Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käykää katsomassa kuvia "epäsiististä" Ulvilan talosta

Vierailija
28.04.2010 |

Sotku ei kyllä ollut niin paha kuin olin odottanut. Ainakin siskoni ja erään hyvän ystäväni luona tuollainen "sotku" on lähempänä siisteyttä kuin pahinta mahdollista sotkua. Tosin eihän noissa kuvissa varmaan kaikki sotkut näy. Kiva varmaan, kun kuvat on kaiken kansan pällisteltävänä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010042811548787_uu.shtml

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt ton näköisissä asunnoissa monesti työni vuoksi. Usein on ollut masentuneen tai mt-ongelmaisen koti. Ihan kauheita paikkoja, sukat liimautuu lattiaan ja mihinkään ei tee mieli istua. Tavaraa ja paskaa joka paikassa. Usein myös haju on aikamoinen. Tekis mieli desinfioida itsensä kun pääsee pois... Ja sit niissä asuu vielä ne lapsiressukatkin.

Vierailija
82/84 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sisustamista" sinne kaipaatte? Siellähän on matot ja verhot ja huonekalut. Se on sisustamista!

Onko muotiharrastuksesta tullut joku normi jota pitäisi kaikkien harrastaa ja laittaa kämppänsä sen näköiseksi että miellyttää sisustusintoilijoiden silmää? Ns vaivalla ja "hyvällä maulla" sisutetut asunnot ovat varmaan tosi kivoja asukkaidensa mielestä, minun mielestäni eivät poikkea tästä lukaalista juuri mitenkään. Tuoleja ja ja verhoja molemmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sekä miehellä että itselläni on töissä kiire viikko. Ei tosiaan mene kuin viikko että kämppä räjähtää totaalisesti! Ei meillä tosin mitään jätesäkkejä saunassa ole, sitä tilaa kun käytetään pyykin kuivaamiseen. Eikä olla masentuneita eikä muutenkaan epäkelpoja. Kiireisiä vaan.

Vierailija
84/84 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja olen masentunut, silti siivoan joka päivä.

jospa auereilla oli muutto tulossa??