Liukkaille?
Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?
Kommentit (319)
Vierailija kirjoitti:
On päässyt. Tosin tämä oli sovittu juttu. Tallinassa sain luvan kanssa olla kahden nuomemman miehen kanssa, jotka todella siemenivät minut, ja hoitivat minulle nautintoa "koko rahalla". Tämän jälkeen soitin mieheni paikalle ja hänen tehtäväksi jäi suuseksi, molemmin puolin. Hän nuoli minut puhtaaksi ja minä tarjoilin hänelle orgassen hyvän suuhoidon
aikamoinen päiväuni. Tämä on kyllä oma runkkausfantasia. Siis että pääsis antaa vaimolle suuseksiä sen jälkeen kun hänet on naitu hyväksi =)
Voin helposti kuvitella mitä kahden miehen jäljitä pillu näyttää, olisi kyllä aikas kiihottava tilanne
Vierailija kirjoitti:
On... tietämättään.
Kesällä useinkin, viikonlopun mökiltä tekemäni tanssireissujen jälkeen.
Kicksejäkö? No jos rehellinen olen, niin on tuonut. ;)
Kerro lisää onko olleet varattuja kenen kans oot pannu?
Vierailija kirjoitti:
En yleensä harrasta ollenkan monen kanssa naintai peräjälkeen, mut kerran muistan sellaisen tapauksen. Oltiin poikakaverin kanssa riidelty just oikein kunnolla ja siitä vittuuntuneena lähin lauantaina lavatansseihin. Siellä tapasin tosi kivan miehen, jonka kanssa tanssittiin koko ilta.
Sit mies tuli saattamaan mua autolleni. Hän kysyi, että voisiko hän tulla toviksi juttelemaan vielä autoon. No, tietäähän sen kuinka siinä kävi. Nusaistiin autossa ja sit lähin ajeleen kotiin. Siellä poikakavei odotti oven takana. Pyyteli anteeksi ja ruinasi sisälle. Tehtiin sovinto ja päälle naitiin. Onneksi poikakaverin korviin ei ole kantautunut tuon lauantai-illan tapahtumista mitään.
Oliko piristävä pikapano ? Päästit siis vieraan miehen paljaalla sisään ja annoit laskea myös sisään? Joku siinä kiihottaa pirusti kun toinen mies panee eka naista ja itse saa odottaa vuoroaan vieressä kunnes edellinen mies laukeaa ja pääsee itse jatkamaan omilla nesteillä :).
N22 kirjoitti:
Ei ole meillä käynyt, mutta kovasti kiihottaa ajatus. Panettaa ajatuskin esim. kimppajutusta jossa monta miestä laukeaisi sisääni peräkkäin.
Mistä löytäisi naisen joka haluaisi montas miestä ja jonka sisään pääsisi pumppaamaan heti edellisen miehen jälkeen? Oma tyttökaveri ei ikinä edes ajatustasolla ajattelis moista ja itse haluaisin kokeilla tai vastaavasti jossain illanistujaisissa se että pääsisi porukkaan mukaan vetelemään samaa naista
Omille liukkaille useinkin mutta olisi mielenkiintoista panna jotain samaa naista heti edellisen jälkeen
Tasan ei käy onnen lahjat. Omat tyttöystävät ja vaimo ovat kaikki olleet just sellaisia porukalla vedeltäviä. Vaimo varsinkin pahimmasta päästä. Sitä tavaraa on täytetty urakalla miesten toimesta. Itse tykkään olla viimeinen. On todella härskiä nähdä kun uusi mies painaa kalunsa heti sisään vaimooni edellisen lauettua. Minulle kelpaa.
Pikkujouluaika voi olla monelle melkoista liukastelua, tietäen tai tietämättään....
Monellako tuli liukkaat sisään pikkujouluissa tai kuka kävi liukastelee?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:50"]
kerran on joutunut. Olin kännissä unohtanut peseytyä pikapanon jälkeen ja mies halusi seksiä heti aamuyöstä. Olin aivan varma kiinnijäämisestä mutta enpä jäänyt :). Ainahan hyvä voitelu tuo omat kiksinsä :D!
Millainen pikapano ja oliko tuttu mies vai yllättävä vieras?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se tuonut kiksejä itsellesi?Kaikkiin kolmen esitettyyn kysymykseen vastauksena: Kyllä ;)
oliko niissä pitkä aika ero?ihmettelikö miehes liukkaita ym.?
Puoli tuntia-tunnin verran suunnilleen.
Aika lyhyt aika ero.Sullahan oli varmaa viäl posketkin ihan punaset?Käyttikö se eka herra kumia vai paljaalla menitte?
vajaan tunnin ajomatka mökille.
ilman
Mökkimatkan varrellako siis panitte?
liukkaille, ehkä näinä tautiaikoina se on liian riskialtista, mutta kyllähän siitä aina fantasioida voi.
Olen kerran elämässä "päässyt" liukkaille - toki olin silloin todella kokematon, enkä oikeen osannut ottaa iloa irti, Nainen sen sijaan otti =).
Heti kun kaveri oli launnut häneen, sain pillun suuhuni ja kehotuksen nuolla hänelle orgasmi, minä joka hädintuskin tiesin missä klitoris oli. tunsin kaikenaikaa kun hänestä valui spemansekaista hunajaa suuhuni. Se oli jotain älyttömän kiihottavaa kyllä, panemaan en toki päässyt mutta suuseksiä sain silloin itsekkin. Ja jos pitäisi arvata niin oli varmasti ihan eka suihinotto minulle.
Vierailija kirjoitti:
N22 kirjoitti:
Ei ole meillä käynyt, mutta kovasti kiihottaa ajatus. Panettaa ajatuskin esim. kimppajutusta jossa monta miestä laukeaisi sisääni peräkkäin.
Mistä löytäisi naisen joka haluaisi montas miestä ja jonka sisään pääsisi pumppaamaan heti edellisen miehen jälkeen? Oma tyttökaveri ei ikinä edes ajatustasolla ajattelis moista ja itse haluaisin kokeilla tai vastaavasti jossain illanistujaisissa se että pääsisi porukkaan mukaan vetelemään samaa naista
Ois mun unelma. Nautin muutenkin ihan suunnattomasti olla pantavana ja käytettävänä, mikä ois sen parempaa kuin yhden lauetessa jatkaa toisen kanssa. Vielä jos kumppanitkin nauttisi nimenomaan tästä asetelmasta, että toisen liukkaille, niin kiihottaisi itseäkin vaan entisestään, huh huh.
Omalle miehelle oon tietty tästä fantasiasta puhunut, toiminut kiihokkeena tuhmissa puheissa sängyssä, kuinka toisi pelikavereitaan ja tarjoilisi mua kaikille niille vuorostaan käyttöön, mutta ei olla puhuttu että oikeasti tehtäisiin.
Liukkaille pääseminen on parasta! Turvonneet paikat ja liuku kuin silkkiä. Ja ne äänet!
Lisuri kirjoitti:
Liukkaille pääseminen on parasta! Turvonneet paikat ja liuku kuin silkkiä. Ja ne äänet!
Fyysisestihän tuo totta onkin, itse vaan aina kun olin liukkailla rouva oli käynyt pettämässä. Kuvittelin vaan että oli niin himosta märkänä kun ilman esileikkejäkin vaan solahti pohjaan asti ja oli kuten sanoit, silkkistä liukumista.
Psyykkisesti ton jälkeenpäin selviäminen ja 1+ 1 päässä laskun jälkeen tuo ei todellakaan ollu parasta
Vierailija kirjoitti:
Me vaimon ka harrastetaan kimppaa. Paras liukuvoide on kyllä toisen miehen spermat. Ei oo ostettu enää liukuvoiteita koulukaverin spermat on ollu kyllä hyvä kun heti perään työnsin oman mulkun sisään sujahti hyvin kun spermaa oli jo siellä.
minäkin voisin tulla teillä kyläilemään ja liukkarit laskemaan vaimoosi jos kahvin päälle tällaiseenkin on mahdollisuus :D. Siitähän tykkäis kaikki. Miten koulukaveris suhtautu alussa kun sanoit että voi panna ja laskea vaimosi sisään ?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:50"]
kerran on joutunut. Olin kännissä unohtanut peseytyä pikapanon jälkeen ja mies halusi seksiä heti aamuyöstä. Olin aivan varma kiinnijäämisestä mutta enpä jäänyt :). Ainahan hyvä voitelu tuo omat kiksinsä :D!
Hitto vie että olisin halunnut itse ensin liukkaille ennen kuin miehesi luo menet :D. Oliko tuo pikapano joku ihan random mies vai ? Annatko usein laskea sisään ?
oltiin mökkireissulla kylassä ja saunottiin isäntäparin kanssa.Vaimoni lähti isännän kanssa liiteristä puita hakemaan. Vähän ihmettelin kun reissu tuntui kestävän. Samassa tilassa on myös heinälato ja siellähän he... Heinänkorret oli pistelleet puolisoni pyllyn ja kun huomasin reisien välissä valuvan sperman, niin voi sitä seisokkia.Siitä kehkeytyi melkoinen yö. Ja kyllähän siellä saunassakin odotteluohjelmaa oli.. ;-)
Vierailija kirjoitti:
On, vieläpä oman isoveljensä.
Mites tähän päädyttiin ??
Meillä vaimoa kiihottaa kun olen saanut vierasta. Laitoin aamulla hotellista teksti viestin vaimolle että olen nainut vieraan naisen kanssa. Vaikka lupa olikin niin jännittihän se. Vaimo meni aivan villiksi kun pääsin kotiin. Halusi ime kyrpääni heti autotallissa kun saavuin kotiin ja kuulla yksityiskohdat tarkkaan. M50
Meillä on jo 6 vuotta oltu 1N (vaimoni)+2M ainakin 1-2 (2-6 yötä ķuussa.) viikonloppua kuukaudessa
Annamme spermat vaimon pilluun niin liukasta on ja mahtavan hienoa jakaa vaimo sovussa pitkäaikaisen kaverin kanssa.