Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (300)

Vierailija
101/300 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenin88 kirjoitti:

Työkaveria, jonka kanssa olimme puolin ja toisin ihastuneita, olen pannut tauolla varastohuoneessa sen jälkeen, kun muija varoitti, että saattaa olla hieman liukasta, kun hänen poikaystävänsä oli ennen töihin lähtöä lauennut sisään, mutta jos se ei haittaa niin anna tulla vaan. :)

Ei todellakaan minua haitannut, vaan mimmi sai aivan huikean kiimaisen pikapanon jälkeen toisetkin lastit sisään ;)

Pantiin vielä joitakin kertoja tämän tapahtuman jälkeen, mutta ei valitettavasti koskaan osunnut vastaavaa enää kohdalle. Kyselin kyllä aina :)

Minäkin olisin vain innostunut ja koventunut lisää ku kertoo että edelliset lastit sisällä. Oletteko koskaan meinanneet jäädä salasuhteesta kiinni ?? Menikö mimmi kotiin toiset spermat sisällä?

Vierailija
102/300 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenin88 kirjoitti:

Työkaveria, jonka kanssa olimme puolin ja toisin ihastuneita, olen pannut tauolla varastohuoneessa sen jälkeen, kun muija varoitti, että saattaa olla hieman liukasta, kun hänen poikaystävänsä oli ennen töihin lähtöä lauennut sisään, mutta jos se ei haittaa niin anna tulla vaan. :)

Ei todellakaan minua haitannut, vaan mimmi sai aivan huikean kiimaisen pikapanon jälkeen toisetkin lastit sisään ;)

Pantiin vielä joitakin kertoja tämän tapahtuman jälkeen, mutta ei valitettavasti koskaan osunnut vastaavaa enää kohdalle. Kyselin kyllä aina :)

Minäkin olisin vain innostunut ja koventunut lisää ku kertoo että edelliset lastit sisällä. Oletteko koskaan meinanneet jäädä salasuhteesta kiinni ?? Menikö mimmi kotiin toiset spermat sisällä?

Ihan aidosta uteliaisuudesta, oletko ikinä ollut siinä tilanteessa, että olisit liukkaille joutunut/päässyt, vai onko tämä vain joku mielikuva tai fantasia mikä sinua siinä kiihottaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/300 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenin88 kirjoitti:

Kyllähän se salassapito hieman työtä vaatii, mutta eniten jännitti kuitenkin se, ettei kärähdettäisi muille työkavereille. Siitä syystä oli melko riskaabelia hommaa ja ei kovin monta kertaa moisia harrastettu. Mimmi meni kyllä kotiin vieraat spermat pimpissä muutamia kertoja :)

Vierailija
104/300 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avovaimon kanssa ollaan aiheesta fantasioitu. Itse toivoisin pääseväni liukkaille isokyrpäisen mustan miehen jäljiltä, nainen alkaa pikkuhiljaa myös lämmetä ajatukselle mutta toistaiseksi etsitään vielä sopivaa ehdokasta:)

Vierailija
105/300 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavia juttuja

Tuosta kommentista tuli mieleen, että saakohan naiset siitä jotain lisäkiihotusta jos päästävät miehen liukkailla tämän sitä tietämättä?

Jep koska anatavat panna paljaalla edelliset rasvat sisällä niin täytyyhän siinä jokin lisäkiihotus olla. Kertokaa lisää liukasteluita

Vierailija
106/300 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavia juttuja

Tuosta kommentista tuli mieleen, että saakohan naiset siitä jotain lisäkiihotusta jos päästävät miehen liukkailla tämän sitä tietämättä?

Jep koska anatavat panna paljaalla edelliset rasvat sisällä niin täytyyhän siinä jokin lisäkiihotus olla. Kertokaa lisää liukasteluita

Oma rouva ei ikinä ole myöntänyt sen itsessään kiihottaneen, mutta siitä että uskonko, en ole ihan varma. Ainakin näytti siltä että saattoi valehdella. Kuulemma ei vaan ennättänyt peseytyä eikä kehdannut kieltäytyä kun olin seksiä vailla. Ja luulen, että kun en mitään huomannut ensimmäisillä kerroilla, niin antoi jatkossakin vain mennä

Vierailija
107/300 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan pääsin liukkaille ja kova halu ois päästä taas uudestaan :). Ehkä joskus taas jossain rennossa saunaillassa jossa mukaan sattuu avoin ja rento nainen eikä mikään tiukkapipo

Vierailija
108/300 |
26.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä tämä on kiihottanut aina, mutta olen vain ollut kolmantena miehenä pariskunnan mukana jolloin tämä parin mies pääsi liukkaille naiseensa minun jäljiltä.

Nykyinen tyttöystävä on melko yksiavioista sorttia ja en ole juuri päässyt aiheessa etenemään muuta kun antamaan ympäripyöreästi ymmärtää, että tällaiset saattaisi kiihottaa minua. Jonkun aikaa sitten tyttöystävä kuitenkin täysin yllättäen kysyi ”haluisitko päästä jälkiliukkaille?”

Olin tuosta sen verran yllättynyt, etten osannut sanoa muuta kuin ”ehkä”. Kuitenkin yksiavioisilla naisilla on taipumus nähdä mies vähemmän miehenä, jos tämä suostuu jakamaan naistaan, joten on ollut hieman korkea kynnys lähteä avautumaan.

Sain kuitenkin viime viikolla seksin aikana suuni auki ja tyttöystävää pannessa kysyin ”käyttäisitkö kortsua, jos meillä olis vieras mies mukana?”. Tyttöystävä tähän, että joo kun en halua mitään tauteja. Jatkoin, että ”entä jos todistettavasti ei olisi tauteja” ja tyttöystävä vastasi tähän puolestaan kryptisesti ”ehkä”. Kysyin vielä, kiihottaisi tällainen häntä noin yleensä, ja vastaus oli taas ”ehkä”.

Pitää katsoa, mihin tämä tästä etenee.. :)

Vierailija
109/300 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekisi mieli päästä liukkaille pitkästä aikaa. Haluaisko joku nainen kahta peräjälkeen ja päästäs jatkamaan?

Vierailija
110/300 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on ollut lähinnä kiihoittavien asioiden jakamista - ei sen järkytyksen, surun ja raivon mitä havainto toisen uskottomuudesta  (vaikkapa liukkauden avulla) usein merkitsee.

Kai näin perhelehdessä voi pohtia myös teeman käytännön ongelmia. Te kokeneemmat kertokaa nuorelle, aika kokemattomalle (ainakin toistaiseksi) uskolliselle aviomiehelle (jolle apteekin liukkari on toistaiseksi riittänyt):

- kuinka pitkä tauko naisen pitäisi pitää kahden miehen välillä jotta ei jäisi kiinni? Voiko intiimialueiden normalisoitumista jotenkin nopeuttaa?

- jos vakisuhteesta lipsahtaa vieraisiin, pitäisikö aina käyttää kondomia (vaikka ehkäisy muuten hoidettu)?

- hoksaako nainen kumppaninsa (miehen) aiemman yhdynnän; miten ja kuinka pitkän ajan kuluttua? (Eli jos lipsahdan vieraisiin, miten salaan sen)?

Vierailija
111/300 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi uskollinen kirjoitti:

Tämä keskustelu on ollut lähinnä kiihoittavien asioiden jakamista - ei sen järkytyksen, surun ja raivon mitä havainto toisen uskottomuudesta  (vaikkapa liukkauden avulla) usein merkitsee.

Kai näin perhelehdessä voi pohtia myös teeman käytännön ongelmia. Te kokeneemmat kertokaa nuorelle, aika kokemattomalle (ainakin toistaiseksi) uskolliselle aviomiehelle (jolle apteekin liukkari on toistaiseksi riittänyt):

- kuinka pitkä tauko naisen pitäisi pitää kahden miehen välillä jotta ei jäisi kiinni? Voiko intiimialueiden normalisoitumista jotenkin nopeuttaa?

- jos vakisuhteesta lipsahtaa vieraisiin, pitäisikö aina käyttää kondomia (vaikka ehkäisy muuten hoidettu)?

- hoksaako nainen kumppaninsa (miehen) aiemman yhdynnän; miten ja kuinka pitkän ajan kuluttua? (Eli jos lipsahdan vieraisiin, miten salaan sen)?

Omalta kohdalta voin vastata tuohon sen verran vastata että vaimo oli pettänyt pahimmillaan muutamia tunteja aiemmin, huomasin että oli ihanan liukas mutta en osannut epäillä kuitenkaan mitään, meni krapulapanetuksen piikkiin (eli ajattelin että on vain himosta märkänä)

Sen älyäminen jälkikäteen ei ainakaan vähentänyt raivoa ja loukatuksi tulemisen tunnetta

Tuskin miehestä samalla tavalla pystyy nainen mitääb huomaamaan

Vierailija
112/300 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt mutta valitettavasti siinä oli aika monta tuntia aikaa välissä. Tyttöystävä oli ollut tuhma ja opiskelukaveri oli päässyt nautiskelemaan hänen sisälleen ilman kumia. Joskus seuraavanan iltapäivänä oli sitten minun vuoroni ja ihmettelin hiukan miten hän on niin märän tuntuinen. Tyttö joutui siinä kesken seksin sitten tunnustamaan että hänelle kävi pikku vahinko eilen. Minä nautin hurjasti tästä ihanasta lisäliukastuksesta ja päästin kaksi lastia lisää sinne.

Noin kävi vaimolleni viimeksi vieraan kanssa, kondomeita ei ollut kummallakaan ja vaimo oli antanut kun mies lupasi ettei laske sisään, jouduin liukkaille. Alkuun olin vihainen vaimoni kerrottua asian, mutta myöhemmin kiihoitti ja voi sitä rakastelua ja monta kertaa.

Vierailija
113/300 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että olen joutunut liukkaille lähiaikoina monta kertaa... olen vain miettinyt miten sen todistaisin.. kysynyt olen ja vastaus että olen ainoa. ?

Vierailija
114/300 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että olen joutunut liukkaille lähiaikoina monta kertaa... olen vain miettinyt miten sen todistaisin.. kysynyt olen ja vastaus että olen ainoa. ?

Mikä saa tuollaista epäilemään, jos saa kysyä?

Vierailija
115/300 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kauppareissua hän menee suihkuun, muutaman tunnin jälkeen palaa kotiin ja vaihtaa samantein pikkuhousut vastaaviin.. monta kertaa nähnyt että on muutakin kuin perusvalkovuotoa.. yleensä saa lämmitellä vaikka kuinka että saa edes sormet sisälle.. jonain päivinä Aivan eri juttu.. kosteuskaan ei ole kosteutta vaan sellaista limaista...

Vierailija
116/300 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kauppareissua hän menee suihkuun, muutaman tunnin jälkeen palaa kotiin ja vaihtaa samantein pikkuhousut vastaaviin.. monta kertaa nähnyt että on muutakin kuin perusvalkovuotoa.. yleensä saa lämmitellä vaikka kuinka että saa edes sormet sisälle.. jonain päivinä Aivan eri juttu.. kosteuskaan ei ole kosteutta vaan sellaista limaista...

Jaa, joko naisella on joku naisten vaiva, tai sitten mahdollisesti näin on nyt sulle käynyt. Tai voi toki olla että mielikuvitukses vain laukkaa

Vierailija
117/300 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihmeellistä, miksi naisista asia on niin vaikea! Tuttavapiirissäni on useita naisia, jotka avoimesti haluavat harrastaa seksiä kahden miehen kanssa. Sitten kun oma puoliso ehdottaa asiaa niin menee heti moraalin puolelle.. en voi ymmärtää koko asiaa.. Jos mies haluaa puolison vieraissakäyntiä ja liukkaillepääsyä niin se on mahdoton ajatus. mutta jos nainen tekee sen salaa niin se on kiihottavaa... huoh...

Vierailija
118/300 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapas tarinaniskijät, että mistä erottaa naisen luonnollisen kiimaliman ja sen liukkauden kun on jotain toista nainut?

Itseä ainakin panettaa ihan törkeän paljon ovulaation aikana (kuten suurinta osaa naisista, jotka ei pillereitä syö ja näinollen ovuloi ...paitsi jos sairaus) ja jos vaikka aamusta herää ja on nähny jtn sexyunta, kokeilee värkkiä et kuvitteletko asian nii kädes on semmoset kunnon venyvät kiimalimat ja paikat turvoksissa. Ei tarvi muuta kuin kertoa miehelle (ei ongelmaa innostua nopeaan) ja nousta heti ratsaille. Sit vartin tauko ja uudestaan. Parasta jos on vapaa molemmilla niin painaa koko päivän.

Vierailija
119/300 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on ihmeellistä, miksi naisista asia on niin vaikea! Tuttavapiirissäni on useita naisia, jotka avoimesti haluavat harrastaa seksiä kahden miehen kanssa. Sitten kun oma puoliso ehdottaa asiaa niin menee heti moraalin puolelle.. en voi ymmärtää koko asiaa.. Jos mies haluaa puolison vieraissakäyntiä ja liukkaillepääsyä niin se on mahdoton ajatus. mutta jos nainen tekee sen salaa niin se on kiihottavaa... huoh...

Sehän tuossa onkin ikäänku ois jotenkin niin kamalan hirveää saada useat spermat sisään ja niin että kaikilla on hauskaa. Ootko kysynyt tuttavilta onko monesti antaneet jälkiliukkaita? Ja se joka aiemmin täällä puhui valkovuodosta ovulaation aikaan ja muusta niin sperma ja pillulimat on pikkaisen eri juttu ja ne kyllä erottaa ja tuoksusta myös. Kertokaa lisää liukasteluita?? Puhuttiin yhdessä porukassa vasta illanistujaisissa jälkiliukkaista ja yksi nätti nainen siinä totes suoraan että kiihottuu kun toinen mies laukeaa sisään ja toinen jatkaa kuumiin spermoihin... Siinähän itsellä sitten rupesi seisomaan kunnolla kuunnellessa sen kokemuksia

Vierailija
120/300 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän tuossa onkin ikäänku ois jotenkin niin kamalan hirveää saada useat spermat sisään ja niin että kaikilla on hauskaa. Ootko kysynyt tuttavilta onko monesti antaneet jälkiliukkaita? Ja se joka aiemmin täällä puhui valkovuodosta ovulaation aikaan ja muusta niin sperma ja pillulimat on pikkaisen eri juttu ja ne kyllä erottaa ja tuoksusta myös. Kertokaa lisää liukasteluita?? Puhuttiin yhdessä porukassa vasta illanistujaisissa jälkiliukkaista ja yksi nätti nainen siinä totes suoraan että kiihottuu kun toinen mies laukeaa sisään ja toinen jatkaa kuumiin spermoihin... Siinähän itsellä sitten rupesi seisomaan kunnolla kuunnellessa sen kokemuksia

Totta. Sperma tuoksuu ällölle. Oma kokemukseni vaan miesten havainnoitikyvistä eri asioissa ei ihan vakuuta siitä että kiihkeästi touhutessa pystyy kovinkaan tarkkaa analyysiä limoista tekemään. Hajun eron kyllä huomaa.

Oman piirin puheissa jälkiliukkaat on kyl tarkoittanut myös kumin kanssa tehtyjä. Täällä nähtävästi se on vaan ja ainoastaan se, että spermat pitää olla tavarassa.

Kiihotutteko ekstraa siitä, jos saatte mahdollisin taudin kun muija käy ensin paneen jotain muuta paljaalla ja pääsette mahdollisesti liukkauden lisäksi taudeille? Tuoko se siihen lisämausteen? Vähän ekstrajännitystä?

Mun kanssa liukkaille pääsee vaan kumin kanssa.

(Miksihän THL vielä ihmettelee, miks seksitaudit leviää? Eihän se ketään yllätä näitä lukemalla)