Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (300)

Vierailija
241/300 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille liukkaille kyllä olen päässyt. Viimeksi vappuna 15 min huilaamisen jälkeen otettiin emännän kanssa uusintaerä ilman että käytiin välillä pesulla.

Vierailija
242/300 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 18 kaveri 16 ja tyttö joka vei meidän molempien poikuuden oli 16. Ensin kaverini ja sitten heti perään minä. Olimme kaikki samaa kaveriporukkaa. Tyttö oli just aiemmin tullut sinkuksi

( meidän kaveri ) myös. Pääsin siis kaverini liukkaille heti valmiiseen pimp....

Otimme sitten tytön kanssa muutaman kerran ihan kaksistaan uusiksi. Hän oli kokeneempi paljon kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/300 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 18 kaveri 16 ja tyttö joka vei meidän molempien poikuuden oli 16. Ensin kaverini ja sitten heti perään minä. Olimme kaikki samaa kaveriporukkaa. Tyttö oli just aiemmin tullut sinkuksi

( meidän kaveri ) myös. Pääsin siis kaverini liukkaille heti valmiiseen pimp....

Otimme sitten tytön kanssa muutaman kerran ihan kaksistaan uusiksi. Hän oli kokeneempi paljon kuin minä.

Olin 16-19v ja meillä kaveri porukassa liikkui yksi saman ikäinen tyttö. Yleensä kun hän kännissä niin antoi meidän panna kimpassa. Muut halusivat aina ensimmäiseksi etteivät ole liukkailla, itse taas tykkäsin nimenomaan päästä liukkaille.

Vierailija
244/300 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onnekseni pitää siitä jos kuulee että minulla on vieraan siemeniä sisällä. Ottaa minut saman tien, kiihotumme yhdessä valtavasti tuosta kun leikissä on mukana jo ne vieraan siemenet.

Vierailija
245/300 |
05.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 16-19v ja meillä kaveri porukassa liikkui yksi saman ikäinen tyttö. Yleensä kun hän kännissä niin antoi meidän panna kimpassa. Muut halusivat aina ensimmäiseksi etteivät ole liukkailla, itse taas tykkäsin nimenomaan päästä liukkaille.

Meillä oli vähän vastaava tilanne nuorena. Paitsi oltiin ihan arkenakin liikkeellä selvinpäin. Tehtiin aina kaverin kanssa läpsystä vaihto. Itse olin yleensä jälkimmäinen kun asuin lähempänä tätä tyttöä.

Vierailija
246/300 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 19:50"]

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

kerran on joutunut. Olin kännissä unohtanut peseytyä pikapanon jälkeen ja mies halusi seksiä heti aamuyöstä. Olin aivan varma kiinnijäämisestä mutta enpä jäänyt :). Ainahan hyvä voitelu tuo omat kiksinsä :D!

Päädyitkö panemaan vierasta miestä jossain autossa tms kielletyssä paikassa?

Vierailija
247/300 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin liukkaille silleen että olin kaverini ja hänen tyttöystävän kanssa retkellä. He tosin nukkuivat eri teltassa, mutta kuulin kun he naivat. Minua naitatti helvetisti ja runkkasin  puuceessä kun kaverin tyttöystävä aukaisi oven minun ollessa kulli kädessä. Tyttö katsoi hetken ja sanoi sori, ihan totta. Tee loppuun ja laittoi oven kiinni. En enää saanut fiilinkiä ja menin teltoille. Jonkun ajan päästä kaveri tuli ja sanoi että sulla on kuulemma paineita. Iltasella panimme hänen tyttöystäväänsä vuorotellen. Toinen pani ja toinen runkkasi kaluaan juhlakuntoon katsellessa tai tyttö runkkasi. Kaveri ampui kaksi lastia ja minä kolme, mutta minulla olikin enemmän paineita.

Vierailija
248/300 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä varmaksi olenko päässyt liukkaille. Vuosia sitten olin tyttökaverini kanssa viinanhuuruisissa bileissä omakotitalossa. Siellä oli pääosin miehiä ja loppuillasta vietimme aikaa eri seurueissa. Kun menimme nukkumaan omaan huoneeseemme, niin hän yllättäen halusikin panna ja pillu oli aivan spermaisen oloinen. Ohjasi pääni pois haarovälistä ja halusi vain munaa. En kestänyt kauan kunnes laukesin.

En kysellyt asiasta koskaan mitään, mutta jälkikäteen mietin että panikohan jotain toista miestä illan aikana ja halusi oman miehen spermat sisään, jos olisi tullut raskaaksi. Hän ei normaalisti koskaan ehdottanut seksiä, vaan minä olin aina se aloitteellinen.

Vierailija
249/300 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei siitä mitään kiksejä tule, lähinnä pelotti että huomaako mutta kun ei ikinä huomannut niin ei sitä sitten niin miettinytkään sen kummemmin. Ja onhan siinä ollut aina vähintään tunti välissä.

Niin ja ei niitä kertoja niin montaa ole vaikka monikossa kirjoitinkin

N37

Vierailija
250/300 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran panin varattua naista paljaalla. Seksin jälkeen ei pyyhkinyt alapäätä ollenkaan, vaan vetäisi pikkarit jalkaan ja lähti menemään. Vei varmaan isännälle yllärin.

Vierailija
251/300 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran panin varattua naista paljaalla. Seksin jälkeen ei pyyhkinyt alapäätä ollenkaan, vaan vetäisi pikkarit jalkaan ja lähti menemään. Vei varmaan isännälle yllärin.

Höpö höpö. Pikkarit pesukoneeseen ja itse suihkuun, siinä mitään ylläriä viedä kenellekään

N37

Vierailija
252/300 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä varmaksi olenko päässyt liukkaille. Vuosia sitten olin tyttökaverini kanssa viinanhuuruisissa bileissä omakotitalossa. Siellä oli pääosin miehiä ja loppuillasta vietimme aikaa eri seurueissa. Kun menimme nukkumaan omaan huoneeseemme, niin hän yllättäen halusikin panna ja pillu oli aivan spermaisen oloinen. Ohjasi pääni pois haarovälistä ja halusi vain munaa. En kestänyt kauan kunnes laukesin.

En kysellyt asiasta koskaan mitään, mutta jälkikäteen mietin että panikohan jotain toista miestä illan aikana ja halusi oman miehen spermat sisään, jos olisi tullut raskaaksi. Hän ei normaalisti koskaan ehdottanut seksiä, vaan minä olin aina se aloitteellinen.  Juuri noin minulle kävi vaimoni kanssa. Pian vaimon kotiintulon jälkeen yllättäin antoi herkkuaan ilman kumia. Kauaa en kestänyt kun laukesin hyvin nautinnollisesti vaimoni sisään. Ehkäisyä vaimolla ei ollut. Myöhemmin selvisi että liukkailla olin ollut.

Vierailija
253/300 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kysellyt asiasta koskaan mitään, mutta jälkikäteen mietin että panikohan jotain toista miestä illan aikana ja halusi oman miehen spermat sisään, jos olisi tullut raskaaksi. Hän ei normaalisti koskaan ehdottanut seksiä, vaan minä olin aina se aloitteellinen.  Juuri noin minulle kävi vaimoni kanssa. Pian vaimon kotiintulon jälkeen yllättäin antoi herkkuaan ilman kumia. Kauaa en kestänyt kun laukesin hyvin nautinnollisesti vaimoni sisään. Ehkäisyä vaimolla ei ollut. Myöhemmin selvis

Miten selvisi?

Vierailija
254/300 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten, kun innostuimme ja ajauduimme vaimon kanssa kokeilemaan cuckold-juttuja, löysimme vakiokumppanin, hieman itseämme vanhemman miehen, jonka kanssa päädyimme yhdyntöihin ilman kondomia. Oikeastaan siihen me tähtäsimmekin, ja sitä varten vaimo hankki hormonikierukan, vaikka muuten hormonaalisia juttuja vastustaa. Mutta rakastelun takia, että molemmat tuntisivat herkemmin, ja lisäähän se intohimoa, niin miehellä kuin naiselle, minulla aviomiehellä, kun tiedetään, että sukusolut päästetään vapaasti emättimeen. Että vieraalla ja vaimolla ei ole mitään välissään. Onhan sillä aivan oma lisänsä tunnelmaan. Sille on maailmankielellä oma sanansa, cuckold-piireistä opin, "frubbly", mutta mitä se on suomeksi? Aviomiehen onnen tunne vieraan kokemasta nautinnosta, tyydytyksestä päästä naimaan siemenensä hänen vaimonsa pilluun. Tuntea siellä omalla vuorollaan niiden rasvainen liukkaus.

Vierailija
255/300 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaisi kyllä päästä joskus liukkaille.

Vierailija
256/300 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tuon kokenut. Vaimo ns. ratsasti miehen päällä ja kun hetki oli lähellä niin mies varoitti siemenien tulosta. Vaimo ei siihen reagoinut vaan lisäsi vauhtia ja hups, sinne meni vieraan lasti.

Vierailija
257/300 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parhaimpia päiviä oli jokunen viikko sitten, kun tapasin yhden tuttuni ja päädyin ratsastamaan takapenkille hänen syliinsä Pillu nesteitä täynnä ajelin sitten tutun autokorjaajan luokse, jonka toimiston sohvalla lopulta mekko korvissa annoin hänen nuolla ja nussia oikein nautinnolla. Kun tämä tapaaminen oli ohi, ajoin entisen fwb-miehen luokse, joka oli tullut käymään kaupungissa, ja annoin hänen nauttia turpeasta ja hyvin liukastetusta herkustani! N50+

Vierailija
258/300 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen pääsi liukkaille mökillä. Kävin miehen kaverin kanssa hakemassa tarvikkeita ja ruokia toiselta mökiltä ja pienen pusuttelun myötä asia johti toiseen pantiin ruokapöydän päällä. Posket punaisena pillu turpeana palattiin takas mökille ja menin oman miehen kanssa saunaan

Toiselta mökiltä?? Meillä päin on tapana asioida kaupoissa

Tulee halvemmaksi

Vierailija
259/300 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terminä liukkaat on vähän härski ja sellaisena kokemukseemme hiukan huonosti sopiva, mutta meille tuttu juttu toisen miehen vierailuista. Ensimmäinen näissä merkeissä tavattu mies osoittautui niin kivaksi, että hän tuli vakivieraaksi. Yhteisestä sopimuksesta kortsun käyttö jäi lopulta pois. Liukkaista ei olla varsinaisesti saatu kiksejä, mutta seksin luonnollisuus ja nautinnollisuus liittyi kokemustemme mukaan siihen, kun miehet laukeilevat ykköseen ja kakkoseen ilman välissä olevia kelmuja. Suojaamattomaan seksiin ei olisi varmaan edes ryhdytty ilman muutenkin kivaa fiilistä antavaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. 

Vierailija
260/300 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen joutuminen liukkaille ei anna kicksejä, ja yritänkin sitä vältellä mahdollisuuksien mukaan kun siinä on aina se kiinnijäämisen riski. Mutta jos oman miehen siemenet on jo sisällä kun uusi tuttavuus tanssilattialla alkaa hyväilemään ja vaikka suutelemaan niin siinä on omat "kicksinsä"

Myöhemmin kun sisällä on molempien siemenet niin siinä on jotakin rietasta, hyvällä tavalla

N29