Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (319)

Vierailija
41/319 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairasta tää nykyäika ei ymmärrä vanhanliiton 70luvun mies. mutta netissähän voilukea vaikka mitä

Vierailija
42/319 |
10.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse aikoinaan kerrroin vaimolle tuosta haaveesta päästä liukkaille - hän sanoi heti, että mikä saa minut luulemaan etten ole jo moisesta päässyt nauttimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/319 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päässyt liukkaille, päätettiin aikanaan niin kun vaimolle ei yksi mies

tuntunnut riittävän, niin kysyin et mitä olisi mieltä cuckold kuvioista?

mietti parisen päivää ehdotin uudestaan ja siitä se sitten alkoi, sovimme vielä

että ei välitetä tuttujen mielipiteistä, Hottista ei kiinostannut vaikka tutut sai tietää

hänen pyörittävän meitä miehiä mennen tullen :)

Aluksi tunsin mustasukkaisuutta ensin kaverin kanssa panimme häntä koko yön aamuun asti.

Juhannus viikolla lähti kavereidensa kanssa mökkeilemään viikoksi, tuli kotiin sanoi että on mulle

yllätys, no mikä veti housut alas että kelpaako nussittu pillu, hitto et sai kermapiirakka kyytiä

taas koko yön ;) kuiskas mulle kesken seksin panneensa viiden miehen kanssa kokoviikon.

sanoi että taidat tykätä mitä enemmän miehiä hänellä on? pikkasen nolona jouduin myöntämään

olevan täysin oikeassa :)

Kortsua hän ei kertaakaan käyttännyt, halusi miesten laukeavan pilluunsa lähes aina, vaikka riskinsä

taudeista tietysti oli, mutta ei kertaakaan saatu mitään pöpöjä.

seittemässä vuodessa miehiä kertyi n.30

Ero tuli aivan muista syistä, niin paljon jäin leikkeihin koukkuun että haaveilen yhtä tuhmasta

naisesta vieläkin..

Vierailija
44/319 |
22.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon "päässy", useastikin nuorempana. (Tai pirukos sitä tietää, vaikka vanhemmitenkin) Baarireissujen jälkeen aamuisin emäntä oli aina märkänä. Myöhemmin selviskin, että ei se minusta tai krapulasta johtunutkaan....

Mielellään oisin välistä jättäny jos oisin tienny

Vierailija
45/319 |
23.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies67 kirjoitti:

Kun itse aikoinaan kerrroin vaimolle tuosta haaveesta päästä liukkaille - hän sanoi heti, että mikä saa minut luulemaan etten ole jo moisesta päässyt nauttimaan.

Minä olisi suuttunut vaimolle ja sanonut, että nautinto menee suureksi osaksi hukkaan jos sitä ei tiedä.  Olin lähettänyt sen heti uuden lastin hakuun.

Olen sanonut vaimolle, että vieraissa saa vapaasti käydä jos sitä ei pidä salassa. Liukkaita odotellessa.

Vierailija
46/319 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa itsekin sanonut ja toivonut

Vierailija
47/319 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta.

Vierailija
48/319 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Tällaisen tytön ku joskus löytäis naisekseen jolla ei housut tahdo pysyä jalassa. Ois ihana kuulla seikkailuista. Jotenkin kiihottaa tällainen "lutkamaisuus" M33

Vierailija
49/319 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari kirjoitti:

Omille liukkaille olen työntänyt käteni. Käsi men i kun suonsilmään naisen orgasmin jälkeen otin käden pois, niin käsi oli kauttaaltaan ihan limamen

Minäki olen työntänyt käteni omaan spermaani naisen sisään.

Vierailija
50/319 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa tuli nähtyä bändin treenikämpällä pari 16 vuotiasta tyttöä oli jakamassa pillua, tai ainakin toinen heistä. Siellä oli jo kaksi käynyt sisällä, kun Harri tuli ja alkoi nuolla pimpiä.

Siitä lähti lentävä lause: Missä muut munineen, siellä Harri nenineen.

Vierailija
51/319 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa tuli nähtyä bändin treenikämpällä pari 16 vuotiasta tyttöä oli jakamassa pillua, tai ainakin toinen heistä. Siellä oli jo kaksi käynyt sisällä, kun Harri tuli ja alkoi nuolla pimpiä.

Klunssila?

Vierailija
52/319 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klunssila?

Ei ollut

Vierailija
53/319 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On päässyt. Tosin tämä oli sovittu juttu. Tallinassa sain luvan kanssa olla kahden nuomemman miehen kanssa, jotka todella siemenivät minut, ja hoitivat minulle nautintoa "koko rahalla". Tämän jälkeen soitin mieheni paikalle ja hänen  tehtäväksi jäi suuseksi, molemmin puolin. Hän nuoli minut puhtaaksi ja minä tarjoilin hänelle orgassen hyvän suuhoidon

Vierailija
54/319 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla vähän samanoloinen kokemus hamasta nuoruudesta. Olin kaverin kämpillä ja sinne tuli jossainvaiheessa joku baarituttu. Yön pimeinä tunteina hän hipsi minun sänkyyn kuiskaten että nuole mulle orgasmi. No, minä 19 v en kertakaikkiaan voinut kieltäytyä vaikka varsin nopeasti tajusinkin että täällähän on kaverin soosit. No, kun kerran pyydettiin orkkua, niin olihan se tarjoiltava =). Kaikkea hullua sitä tulikin tehtyä. Hänellä oli muuten täysin posliinksi sheivattu häpy, jollaiseen en silloin ollut vielä törmännyt

Vierailija
55/319 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kanssa oon tuoreektaan päässy liukkaille, harrastetaan kimppaa ja koulukaveri on mukana. Ite oon puristellu koulukaverin pussit tyhjiks että pääseen sit omat spermani toisen sekaan lykkimään. Hyvä voitelu ollu kun koulukaverin sperma on näölleenki paksumpaa kuin omani.

Vierailija
56/319 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex:n kanssa erottiin ja muutin pois, vielä harrastimme ns. jäähyväispanoja. Yksi suunnuntai iltapaivä pistäydyin taas kylään, sängylle päädyttiin, aloin työntään terskaa häpyhuulille kun suutelimme. Muija keskeytti ja sanoi, "Tule varovasti, se on arka, mua on naitu koko viikonloppu". Herranjumala mikä kiihkopano siitä tuli, sellaista ei ollut edes seurustelu  aikana.

Vierailija
57/319 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N22 kirjoitti:

Ei ole meillä käynyt, mutta kovasti kiihottaa ajatus. Panettaa ajatuskin esim. kimppajutusta jossa monta miestä laukeaisi sisääni peräkkäin.

Huvittaisko tulla meidän firman mökkireissulle? Noin 10 miestä olisi :D

Vierailija
58/319 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vaimon ka harrastetaan kimppaa. Paras liukuvoide on kyllä toisen miehen spermat. Ei oo ostettu enää liukuvoiteita koulukaverin spermat on ollu kyllä hyvä kun heti perään työnsin oman mulkun sisään sujahti hyvin kun spermaa oli jo siellä.

Vierailija
59/319 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekikö Zen Cafe juuri tästä tapauksesta kappaleen: "Harri on tehnyt itsestään pellen, Harri on tööt-tööt-tööt-tööt"...

Vierailija
60/319 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kans liukkaat on tajuttoman kiihottava ajatus. Parasta kun ipanen varattua mukavaa naista ja hän ihanasti usein haluaa että lasken sisään. Ilallla mietin kun hän miehensä kanssa seuraavan kerran touhuaa että mahtaako spermojani vielä olla liukasteena :)). Monetko spermat ootte saaneet peräjälkeen sisään??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme