Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (300)
Alkuun arastelin, kun en tiennyt onko mieheni ihan tosissaan vai onko vain fantasiaa. Nykyään n kerran kuussa meillä on ihana seksi-ilta tai joskus koko viikonloppukin. Saan nauttia kahden miehen huomiosta, ihanista panoista, hyväilyistä ja mieheni käy todella kuumana kun vieras siementää minut kunnolla ensin.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun arastelin, kun en tiennyt onko mieheni ihan tosissaan vai onko vain fantasiaa. Nykyään n kerran kuussa meillä on ihana seksi-ilta tai joskus koko viikonloppukin. Saan nauttia kahden miehen huomiosta, ihanista panoista, hyväilyistä ja mieheni käy todella kuumana kun vieras siementää minut kunnolla ensin.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö kukaan nainen "siementää minut" illmaisua ?
Taitaa vaan olla runkkareiden mielikuvia moinen teksti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että käyttääkö kukaan nainen "siementää minut" illmaisua ?
Tuo on kyllä kummallista että kun yritetään muka naisena kirjoittaa niin yrittäisivät edes vähän kovemmin, nyt noi huomaa samantien miehen kirjoittamiks.
meillä tätä välillä. Mies tykkää katsella kun minut naidaan ja lopuksi tulee itse toisen jäljiltä. tuhmaa ja kiihkeää.
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Hmm..oon nainen 32v ja mua on kyllä miehet siementäneet.
Meni aika pitkään ennen kun uskalsin vieraan miehen kanssa olla silleen.
Yllätyin mieheni käyttäytymisestä täysin, ja kuinka hienosti hän käsitteli mustasukkaisuuden.
Salailua ei koskaan, vaan tehdään niin kun on sovittu.
Hankalampi on löytää se vieras mies joka hyväksyy että mieheni on mukana ja saa tulla vieraan jälkeen heti liukkaille.
Minulle on tuosta tullut sellainen halu, olen halujen kanssa ihan erillä lailla kun saan vieraalta silloin tällöin.
Miehelleni olen hyväksynyt vieraan naisen, mutta kerran hän on sen kokeilut. Kiinnostunut enemmän mun nautinnoista.
Vastauksena apn kysymykseen on joutunut, ei ole tuottanut kicksejä vaan enemmänkin se on häirinnyt kun ei oo voinu antaa miehen sormettaa tai nuolla niin on pitänyt jättää niillä kerroilla esileikit välistä
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin mieheni käyttäytymisestä täysin, ja kuinka hienosti hän käsitteli mustasukkaisuuden.
Hankalampi on löytää se vieras mies joka hyväksyy että mieheni on mukana ja saa tulla vieraan jälkeen heti liukkaille.
Minulle on tuosta tullut sellainen halu, olen halujen kanssa ihan erillä lailla kun saan vieraalta silloin tällöin.
Miehelleni olen hyväksynyt vieraan naisen, mutta kerran hän on sen kokeilut. Kiinnostunut enemmän mun nautinnoista.
Kyllä minä voisin sinut siementää ja päästää miehesi heti liukkaille. Miksi joku vieras mies ei tuosta tykkäisi ?? Eri juttu se että voi olla vaikeuksia keskittyä nautintoon ja laukeamiseen jos kovin näkyvästi miehesi katsoo vierestä. Olisi helpompi jos olisi toisessa huoneessa tai vähän takaviistossa ainakin niin että voisin keskittyä naimiseen :))
M29
Meillä vaimo on kyllä varsinkin humalassa sanonut että siemennä mut...
Meillä asiasta juteltiin aika pitkään, mieheni sanoi tämän olevan hänen fetissinsä. Vähän hankalaa aluksi suhtautua, kun en tiennyt mitähän siitä sitten tunnepuolella seuraisi, vaikka ajatuksena kiihotti minuakin. Olla siinä kahden hoideltavana. Ensi kerta jännitti ja moneen kertaan kävi mielessä, että ehkä ei sittenkään. Loppuun asti kuitenkin mieheni rohkaisujen voimalla mentiin ja kun se kiihotus tuli niin voimakkaana päälle, niin siinä ei sitten enää jarruteltu. Ihanaa sekin oli, mutta vasta oikeastaan toisen kerran jälkeen nämä ovat olleet todella upeita hetkiä, siis seksimielessä. Vaatii kyllä heittäytymistä ja nykyisin tiedän, että miehelleni nuo kerrat ovat aivan erityisen kiihottavia joten vähän kuin win-win. Molemmat saavat tuhmaa seksiä ja nautitaan näistä. Onhan se vähän rivoa olla siinä toisen alla ja oma katselee ja odottelee kiltisti vuoroaan. Tämä EI ole kyllä tiukkapipoisten juttu, sen voin sanoa
olin varmaan 18v kun "jouduin" vähän tiemättänikin tilanteeseen että daami joka mun sänkyyn kampesi, oli juuri siemennetty. Ihmettelin vain että kylläpäs mimmi on märkänä. Ja mimmin kehotuksesta nuolin sen pillun (oli kuulemma sarjaa ettei saa kuin nuolemalla)
no, nyt 35 vuotta myöhemmin ajatus siitä että pääsisin vaimon liukkaille tai saisin nuolla vaimon pillun jossa on toisen miehen soosit, kiihottaa ihan älyttömästi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelleni olen hyväksynyt vieraan naisen, mutta kerran hän on sen kokeilut. Kiinnostunut enemmän mun nautinnoista.Kyllä minä voisin sinut siementää ja päästää miehesi heti liukkaille. Miksi joku vieras mies ei tuosta tykkäisi ?? Eri juttu se että voi olla vaikeuksia keskittyä nautintoon ja laukeamiseen jos kovin näkyvästi miehesi katsoo vierestä. Olisi helpompi jos olisi toisessa huoneessa tai vähän takaviistossa ainakin niin että voisin keskittyä naimiseen :))
M29[/quote
Missä olet jaminkä näköinen ja kokoinen kaikin puolin.
Ikä olis ok.
Vierailija kirjoitti:
Meillä asiasta juteltiin aika pitkään, mieheni sanoi tämän olevan hänen fetissinsä. Vähän hankalaa aluksi suhtautua, kun en tiennyt mitähän siitä sitten tunnepuolella seuraisi, vaikka ajatuksena kiihotti minuakin. Olla siinä kahden hoideltavana. Ensi kerta jännitti ja moneen kertaan kävi mielessä, että ehkä ei sittenkään. Loppuun asti kuitenkin mieheni rohkaisujen voimalla mentiin ja kun se kiihotus tuli niin voimakkaana päälle, niin siinä ei sitten enää jarruteltu. Ihanaa sekin oli, mutta vasta oikeastaan toisen kerran jälkeen nämä ovat olleet todella upeita hetkiä, siis seksimielessä. Vaatii kyllä heittäytymistä ja nykyisin tiedän, että miehelleni nuo kerrat ovat aivan erityisen kiihottavia joten vähän kuin win-win. Molemmat saavat tuhmaa seksiä ja nautitaan näistä. Onhan se vähän rivoa olla siinä toisen alla ja oma katselee ja odottelee kiltisti vuoroaan. Tämä EI ole kyllä tiukkapipoisten juttu, sen voin sanoa
Paljon samanlaisia ajatuksia.
Se Mustasukkaisuus pitää voittaa
kiihkolla.
Jännitin ensimmäistä kertaa, mutta kaikki meni ihan silleen kun pitikin.
Pelkäsin enemmänkin miten vieras haluaa minua.
Haluaako enemmän kuin yhden kerran. Pelko oli turhaa, mies osasi asiansa ja sain neljä kertaa illalla ja kaksi kertaa aamulla.
Mieheni jaksoi katsoa kahdet yhdynnän, ja seurasi ihan läheltä kun voihkin ja mies tuli voimalla sisään että lakanat sotkeentui.
Se tuntuikin todella ihanalta kun miehellä ruiskahti ja sen jälkeenkin oli ihania työntöjä.
Mieheni kävi sen jälkeen liukkailla ja olin hänelle ihan kiimassa. Sain useamman orkun vaikka pillu oli ihan turta.
Viikonloppuna pääsi liukkaille kun kaverin kans iskettiin mukaan sama nainen joka antoikin molemmille ja sain kunnian odottaa toisena vuoroa kunhan edellinen täyttää paikat. Kyllä tuntui upealta :)
Vierailija kirjoitti:
On... tietämättään.
Kesällä useinkin, viikonlopun mökiltä tekemäni tanssireissujen jälkeen.
Kicksejäkö? No jos rehellinen olen, niin on tuonut. ;)
annatko useinkin vieraille paljaalla tanssireissuilla? Oletko antanut monelle peräjälkeen?
Oman sperman sekaan olen lykännyt käden
Haluaisin kerran kokea tämän, ja niin että pääsisin omaan vaimoon toisen miehen orgasmin jäljille. Kiihottava ajatus kyllä.
Ja jos pillu on panemisesta hellänä, voisi pelkkä suuseksi olla se piste i:n päällä. Fantasin kuva ei siis välttämättä ole spermasta valuva pillu vaan huulille ja kummulle päästetty sperma.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kerran kokea tämän, ja niin että pääsisin omaan vaimoon toisen miehen orgasmin jäljille. Kiihottava ajatus kyllä.
Ja jos pillu on panemisesta hellänä, voisi pelkkä suuseksi olla se piste i:n päällä. Fantasin kuva ei siis välttämättä ole spermasta valuva pillu vaan huulille ja kummulle päästetty sperma.
Pillu on helposti hellänä ison vieraan jäljiltä. Onneksi on naapurissa kakkonen vapaana. Irstasta katsella kun molemmista osoitteista valuu spegua.
Vierailija kirjoitti:
Itseä tämä on kiihottanut aina, mutta olen vain ollut kolmantena miehenä pariskunnan mukana jolloin tämä parin mies pääsi liukkaille naiseensa minun jäljiltä.
Nykyinen tyttöystävä on melko yksiavioista sorttia ja en ole juuri päässyt aiheessa etenemään muuta kun antamaan ympäripyöreästi ymmärtää, että tällaiset saattaisi kiihottaa minua. Jonkun aikaa sitten tyttöystävä kuitenkin täysin yllättäen kysyi ”haluisitko päästä jälkiliukkaille?”
Olin tuosta sen verran yllättynyt, etten osannut sanoa muuta kuin ”ehkä”. Kuitenkin yksiavioisilla naisilla on taipumus nähdä mies vähemmän miehenä, jos tämä suostuu jakamaan naistaan, joten on ollut hieman korkea kynnys lähteä avautumaan.
Sain kuitenkin viime viikolla seksin aikana suuni auki ja tyttöystävää pannessa kysyin ”käyttäisitkö kortsua, jos meillä olis vieras mies mukana?”. Tyttöystävä tähän, että joo kun en halua mitään tauteja. Jatkoin, että ”entä jos todistettavasti ei olisi tauteja” ja tyttöystävä vastasi tähän puolestaan kryptisesti ”ehkä”. Kysyin vielä, kiihottaisi tällainen häntä noin yleensä, ja vastaus oli taas ”ehkä”.
Pitää katsoa, mihin tämä tästä etenee.. :)
Etenikö tämä mitenkään?
up harmi kun rakastajani ei vastannut puhelimeen. Olisi voinut hyvin voidella spermallaan pillun omalle miehelle liukkaaksi