Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (300)

Vierailija
221/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käden olen työntänyt oman vaimon vehkeeseen johon olen juuri ruiskinut sperman

Minä olen työntänyt kieleni vaimoni pilluun, jossa on omat spermani. Hyvältä tuntui.

Vierailija
222/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaimon kanssa sovitusti niin sanottu avoin liitto. Se on periaatekysymys, kaunis ajatus, mutta käytäntöön sitä ei ole koskaan pantu. Ei silloinkaan, kun kesämökillemme, vuokratulle sellaiselle, saapui viikon lopulla lapsuudenystäväni "Harri". Olemme muutaman vuoden välein tavanneet sen jälkeen kun 15-vuotiaina läksimme omille teillemme. Lapsemme olivat silloin iältään kuuden ja neljän, ja pitkälle heidän takiaan mökki oli vuokrattu. Ongittiin ja heitettiin virveliä, saatiin kaloja ja savustettiin niitä, saunottiin yömyöhään. Seuraava päivä, viimeinen päivä mökillä, oli aurinkoinen ja lämmin, joten mökkielämän sääntöjen mukaisesti oleskeltiin nakuina koko porukka. Vaimo ei siinä tilassa ujostele, pikemminkin päinvastoin, rohkaistuu entisestään. Ja se loi siihen päivään tietyn latauksen, eroottisen tunnelman, jota lasten takia oli pidettävä piilossa. Mutta mikään muu ei ollut piilossa. Vaimon tissit olivat koko ajan silmien alla, pillu nähty edestä ja takaa. Ja oli kaihoisa viimeinen päivä, kotiinlähtö illalla. Siinä katselin "Harria", elin paljaana niin kuin minullakin, varmasti sama asia mielessä. Siinä alkoi mielikuvitus laukkaamaan. Pitäisikö sanoa, että mitä me aikuiset ihmiset tässä itseämme kiusaamaan. "Minä vien lapset vielä viimeiselle eväsretkelle, saatte oman rauhan."  - Tätä ajatusta mielessäni pyörittelin, katselin vaimon pyöreitä pakaroita, viatonta kyykistelyjä lasten kanssa touhutessa. Sitä "Harrikin" tuijotteli, vaimon naintirakoa, elin turpeana. Sommittelin sanoja, mutta suustani en niitä saanut ulos. Vaimo oli sinä kesänä pillereillä, joten jos retki lasten kanssa olisi toteutunut, vaimo olisi sillä aikaa siemennetty vieraalla spermalla ja minä olisin illalla kotona, lasten nukahdettua, päässyt niin sanotusti toisen miehen liukkaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/300 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyliukkaille en ole vielä päässyt kuin omilta jäljiltä. Kovin kiinnostaisi toisen miehen jälkeen sekin kokea

Vierailija
224/300 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen N34 ja tunnen satunnaisesti vetoa lutkamaiseen likaiseen seksiin. Varsinkin kesäisin olen nainut puolituttujen tai tuntemattomien kanssa puistossa, ravintola WC:ssä tms paikassa ja lähtenyt sen jälkeen spermat valuen pitkin reisiä fwb:n luokse. On kuumottavaa saada liukkaaseen pilluun kiimasta sekaisin olevan miehen kullia. 

kerro lisää noita kokemuksia todella kiihoittavaa spontaani lutkamainen seksi yleisillä paikoilla ja vessoissa. Olis upea naida sun kanssa jostain puistopusikossa :). Olen aina syttynyt yleisistä paikoista todella ja seisokki on normaalia kovempi noissa tilanteissa usein

Vierailija
225/300 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran liukkaille että kaveri oli lauennut tytön vatsalle. Siinähän sotkin itsenkin spermaan ja kiihottavaa oli. Sen jälkeen porukalla saunaan ja tyttö tuumasi että jos joskus nähdään saatte hommata kortsuja

Vierailija
226/300 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdesti ollaa kaverin kanssa sekstailtu baarista löytynyttä naista yhdessä. Eli juu, mutei kyse ollu kummakaan kumppanista vaanyhden yön kaverista.

Oi, nuoruutta :)

T : nainen joka myös lähti kahden miehen matkaan baarista

Vierailija
227/300 |
16.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen liukkaille päässyt. Vaimo 42v. pitää nuoremmista n. 25v. miehistä. Monesti olen saanut nuolla vaimon puhtaaksi nuoren miehen spermoista. Muutaman kerran olen ollut katsomassa kun nuori kaveri panee vaimoani. Se on pelkkää nautintoa ja minä saan nuolla molemmat puhtaaksi.

Vierailija
228/300 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuporukassa olk hyvät illanvietot ja homma meni vähän härskimmäksi. Yhden vaimoa pantiin peräjälkeen niin että tämän mies pani ensin ja sen jälkeen kysyi haluanko liukkaille kun vielä panettaa kovasti. Huomasin pillusta valuvan spermavanan ja seisokki pamahti pystyyn. Aivan mahtava tunne on painaa edellisiin lasteihin. Liukkaat kiihottaa aina

Vierailija
229/300 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on vaimo tullut poikaystävänsä luota spermat sisällä. Harmittavasti suurin osa on silloin valunut jo pois mutta liukasta on ollut silti. Kerran olen päässyt kunnolla liukkaille suoraan edellisen perään. Oltiin useamman hengen hotellibileissä, ja vaimo sai kahta miestä kontillaan vartaassa. Itse panin vaimoa suuhun ja kaveri pani takaapäin kunnes hän laukesi ja laski spermalastin sisään. Siirryin suoraan taakse jatkamaan spermaiseen pilluun. Silloin valui kyllä ihan kunnolla. Pääsisipä kokemaan uudelleen saman.

Vierailija
230/300 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesikelille olen yleensä vetänyt hopealiisteriä pidon parantamiseksi.

Vierailija
231/300 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kerran on vaimo tullut poikaystävänsä luota spermat sisällä. Harmittavasti suurin osa on silloin valunut jo pois mutta liukasta on ollut silti. Kerran olen päässyt kunnolla liukkaille suoraan edellisen perään. Oltiin useamman hengen hotellibileissä, ja vaimo sai kahta miestä kontillaan vartaassa. Itse panin vaimoa suuhun ja kaveri pani takaapäin kunnes hän laukesi ja laski spermalastin sisään. Siirryin suoraan taakse jatkamaan spermaiseen pilluun. Silloin valui kyllä ihan kunnolla. Pääsisipä kokemaan uudelleen saman.

kaveri taisi laueta todella kovaa ja äkkiä kun vaimoasi sai ?

Vierailija
232/300 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt liukkaille. Mutta se on kyllä kieltämättä kiihottava fantasia. Mutta taitaa jäädä fantasiaksi, todellisuudessa se ehkä olisi niin hienoa, ehkä jopa kaduttaisi jälkeenpäin.

Vierailija
233/300 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pääsi liukkaille mökillä. Kävin miehen kaverin kanssa hakemassa tarvikkeita ja ruokia toiselta mökiltä ja pienen pusuttelun myötä asia johti toiseen pantiin ruokapöydän päällä. Posket punaisena pillu turpeana palattiin takas mökille ja menin oman miehen kanssa saunaan

Vierailija
234/300 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa sain tai oikeastaan pääsin naimaan liukkaille Juhannussaunan päätteeksi. Pitkäaikainen haaveiluni ja vaikka olin aiheesta vaimonkin kanssa aikoja höpissyt, luulin ettei tule koskaan tapahtumaan.

Olemme vieraana ystäviemme mökillä ja menimme vielä jälkilöylyihin kaverini kanssa. Hänen puoliso nukahti aiemmin tai taisi suoraan sanottuna sammua, kun vähän lipsahti juopotteluksi. Vaimoni tuli mukaan ja jostain humalaisesta päähänpistosta keksimme sheivata hänet paljaaksi ja yllättäen suostui huppelipäissään. Ystäväni sai toimia seremoniamestarina ja vaimo levitti lauteiden reunalla reitensä hänen edessään. En voinut mitään, seisoi kuin rautakanki kun katselin hetken sitä menoa. Suutelin ja hieroin rintoja ja huomasin miten vaimo huohotti kiimoissaan kun sai kieltä samaan aikaan paljaalle pillulleen. Siirryttiin pukkarin puolelle kun alkoi olla liian tukalaa. Pani takaa, vaimo kontillaan, lätkytys ja voihke kuului ja oma vuorolla jatkoin samassa asennossa kun kaver laukesi aika nopeasti. Hyvälle tuntui ja oma nalli palo vauhdilla.

Aika hiljasta ollut tässä alkuip ainakin. 

Vierailija
235/300 |
25.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen pääsi liukkaille mökillä. Kävin miehen kaverin kanssa hakemassa tarvikkeita ja ruokia toiselta mökiltä ja pienen pusuttelun myötä asia johti toiseen pantiin ruokapöydän päällä. Posket punaisena pillu turpeana palattiin takas mökille ja menin oman miehen kanssa saunaan

Toiselta mökiltä?? Meillä päin on tapana asioida kaupoissa

Vierailija
236/300 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna pääsi hups jälkiliukkaille yhden kaverini jälkeen

Vierailija
237/300 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras hetki on kuulla kun vieras mies panee kovempaa ja kovan karjahduksen möytä laukeaa isosti vaimon sisään. Sitten kun homma on valmis ja vetää kalun ulos ja vaimon pillu pursuaa vierasta spermaa kunnolla ja osa valuu lakanoillekkin. Heti tekee mieli liukkaille

Vierailija
238/300 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä harrasta ollenkan monen kanssa naintai peräjälkeen, mut kerran muistan sellaisen tapauksen. Oltiin poikakaverin kanssa riidelty just oikein kunnolla ja siitä vittuuntuneena lähin lauantaina lavatansseihin. Siellä tapasin tosi kivan miehen, jonka kanssa tanssittiin koko ilta.

Sit mies tuli saattamaan mua autolleni. Hän kysyi, että voisiko hän tulla toviksi juttelemaan vielä autoon. No, tietäähän sen kuinka siinä kävi. Nusaistiin autossa ja sit lähin ajeleen kotiin. Siellä poikakavei odotti oven takana. Pyyteli anteeksi ja ruinasi sisälle. Tehtiin sovinto ja päälle naitiin. Onneksi poikakaverin korviin ei ole kantautunut tuon lauantai-illan tapahtumista mitään.

Ihanan kiellettyä .. Laukesiko vieras mies nopeasti sisään ja oletko ollut töissä vieraan sperma sisällä?? Pari kertaa olen varattua saanut panna ja kyllä siinä meinaa tulla herkemmin kun miettii että nainen menee kotiin minun siemenet sisällä

Vierailija
239/300 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viikonloppuna pääsi hups jälkiliukkaille yhden kaverini jälkeen

viettelitkö sen kaverin vai miten päädyitte ja olitteko jossain julkisella paikalla touhuamassa ? oletko usein mennyt kotiin vieraan siemenet valuen

Vierailija
240/300 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo koettu muutaman kerran.

Se eka kerta on kyllä kaikkein kiihottavin ollut.

Olimme jonkin vuoden yli Kolkyt.

Ravintolassa vaimoa tanssitti nuori kaveri ja hänen kaveri.

Olivat erittäin kiinnostuneet vaimosta,ja vaimo oli ihan sellaisessa tilassa että kiima tuoksui.

Oli ollut puhetta vaimon kans että voisi kokeilla vierasta miestä.

Vaimo kysyi kuiskaten että olisko nyt se hetki.

Enkä yhtään ihmetellyt koska nuoret miehet olivat minunkin mielestä komeita.

Esitin että voitaisiin lähteä jatkoille vuokra mökkiimme.

Eipä siitä juurikaan keskusteltu asia sopi kaikille.

Myöhemmin tuli selväksi että vaimoni oli nuorten miesten ensimmäinen nainen.

Voi älytöntä miten kiihkeää se oli kun vaatteet oli pois.

Kun molemmat kaverit olivat laskeneet lastit sisään ,nuolin vaimon pillun ja nousin vaimon päälle ja työnnyin punaiseen turvonneeseen pilluun.