Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liukkaille?

Vierailija
24.02.2014 |

Onko miehesi joutunut tai päässyt ns. jälkiliukkaille?

Onko se tuonut kiksejä itsellesi?

Kommentit (300)

Vierailija
181/300 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä tämä on kiihottanut aina, mutta olen vain ollut kolmantena miehenä pariskunnan mukana jolloin tämä parin mies pääsi liukkaille naiseensa minun jäljiltä.

Nykyinen tyttöystävä on melko yksiavioista sorttia ja en ole juuri päässyt aiheessa etenemään muuta kun antamaan ympäripyöreästi ymmärtää, että tällaiset saattaisi kiihottaa minua. Jonkun aikaa sitten tyttöystävä kuitenkin täysin yllättäen kysyi ”haluisitko päästä jälkiliukkaille?”

Olin tuosta sen verran yllättynyt, etten osannut sanoa muuta kuin ”ehkä”. Kuitenkin yksiavioisilla naisilla on taipumus nähdä mies vähemmän miehenä, jos tämä suostuu jakamaan naistaan, joten on ollut hieman korkea kynnys lähteä avautumaan.

Sain kuitenkin viime viikolla seksin aikana suuni auki ja tyttöystävää pannessa kysyin ”käyttäisitkö kortsua, jos meillä olis vieras mies mukana?”. Tyttöystävä tähän, että joo kun en halua mitään tauteja. Jatkoin, että ”entä jos todistettavasti ei olisi tauteja” ja tyttöystävä vastasi tähän puolestaan kryptisesti ”ehkä”. Kysyin vielä, kiihottaisi tällainen häntä noin yleensä, ja vastaus oli taas ”ehkä”.

Pitää katsoa, mihin tämä tästä etenee.. :)

Etenikö tämä mitenkään?

Eteni. Aamukusen ja kissan ulos päästämisen verran

Vierailija
182/300 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on fantasiaa, jota en halua toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/300 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se hyvältä tuntuukin niin en ikinä haluais ehdoin tahdoin liukkaille mennä

Vierailija
184/300 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna saattaisi hyvällä tuurilla olla mahdollisuus päästä liukkaille. Vaimolla huomenillalla sovittu treffit, hyvn jos kaikki menee niin vaimo treffeiltä kotiin ja minä kermapiirakan maisteluun ja liukkaille.

Ja ei, ei ole minkään peräkammaripojan kirjoitus.

Vierailija
185/300 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna saattaisi hyvällä tuurilla olla mahdollisuus päästä liukkaille. Vaimolla huomenillalla sovittu treffit, hyvn jos kaikki menee niin vaimo treffeiltä kotiin ja minä kermapiirakan maisteluun ja liukkaille.

No kuinka kävi, pääsitkö toisen liukkaille?

Vierailija
186/300 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki omille liukkaille päässyt satoja kertoja, mutta että jonkun muun spermoille. Ei kiitos. Meillä seksi on meidän välistä, ja ero tulisi heti, jos vieraissa kävisi itseään nussituttamassa. En tuomitse, mutta meille ei kyllä sovi. Olen jo keski-ikäinen, ja äimistyneenä luen näitä nykyajan meininkejä. On kimppaa, anaaliseksin vonkaajia, ja jotkut ukkomiehet käy runkkauttamassa itseään mieshierojilla. Mitä vittua?

Vierailija
187/300 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiihoittavaa kun vaimo tulisi illanvietosta ja pillu olisi jo valmiiksi lämmitelty..

Vierailija
188/300 |
12.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samassa hotellihuonessa, kun vakinaiseni oli vieraan miehen kanssa, touhuili ehkä tunnin verran minun seuratessa sivusta.

Kun mies lähti halusin heti ottaa naiseni rajusti takaapäin.

Nainen vielä piti erityisesti kovasti kun pidin hänen lyhyistä vaaleista hiuksista tiukasti kädellä kiinni! Nainen ei päässyt siitä mihinkään, kuin vain vähän liikkumaan edestakaisin...

Kunnon alkukantaista naista dominoivaa rajua nussimista, yksi parhaista kokemuksistamme ehdottomasti!

Vierailija
189/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin sillai ett joku randomi panis vaimooni.Katselisin vierestä.Ja sit sen jälkee panisin omaa muijaa.Vähän niinku liukkaille.M42.Ps.onx kellää kokemusta ton tyylisestä?kiitos

Vierailija
190/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan soossiin olen käteni lykännyt,

Vaimo tykkäsi kun ei ollut kitkaa ja sai koko käden sisään

Vierailija
191/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaille päästy kun vaimoni pani nuoren ison pampun omaavan kaverin kanssa ja heidän pitkän panon jälkeen sain tulla vaimooni.

Kertakokemus valitettavasti ja tapahtui yllättäen

Vierailija
192/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut kerran liukastella toisen miehen jäljiltä vaimossani, ihan oma toive. Järkyttävän hyvältä tuntui, mutta ainoa huonopuoli oli se, että niin jäätävässä kiimassa hupia ei kestänyt kohdallani todellakaan niin kauaa kuin olisin halunnut - mälli lähti kuin hauki rannasta, kun vaimo vielä voihki siihen malliin että pyörtyy kiimoihinsa siinä. Olipahan orgasmi.

Vierailija
193/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki omille liukkaille päässyt satoja kertoja, mutta että jonkun muun spermoille. Ei kiitos. Meillä seksi on meidän välistä, ja ero tulisi heti, jos vieraissa kävisi itseään nussituttamassa. En tuomitse, mutta meille ei kyllä sovi. Olen jo keski-ikäinen, ja äimistyneenä luen näitä nykyajan meininkejä. On kimppaa, anaaliseksin vonkaajia, ja jotkut ukkomiehet käy runkkauttamassa itseään mieshierojilla. Mitä vittua?

"Nykyajan ".

Vanhoja juttuja.

Vierailija
194/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon saanut kerran liukastella toisen miehen jäljiltä vaimossani, ihan oma toive. Järkyttävän hyvältä tuntui, mutta ainoa huonopuoli oli se, että niin jäätävässä kiimassa hupia ei kestänyt kohdallani todellakaan niin kauaa kuin olisin halunnut - mälli lähti kuin hauki rannasta, kun vaimo vielä voihki siihen malliin että pyörtyy kiimoihinsa siinä. Olipahan orgasmi.

Sama juttu

Vierailija
195/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt tuolloin vastata. Oli vaan pusuttelutreffit ensialkuun. Tänään vaimo uudelleen saman miehen luona kylässä. On siellä itseasiassa juuri tällä hetkellä. Illalla tulee kotiin ja istahtaa naaman päälle…katsotaan sitten tuon nuolemisen jälkeen niitä liukkaita…

Vierailija
196/300 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä pitkään haaveilin ja kun se jopa yllättäen tuli eteen niin oli ristiriitaiset tunteet kun vieras mies nussii vaimoa isommalla pidempään rajummin ja paremmin kuin mihin itse pystyy huomaten kuinka hyvää se vaimosta teki ja kuinka mies laskee todella runsaan lastinsa vaimooni. Vieressä katsellessa ei oikein tiennyt miltä tuntui ja vieraan poistuttua pyysin päästä kokemaan miltä vaimoni tuntuu sen jälkeen niin se tuli sangen nopeasti ja vaimo sai huomata kuinka se vieras tuntui paremmalta. Nyt jälkeenpäin kiihottaa todella paljon ja uskon muilla olevan samoja kokemuksia.

Vierailija
197/300 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt tuolloin vastata. Oli vaan pusuttelutreffit ensialkuun. Tänään vaimo uudelleen saman miehen luona kylässä. On siellä itseasiassa juuri tällä hetkellä. Illalla tulee kotiin ja istahtaa naaman päälle…katsotaan sitten tuon nuolemisen jälkeen niitä liukkaita…

Oli liukas pimppi..ensin sain maistaa 69-asennossa. Oli kyllä huikea kokemus. Tätä voi kyllä suositella muillekin joiden suhde sillä pohjalla että kestää. Meillä suunniteltiin pitkään ja pari vierasta vaimolla ollut aiemminkin, nyt tosin kaikki tuntui oikein hyvältä kun oli asiasta keskusteltu todella paljon..ja ajatus näihin on aina lähtenyt minulta, ei vaimolta. Nyt vaimokin kyllä nautti irstaudesta ja kiimasta mitä tuo aiheutti kotiinpalatessaan. 

Vierailija
198/300 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa katsella kun vaimo ohjaa vieraan kalun hiljalleen häpyhuulilleen ja vieras tunkeutuu hitaasti sisään. Vaimo huaukkoo henkeään ja parahtaa nautinnosta. Odotan omaa vuoroani ja kuulen kuinka vieras alkaa ähkiä kovempaa eikä kestä kauaa kun laukeaa kovaa vaimoni sisään

Vierailija
199/300 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkaille päästy kun vaimoni pani nuoren ison pampun omaavan kaverin kanssa ja heidän pitkän panon jälkeen sain tulla vaimooni.

Kertakokemus valitettavasti ja tapahtui yllättäen

yllättäen? eikö käynytkään niin että vieras laukesi liian nopeaa

Vierailija
200/300 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tai pari kävi niin että tyttö jota tapailin seksin merkeissä sano suoraan että "no voidaan me panna mutta panin kyllä lähtiessä poikaystävän kanssa" tjsp. Ei siinä vaiheessa kun kanki kovana oottaa pääsevänsä jo panemaan käy kieltäytyminen mielessä. Eipä siinä hirmu suurta eroa loppujen lopuks tuntenu, sen verran kyllä vaikutti että sormettamaan tai nuolemaan ei käynyt mielessäkään käydä :)