naisen luonnollisen kiimaliman ja sen liukkauden kun on jotain toista nainut?
Itseä ainakin panettaa ihan törkeän paljon ovulaation aikana (kuten suurinta osaa naisista, jotka ei pillereitä syö ja näinollen ovuloi ...paitsi jos sairaus) ja jos vaikka aamusta herää ja on nähny jtn sexyunta, kokeilee värkkiä et kuvitteletko asian nii kädes on semmoset kunnon venyvät kiimalimat ja paikat turvoksissa. Ei tarvi muuta kuin kertoa miehelle (ei ongelmaa innostua nopeaan) ja nousta heti ratsaille. Sit vartin tauko ja uudestaan. Parasta jos on vapaa molemmilla niin painaa koko päivän.
Eipä sitä oikein erottanutkaan. Kuten tuossa omassa viestissäni useampi viesti takaperin sanoinkin, luulin että oli himoissaan.
Ja aikasemmin mut nuhdeltiin että todellakin erottaa. Epäilen kyllä itsekin sitä. Hajusta, juu kyllä uskon. Sormin - ehkä. Kalullla? Ei.
Mutta jos kiihottaa ajatus siitä, että siellä on käyty ja lastit heitetty nii mikäs siinä.
Jos täällä on joku nainen joka tätä harrastaa niin kiihottaako teitä se ajatus, et siinä se oma mies pökkii ja saa kaluunsa kaverin spermat? Tai miehet saatteko te siitä kiksit, että kalunne ui toisen spermassa?
Siis kun joku täällä että kävi rassaamassa naisensa kaveria ensin.
Näin miehenä pitää sanoa että onneksi en tiennyt etukäteen, yhtä houkutteleva ajatus kuin työntää vehkeensä rotanloukkuun...tai käynnissä olevaan tehosekoittimeen
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:50"]
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
kerran on joutunut. Olin kännissä unohtanut peseytyä pikapanon jälkeen ja mies halusi seksiä heti aamuyöstä. Olin aivan varma kiinnijäämisestä mutta enpä jäänyt :). Ainahan hyvä voitelu tuo omat kiksinsä :D!
Oliko tuttu vakipano vai satunnainen pikapano? Itse haluaisin 3 tutun naisen kanssa aktiin missä pantais naisia vuorotellen ja osa miehistä laukeais naisten sisään ja pääsisi sen jälkeen jälkiliukkaille . Tahtoisin myös panna jonkun tuttua vaimoa niin että tämän mies jatkaisi jälkiliukkaille. Ikuinen haave 3 naista samaan aikaan mutta ei taida montas miestä olla jotka ois kolmea saanut? Kahta olen saanut 2 kertaa elämässä ja toivottavasti vielä joskus
Käden olen työntänyt oman vaimon vehkeeseen johon olen juuri ruiskinut sperman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavia juttuja
Tuosta kommentista tuli mieleen, että saakohan naiset siitä jotain lisäkiihotusta jos päästävät miehen liukkailla tämän sitä tietämättä?
Jep koska anatavat panna paljaalla edelliset rasvat sisällä niin täytyyhän siinä jokin lisäkiihotus olla. Kertokaa lisää liukasteluita
On siinä, kiva ajatella että voi kun tietäisit ja onhan se kiihoittavaa kilpailuttaa siipan siemeniä.
Vierailija kirjoitti:
Käden olen työntänyt oman vaimon vehkeeseen johon olen juuri ruiskinut sperman
Samoin ihanan tuntunen.Viäl sykkii.Ja on ihan tiukka kun supistelee..M41
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olen joutunut liukkaille lähiaikoina monta kertaa... olen vain miettinyt miten sen todistaisin.. kysynyt olen ja vastaus että olen ainoa. ?
Yleensä miehet ovat liukkailla tietämättään, niin se vain on, myös oma mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että olen joutunut liukkaille lähiaikoina monta kertaa... olen vain miettinyt miten sen todistaisin.. kysynyt olen ja vastaus että olen ainoa. ?
Minusta on paljon mukavampaa olla tietoisesti liukkailla. Se tietysti edellyttää, että sellainen touhu sopii omaan parisuhteeseen.
Mieheni on tietämätään joutunu mutamia kertoja....eipä tuo ainakaan oo mitää puhunu...
N42 kirjoitti:
Mieheni on tietämätään joutunu mutamia kertoja....eipä tuo ainakaan oo mitää puhunu...
Mitä sinä ajattelit siitä, sillä hetkellä, jos saan kysyä. Hirvitttikö että huomaa, kiihottiko vai Mietitkö mitään? Tähän asiaan en vastausta omalta naiseltani ole vastausta saanut, kun asiasta joskus kysyin
Kesällä kerran kävi sillai ihan sattumalta lavatansseissa. Tanssin koko loppuillan yhden ihanan miehen kanssa ja ilta päättyi siihen, että mentiin miehen autoon naimaan. Nainnin jälkeen mies lähti kotiin, mutta ite palasin vielä tanssilattialle. Ei aikaakaan, niin minua haki vanha hoitoni. Tanssittiin ja alkoi tehdä mieli. Käytiin mun autolla nusasemassa ja hän laukesi sisään. Ei tiennyt että edellisen liemet oli vielä sisällä kun työntyi minuun
On alkukantaista ja kiihottavaa päästä panemaan vaimon spermattua pillua. Minulla ei meinaa sydän pysähtyä vaan tulen liian nopeasti. Monta työntöä ei tarvita. Muistan eka kerralta vaimon leveän onnellisen hymyn ja toteamuksen '"Taidat tykätä kunnolla täytetystä pillusta"
Oman spermansa sekaan.on mieheni tuöntänyt kätensä.
Onhan nainen joka jättää kertomatta miehelle että tämä on jälkiliukkailla kieltämättä kiihottava kunnes saat tietää itse olevasi tuo mies. Siinä on jotakin riettaalla tavalla kiihottavaa että nainen voi noin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi usein viime aikoina ollut liukkailla ja onko sulla ollu rakastaja vai satunnaisia miehiä? Eikö sulla itsellä pelota että miehesi huomaa vieraat spermat sisällä varsinkin isompi lasti ja tuoksu ? Tuohan on kauhea riski jäädä kiinni
Onhan se tosi kiihoittavaa kun kuulet tai näet kuinka naista nussitaan ja tiedät, että sinä olet seuraavaa tai sitä seuraava. Kun tulee vuorosi ja näet kuinka mällit valuu ulos nussitusta vitusta. Varsinkin jos sen naisen oma mies on mukana. Julman kuulosta että mies joutus liukkaille :D?? Onko teillä ollu niin yllättäviä panoja että on spermat unohtunu sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi usein viime aikoina ollut liukkailla ja onko sulla ollu rakastaja vai satunnaisia miehiä? Eikö sulla itsellä pelota että miehesi huomaa vieraat spermat sisällä varsinkin isompi lasti ja tuoksu ? Tuohan on kauhea riski jäädä kiinni
Kyllä sitä näin miehenä on sen verran typerä, että ajatuskulku on seuraavan kaltainen : herran jumala kun tämä nainen tuntuu ihanan märältä tänään. Ja lopuksi miettii, että kylläpä sitä tavaraa tuli tänään paljon "
Tämä kokemuksesta
Vierailija kirjoitti:
Oman spermansa sekaan.on mieheni tuöntänyt kätensä.
Meillä sama,
Mutta hänellä kädet niin karheat että laittoi kumihanskan käteensä.
Liukkautta riitti kun oli runsas määrä spermsa sisällä
Olen haaveillut miehen päästämisestä liukkaille. En vaan ole parisuhteessa, niin vähän konstikkaampaa toteuttaa käytännössä. Mistähän löytäisi pari tai kolme halukasta miestä?