Hikoiluongelma ja paidan haisevat kainalot...vinkkejä!!
Kärsin todella ärsyttävästä ongelmasta. Hikoilen jonkun verran kainaloista...en nyt sanoisi, että ihan hirveästi, mutta mielestäni paljon kuitenkin. Deodoranttia käytän. Ihan perus Rexonaa. Ongelma on se, kun paidan kainalot kastuvat ne alkavat haista tosi pahalle. Ja tämä haju ei lähde pesussa pois...vaan sitten käy niin, että kun laitan paidan pesun jälkeen päälle ja niiden ei tarvitse kuin vähän kastua hiestä niin ne jo löyhkäävät hirveälle. Millä tämän hien hajun saisi paidasta pois. Kun ei olisi varaa ostaa joka käyttökertaa varten uutta paitaakaan ja tämä ongelma kun ilmenee jo muutaman käyttökerran ja pesun jälkeen. Ja muutenkin suositelkaa hyvää Deodoranttia :) Kiitos avusta!!!
Kommentit (52)
Sitä, kun laittaa niin ei tarvitse dödöä välttämättä ollenkaan pariin viikkoon.
Täällä myös yksi, joka vannoo tuon pesuun laitettavan pallon nimeen! Enkä ole mikään jälleenmyyjä tai vastaava. Pallo vie hajut mennessään. Erityisesti jumppa/liikuntakamat, joissa on lyckraa, saa pallon kanssa hajuttomiksi. Ennen juuri lyckraa sisältäneet vaatteet olivat niitä lemupesiä, joita yritin epätoivoisesti desinfioinnein ja ylikuumin pesuin yms. saada hajuttomiksi - tuloksetta. Enää ei ole tuon pallon käyttöön oton jälkeen ollut ongelmia!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2010 klo 00:25"]
Sitten alkaa pukata hajua vaikka nivusista jos jännittäminen tms aiheuttaa hikoilua
[/quote]
Ei tee sitä että hikoilu siirtyisi minnekkään muualle. Tänään just asiaa botoxpistoja antavan lääkärin kanssa asiaa selvittelin.
Teho tosin heikentynyt parin vuoden käytön jälkeen. Sitten vielä lisäksi aamulla laitan jotain dry stickkiä (tosin hakusessa raikas tuoksu eikä mikään markettien hyttysmyrkky.) Huuhteluun käytän etikkaa. Kissanpissalta haisee minunkin kainalot joskus :-( Olisi niin kivaa olla puhtaan raikkaan tuoksuinen.
ekat kerrat kun tuota laittaa, nii ntuntuu että kainalot on tulessa. Mutta älä huoli, kainalot tottuu siihen. Paidat kannattaa olla jotain huonoja sillä se on niin voimakasta että syövyttää paidan rikki muutaman käytön jälkeen...
Eikö teistä ole epämiellyttävää, kun hiki tulee sitten jostain muualta kuin kainaloista, kun noita dödöjä käyttelee? Mulla ainakin valui hiki selästä ja kasvot alkoivat hikoilla. Yksi vinkki hikoiluun on vähentää kahvinjuontia.
ekat kerrat kun tuota laittaa, nii ntuntuu että kainalot on tulessa. Mutta älä huoli, kainalot tottuu siihen. Paidat kannattaa olla jotain huonoja sillä se on niin voimakasta että syövyttää paidan rikki muutaman käytön jälkeen...
Täällä kans yks superhikoilija. Ite oon huomannu, että hiki haisee pahemmalle jos syön sipulia/valkosipulia/voimakkaita mausteita. Onko muut huomannu samaa? Näitä välttämällä voi vähän estää hajuja. Aco 72h käytössä välillä ja rexonan uutta mineralia nyt kokeilussa. Garnier mineral oli aika turhake!
Mulla on kanssa nyt toi Rexona, mutta musta se ei kovin hyvin toimi. Aiemmin oli Rexonan aloe vera body response roll-on, joka toimii ainakin mulla. En tiedä vähentääkö hikoilua, mutta ainakaan ei haise.
Etikkaliotus tepsinee vaatteiden kainalohikeen.
Kannattaa juoda runsaasti vettä, niin hiki haisee miedommalta.
Suosittelen luonnonmateriaaleista tehtyjä vaatteita. Tekokuituiset haisevat helpommin hielle.
Hiki ei haise pahalle mutta hikoilen kainaloista tosi paljon. Käytän Batsia ja Torria.
Ongelmana on kainaloista värjäytyneet paidat. käytän laadukasta puuvillaa mutta en saa keltaisia läikkiä pois paidoista. onko vinkkiä millä ne saisi pois? olen kokeillut vanishia, se ei auta.