Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (367)
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas että se teki gutaa silloin nuorena kun kaveri ensin oli käynyt pukilla ja minä perästä. En ees teininä ymmärtänyt liukkaista mutta nyt vanhemmiten haaveilen ja muistelen lämmöllä.
Ehdota vaimollesi asiaa, kyllä meitä spermaajia löytyy, niin pääsisit nauttimaan taas ja kyllä se rouvakin saa nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on uusi poikaystävä, ovat kirjoitelleet pitkin kesää ja eilen hän kävi meillä kylässä. Vaimo oli kutsunut hänet kahville, mutta ne olivat kyllä jääneet juomatta 😂 Jäähyväispusuja antoivat eteisessä, kun palasin töistä kotiin. Kortsun kanssa olivat naineet, joten en varsinaisesti jälkiliukkaille päässyt, mutta muuten pillu oli kyllä erittäin liukas, kun itse sain vaimon valmiiksi lämmiteltynä sänkyyn 😉
On se kyllä surkeaa, että mies ei itse saa vaimonsa pillua märäksi. Mitä tollasella "miehellä" edes tekee.
Nyt oli oikein tosimies kirjoittamassa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kerran hoideltiin yksi nainen, möläytti voi kun joskus sais munaa. Meillä oli miesten saunailta, päätettiin että käydään "ninniä" nimi muutettu moikkaamassa. Meitä oli kuusi miestä, yksi kavereistani kysyi suoraan, oletko puutteessa. ninni sanoi kyllä olen, hoideltiin nainen kaikilla mahdollisin keinoin. Ninni oli niin loppu että sammui sängylle spermaa valuvana jalat irstaasti auki. Käytiin jälkeenkinpäin auttamassa ninniä, minusta on kiihottavaa kun pääsee kiisselistä vittua nussimaan.
Fantasiaa, fantasiaa. Jos nainen on humalassa, ei orgasmia kuulu. Eikö miesparka sitä tiedä. Ehkä teeskennellyt mutta ei aitoja.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin naisilla on ihan pakonomainen tarve saada omaa tai vierasta. Meillä oli yläasteella tyttö, jolla oli kai jonkinlainen emotionaalinen ongelma ja se tahtoi kovasti olla suosittu ja olikin keksinyt siihen varman keinon: Se piti nimittäin joskus koulun jälkeen vastaanottoa koulun takana metsikössä ja nojasi hame ylhäällä ja pöksyt riisuttuina suuren kuusen alaoksien suojassa sen runkoa halaten ja pyllisti.
Puoli tusinaa poikaa odotti jonossa kalu sojossa ja jokainen työnsi vuorollaan sen seitsemän kertaa minkä siinä iässä kesti, vetäisi viime tipassa ulos ja ruiskautteli pitkin selkää ja pyllylle. Joillain saattoi tosin karata jo ensimmäisellä tai toisella työnnöllä heidän odotettuaan vuoroaan luokkakavereitaan katsellen.
Muulla ei ollut väliä kunhan ei vain laskenut sisään, mutta tuskinpa kaikki ehtivät vetäistä kokonaan ulos ainakaan ensimmäisellä kierroksella, ainakin tytön pillu oli ihan valuvan märkä.
Pari kolme tai neljäkin kierrosta ne yleensä jaksoivat yhteen menoon ja jonkun pienen lahjankin se kai pyysi, mutta ei se kovin kummoinen voinut olla koska viikkorahoilla mentiin.
Ja vuosisata oli? Ei tytöt ole pitäneet hameita koulussa sitten 70-luvun!
Eikö kyse tuossa ole yksinkertaisesti masokismista? Aviomies nauttii nöyryytyksestä, kun toinen mies menee hänen seksuaaliselle reviirilleen ja hänen ja vaimon intiimille alueelle.
Mistä tällainen masokismi sitten syntyy?
Meillä viikonloput luistellaan omilla liukkailla. Äänimaailma tuo oman säväyksensä rakasteluun.
Onhan se omalla tavallaan ihan kiihottavaakin mutta enemmän kuitenkin aiheuttaa vääränlaista jännitystä. Eikä minua kiihota siinä se miehen osuus vaan jos jokin niin se miten täysin tavallinen seksi on salaa tosi rietasta
Tottahan turiset. Ollaan oltu naimisissa 35 vuotta ja kun seksihommiin ryhdytään niin eipä tuo vaimo enää useinkaan valuvan liukkaaksi kiihotu meikäläisen viekoittelurutiineista. Eipä siinä, liukkaria pesään ja hommiin.