Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kateus menestyksestä :(

Vierailija
26.04.2010 |

Meidän perheellä on asiat kohdallaan: komea hirsi talo hyvällä alueella, kaksi Audin uutta maasturia (q5 ja q7), harrikat kesäksi, merkkivaatteita (Esprit, hilfinger, Burberry, Gant ) , Thaimaan matkoja jne jne.

olemme huomanneet että kavereilla on aina tarve arvostella autoja saastuttaviksi, thaimaata juntiksi, hirsitaloa vanhan aikaiseksi jne.

Eikö vois nauttia et menee kivasti!!??

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muuta oikein nauttisivat teidän "menestyksestä" eli normaalista elintasosta. Ehkäpä he eivät kaipaa elämältä samoja asioita kuin te? Osaatteko te nauttia muiden saavuttamista, heille tärkeistä asioista? Vai tuotteko esiin vain oman elämänne hienoutta? Niinhän se on että oikeasti rikas on hiljaa varoistaan, nousukas tiedottaa ympäriinsä, miten hyvin menee...

peesi. jos omat arvot ovat muussa kuin rahassa, niin ei kai kukaan nauti toisten maastureista, jos ne vielä kaiken lisäksi ovat väärin tulevaisuutta ja lapsiamme kohtaan.

nautitko ap itse siitä, että toinen osaa olla vaan kotona, ei tarvitse ajaa maasturilla ostamaan espritiä tunteakseen elävänsä ja saavuttaneensa jotain? nautitko siitä, että toinen haastaa itsensä henkisesti? opettelee soittamaanuuden vaikean kappaleen, lukee tohtoriksi, saa oppiarvoja, opiskelee kykyjensä äärirajoilla eikä edes huomaa sinun taloa tai maasturia paitsi jos tuot ne esiin?

miksi kenenkään pitäisi nauttia toisen menestyksestä, jos itse ei tavoittele samaa?

Vierailija
22/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n lelut ja herkut on velkarahalla ostettu.

Mitä sitten vaikka ovatkin??!!

ei NYKY MAAILMASSA eletä niin että jokaista pikkuhankintaa säästetään 30-w ja sitten ostetaan. Minä ja ukko halutaan elää tässä ja nyt.

Ajella hienoilla autoilla ja Harrikoilla.

Lentää JUMBOLLA Thaimaaseen.

Asua näyttävässä hirsi linnassa.

Pukeutua kalliisiin merkki vaatteisiin.

Te voitte ihan rauhassa opiskella vaikka professoreiksi mutta se taas ei kiinnosta meitä. Enemmän iloa tuosta tavarasta on. Vai voiko sillä oppiarvolla ajaa OMALLE mökille Leville?

PS. Vietämme myös paljon aikaa lasten kanssa kun bisnekset eivät enää vie kuin muutaman tunnin per pvä. Myös seksi on parempaa kuin sinulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tule tänne valittamaan kaveristasi? Jos häntä kiinnostaa eri asiat niin miksi hänen pitäisi NAUTTIA siitä että te ajatte sinne Leville? Hanki samaa kaliiberia kaverit jotka nauttivat toisten ryöstämisestä ja tappamisesta ja perse homeessa makaamisesta toisten rahoilla.

ap:n lelut ja herkut on velkarahalla ostettu.

Mitä sitten vaikka ovatkin??!! ei NYKY MAAILMASSA eletä niin että jokaista pikkuhankintaa säästetään 30-w ja sitten ostetaan. Minä ja ukko halutaan elää tässä ja nyt. Ajella hienoilla autoilla ja Harrikoilla. Lentää JUMBOLLA Thaimaaseen. Asua näyttävässä hirsi linnassa. Pukeutua kalliisiin merkki vaatteisiin. Te voitte ihan rauhassa opiskella vaikka professoreiksi mutta se taas ei kiinnosta meitä. Enemmän iloa tuosta tavarasta on. Vai voiko sillä oppiarvolla ajaa OMALLE mökille Leville? PS. Vietämme myös paljon aikaa lasten kanssa kun bisnekset eivät enää vie kuin muutaman tunnin per pvä. Myös seksi on parempaa kuin sinulla!

Vierailija
24/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitäkin.

Vierailija
25/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paidat noin 5 €/kpl

Farkut 20-30 €/kpl

Neulepaidat 15-30 €/kpl

Toppatakki 30 €

Kevättakki 30 €

heti joku älähti espritistä ja Audeista.

Ottaako koville!!??

Vierailija
26/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se auta jos SYNNYT huonompiälyisenä, vammaisena, sokeana, kuurona tms. silloin sinulla on huomattavasti vaikeampaa menestyä elämässäsi. Tai jos sairastut masennukseen tai muuhun sairauteen yms. näitähän on vaikka kuinka paljon tositarinoita, missä ihmisen elämä ei ole mennyt niin kuin piti.

Suomessa on paljon kateutta maaksi jossa on ilmainen koulutus jne. Täällä ei voi syyttää kuin itseään, jos ole menestynyt ja onnistunut hankkimaan kaikkea luksusta. Tietty, se on vain maallista. Perheonnea ja muuta ei saa rahallakaan. Mullakin on kaksi turbo quattroa pihalla, ihana vaimo, pari rakasta lasta. Koulutusta on vaikka muille jakaa. Palkatkin ovat kohdallaan ja kaikki ovat terveitä. On kotihifiä sun muuta sälää.

Silti, olen ihan varma, että olisi ylettömän onnellinen myös, vaikkei mitään olisikaan. Mistäkö tiedän? Kun olemme kaiken ansainneet omalla työllämme, aloitimme ihan tyhjästä. Olimme silloinkin onnellisia, vaikkei mitään sälää ollutkaan.

On toisaalta koomista, että ihmiset ovat kateissaan jostain maallisesta mammonasta. Ja huvittavaa on sekin, että he luulevat, että siitä tulee onnelliseksi.

Vierailija
27/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille jotka haukkuu kirjoitus taitoa: onko kivempaa osata yhdyssanat (menikö oikein?) kuin ajaa jommalla kummalla uusista cittareistamme? niinpä niin... Alkaisikohan jo riittää?

Noh noh. Meillä ainakin on ihan kiva auto itselläkin. Silti osaan yhdyssanat, eivät nääs ole toisiaan poissulkevia juttuja ;)

Mistä tuli mieleen:

Samalla rahalla olisi voinut ostaa vaikkapa jonkun Audi A6:n isolla koneella ilman tyyppimerkintöjä.

Onkohan muuten tyyppimerkittömällä MB E-farkulla sama vaikutus? Siis että luullaaan sivistyneesti kalliiksi kulkuneuvoksi? Meillä kone ei kyllä ole kovin iso (220CDI) :D

Vierailija
28/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy kaapista kirpparilta ostettujen vaatteiden seasta uusi Hillfigerin lasten body, en tiennytkään että kuulun johonkin eliittiin! Wuhuu, bileet!

Vierailija
29/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistysta eika oikeinkirjoitusta.

Saa menestyä, mutta jos menestys karkottaa kaverit, kannattaa katsoa peiliin.

Meillä on kallis asunto Helsingin kantakaupungissa ja olemme menestyvä pariskunta (meillä pukeudutaan kivoihin vaatteisiin, mutta lapsille kelpaa Lassiekin ja mulle H&M, ei olla merkkiuskollisia päästä varpaisiin). Koskaan ei kukaan meidän ystävämme nälvi meille rahastamme tai menestyksestämme, koska käyttäydymme normaalisti emmekä nosta itseämme jalustalle ja käymme kirppiksillä ja kokkaamme tavallisia ruokia emmekä kiinnitä omiin tavaroihimme ja omistuksiimme kummempaa huomiota.

Vierailija
30/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,2-litrainen on kyllä keskimääräistä paljon isompi

????

Entäs AMG-mallin 6,3 -litrainen sitten?

Vierailija
31/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkeellisine virheineen, että olet niin uskomattoman tyhmä ihminen, että tulet vielä menettämään omaisuutesi jollakin kämmäyksellä.

Tekstisi kertoo myös, että koet aivan käsittämätöntä alemmuudentunnetta "oppinutta väestöä" kohtaan ja kompensoit sitä säälittävällä leuhkimisella. Olet niin kertakaikkisen onnettoman oloinen ihminen, että lähimmäisesi säälivät sinua, eivät kadehdi.

P.S. Professoriksi ei opiskella ja "maa" taipuu maa-maahan.

Vierailija
32/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulle korkeakoulututkinto ja jatko-opiskelu tuottavat valtavaa tyydytystä. Olen myös erittäin onnellinen ihminen, sillä minulla on ihanat lapset ja onnistunut avioliitto. Kaikki tämä huomioon ottaen, olen ap:n mittareilla silti pelkkä ressukka, sillä kuljen polkupyörällä töihin näin kesäaikaan ja talvella bussilla. Palkka on alle keskipalkan, mutta se riittää elämiseen ihan hyvin.

Näin sitä näkee taas omankin elämänsä ihan uudella tavalla. En ole lainkaan käsittänyt olevani säälittävä kadehtija.

Vierailija
33/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinkieltäsi auttavasti kirjoittaa?

Henkisesti köyhä ihminen, jonka onni löytyy tavarasta, on pohjimmiltaan onneton, vaikka yrittää muuta esittää. Säälin sinua ja perhettäsi syvästi.

Vierailija
34/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosannilla pyörittäisit mitään "tuottavaa bisnestä". Taitaa se olla isäntä teillä, joka bisnestä pyörittää ja sinä keittelet kahvia ja otat välillä pomolta suihin.

Vierailija
35/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo on sun elämän onnellisuus tekijät niin sääliksi käy!!!!! Tuo ei ole oikeaa onnellisuutta koska elämässä on tärkeää vain materiaali...

Vierailija
36/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä minulle korkeakoulututkinto ja jatko-opiskelu tuottavat valtavaa tyydytystä. Olen myös erittäin onnellinen ihminen, sillä minulla on ihanat lapset ja onnistunut avioliitto. Kaikki tämä huomioon ottaen, olen ap:n mittareilla silti pelkkä ressukka, sillä kuljen polkupyörällä töihin näin kesäaikaan ja talvella bussilla. Palkka on alle keskipalkan, mutta se riittää elämiseen ihan hyvin.

Näin sitä näkee taas omankin elämänsä ihan uudella tavalla. En ole lainkaan käsittänyt olevani säälittävä kadehtija.

No olipa hyötyä opiskeluista joo... Mistä noita humanisteja oikein tulee?

Vierailija
37/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulosannilla pyörittäisit mitään "tuottavaa bisnestä". Taitaa se olla isäntä teillä, joka bisnestä pyörittää ja sinä keittelet kahvia ja otat välillä pomolta suihin.

ei rahan tekemiseen älyä tai viisautta tarvita. pelkästään ahneutta ja itsekkyyttä. pitää olla valmis käyttämään muita hyväkseen.

työn teolla rikastuu vaan ei omalla. sellainen joka on valmis käyttämään muita hyväkseen. teettää halpamaissa ilmaiseksi lasten orjatyönä ja tuo tänne. näin on aina rikastuttu.

isot kartanot suomessa on tehty toisten vereslihalla. suurta käsityötä vaativat isot talot, peltojen ojat jne. kaikki toisten selkänahasta.

rikas voi olla vain selainen, joka on ahne ja paha ja ottaa muilta. teettää muilla työt itse ottaa voiton.

ap:n mies on takuulla aivan yhtä tyhmä kuin vaimonsa.

Vierailija
38/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellette jaa iloa. Jos tuotte hyviä tuliaisia ja lainaatte autoanne tai kuskaatte kavereita, niin sitten voivat iloita. Jos vaan jankutat, miten hyvin teillä menee, niin ainakaan minä en jaksaisi olla tuollaisten kaveri. Kuulostat todella pinnalliselta ja omaa napaa tuijottavalta tyypiltä.

Vierailija
39/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellette jaa iloa. Jos tuotte hyviä tuliaisia ja lainaatte autoanne tai kuskaatte kavereita, niin sitten voivat iloita. Jos vaan jankutat, miten hyvin teillä menee, niin ainakaan minä en jaksaisi olla tuollaisten kaveri. Kuulostat todella pinnalliselta ja omaa napaa tuijottavalta tyypiltä.

aivan. kaverin pitäisi olla joku äiti teresa jotta hän NAUTTISI kun kaverinsa kuluttaa rahaa itseensä. Aika outoa ja mautonta vaatia toista NAUTTIMAAN kun itse matkustelee levillel ja makaa kotona miehen kanssa ja leveilee moottoriajoneuvoillaan.

Vierailija
40/112 |
27.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei varakkaita ja sivistyneitä ihmisiä kadehdita, koska heidän piireissään "brassailu" tapahtuu henkisillä arvoilla, esim. kulttuuritietämyksellä. Se ei taas ole varsinaisesti kadehdittavaa pääomaa, ihailtavaa ennemminkin. Ap:n nousukaspiireissä taas kadehditaan, koska ollaan tasolla, missä henkisillä arvoilla ei ole merkitystä vaan ollaan ikään kuin vasta laskeuduttu puusta ja juuri kaiken maailman ökytavara on tavoittelemisen arvoista. Ja sitten joku moukka vihertää kateudesta, kun kaverilla on 15 mönkijä pihamaallaan. Eli ehkäpä ap:n kaverit tosiaan kadehtivat ap:ta. Voisin kuvitella, että ns. roskasakkipiirissä se on ihan tyypillistä .

just näin. moni henkisesti paljon saavuttanut tohtori jne ei edes huomaa mitään materiaa. vain öykkärit ja ahneet ja tyhmät rahankahmijat näitä tavoittelevat.rahaa voi jokainen saada, mutta oppiarvoja ei. rahaa saa teettämällä muilla ilmaiseksi työt ja ottamalla itse voiton. maailma on väärällään ihmisiä ojtka antavat vaikka keuhkonsa tai vuorokauden kaikki tunnit leivänpalasta. rikastua voi jokainen jos on tarpeeksi ahne ja paska ihminen. sellainen joka tappaa lapsen kunhan saa itselleen miljoonien päälle 5 euroa lisää. sen sijaan oppiarvoja ja sitä että nauttii pienestä ja pärjää vähällä, se ei onnistu kuin viisaimmille ja parhaimmille ihmisille.

Rikastua ei voi jokainen. Eikä rikkaat ole ahneita ja paskoja. Tosi hirveää tekstiä!! Jos oikein mietitään, niin ne halpatuotteet ne eniten riistää pieniä kiinalaissormia ja intialaissormia. Ja Suomessa tuotetut tuotteet maksaa maltaita joita köyhillä ei ole vara ostaa.

Sinänsä siinä olen samaa mieltä että on hienoa että osaa pysyä kohtuudessa kulutuksen suhteen. Mutta ei raha tee ihmisestä pahaa tai ahnetta. Kyllä ihmisen pitää olla viisas ja ahkera jos aikoo rikastua. "Ahneus ja paskaus" viestissäsi kertovat vain kateudesta jota tunnet sinua varakkaampia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän