Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko palstalaisilla kokemusta homekoirista?

Vierailija
28.04.2010 |

Oletteko saaneet mitään luotettavia tuloksia?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaute Homekoirat Jaana Saagulih Ky:stä. Nainen ei ymmärrä mitään rakennuksesta, eikä osaa tulkita minkä takia koirat voisivat merkata jotain kohtia eli mihin koirat voisivat reagoida. 

Vierailija
62/65 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan!Home kuin home aina merkkaa!Millä haistavat allergioita haistavan homeen??Suuri epäselvyys toki niistä pitää pystyä tekemään oikea laboratorio analyysi.Meillä piti olla yksi koira piti haukkua vain suurriistan no siinä sivussa tuli muutkin riistat merkattua aina supeihin ja mäyriin asti.Tämä siittä luotettavuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yrittäjä Vesilahdelta teillä oli?

Vierailija
64/65 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus etelä-suomessa: Talosta oli tehty esisopimus ja ostaja halusi homekoirat paikalle. Koirat merkkasi keskellä taloa paikan ja saivat namunsa. Muualla talossa ei ollut merkkauksia. Ostaja perui kaupan.

Sen jälkeen tuli oikea kuntotarkastaja ja lattiaan porattiin reikä ja otettiin näytteet ja kaikki kunnossa.

Hännänheiluttajien raportti seurasi koko myyntiajan mukana ja talo ei mennyt kaupaksi.

Omistajat asuu talossaan ja voivat hyvin. Se siitä homekoirista.

Vierailija
65/65 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hate kirjoitti:

60/60

klo 21:49 | 23.4.2018

Haluan varoittaa kaikkia vesilahtelaisen homekoira Teamin toiminnasta. Käytimme itse homekoira Teamia tutkimuksissa ja koirat merkkasivat lähes koko talon. Olemme ottaneet laboratiorionäytteitä useilla sadoilla euroilla ja mitään homeita tai liiallisia voceja ei heidän jäljiltään löydy. Olen kuullut nyt usealta rakennus/sisäilma-alan toimijalta kuullut ettei heidän tutkimuksiinsa voi luottaa!!! Tekevät kuulemma joka kohteessa samat laajat löydökset. Erittäin arvostettu homekorjausasiantutntija kertoi että on ottanut näytteitä heidän merkkauksiensa jäljiltä ja monissa tapauksissa ei laboratoriotutkimuksissa ole löytynyt mitään. Ensinnäkin se on epäilyksiä herättävää ettei koirien toimintaa saa seurata. Lisäksi ilmoittavat että koira ilmoittaa löydöksenä raapimalla ja haukkumalla. Emme kuulleet näitä kumpaakaan eikä ystävänikään perhe heillä tutkiessaan. Silti oli laajat löydökset. Lisäksi tekevät myös kohteisiin itse homekorjauspalveluja. Tämänkin pitäisi herättää hälytyskellot heidän toimintaansa kohtaan. Käytimme myös Sagulinin koiria meillä ja saimme seurata kahden koiran tutkimuksia joten itse selvästi näimme mitkä kohdat koira merkkaa ja ohjaaja otti myös aina kännykällä kuvan koiran merkkaamasta paikasta ettei paikka unohdu. Homekoira Teamin nainen luotti vain muistiinsa. Älkää missään nimessä ainakaan päästäkö homekoira Teamia kotianne tutkimaan.. Jos haluatte joskus myydä asuntonne niin raportti on ilmoitettava kaupan yhteydessä. Teillä on leima hometalosta vaikka se ei pitäisi paikkaansa. Niin Sagulinin koirat näyttivät muutamat paikat ja näiden perusteella otettiin näytteet joista löytyi homeita.

On Myös erittäin huono kokemus Homekoira Team  www.homekoira.com toiminnasta.  Koiran toimintaa ei saa itse seurata. Koira merkkasi lähes koko talon. Teimme laajoja lisätutkimuksia usealla tuhannella eurolla ja mitään ei löytynyt. Käytimme myös kahta muuta homekoiraa joista kumpikaan ei löytänyt mitään.  Kuulin useammalta taholta, että homekoira teamiin ei voi luottaa. Niiden koirat merkkaavat ehjätkin talot homeisiksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä