Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykää katsomassa kuvia "epäsiististä" Ulvilan talosta

Vierailija
28.04.2010 |

Sotku ei kyllä ollut niin paha kuin olin odottanut. Ainakin siskoni ja erään hyvän ystäväni luona tuollainen "sotku" on lähempänä siisteyttä kuin pahinta mahdollista sotkua. Tosin eihän noissa kuvissa varmaan kaikki sotkut näy. Kiva varmaan, kun kuvat on kaiken kansan pällisteltävänä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010042811548787_uu.shtml

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuiko ne oikeasti tuolla? Voi hyvänen aika sentään! Meillä ei todellakaan ole lähellekään tuon näköistä ollut IKINÄ. Enkä ole koskaan käynyt yhdessäkään talossa jossa olisi tuolta, tai lähellekään tuolta näyttänyt.

Vierailija
22/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(joissa siis jätettä ja poisheitettävää tavaraa) niin ei kyllä todellakaan ole normaalia vaikka kuinka yrittäisi hyvällä ajatella. Voin kertoa esimerkin: naapuristamme raahattiin n.30 jätesäkillistä lattialla ollut tavaraa kun viemärin tukos oli saanut skeidat pitkin lattioita (varmaan se tukoskin johtui ko.perheen siivottomasta elämästä). Tämä perhe on lastensuojelun asiakas, heillä ei todellakaan ole kotiasiat kunnossa. Nuo säkit eivät suinkaan sisältäneet huonekaluja, vaan ihan lattialla lojunutta rojua. Siitä voi jokainen vetää omat johtopäätöksensä.

Ei tuollainen läjä mikä tuossa yhdessäkin kuvassa näkyy ole kyllä normaali. TUossahan on vaatteita, erilaista tavaraa jne vaikka kuinka, varmaan 60 cm rojua ainakin. Ei tuollaisia "pinoja" tule hetkessä. Itsekin olen kova pinoamaan esim papereita, mutta helkkari sentään ei tuollaisia nippuja tarvitse tehdä, ainakaan lapsiperheessä. Ihan jo terveyssyistä, enpä itse tahtoisi jotain hiiren ja rotanpaskakasoja katsella kotonani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kuvat ovat melko epätarkkoja.

Lienee lattiat täynnä roskia, pölyä ja ruuantähteitä. Sukat tarrautuu lattiaan kun kävelee, joka paikassa likaisia sormenjälkiä jne?

Itse uskon, että jos poliisi kertoo asunnon näyttäneen siltä, ettei ole siivottu puoleen vuoteen, täytyy siellä olla todella paskaista.

Vierailija
24/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi muutto käynnissä. Tai eihän toi oikeastaan edes kodilta näytää, lähinnä yöpymispaikalta ja varastolta. Oudon näköistä tosiaan. Sekin on mielestäni kummallista, että kaikki sotkut on kasoina ja varsinkin tasojen päällä. Meillä on kyllä enemmän monesti tavaroita, leluja, vaatteita ym. lattioilla jos on oikein kauhea sotku.

Vierailija
25/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä metrin korkuisen jätepussipinon seassa.

Ei enää mene normin piikkiin.

Meilläkin on joskus paperipinoja ja vaatteitakin tuoleilla, mutta onhan tuo nyt eri asia kuin hiirenkakkaa ja jätekasoja :(

Vierailija
26/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan, paskassa. Mutta nytkin on astioita lavuaarissa, saunasta just tultiin on vaatteita tuolilla. Lehtiä on pöydällä, ilmaisjulkaisut tullut just.Lastenlapsi oli päivän, leikittiin kaikekenlaista ja leluja on lattialla.

Vierailija
27/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu minulle omilta pahimmilta ajoiltani.

Vierailija
28/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyä on lattioilla kun en ole viikonlopun jälkeen ehtinyt imuroimaan ja viikon posti on kertynyt tasolle mutta siinä se sit melkein onkin.

Vierailija
29/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kukaan ei ole NORMAALIKSI väittänytkään. A on ehkä(?)sairas ja masentunut, ihminen on kyvytön silloin hoitamaan arkeaan ja hallitsemaan elämäänsä.

Vierailija
30/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sotkuinen ja sekainen. Voin kuvitella minkälaisia tahroja löytyy tosta kämpästä sieltä sun täältä, sellaisia mitkä ei kuvissa näy. En tossa kodissa kyllä kahvilla kävis tai saati että vessaa käyttäisin, yök!

Vierailija
31/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojatuolissa on vaatteita ja lastenhuoneessa leluja lattialla, pöydällä 10 cm pino postia.

Jokainen kuitenkin näkee, että täällä on siivottu säännöllisesti, lattialla ei ole paskaa eikä missään ole epämääräisiä tavaravuoria.

Meillä ei ainakaan, paskassa. Mutta nytkin on astioita lavuaarissa, saunasta just tultiin on vaatteita tuolilla. Lehtiä on pöydällä, ilmaisjulkaisut tullut just.Lastenlapsi oli päivän, leikittiin kaikekenlaista ja leluja on lattialla.

Vierailija
32/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon on esim. pölyä tai tahroja. Kasoja on ainakin tolkuttoman paljon, joten jos on pölyä ja tahroja samassa suhteessa niin kyllä on tosi sotkuista!

Vierailija
33/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla oo edes lattioilla rojua...ei nyt mikään kauhea kaaos. Paitsi noi lehdet ois voinu viedä.

Vierailija
34/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ne ketkään ton perheen sukulaiset olleet tarjonneet apua siivoukseen tms., nyt sitä sitten niin taivastellaan oikeudessa, että olipas niillä aina niin sotkuista.

Vierailija
35/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava :)

Tuutko meille näyttämään miten yhteiskunnan kerma siivoaa, kun ei me hukkapalat osata ite?

aivan helvetin sotkuista tuolla on!

Mitä ihmeen yhteiskunnan hukkapaloja te oikein olette joilla on samanlaista kotona. Hävetkää -ja sitten otatte itseänne niskasta kiinni ja siivoatte.

Tekosyyt voitte kerrankin heittä roskikseen siinä samalla.

Kultapieni, sinun pitäisi ITSE siivota eikä kehitellä tekosyitä. Jos teillä on noin sotkuista niin jotain on vialla...

Niin, meillä on siistiä. Mikäs netissä on roikkuessa...

Vierailija
36/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että sisustus on aivan helvetin ruma, tuolla on myös järkyttävän sotkuista. Ei normaalin ihmisen kodissa näytä tuolta. Minäkin inhoan siivoamista, mutta ei meillä nyt ikinä tuollaista sentään ole ollut.

Vierailija
37/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelin, että tuollaisessa perheessä olisi vielä sekaisempaa.

Vierailija
38/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroita KASOISSA, niin kyllä se nyt vaan on sotkuinen koti, ei voi mitään.

Vierailija
39/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noilla olisi ollut varaa palkata siivooja. Eihän se niin paljon edes maksa. Mua alkaa ahdistamaan sotkuisessa ja epäsiistissä asunnossa.

Tunnen naisen jolla mielenterveysongelmia, sillä on kans tuollaisia vaate- ja lehtikasoja joka puolella.

Vierailija
40/84 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian pienessä talossa asuvan perheen

Meillä oli ihan saman näköistä kun asuimme pienessä rivariasunnossa.

Tavarat on oltava jossakin ja jos niille ei ole paikkaa ne on kasoissa.

Tavarat on siisteissä kasoissa ja lattiat on tyhjät.

Ja tuskinpa av-mammoillakaan on koti aina edustuskelpoinen. Mietippä mitä asuntonne olisi näyttänyt viime yönä klo 3!

Kovin vähän on poliisit nähneet jos tuota poikkeukselliseksi sotkuksi väittävät.

Itse olen nähnyt todella pahoja sotkuja työni vuoksi ja tuo Ulvilan talo on ollut todella siisti niihin verrattuna.

Meilläkin olisi vielä pari kuukautta sitten ollut varmaan tuo 15 dödöpulloa kun mieheni ei tyhjiä pakkauksia roskiin saa vietyä ja minä en hänen kaapillaan juuri käy. Pari kuukautta sitten siivosin sen kaapin ja nakkelin pussillisen dödöpulloja pois.