Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa naiset miten teiltä saa helposti seksiä

Vierailija
01.08.2015 |

Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?

Kommentit (239)

Vierailija
101/239 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon masentunu koska mua kiusattiin ylä-asteella eikä sille tehty paskaakaan ja siit alko masennuslääke helvetti ja itse inho.

Vierailija
102/239 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä nyt mitään "ole kohtelias ja kuuntele naista" tai muuta tuollaista bullshittiä, vaan nyt joku sellanen megahyvä niksi jolla saa pimpit kosteiksi, sellainen että "kun mies sanoi ja teki tuolla tavalla niin pilluni oli räjähtää himosta". No?

Tuore ihastus?

Luulis että räjähtää aika helposti, en muista tätä aikaa muunlaisena ku että sillon kyllä oli menoa.

Vähän aikaa seukannu?

Sama ku edellinen, oikee fiilis, seksikäs mies joka tekee mulle hyvää ruokaa ja vielä siivoo pöydän ruuan jälkeen.

Haluut vaan jonkun?

En osaa sanoa, oikeanlainen ulkonäkö, hyvä tuoksu, oikeat sanat, huumori...

Avioliitto?

Sano että rakastat, älä lässytä, halaa, pussaa, pikkuhiljaa, älä näytä heti että haluut. Kosketa, sano että näyttää hyvältä.... jne.... TAI eilen esim. mies sano mulle ku olin tullu suhikusta että mun pylly näyttää hyvältä ja haluis panna. Se jotenki sytytti, yleensä meillä puhutaan rakastelusta ja muutenkin pehmommin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/239 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yhteen pelikaveriin helvetin kuumana, enkä ees tiedä miksi. Normaalisti en tunne vetoa tummaihoisia kohtaan, mutta tää jätkä ja seksi sen kanssa pyörii koko ajan päässä.

Vierailija
104/239 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 19:07"]

Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.

Lohdutti heikolla hetkellä, eli oli kohtelias ja kuunteli...

Muistan vieläkin miten lämpimältä hänen kämmenensä tuntui selkääni vasten ja miten hellästi hän silitti hartiaani. Sinä iltana ei tapahtunut mitään, mutta aamulla heräsin toivottoman ihastuneena.

Voi voi. Oon kokenut pitkän ajanjakson jossa ninenomaan mies pihtasi eikä "antanut". Ihan naurettavaa puhua, että nainen ANTAA. XD Kyllä mä ainakin vonkaan, nykyäänkin ihanassa suhteessa, jossa hyvää seksiä on ja usein.

Nainen antaa ja mies saa.. Aina niinpäin koska vain toinen pihtaa

Jos verrataan naisia ja miehiä niin miehissä on varmaan 90% vähemmän pihtaajia

Ketkä tollot tätä alapeukuttaa :D koittasitte joskus ite ymmärtää itteänne ne vaikeat lapselliset tapaukset. Onneksi nykyinen naisystävä on ollu selkeä ihan alusta alkaen eikä ole tarvinnu miettiä koska mikä on miksi huonosti tai millä linjalla se nyt on. Näitä värkkäysihmispelejä pelaavia naisia riittää pilvin pimein joille pitää olla 10 kohdan lista hole in one että voi kiinnostaa paitsi tietty jos on paksu lompakko miehellä niin tippuu lista 3 kohtaan

Vierailija
105/239 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole himottava ja haluttava. Siihen on niin monta keinoa, ja se riippuu paljon sekä sinusta että naisesta, mistä kukanenkin tykkää.

Vierailija
106/239 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän jos olisi joku patentti olemassa, olisi sen keksijä maailman rikkain ihminen. Mutta kerrotaan esimerkki oikeasta elämästä, niin aukeaa hieman tämä asia.

Minulla on kaverina mies, jonka olen tuntenut teinivuosista lähtien. Ollaan nyt nelikymppisiä. Kaverini on tänä aikana ollut se meidän porukan magneetti, joka saa aina naisen kun vain haluaa. Syy ei ole pelkästään siinä, että hän on ulkoisesti komea. Tuohon tarvitaan muutakin.

Koko tänä aikana kun olemme tunteneet, hän ei ole kertaakaan ollut itserakas tai leuhkinut kaadoillaan. Kaikki muut tuntemani miehet, jotka ovat naistenmiehen maineessa, pitävät kyllä ääntä itsestään. Kaverini on aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä, on kohtelias, ja pitää muita tasa-arvoisina. Joskus ollaan muiden kundien kanssa ihaillen katsottu vierestä, kuinka ystävällisesti hän naisia kohtelee. Ei painosta ketään, kertoo rehellisesti mitä haluaa, ja on ulospäin sen oloinen, että elämä on tasapainossa. 

Jotain tästä tyypistä kertoo sekin, että olen nähnyt kuinka häneen ottaa yhteyttä vuosien jälkeenkin eri naiset, ja pyytävät "kahville" kotiinsa. Ja ravintolassa myös nämä entiset lähestyvät poikkeuksetta kaveriani, ja aika pian poistuvat sitten yhtä matkaa jomman kumman luokse. Ja jos ravintolassa ei ole ennestään tuttuja naisia, niin kaverini kyllä poistuu paikalta 19/20 kertaa jonkun ihan hyvännäköisen misun kanssa jomman kumman luokse. Tahti ei ole hidastunut, vaikka hän on nelikymppinen. Yhä vaan uudet ja uudet naiset, paljon nuoremmatkin, haluavat viettää aikaa ja sekstailla kaverini kanssa. 

Tiedän osin saman kaveripiirin naisten juttujen takia, että osa naisista tietää toisistaan, mutta ei se heitä haittaa. Naisten mielestä XXXXX(ei paljasteta nimeä) on täydellinen mies, joka ottaa myös naiset huomioon seksin lisäksi muutenkin. Hänen kainaloon ja peiton alle halutaan aina vaan uudestaan. 

Vaikka itsekin koitan matkia näitä kaverini tapoja, niin eipä käy flaksi kuin muutaman kerran vuodessa. Hänessä kai vain on sitä jotain, ja se on aitoa. 

Eli muistakaapa äijät tästä eteenpäin, kun olette yöjalassa seuraa hakemassa:

- Älä ole liian humalassa

- Kerro rehellisesti mitä naiselta haet. Myös naiset hakevat yhden illan seuraa välillä.

- Käyttäydy kohteliaasti ja ota se nainen huomioon. 

- Katso silmiin puhuessa ja ole läsnä.

- Ole edes hetki epämukavuusalueellasi, jos vastapuoli ehdottaa jotain sellaista. Uskalla heittäytyä.

- Älä valehtele. 

- Kaikissa naisissa on jotain kaunista. Kerro se hänelle. 

Näiden jälkeen saatatte päästä siihen seksiinkin. Helposti sitä ei ole tarjolla kuin murto-osalle ihmiskunnasta. 

Vierailija
107/239 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen sen kokenu. Tuli ihan puskista, melkein säikähdin iteki. Olin jo luullut, et minus on jotain vikaa kun en ikinä kostu. Kaks ujoo ihmistä, hirveesti yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Jotenki se ulkoinen olemus, pientä leikkisää piikittelyä puolin ja toisin, tuntu et sitä oikeesti kiinnosti mun ajatukset. Ja se katse, se vaan nappas mut, aiihhh..vieläki ikävä :'(

Vierailija
108/239 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Ole biologinen matchini eli kiihottava ja oikean tuoksuinen ja henkisesti samalla aaltopituudella

>Saa heti ja helposti seksiä

Harmi juttu, ettei näitä miehiä niin hirveästi ole.

Arviolta noin kerran kahdessa vuodessa keskimäärin tulee vastaan.

Muunlaisten kanssa en sekstaile, eli millään käytöksellä, statuksella, pelkällä objektiivisesti komealla ulkomuodolla jne. ei saa mitään, vaan tuolla biologisella sopivuudella.

Vierailija
109/239 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa todella helposti. Miksi ylipäätään pitäisi nähdä paljon vaivaa ja tyytyä amatööriin jos on varaa ammattilaiseen.

Pidemmän päälle ammattilainen tulee usein myös halvemmaksi. Pienituloisen naisen kanssa parisuhteessa eläminen on todella kallista ja panolle kertyy kohtuuttomasti hintaa. Lisäksi joutuu kuuntelemaan jäkätystä ja ottamaan huomioon tunteella eläjän käsittämättömiä toiveita, ongelmia jne.

Vierailija
110/239 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan käsittämätöntä kuinka vaikeaa on asettua selälleen ja avata sakset. Kai se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu? Miksi siis pitää olla kaikenlaista ihme kikkailua ennen kuin voi nussia?

Vierailija
111/239 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin juttu on se miten naiset tekee seksistä jonkun valtakappaleen jolla ohjailla miehiä haluamaansa suuntaan ja se on ikäänku joku palkinto nykyään sen sijaan että se on hauskaa. Ihmeellistä tää nykymeno et pitää olla joku v lista ja cv kourassa niin ehkä kelpaa toiselle ja ehkä saa seksiä. Naisille seksiä ja miehiä on kuitenkin aina enemmän tarjolla. Vastahan oli tutkimus jonka mukaan naisen mahdollisuus saada match tinderissä on 11% ja miehellä 0,6%. Silti niin monet naiset aina väittää vastaan että miehellä on yhtä helppoa kaikki.. Paskanmarjat

Vierailija
112/239 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi otsikon kysymyksenasettelu jo kerro kaiken.

Mikä löpinä tuo on seksistä valtakappaleena ym? Jos ei tee mieli kyseistä miestä niin sitten en nai sen kanssa. Yksinkertaista. Kaikki ei ole haluttavia.

Tosin jos tekee kovasti mieli ja mies on mukava, puhdas ja luotettava niin saatan harrastaa kaveriseksiä. Ainakin minulla on erikseen "haluan tuota miestä" ja "haluan seksiä".

Ja ei, en "asetu selälleen ja avaa sakset". Jos tuollaista huonoa seksiä on luvassa niin teen mieluummin itse orkun itselleni.

Vierailija
113/239 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen googlausosuma vuosien taakse.

Näin miehenä voin sanoa, että multa ei todellakaan jokainen nainen saa. Esimerkiksi rumat, tyhmät, puutteellisella äo:lla varustetut ja känniset voivat mennä himaansa sormelle.

Meitä on niin moneksi. Satunnaisilta pussien tyhjennyskohteilta en ole enempiä kysellyt, mutta kertaakaan en ole viikkoa pidempään viettänyt naisen kanssa, ellei hän ole ollut korkeakoulutettu, kaunis, sivullisten huomiota kiinnittävä ja halukas.

Vierailija
114/239 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saat naisen (aidosti) nauramaan, saat siltä mitä vaan.

Vierailija
115/239 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai teille joskus on tapahtunut niin että joku mies on sanonut tai tehnyt jotain joka on herättänyt teidän himonne. Muistelkaapa nyt ja kertokaa esimerkkejä.

Miehellä oli taivutusmuodot hallussa. Ei kiihota kaikkia, mutta kielellinen lahjakkuus kostuttaa allekirjoittaneen pöksyt.

Vierailija
116/239 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa on käynyt niin, ettei tarvittu muuta kuin ensimmäinen katsekontakti.

Yhteys joko on tai sitten ei. Näistä kahdesta jälkimmäisen kanssa on nyt oltu sellaista kissa ja hiiri -leikkiä monta viikkoa ja tuntuu että räjähdän. Samoin tämä mies näyttää samalta, ja kerran hän kaappasi minut jo tuliseen syleilyyn, kun kukaan ei nähnyt... saas nähdä etenemmekö joskus sänkyyn asti. Minä olisin ihan valmis.

Vierailija
117/239 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Put a ring on it

Vierailija
118/239 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessä on oletus, että jokaiselta naiselta saisi jollakin taikakonstilla helposti. Tosielämässä se ei vaan ole ihan niin - joiltain naisilta ei saa millään, ei vaikka kehuisi, lepertelisi, maksaisi juomat ja taksit ja heittäisi muutaman takaperinvoltin. Joillekin naisille riittää, että on mukava, ok-näköinen ja antaa ymmärtää, että seksi maistuisi. Kuulun itse jälkimmäisiin, mutta olenkin tämmöinen seksinnälkäinen, helppo tapaus :p

Olisiko mahdollista opetella erottamaan, kumpaan kategoriaan yrittämäsi nainen on enemmän kallellaan?

Vierailija
119/239 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ettå on ihana ja turvallinen mies ja koskettaa hellästi esim yläselästä kävellessä ja istuu lähelle, on puhdas ja käyttäytyy niin kuin ihminen ihmisen kanssa eli keskustelee, kuuntelee ja katsoo silmiin.

Jotta seksiin asti päästään niin pitåå tietenkin olla vetovoimaa toiseen ja sitä ei voi väkisten luoda, joko sitä on tai ei eikä ilman vetovoimaa ole järkeå mennä sånkyyn.

Sitten kun on edetty seksiin asti niin sitä mies 'saa' helposti lisåä kun huomio minutkin seksisså eli rakastelee minun kanssani eikä r.unkkaa itseään minuun.

Eli ap: ei ole oikotietä onneen. Me naiset olemme hmisiä.

Ps: toisin kuin miehillä niin hyvä ulkonäkö ei ole naisilla listalla edes ihan alkupäässå. Toki se on plussaa mutta me emme ole pinnallisia niin kuin miehet ovat.

Vierailija
120/239 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hyvä ulkonäkö on kyllä listalla aika alkupäässä, jotta voin kiinnostua. Oman "tasoiseni" ulkonäkö. Sanoisin, että sitä helpommin saa mitä kivempi ja seksimielessä kiinnostavampi mies on ja mitä pahemmassa puutteessa nainen on. Eli ainakaan seksielämäänsä tyytyväisiltä naisilta ei saa niin helposti kuin sellaisilta, jotka kaipaavat edes jotain säpinää. Mutta kiva täytyy olla, että sellaisiltakaan naisilta saa. Riippuu millaista seksiä naisen kanssa haluat, joitakin kiihottaa tietysti myös vaaralliset ja sadistiset miehet, mutta ne ovat harvoille turn on. Joillekin kelpaa vain toiset naiset. Joillain on toisenlainen seksi mielessä. Riippuu siis ihan siitä millaista naista etsit ja millaista seksiä haluat harrastaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi