Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (319)

Vierailija
81/319 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
82/319 |
25.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisuri kirjoitti:

Liukkaille pääseminen on parasta! Turvonneet paikat ja liuku kuin silkkiä. Ja ne äänet!

Kyllä! Teininä oli yhdet bileet missä mä ja mun kaveri pantiin muijaa. Ensin kaveri päästi lastinsa sisälle ja kun itte työntyi jälkeen, oli todella erilainen fiilis. Eniten ihmetytti se, kuinka paljon kiihotti tietämys, että sielä on tuoreet lämpimät lastit liukasteena. Ei menny kauaa kun omat lastit lensi sinne sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/319 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavalta. Ja vaimo on niin kiimainen, että munaa on saatava heti, kun pääsee kotiin reissultaan, vaikka sessio olisi kestänyt aamupuolelle yötä, niinkuin tietenkin usein kestääkin. Joskus olen päässyt salaa seuraamaan naimista vierestä. Paras kerta oli tunturimökissä pienten pippaloiden jälkeen pimeänä talviyönä. Sammuin sohvalle ja heräsin siihen kun vaimoani naitiin lattialla. Hiippailin säkkipimeässä kosketusetäisyydelle kuuntelemaan voihkintaa ja märän pillun litinää. Viimein paneminen loppui ja mies lähti ulos, mutta kääntyikin ulko-ovelta takaisin. Naiminen alkoi uudestaan jos mahdollista entistä kiihkeämpänä ja äänistä päätellen kumpikin sai toisen orgasmin. Aamulla vaimolla oli kiire omalle mökille kertomaan seikkailustaan ja antamaan minulle liukasta turvonnutta pillua

Vierailija
84/319 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oma mies, mutta muut. Hän tykkää enemmän, että eka hän nai mua ja sitten "jakaa" mut muille miehille. Mulle aika sama kummin päin tehdään niin ollaan tehty sit noin. Kuulemma toisten päin ois liian aisuria :)

Pannaan siis kotona tai hotellilla tai hytissä eka miehen kanssa ja sit lähdetään baariin etsimään mulle tai molemmille toiset vielä

Vierailija
85/319 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin soermoihin olen käteni lykännyt kun emäntä ei saanur vielä.

Vierailija
86/319 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisuri kirjoitti:

Liukkaille pääseminen on parasta! Turvonneet paikat ja liuku kuin silkkiä. Ja ne äänet!

Kyllä! Teininä oli yhdet bileet missä mä ja mun kaveri pantiin muijaa. Ensin kaveri päästi lastinsa sisälle ja kun itte työntyi jälkeen, oli todella erilainen fiilis. Eniten ihmetytti se, kuinka paljon kiihotti tietämys, että sielä on tuoreet lämpimät lastit liukasteena. Ei menny kauaa kun omat lastit lensi sinne sekaan.

Tahtoisin niin tuohon tilanteeseen mutta ei ole onnistunut vaan lähellä olljt.. Miten saitte naisen suostumaan kahteen kundiin peräjälkeen? Meillä käynyt niin yleensä että jos on kahteen mieheen naista lämmitelty niin nainen valitsee vain toisen tai on yhden miehen koko illan myös isoissa kännibileissä eikä ala säätämään muiden kanssa saati päästä liukkaille. Ehdottiko nainen itse paljaalla vai? Vai oliko vanhempi nainen kun nää omaikäset nuoret muijat on niin estoisia?

M28

Vierailija
87/319 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa tuli nähtyä bändin treenikämpällä pari 16 vuotiasta tyttöä oli jakamassa pillua, tai ainakin toinen heistä. Siellä oli jo kaksi käynyt sisällä, kun Harri tuli ja alkoi nuolla pimpiä.

Siitä lähti lentävä lause: Missä muut munineen, siellä Harri nenineen.

minulla vähän samanoloinen kokemus hamasta nuoruudesta. Olin kaverin kämpillä ja sinne tuli jossainvaiheessa joku baarituttu. Yön pimeinä tunteina hän hipsi minun sänkyyn kuiskaten että nuole mulle orgasmi. No, minä 19 v en kertakaikkiaan voinut kieltäytyä vaikka varsin nopeasti tajusinkin että täällähän on kaverin soosit. No, kun kerran pyydettiin orkkua, niin olihan se tarjoiltava =). Kaikkea hullua sitä tulikin tehtyä. Hänellä oli muuten täysin posliinksi sheivattu häpy, jollaiseen en silloin ollut vielä törmännyt

Mahtoi maistua suolaiselta?

Vierailija
88/319 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisuri kirjoitti:

Tahtoisin niin tuohon tilanteeseen mutta ei ole onnistunut vaan lähellä olljt.. Miten saitte naisen suostumaan kahteen kundiin peräjälkeen? Meillä käynyt niin yleensä että jos on kahteen mieheen naista lämmitelty niin nainen valitsee vain toisen tai on yhden miehen koko illan myös isoissa kännibileissä eikä ala säätämään muiden kanssa saati päästä liukkaille. Ehdottiko nainen itse paljaalla vai? Vai oliko vanhempi nainen kun nää omaikäset nuoret muijat on niin estoisia?

M28

Meillä alkoi kimppailu vaimon kiimasta.  Kaverini oli meillä saunomassa ja jäi yöksi vierashuoneeseen. Yöllä panin vaimoa eri asennoista, mutta en saanut laukeamaa. Takaapäin pannessa kuulin vierashuoneesta yskintää,  lopetin panemisen ja sanoin vaimolle, haen Hansikin kaveriksi. Etkä hae tuli vastaus ja valahti  pillu märemmäksi. Sillä on isompi kun mulla, silloin pillu alkoi kouristelemaan. Nousin ylös ja lähdin kohti vierashuonetta, en anna, kuului sanat takaani.  Avasin vierashuoneen oven ja sanoin, lopeta se runkkaaminen ja tule kaveriksi panemaan. Ei ole kortsuja oli  vastaus. Pajaalla alatulla. Makuuhuoneessa vaimo makasi sängyllä selällään jalat levällään nilkoistaan kiinni pitäen, asetuin jalkoväliin ja aloin työntymään sisälle turvonneeseen pilluun, vaimo avasi silmänsä  ja kysyi? Eikö Hanski tulekkaan? Aamuun asti paneskelimme kolmestaan.

Vierailija
89/319 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me vaimon ka harrastetaan kimppaa. Paras liukuvoide on kyllä toisen miehen spermat. Ei oo ostettu enää liukuvoiteita koulukaverin spermat on ollu kyllä hyvä kun heti perään työnsin oman mulkun sisään sujahti hyvin kun spermaa oli jo siellä.

Minäkin voisin mielelläni käydä teillä kylässä ja voidella :)

Vierailija
90/319 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtois päästä liukkaille mutta ei vain mahdollisuutta ole sattunu nyt

Vierailija
91/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna pääsi yllättäen liukkaille kun kaverin kans lähettiin iltaa istumaan ja mukaan tarttui oikein rempseä ja rento nainen baarista. Jatkoille tultiin kolmestaan ja avattiin pari viinipulloa. Illan mittaan meno lämpeni ja kaveri ensin pani naista sohvalla ja melko nopeaa laukesi äänekkäästi sisään. Kaveri veti sitten itsensä ulos kestohymyn kera ja kyllä yllätyin kun nainen yllättäen kysyi että haluanko minäkin vähän ja jatkaa liukkaille :). Kyllä kiihotti panna edellisten lämpimien lastien sekaan ja näki että nainen vielä nautti asiasta myös :)). Kiihottaisi kyllä oikein odottaa vuoroa vieressä kun toinen mies panee. Kiihottavaa kun nainen ottaa monta miestä ja lastia vuorollaan

Vierailija
92/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, vieläpä oman isoveljensä.

Miten tää tapahtu?

Vierailija
93/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22 kirjoitti:

Ei ole meillä käynyt, mutta kovasti kiihottaa ajatus. Panettaa ajatuskin esim. kimppajutusta jossa monta miestä laukeaisi sisääni peräkkäin.

Onko näin käynyt nyt?

Vierailija
94/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin kolmen esitettyyn kysymykseen vastauksena: Kyllä ;)

Millaiset tilanteet olleet ja onko tapahtunut yllättäen vai onko joku salarakas? Monellako muuten tapana lipsahtaa niin että railakkaan illan jälkeen vieraan spermat sisällä menee kotiin miehen luo?

Vierailija
95/319 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin kolmen esitettyyn kysymykseen vastauksena: Kyllä ;)

Millaiset tilanteet olleet ja onko tapahtunut yllättäen vai onko joku salarakas? Monellako muuten tapana lipsahtaa niin että railakkaan illan jälkeen vieraan spermat sisällä menee kotiin miehen luo?

Veikkaisin että suurimmalla osalla niistä jotka ei kumia käytä. Eiköhän sinne pillunpohjalle jotain jää vaikka enimmistä eroon pääsiskin

Vierailija
96/319 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti monella ja kotona annetaan miehen panna spermaista pillua. Minulle ainakin kelpaa.

Vierailija
97/319 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveria, jonka kanssa olimme puolin ja toisin ihastuneita, olen pannut tauolla varastohuoneessa sen jälkeen, kun muija varoitti, että saattaa olla hieman liukasta, kun hänen poikaystävänsä oli ennen töihin lähtöä lauennut sisään, mutta jos se ei haittaa niin anna tulla vaan. :)

Ei todellakaan minua haitannut, vaan mimmi sai aivan huikean kiimaisen pikapanon jälkeen toisetkin lastit sisään ;)

Pantiin vielä joitakin kertoja tämän tapahtuman jälkeen, mutta ei valitettavasti koskaan osunnut vastaavaa enää kohdalle. Kyselin kyllä aina :)

Vierailija
98/319 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavia juttuja

Vierailija
99/319 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiihottavia juttuja

Tuosta kommentista tuli mieleen, että saakohan naiset siitä jotain lisäkiihotusta jos päästävät miehen liukkailla tämän sitä tietämättä?

Vierailija
100/319 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa kiksejä siitä, kun kerron ylsityiskohtaisesti aikaisemmista panoistani. Olin maininnut erään näistä tyypeistä ottaneen minuun yhteyttä koska oli tulossa käymään kaupungissa. Mies yllytti minua, että voisin tavata hänet.

Epäröin hiukan koko ideaa, mutta tilanteesta kehkeytyi sellainen, että olin viettämässä iltaa ulkona ilman miestäni ja sain viestin tältä ex-panolta, joka kutsui läheiseen hotelliin missä hän majoittui. Hieman alkoholia nauttinut minä suostui tähän ja kertoi kavereilleen, että lähtee aikaisemmin kotiin seuraavan aamun perhevelvollisuuksien takia :)

Tapasin tämän miehen ekan kerran noin kolmeen vuoteen ja kävimme suoraan harrastamaan seksiä hänen hotellillaan. Oli myös ensimmäinen kerta vieraissa mieheni tapaamisen jälkeen. Emme käyttäneet kumia, myöskin siksi että miehenikin oli aina kinunnut, että olisi kiihottavaa päästä joskus liukkaille.

Olin kyllä hieman kauhuissani miten mieheni tähän oikeasti reagoisi kun asia tapahtui konkreettisesti eikä fantasiana, mutta hyvin se meni ja tulin samana iltana hoidelluksi kaksi kertaa, hotellilla vieraan ja kotona oman miehen toimesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän