Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Veikka?

Vierailija
28.04.2010 |

Herättääkö jotain mielipidettä sinussa?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin veikka gustafsson

Vierailija
2/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä tehty ja vääntämällä muodostettu. en tykkää, en yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinhän se on että veikaksi kutsutaan veljeä, siitä väännetty. ja nimi nimen omaan tulisikin toiselle lapsellemme :)

Vierailija
4/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenne on teille "vain sen toisen veli", johan sen nimikin kertoo. Arvostatteko ja rakastatteko lastanne omana itsenään, vai vain sen toisen veikkana?

Vierailija
5/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen veikeä ja vähän leikkisä, ja vielä tarkoittaakin jotakin.

Vierailija
6/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olen varmaankin puolueellinen kun sanon, että tykkään ;)

Vierailija
7/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenne on teille "vain sen toisen veli", johan sen nimikin kertoo. Arvostatteko ja rakastatteko lastanne omana itsenään, vai vain sen toisen veikkana?

Toinenhan on tietysti vielä harkitumpi ja halutumpi. Kun ensimmäinen hankitaan kokeilunhalusta, toisen kohdalla jo tiedetään mistä on kyse ja silti halutaan. ;) Sitä paitsi Sisko on tosi kiva nimi.

Veikasta en ihan yhtä paljon tykkää. Veljen merkitys on kiva ja Veikka Gustafssonkaan ei tuo mitään negatiivistä mieleen. Mutta se on vähän sellainen "lässytyssana", se häiritsee. Ei kuitenkaan pahasti, mutta Veikko olisi komeampi.

Vierailija
8/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää sitä tolleen oo miettiny. Totaakai tätä lasta odotetaan ja rakastetaan ihan omana itsenään ei suinkaan "eken veikkana". Tuleeko siitä oikeesti muillekin tollanen mielenyhtymä???? En mä sit sitä voi antaa :(

Vierailija
9/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli ja veikka

Vierailija
10/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli ja veikka

Vierailija
11/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerroit, miten olet päätynyt tuohon nimeen. Esikoiselle olisi mielestäni sopivampi, ilman tuota merkitystä. Mutta tämä on vain minun mielipide, jokaisella olkoon omansa.

Vierailija
12/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä just hain että mitä mielipiteitä nimi herättää :) Ei sitä ite osaa aatella kun "yhellä" tavalla :)

Vierailija
13/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikka on enemm'n lastenkielt', s;p;ste;y'. Veikko on hyv' nimi>/(

Vierailija
14/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

veli ja veikka

Meillä on 2 poikaa joiden nimksi on annettu veli ja veikka... suvusta tulleet molemmat nimet ja muutenkin tykkäsimme nimistä! :)

Emme halunneet a´ntaa ns yleisiä suosittuja nimiä joita oli suunnilleen joka toisella vastaantulijalla...

Ja tosin eihän nimi miestä pahenna...

Vierailija
15/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain esikoisen nimenä. Silloin se kuulostaa musta nimi-nimeltä, pikkuveljelle taas siltä kuin se haluttaisiin määritellä vain sisarustensa kautta.

Pidän myös nimestä Sisko, mutta samoilla varauksilla. Yritin jopa jossain vaiheessa ehdottaa esikoistytöllemme toiseksi nimeksi Siskoa, mutta mies ei suostunut.

Vierailija
16/32 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmitti joskus kun en keksinyt antaa pojalle nimeksi vaikka hyvän nimen keksinkin.

Nykyisin pidän kyllä enemmän Veikko-nimestä.

Vierailija
17/32 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Veikka pojaksi" eri nimi on kuitenkin oikeasti.

Vierailija
18/32 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian lempinimimäinen. Sopisi esim koiralle. Kuuluu myös siihen sarjaan nimiä, jotka saattavat sopia lapselle, mutta jotenkin keski-ikäinen kaljamahainen mies, jonka nimi on Veikka, ei tunnu luontevalta.

Vierailija
19/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kanssa ainakaan kutsumanimeksi antaisi. Mulla tulee mieleen kanssa, että pikkuveli on olemassa vain vanhemman sisaruksen veikkana.

Vierailija
20/32 |
28.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lainkaan. Menee samaan sarjaan Veeti ja Veikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan