Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (300)

Vierailija
201/300 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukkaille päästy kun vaimoni pani nuoren ison pampun omaavan kaverin kanssa ja heidän pitkän panon jälkeen sain tulla vaimooni.

Kertakokemus valitettavasti ja tapahtui yllättäen

yllättäen? eikö käynytkään niin että vieras laukesi liian nopeaa

Miten se nyt yllättäen🤔

Vierailija
202/300 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota toisen soosien kanssa läträämistä en ole milloinkaan ymmärtänyt. Mutta punoittava helläksi pantu pillu on sitten jo ihan eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/300 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna pääsi liukkaille kun kaverin kans iskettiin mukaan sama nainen joka antoikin molemmille ja sain kunnian odottaa toisena vuoroa kunhan edellinen täyttää paikat. Kyllä tuntui upealta :)

kaikista kiihottavinta on kuulla kun toinen laukeaa naisen sisään ja kulli kovana odotat vieressä ja näet valuvan spermavanan pillusta ja tiedät että kohta pääset työntymään sisään kans :)

Vierailija
204/300 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna pääsi liukkaille kun kaverin kans iskettiin mukaan sama nainen joka antoikin molemmille ja sain kunnian odottaa toisena vuoroa kunhan edellinen täyttää paikat. Kyllä tuntui upealta :)

kaikista kiihottavinta on kuulla kun toinen laukeaa naisen sisään ja kulli kovana odotat vieressä ja näet valuvan spermavanan pillusta ja tiedät että kohta pääset työntymään sisään kans :)

Tämän haluaisin kokea vaimoni ja kaveripariskunnan 47/46v kanssa.

Vierailija
205/300 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

uhh ahh lisää tarinoiitaaaaa minä tuleeeen ahhhh! kuumaaaa!

Vierailija
206/300 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo saanut sen kummempia kiksejä niillä muutamilla kerroilla kun niin on päässyt käymään, ei vaikuta mitenkään

Vierailija
207/300 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en ole liukkaille päässyt kyllä haluttaisi

Vierailija
208/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parasta se juuri pumpattu pillu mistä edelliset spermat valuu vielä kuumana odotellen seuraavaa kullia sisään

Vierailija
209/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen omilla spermoillani liukastellut

Sama. Joka päivä tulee naitua 1-3krt, niin ne jälkimmäiset on aina liukkaita. Toisten liukkaille ei ole halua. Ei ole avoin suhde.

Vierailija
210/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ei ole tuonut, ensimmäisellä kerralla kun niin kävi pikemminkin nolotti ja pelotti että jäisin kiinni siitä, seuraavilla sitä ei varmaan ees miettinyt kun ei oo mitään muistikuvia. Eikä niin siis missään nimessä monesti ole edes käynyt

Vierailija
211/300 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen N34 ja tunnen satunnaisesti vetoa lutkamaiseen likaiseen seksiin. Varsinkin kesäisin olen nainut puolituttujen tai tuntemattomien kanssa puistossa, ravintola WC:ssä tms paikassa ja lähtenyt sen jälkeen spermat valuen pitkin reisiä fwb:n luokse. On kuumottavaa saada liukkaaseen pilluun kiimasta sekaisin olevan miehen kullia. 

Vierailija
212/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta olisi tosi mielenkiintoista kuulla naisten rehellisiä mielipiteitä eikä vain noita miesten fantasiasepustuksia. Nolottaako, pelkäätkö miehen huomaavan, etkö mieti koko asiaa vai kiihottaako se jopa hieman? Minä en voi olla Suomen ainut mies jolle tyttöystävä moisen pikku jäynän on tehnyt...

Vierailija
213/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta olisi tosi mielenkiintoista kuulla naisten rehellisiä mielipiteitä eikä vain noita miesten fantasiasepustuksia. Nolottaako, pelkäätkö miehen huomaavan, etkö mieti koko asiaa vai kiihottaako se jopa hieman? Minä en voi olla Suomen ainut mies jolle tyttöystävä moisen pikku jäynän on tehnyt...

Miten tuohon voisi vastata. Lavatansseista on mennyt mökille toisen miehen lasti sisälläni. Mennyt yöuinnin jälkeen miehen viereen nukkumaan muönnän että hieman jännittyneenä.

Vierailija
214/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuohon voisi vastata. Lavatansseista on mennyt mökille toisen miehen lasti sisälläni. Mennyt yöuinnin jälkeen miehen viereen nukkumaan muönnän että hieman jännittyneenä.

No hyvinhän sinä kattavasti vastasit

Vierailija
215/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvinhän sinä kattavasti vastasit

Hyvä jos vastsus kelpasi

Vierailija
216/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on päässyt tai joutunut usein ns. liukkaille, sillä harrastamme seksiä joskus varsin pian sen jälkeen, kun olen tavannut rakastajani ja silloin tällöin vietämme iltoja kolmisinkin. Kaikki olemme tahoillamme parisuhteessa ja emme käytä kondomia, joten saan siemennestettä sisälleni ja toinen miehistä luonnollisesti ehtii ensin. Kun ollaan puhuttu asiasta, kenellekään meistä tuo liukkaille joutuminen ei ole merkittävä asia, vaan nautimme ajoittain luotettavassa seurassa tälläkin tavalla seksin luonnollisuudesta, vaikka järjestely ei ihan tavanomainen olekaan. Vieras mies kiihottuu alistamisesta ja minua kiehtoo se, että huomaavaisen mieheni kosketuksen lisäksi saan kokea tulevani otetuksi ja erilailla halutuksi. Liukkaille pääsemiseen tai joutumiseen liittyvä hehkutus taitaa olla enemmän tai vähemmän miehinen juttu. N38

Vierailija
217/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa päädyin harrastamaan seksiä poikiksen kanssa, tulin niin sanotulta tyttöjen illalta kotiin ja poikaystävän viereen nukkumaan ja poikaystävä herätti työntymällä sisään. Ei siinä ihan rehellisesti tullut koko asiaa edes mietittyä

Vierailija
218/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti ollaa kaverin kanssa sekstailtu baarista löytynyttä naista yhdessä. Eli juu, mutei kyse ollu kummakaan kumppanista vaanyhden yön kaverista.

Vierailija
219/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Joka päivä tulee naitua 1-3krt, niin ne jälkimmäiset on aina liukkaita. Toisten liukkaille ei ole halua. Ei ole avoin suhde.

Sama täällä. Eilen kävimme juoksulenkillä vaimon kanssa. Häntä rupesi pidättämään ja menimme metsikköön. Sitä katsellessani kiihotuin ja Työnsin sormeni pimpsaan, sitten polvistuin nuolemaan sitä ja lopuksi takaapäin pystypanossa laskin spermani pilluun. Jatkoimme lenkkiä kotiin saakka ja siellä pääsin liukkaille. Omille liukkaille. Voi että miten se tuntui hyvältä! Nuolla märkää spermaista, hikistä pillua ja sitten työntää patukka sinne. Tästä innostuneena ehdotinkin vaimolle, ettei pesisi viikonlopun aamupanojen jälkeen spermoja pois, vaan jättäisi ne sinne iltaan saakka seuraavaan seksiaktiin. Hän suostui tähän mielihyvin.Ehdotin myös, ettei pissan jälkeen pyyhkisi pilluaan. Siihenkin suostui, vaikka pikuhousupyykki lisääntyy.

Vierailija
220/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Eilen kävimme juoksulenkillä vaimon kanssa. Häntä rupesi pidättämään ja menimme metsikköön. Sitä katsellessani kiihotuin ja Työnsin sormeni pimpsaan, sitten polvistuin nuolemaan sitä ja lopuksi takaapäin pystypanossa laskin spermani pilluun. Jatkoimme lenkkiä kotiin saakka ja siellä pääsin liukkaille. Omille liukkaille. Voi että miten se tuntui hyvältä! Nuolla märkää spermaista, hikistä pillua ja sitten työntää patukka sinne. Tästä innostuneena ehdotinkin vaimolle, ettei pesisi viikonlopun aamupanojen jälkeen spermoja pois, vaan jättäisi ne sinne iltaan saakka seuraavaan seksiaktiin. Hän suostui tähän mielihyvin.Ehdotin myös, ettei pissan jälkeen pyyhkisi pilluaan. Siihenkin suostui, vaikka pikuhousupyykki lisääntyy.

Piti olla:Häntä rupesi pissattamaan...