Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naistäväni ei suostu kasvattamaan häpykarvojaan?

Vierailija
25.09.2011 |

Olen 32 vuotias mies ja tykkään kunnon ronttostussusta, siis sellaisesta kunnon karvapehkosta pillussa. Tyttöystäväni on muuten maailman ihanin ja kaunein, mutta hänessä on yksi häiritsevä vika... Hän ajelee pehkonsa säännöllisesti pois, koska uskoo, että kaikki miehet rakastavat jotain pikkutytön posliinia. Siis en voi käsittää tätä! Turhauttavaa, kun nainen ei usko minua, että perinteinen rämemajava haarojen välissä tuoksuineen kaikkineen olisi mahtavan seksikästä ja kiihottavaa. Mitä voisin enää tehdä, kun en haluaisi eroakaan ottaa... Olenko normaali, kun posliini ei kelpaa minulle? Auttakaa naiset!

T. Ei ole naista karvoihin katsominen

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa nyt ihan selvältä provolta. Lisäänm vielkä, että kyllä kai jokainen huolehtii alapään siisteydestä, ja ajaeltu on tästä selkeä viesti. Ei sitten tarvitse oraalissakaan olla karvat suussa.

Vierailija
2/4 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 vuotias mies ja tykkään kunnon ronttostussusta, siis sellaisesta kunnon karvapehkosta pillussa. Tyttöystäväni on muuten maailman ihanin ja kaunein, mutta hänessä on yksi häiritsevä vika... Hän ajelee pehkonsa säännöllisesti pois, koska uskoo, että kaikki miehet rakastavat jotain pikkutytön posliinia. Siis en voi käsittää tätä! Turhauttavaa, kun nainen ei usko minua, että perinteinen rämemajava haarojen välissä tuoksuineen kaikkineen olisi mahtavan seksikästä ja kiihottavaa. Mitä voisin enää tehdä, kun en haluaisi eroakaan ottaa... Olenko normaali, kun posliini ei kelpaa minulle? Auttakaa naiset!

T. Ei ole naista karvoihin katsominen

Heippa, onko sinulla kenties pätemisen tarve?. Onhan se ainakin minun mielestäni hykienisempaa kun karvat on pois, ei tarvitse sitä karvapehkoa niin kamalasti pestä. Mutta asiahan on henkilökohtainen niin mitä sitä vatvomaan.M45.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vaikuttaa nyt ihan selvältä provolta. Lisäänm vielkä, että kyllä kai jokainen huolehtii alapään siisteydestä, ja ajaeltu on tästä selkeä viesti. Ei sitten tarvitse oraalissakaan olla karvat suussa.

Ja samaan tapaan mieheltä karvat pois siisteyden takia?

Vierailija
4/4 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska itse haluan. Käytän kiitoratamallia: silloin jää vähän siistittyä karvoitusta kummulle, ja muualta siivoan haituvat pois. Ihan alastomassa mallissa tunnen itseni liian barbiksi, mutta tämä kiitorataversio on sopivan aikuinen, ja tunnen silti oloni siistiksi. Ei tarvitse hävetä.

Mies ei ole ihmeemmin kommentoinut asiaa, näyttää tulos hänelle hyvin maistuvan. Ja vaikka hän ilmoittaisikin haluavansa mieluummin villin pusikon, pitäytyisin nykyisessä tyylissäni. Miksi? Oma on pimperoni. Naiselle on katsos tärkeää tuntea olonsa viehettäväksi, myös sieltä alhaalta. Niin se vain menee...

Ehkä myös tyttöystäväsi pitää itseään homssuisen näköisenä, jollei siisti itseään. Siinä eivät vakuuttelusi välttämättä auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi