Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus menestyksestä :(

Vierailija
26.04.2010 |

Meidän perheellä on asiat kohdallaan: komea hirsi talo hyvällä alueella, kaksi Audin uutta maasturia (q5 ja q7), harrikat kesäksi, merkkivaatteita (Esprit, hilfinger, Burberry, Gant ) , Thaimaan matkoja jne jne.

olemme huomanneet että kavereilla on aina tarve arvostella autoja saastuttaviksi, thaimaata juntiksi, hirsitaloa vanhan aikaiseksi jne.

Eikö vois nauttia et menee kivasti!!??

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On silti turha toivoa, että sen sanoma menisi perille ap:n kaltaisille moukille :/! Jos lapsuuden perheessä on tienattu 50t euroa vuodessa ja miehen kanssa 250t euroa, niin johan se jo varakkaaksi ihmisen tekee :D! Pieneen mieleenkään ei voisi mahtua, että jotkut oikeesti varakkaat tienaavat sen reilun miljoonan ja päällekin vuodessa. Näitä minä vasta kutsun varakkaaksi.

Rikkaita on sitten ihan vaan ne, joita Forbes listoillaan julkaisee :)!

Vierailija
2/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on muuten ihan totta. Nousukkaat tekevät tuota kyllä, kuten ap:kin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei varakkaita ja sivistyneitä ihmisiä kadehdita, koska heidän piireissään "brassailu" tapahtuu henkisillä arvoilla, esim. kulttuuritietämyksellä. Se ei taas ole varsinaisesti kadehdittavaa pääomaa, ihailtavaa ennemminkin.

Ap:n nousukaspiireissä taas kadehditaan, koska ollaan tasolla, missä henkisillä arvoilla ei ole merkitystä vaan ollaan ikään kuin vasta laskeuduttu puusta ja juuri kaiken maailman ökytavara on tavoittelemisen arvoista. Ja sitten joku moukka vihertää kateudesta, kun kaverilla on 15 mönkijä pihamaallaan. Eli ehkäpä ap:n kaverit tosiaan kadehtivat ap:ta. Voisin kuvitella, että ns. roskasakkipiirissä se on ihan tyypillistä .

Vierailija
4/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi kyllä haukkua ystävän vaatevalintoja, uutta taloa saatikka autoja. Mulle on itseasiassa ihan sama mitä ystävät omistaa, ei meillä asiat niin huonosti ole että ketään tarvitsisi kadehtia. Ehkä miettisin, että ei ole järkevää tuhlata rahaa kahteen uuteen samanlaiseen autoon. Mutta kukin hassaa rahansa niinkuin itse haluaa...

Vierailija
5/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttäisi, jos joku hankkisi maasturin ja jos olisi kaveri, niin sanoisin mielipiteeni suoraan. Mieheni saa valita työsuhdeautonsa vapaasti, eikä otettaisi maasturia perheesee, vaikka maksettaisi. Ylipäätänsä koko maasturien myyntihän on laskenut kuin lehmänhäntä - se ei taatusti johdu jengin köyhtymisestä vaan auton leimautumisesta nousukkaiden ökyilyleluksi, ns. peniksenjatkeeksi ja junttiautoksi, mikä taas johtuu ko. autojen epäekologisuudesta. Eli varsin moni ei tosiaan halua ko kapinetta, vaikka rahaa olisi niin, ettei paskalle taivu.

Vierailija
6/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä siis on tuo bisnes jossa naitatte thaikkunaisia suomalaisille maalaisjunteille..

Vierailija
7/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutaan maan rikkaimpaan viiten prossaan, mutta ei haluta näyttää sitä. HAH.

Jos fyffeä oikeasti löytyy, sitä myös käytetään. Ihan turha verhoutua jonkun ekologisuuspaskan taakse. Ison premium-maasturin ostaisitte, jos pelimerkkejä olisi. Taitaa se verokalenteri olla vain omassa mielikuvituksessa.

Avaaja ei ehkä ole sieltä hillityimmästä päästä, mutta mitä sitten. Jalustalle itseään nostava sivistyneistö on ainakin yhtä vastenmielistä porukkaa.

Vierailija
8/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

75:een:)

Vierailija
9/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. myös kateuden kohde

Vierailija
10/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miettisin, että ei ole järkevää tuhlata rahaa kahteen uuteen samanlaiseen autoon. Mutta kukin hassaa rahansa niinkuin itse haluaa...

Ei oo edes samanlaiset: mulla on Q5 ja ukolla Q7. molemmat toki kaikilla herkuilla ilmastoinnilla, automaatti vaihteistolla, isoilla aluilla, nahka penkeillä, sähköikkunoilla, cruicella jne jne. Mustia väriltään!!! ;D

Vierailija
11/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et koskaan tajua mitä sulta puuttuu niin pysyt onnellisena :-)

t:rikas

Vierailija
12/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdistelmä. Juuri tuo, että "pihasta löytyy autoa, moottoripyöriä ja mönkijöitä" kertoo kaiken.

peesi. Ja joku voi miettiä myös lasetmme tulevaisuutta. tai sitä että heillä ei ole tulevaisuuutta kun me käytämme kaiken.

oletko ihan varma, että ystävälläsi ei ole tilillä rahaa mutta haluaa elää ekologisesti?

tai oletko varma, että hän ei ole itse valinnut esim. osa-aikatyötä tai kotiäitiyttä ja näin itse valinnut köyhyyttä ja pitää sitä parempana kuin oravanpyörässä juoksemista?

Vierailija
13/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kun Tuksu ja Fingeroos?

Jessus. Mitä järjen köyhyyttä. Kaikkea se leipä elättää.

Vierailija
14/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ap:n luettelemia. Enemmän kahehdin ja ihailen, jos joku on päässyt tosi pitkälle (esim. professoriksi alalla, jolla on paljon kilpailua, saa Nobelin palkinnon tms.) Materiaaliset jutut ei jaksa yhtä paljon kiinnostaa.

MUTTA: AP:lla on sikäli pointti (vaikka en pitänytkään hänen tyylistään), että on monia ihmisiä, jotka eivät osaa suhtautua sivistyneesti toisiin, vaan joko piilovittuilevat tai moralisoivat toisia heidän elintapansa vuoksi. Se on mielestäni tosi ällöttävää ja sivistymätöntä! Jos jollakulla on saastuttavia maastureita niin asia on mielestäni ongelmallinen, mutta en mä nyt lähde sitä heille itselleen suoraan tai epäsuoraankaan sanomaan!

Vierailija
15/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi kyllä haukkua ystävän vaatevalintoja, uutta taloa saatikka autoja. Mulle on itseasiassa ihan sama mitä ystävät omistaa, ei meillä asiat niin huonosti ole että ketään tarvitsisi kadehtia. Ehkä miettisin, että ei ole järkevää tuhlata rahaa kahteen uuteen samanlaiseen autoon. Mutta kukin hassaa rahansa niinkuin itse haluaa...

itse ymmärsin ap:n aloituksesta että ystävä on vain kertonut auton saastuttavan ja elämäntavan olevan ympäristölle haitallinen, eikä haukkuvan ystäväänsä.

Vierailija
16/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ap:n luettelemia. Enemmän kahehdin ja ihailen, jos joku on päässyt tosi pitkälle (esim. professoriksi alalla, jolla on paljon kilpailua, saa Nobelin palkinnon tms.) Materiaaliset jutut ei jaksa yhtä paljon kiinnostaa. MUTTA: AP:lla on sikäli pointti (vaikka en pitänytkään hänen tyylistään), että on monia ihmisiä, jotka eivät osaa suhtautua sivistyneesti toisiin, vaan joko piilovittuilevat tai moralisoivat toisia heidän elintapansa vuoksi. Se on mielestäni tosi ällöttävää ja sivistymätöntä! Jos jollakulla on saastuttavia maastureita niin asia on mielestäni ongelmallinen, mutta en mä nyt lähde sitä heille itselleen suoraan tai epäsuoraankaan sanomaan!

miksi ei saa sanoa jos sen tekee ystävällisesti?

Vierailija
17/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielelläni junttinousukasbrassailijaökyilyjäegoautoilija ynnä muuta.

Henkisillä arvoilla brassailijat ovat sen sortin porukkaa että enpä halua heihin kuulua.

Ei. Ei ole ensimmäistäkään mönkijää pihalla eikä tule mutta maastoauto ja urheiluauto on. Ja niitten tehoreservejä hyödynnetään ahkerasti.

Että vetäkää itsenne hirteen vaan kaikki ekohihhulit!

Vierailija
18/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei varakkaita ja sivistyneitä ihmisiä kadehdita, koska heidän piireissään "brassailu" tapahtuu henkisillä arvoilla, esim. kulttuuritietämyksellä. Se ei taas ole varsinaisesti kadehdittavaa pääomaa, ihailtavaa ennemminkin. Ap:n nousukaspiireissä taas kadehditaan, koska ollaan tasolla, missä henkisillä arvoilla ei ole merkitystä vaan ollaan ikään kuin vasta laskeuduttu puusta ja juuri kaiken maailman ökytavara on tavoittelemisen arvoista. Ja sitten joku moukka vihertää kateudesta, kun kaverilla on 15 mönkijä pihamaallaan. Eli ehkäpä ap:n kaverit tosiaan kadehtivat ap:ta. Voisin kuvitella, että ns. roskasakkipiirissä se on ihan tyypillistä .

just näin. moni henkisesti paljon saavuttanut tohtori jne ei edes huomaa mitään materiaa. vain öykkärit ja ahneet ja tyhmät rahankahmijat näitä tavoittelevat.rahaa voi jokainen saada, mutta oppiarvoja ei. rahaa saa teettämällä muilla ilmaiseksi työt ja ottamalla itse voiton. maailma on väärällään ihmisiä ojtka antavat vaikka keuhkonsa tai vuorokauden kaikki tunnit leivänpalasta. rikastua voi jokainen jos on tarpeeksi ahne ja paska ihminen. sellainen joka tappaa lapsen kunhan saa itselleen miljoonien päälle 5 euroa lisää.

sen sijaan oppiarvoja ja sitä että nauttii pienestä ja pärjää vähällä, se ei onnistu kuin viisaimmille ja parhaimmille ihmisille.

Vierailija
19/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkojen kohdalla. Lomalentoja vai reittilentoja ensimmaisessa luokassa? Varallisuus on niin suhteellista.

Vierailija
20/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lelut ja herkut on velkarahalla ostettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi