Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus menestyksestä :(

Vierailija
26.04.2010 |

Meidän perheellä on asiat kohdallaan: komea hirsi talo hyvällä alueella, kaksi Audin uutta maasturia (q5 ja q7), harrikat kesäksi, merkkivaatteita (Esprit, hilfinger, Burberry, Gant ) , Thaimaan matkoja jne jne.

olemme huomanneet että kavereilla on aina tarve arvostella autoja saastuttaviksi, thaimaata juntiksi, hirsitaloa vanhan aikaiseksi jne.

Eikö vois nauttia et menee kivasti!!??

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun Burberry-ladyn Harrikan selässä. Kyllä siinä voisi ruutupaita lepattaa... Heh.

Ja ihanko "Hilfingerin" vaatteita käytät? Mulla on jokunen Hilfigerin vaate kaapissa, mutta ei ne mielestäni ole merkkivaatteita. Ja Esprit ei varsinkaan.

Vierailija
62/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä köyhien kanssa seurustelemaan. Rikasta seuraa, vaan niin paska puheet loppuu.

Rikkaat vaeltaa Kilimanjarolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä puolestani luulen, että olet vain niin käsittämättömän vastenmielinen ihminen, että arvostelu johtuu täysin siitä. Kai ymmärrät, että harva hankkii talouteensa maastureita, vaikka rahaa olisi kuinka paljon, koska ne nyt ovat turhia ja saastuttavia. Tiedän lukuisia varakkaita ihmisiä, jotka ovat varakkaita, jopa rikkaita, mm. naapurini, jossa mies on lentokapteeni ja rouvakin hyväpalkkaisessa työssä ja silti heillä on yksi auto ja rouva kulkee pääosin fillarilla.

Vaikutat todellakin äärimmäisen sivistymättömältä ja piittaamattomalta ihmiseltä. Jotenkin vaikuttaa, että kuulut niihin, jotka jättää tyynesti maasturinsa invapaikalle (juttua tästä ilmiöstä ollut Hesarissa, jota tuskin luet). Mutta voit toki tämänkin kritiikin laittaa kateuden piikkiin.

Vierailija
64/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kadehtisin,jos joku on päässyt elämässä pitkään terveenä ja menettämättä ketään läheistään/lastaan.

Vierailija
65/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka luulee muiden olevan aina kateellisia kun jotain negatiivista sanotaan. Esim. Marika Fingerroosin mielestä naiset ovat hänelle kateellisia, anna mun kaikki kestää. Ja nuo merkit eivät kyllä ole mitään oikeasti varakkaiden merkkejä ja autot tosiaan saastuttaa. Harmittaako vaan kun muut ihmiset eivät ihaile samoja asioita kuin te? Todennäköisesti tuttusi saavat teidän kustannuksellanne vain kunnon naurut!

Vierailija
66/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta yhteensanojen kirjoittaminen erikseen on yksi junteimmista asioista, minkä tiedän (poislukien tietysti lukihäiriöiset, joille se on ymmärrettävä erhe tiettyyn rajaan saakka). Menee jopa hirsitalon ja katumaasturin ohitse. Nousukkailta kuulostatte, rahaa vasta ensimmäisessä polvessa?

ps. epäilen tätä kuitenkin provoksi.

Vierailija
67/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellänne ole oikein mikään kohdallaan:( Et kai oikeasti kuvittele, että joku luulisi noiden mainitsemiesi asioiden tuovan onnea kenellekään.

Minulle onnea on terveet lapset, hyvät ihmissuhteet korkeatasoisten ihmisten kanssa, jotka eivät omista maastureita, olivat sitten rikkaita tai eivät. Jostain ihmeen syystä tuntemilleni varakkaille ihmisille ei kukaan ole kateellinen - johtuisikohan siitä, että varakkuudestaan huolimatta kantavat kortensa kekoon maapallon säästymisestä jälkipolville ja välttäen täten tarpeetonta ökykulutusta.

Mutta totuushan on se, että henkisesti köyhä sakki (eli ns. nousukkaat, joilla rahaa, mutta ei sivistystä) ökyilevät statussymboleilla, kuten maasturi, Thaimaan reissut tai lasten merkkivaatteet.

Vierailija
68/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku, joka kadehtii ylettömästi mainitsemiaan asioita ja pitää niitä avaimena onneen. Lykkyä tykö, koita mennä vaikka opiskelemaan lisää, niin pääset parempaan ammattiin ja voit saavuttaa taloudellisesti edes joitain himoitsemiasi asioita.

Vierailija
69/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei olla ehkä koulutettuja mutta bisnekset pyörii silti ja enemmän tulee rahaa kuin lääkäreillä tai ekonoomeilla. Eikä olla peritty vaan omilla bisneksillä tienattu. Ehkä sekin ärsyttää ihmisiä kun on toimivaan bisnekseen lähtenyt mukaan.

Pää asia kai kummiskin on että ite nautitaan, ukko tuli just hommista ja lähetään kohta Harrikoilla gruisailemaan kun on niin kiva ilma.

Vierailija
70/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun... Jos on PÄÄ ASIA (heh), että ite nautitte niin miksi valitat täällä? Ja minä olen muuten köyhä kotiäiti, joka ei halua kaappiinsa Espritiä. Sitä kun on kaikilla enkä ole mikään teini enää. Sinun mielestäsi olen varmaankin vain kateellinen, vai? :) Hauskaa.

Vierailija
71/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä, että on rikastunut omalla työllään, mutta sen menestyksen korostus on aika junttia. Varsinkin kun ne "menestyksen merkit" ovat tätä luokkaa.

Vierailija
72/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä insinööri/ tradenomi pariskunta ja varmaan tosiaan suvun ekat ylioppilaat :D Vielä kun olis varaa noihin Burberryn vaatteisiin, niin heti mentäis audeilla gruisailemaan. Ja voi sitä kateuden määrää, apua..

Vierailija
73/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vaikka kärsii itse lapsettomuudesta, niin kyllä sitä aina ymmärretään, jos se ei jaksa iloita ja nauttia parhaan kaverin viidestä vuoden välein syntyneestä lapsesta. Joten koittakaa rikkaat paskat kestää se toisten harmitus tai kateus, jos itse joutuu syömään vain puuroa, menkää vaikka terapiaan. Eikä täällä sitä paitsi kuka tahansa voi rikastua, ei ihmiset ole yhtä älykkäitä päästäkseen esim. lääkikseen.

Vierailija
74/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sekin ärsyttää ihmisiä kun on toimivaan bisnekseen lähtenyt mukaan.

Veikkaisin GNLD tai vastaava?

Tunnen kautta rantain muutaman tyypin tästä bisneksestä ja juuri nämä "merkit" ja "mallit" tuntuu olevan tärkeitä mainittavia missä vaan liikutaan. Vähän... noh.. juntin kuuloista. Eikä kyllä käy kateeksi.

Ps. Paljonko maksoivat Matkaopasohjemalle, että muutaman jakson saattoivat hehkuttaa "mahtavia bisneksiään" ja "yhteishenkeään".

Vierailija
75/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kai se on mistä rahat tulee kunhan tulee. Ja sinun mielestäsi voi olla juntiia, aika monelle kadehtimisen ja tavoittelun kohteita. Vai olisivatko ne pihlajan marjat vaan happamia ketulle...;)

Vierailija
76/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen nauruun...

Vierailija
77/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama kai se on mistä rahat tulee kunhan tulee. Ja sinun mielestäsi voi olla juntiia, aika monelle kadehtimisen ja tavoittelun kohteita. Vai olisivatko ne pihlajan marjat vaan happamia ketulle...;)

vaikka huoraamalla tai hyväuskoisia höynäyttämällä? verkostomarkkinoija on aika matalalla mun top200 ammattiarvostuksessa. juuri kurtisaanin ja lomaosakekauppiaan jälkeen.

Vierailija
78/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä siitä tyylistä. Monihan esittää rikkaampaa kuin mitä on, velkarahoilla.Minä en ainakaan kadehdi sinua. Eipä ole velkaakaan.

Vierailija
79/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kateus ja v****uilu pitää ansaita! Tämän kun muistaa niin alkaa vaan naurattaan nuo kateelliset ihmiset!

Vierailija
80/112 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy kun ei olla itse kekkastu mitään mistä saisi niin hyvät rahat. Toivottavasti vaan pidät pään kylmänä ja jalat maassa, sillä kateellisten panettelemana tuskin on kiva olla ja se tosiaan pitää ihan itse ansaita ;-)

Mihin ihmeeseen te tarviitte kaksi noin hienoa saastuttavaa autoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä