Miten pystyt elämään sen kanssa, että nykyinen kumppanisi ei ole elämäsi paras rakastaja?
Kommentit (16)
Hyvä rakastaja osaa viettelyn ja pitää kiinnostusta yllä. Osaa katsoa slmiin ja kuunnella.
Seksitekniikka on vain osa hyvän rakastajan repertuaaria.
😘
Vierailija kirjoitti:
Seksissä rakastelutaitoja vaaditaan vain mieheltä. Naiselta riittää, että makaa aloillaan ja antaa panna joka aukkoon.
Noinhan asia EI ole, ja sen ymmärtää taitava rakastaja.
Jos on kunnioittava ja kiva 23,5 tuntia päivässä niin se puolituntinen on hyvää ilman ihme taitoja. 🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Jos on kunnioittava ja kiva 23,5 tuntia päivässä niin se puolituntinen on hyvää ilman ihme taitoja. 🤗🤗
Ei ole. Siksi miehet lakkaa saamasta kun ne lakkaa panostamasta = antamasta.
Mä lopetan seksin kun mies lakkaa tuottamasta mulle orgasmeja.
Tuskin olisit täällä ruikuttamassa jos asia olisi noin. Oletko jätetty ?
Ihan hyvin, kun ei ole mitään nykyistä kumppania. Eikä entistä kumppania. Eikä tulevaa kumppania.
En väittänyt etteikö nykyinen olisi hyvä. Joku toinen joskus vain oli paljon parempi.
Elämäni paras rakastaja on alkoholisti, jonka kanssa ei ole tulevaisuutta. Näin ollen on pakko hyväksyä, että mahd tulevaisuuden kumppani ei sitä ole, mutta toivottavasti on sitten sitä kaikkea muuta hyvää.
Olen mies, joten teen itse seksistä hyvää enkä ulise ja syyttele muita kuten akat tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kommentoida, että puhu vain omasta puolestasi. Okei, oot tuota mieltä. Muttet voi sanoa "ei ole" kuin yleisenä totuutena. Mulle ei ole mitään virkaa jollekin super rakastajalle, ei mitään, jos sen lisäksi hänellä ei ole ihanan kumppanini henkisiä ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, joten teen itse seksistä hyvää enkä ulise ja syyttele muita kuten akat tekevät.
Myös sille naisellesi vai käytätkö häntä vaan itsetyydytyksen välineenä?
Kauanko ajattelit tuon kestävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko kommentoida, että puhu vain omasta puolestasi. Okei, oot tuota mieltä. Muttet voi sanoa "ei ole" kuin yleisenä totuutena. Mulle ei ole mitään virkaa jollekin super rakastajalle, ei mitään, jos sen lisäksi hänellä ei ole ihanan kumppanini henkisiä ominaisuuksia.
Yleensä huonot rakastajat ovat itsekkäitä ja huonoja kumppaneita muussakin elämässä.
Ei rakastelu ole vain yhdyntää. Siihen liittyy paljon muutakin huomioimista. Huono itsekäs rakastaja keskittyy parisuhteessakin vaan omaan tyytyväisyyteensä ja viis veisaa, miten muu perhe voi.
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö, että kaikki naiset on seksissä yhtä hyviä. Vai sulle riittää vaan että reikä löytyy
Jos suhde on muutoin ihana ja mies hyvä niin kyllä sitä keskinkertaistakin jyystöä sietää.
Kun, uskomatonta kyllä, pitkässä parisuhteessa muillakin asioilla on painoarvoa kuin seksillä. Ja seksi on kahden kauppa, jos se ei ole hyvää, voi myös vilkaista peiliin, että miksi ei ole.