Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hikoiluongelma ja paidan haisevat kainalot...vinkkejä!!

Vierailija
24.04.2010 |

Kärsin todella ärsyttävästä ongelmasta. Hikoilen jonkun verran kainaloista...en nyt sanoisi, että ihan hirveästi, mutta mielestäni paljon kuitenkin. Deodoranttia käytän. Ihan perus Rexonaa. Ongelma on se, kun paidan kainalot kastuvat ne alkavat haista tosi pahalle. Ja tämä haju ei lähde pesussa pois...vaan sitten käy niin, että kun laitan paidan pesun jälkeen päälle ja niiden ei tarvitse kuin vähän kastua hiestä niin ne jo löyhkäävät hirveälle. Millä tämän hien hajun saisi paidasta pois. Kun ei olisi varaa ostaa joka käyttökertaa varten uutta paitaakaan ja tämä ongelma kun ilmenee jo muutaman käyttökerran ja pesun jälkeen. Ja muutenkin suositelkaa hyvää Deodoranttia :) Kiitos avusta!!!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en mielestäni hikoile kovin paljoa, mutta paidat ovat haisseet vuosia. Olen kokeillut Vanishia, etikkaa, soodaa ja kaiken mitä on keksitty ehdottaa. Apteekin dödöistä ja antiperspiranteista jäi paidan kainaloon sellainen eltaantunut makea haju, en osannut päättää oliko se parempi vai pahempi kuin hien lemu.

Toistaiseksi toimivin dödö on Rainbow-merkkinen o_O

Ja nykyään pesen kaikki paidat 60 asteessa. Kuudessakympissä pesemällä olen saanut pelastettua jo pari menetetyksi luultua tapaustakin.

Vierailija
22/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy stressiin. Lomalla en ole samanlainen kissanpissanhajuinen haisuli.

Kokeilin nyt ketjun innoittamana sappisaippuaa kainaloihin. Tuo vesijuttu voisi myös toimia. Juon vain mustaa kahvia päivät pitkät. Ehkä pullo vettä auttaisi muutenkin jaksamiseen.

Kiitos kaunis kaikille vinkeistä.

Mulla oaras antiperspiranttiyhdistelmä (deodorantit eivät pidä) on Nivean ja Biothermin antiperspiranttien vaihtelu.

Olen aivan hurjan herkkäihoinen, mutta noita siedän hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut myös että viskoosipaidat haisee helposti sekä ihonmyötäiset.

Joskus olen paitaa liottanut etikkavedessä ennen pesua, on auttanut.

TÄytyisi kokeilla tuota vanishia myös. Tai sappisaippuaa.

Vierailija
24/52 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti paras hajunpoistaja on Lavilin-deodorantti. Sitä myydään Tallinnan Virukeskuksen Kaubamaja-liikkeessä. Löytyy siellä ihan dödöhyllyiltä. On pieni noin neliön muotoinen paketti. Maksaa kymmenisen euroa ja kestää todella kauan. Täysin luonnontuote. Keksin itse tämän aikoinaan ollessani Israelissa, sillä tuote on sieltä kotoisin. Lavilin ei estä hikoilua, vaan jotenkin ihmeellisesti poistaa hiestä hajun. Tuotetta pitäisi tosiaankin myydä Suomessa, se on niin ylivoimainen. Lavilinilla on sitten vielä erikseen dödö erittäin hikoileville jaloille. Jos joskus kokeilette Lavilinia, pliis kirjoittakaa tänne palstalle mitä piditte.

(Suomessa myytävistä Rexona Maximun Protection pitää hienhajun jokseenkin hyvin, kunhan pesee kainalonsa kerran päivässä ja lisää ainetta.)

Vierailija
26/52 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hikoiluun Lavilin-nimistä (voi lukea myös haLavilin) israelilaista luonnontuotedödöä. Voitti jonkun vuoden maailman luontaistuote-kilpailun.

Hikoilen itse Erittäin runsaasti. Lavilin ei estä hikoilua, mutta poistaa hajun. Sitä tarvitsee laittaa vain kerran tai kaksi viikossa. Pitää hienhajun poissa kerralla jopa 7 päivää, kolme päivää mulla aina vähintään.

Olin paniikissa kun Lavilin loppui (olin ostanut sitä Israelista), mutta sitten sain tietää, että sitä myy Kaubamaja-tavaratalo Viru-keskuksessa Tallinnassa. Käyn sieltä ostamassa, yksi purkki maksaa noin 10 euroa ja kestää kuukausia.

En tajua, miksi tätä tuotetta ei tunneta paremmin eikä myydä Suomessa. On ihan ylivoimainen hienhajun poistaja.

Vierailija
27/52 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja riittävän kuumalle pesulle. 40 astetta ei riitä kaikkeen likaan! Monet 40 asteen pesua vaativat vaatteet kestävät jopa 90 asteen pesun, mutta eivät toki kaikki. Ainakin värit saattavat muuttua ja vaatteet vähän kutistuakin...

Sappisaippuaa saa hieroa paidan kainaloihin ihan reilusti, mutta ei se hirmuja maksa.

Vierailija
28/52 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin jo lähtee haju ja pysyy kainalot kuivina.. uskomattoman hyvää ainetta.

Vierailija
29/52 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle laitetaan kerran vuodessa botoxia kainaloihin. en hikoile mistään muualta. aiemmin meni paitoja pilalle vaikka miten, sellaista paniikkihikeä se oli..nestettä ei haissut miltään ensin mutta sitten just kissankuselta myöhemmin. mikään noista ei auttanut minua kun hieman ja kainalon iho oli rikki ärsytyksestä, jos paniikki iski tiesi et paita oli entinen.

voin sanoa että on hintansa väärtti!!!

Vierailija
30/52 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan omat palstat?

Vierailija
31/52 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa kirvellä. käyttö lopetettava, jos niin tekee. Kainaloita ei saa muutamaan päivään ajella ennen käyttöä ja tuotteen laitettaessa kainaloihin on kuivuttava TÄSIN ennen kuin lasket kädet alas. Tämän jälkeen ei paidat "syövy". Tehokaan ei heikkene, jos pidät välillä pidemmän tauon tuotteesta.

Vierailija
32/52 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen hikoiluun Lavilin-nimistä (voi lukea myös haLavilin) israelilaista luonnontuotedödöä. Voitti jonkun vuoden maailman luontaistuote-kilpailun.

Hikoilen itse Erittäin runsaasti. Lavilin ei estä hikoilua, mutta poistaa hajun. Sitä tarvitsee laittaa vain kerran tai kaksi viikossa. Pitää hienhajun poissa kerralla jopa 7 päivää, kolme päivää mulla aina vähintään.

Hinta 19 e purkki + toimituskulut.. Kandeiskohan tilata..? Kun juurikin tuohon hajuhaittaan etsin minäkin apua

Olin paniikissa kun Lavilin loppui (olin ostanut sitä Israelista), mutta sitten sain tietää, että sitä myy Kaubamaja-tavaratalo Viru-keskuksessa Tallinnassa. Käyn sieltä ostamassa, yksi purkki maksaa noin 10 euroa ja kestää kuukausia.

En tajua, miksi tätä tuotetta ei tunneta paremmin eikä myydä Suomessa. On ihan ylivoimainen hienhajun poistaja.

Vierailija
33/52 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmän myyjän yhteystiedot saat yrityksen nettisivujen kautta

www.homcare.fi

Siellä on myös nestemäinen pesuaine White, joka saa pyykin pysymään raikkaana.

Vierailija
34/52 |
21.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitähän laitetaa illalla puhtaisiin ja kuiviin kainaloihin, ja pestään pois aamulla. Niiden kainaloiden kannattaa antaa kuivua ihan kunnolla ja kaikessa rauhassa, pelkkä pyyhekuivaus ei auta. Jos kaunalot ovat kosteat niin se aine kirveltää ihan jumalattomasti. Sinä yönä kun ainetta laittaa kainaloihin kannnattaa kaapista kaivaa se kaikkein huonoin vanha t-paita yöpuvuksi.

Itse käytän absolut torria noin puolentoista viikon välein, ja sitten normaalisti päivitäin jotain alumiinitonta deodoranttia. Tällä hetkellä suosikki on sebamedin fresh.

Vierailija
35/52 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hikoiluni alkoi kolmetoistavuotiaana - se ei siis ole vaihdevuosivaiva! Allergia antiperspirantteja kohtaan lisääntyy koko ajan.

Puseroni kainalot haisivat 60 asteen pesun ja kaikkien (!) pesuainekokeilujen jälkeen heti pesukoneesta otettuna kuin kissanpissa! Olen kysynyt neuvoja pesuun jopa tutkimuslaitoksesta - eivät neuvot tehonneet.

Käytän nykyään antiperspirantin päällä talkkia, se auttaa kainaloita pysymään kuivana. Ja lopulta löysin puseroilleni - kaikki ovat puuvillaa (huom!) avun: SWIPE BALL, siis ketjussa mainittu hopeapallo.

Muuten käytän tahroihin sappisaippuaa, mutta hikeen ja hien ja dödön yhdistelmään sekään ei tehonnut.

kokeilkaapa ruokasoodaa pyykin joukkoon ja sillä voi myös pestä kainalot ja haju häviää!!!

Vierailija
36/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nää keskustelijat onkin vauvoja???

Missä säädetään kuka saa keskustella vauvoista tai vaikka hikoilusta.

Vierailija
37/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesussa. Joskun jos oikeuin pahat hajut on niin 90 asteen pesuun olen laittanut. Menee taas pitkään enne kun rupeaa uudestaan haisemaan.

Vierailija
38/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinokuituvaatteet haisee nopeammin kuin luonnonkuitu, ehkä myös hiostavat enemmän.

Vierailija
39/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei iho kestä Triple Drytä joten pakko käyttää "miedompia" aineita. Tavallisesta kaupasta violetilla korkilla varustettu Garnierin Deodorant Mineral (Ultra dry) toimii kuitenkin aikalailla täydellisesti mulla. Saman sarja muut kuin tuo Ultra dry eivät ole ollenkaan yhtä tehokkaita.

Vierailija
40/52 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä käytän toppeja pitkähihaisten alla ja pitkähihaiset aina mahdollisimman ilmavia tai löydähköjä kainaloista.

Hajuun auttaa se, että epiloin karvat heti pois (ennen sheivasin joka toinen päivä), juon paljon vettä ja mahdollisimman vähän kahvia(pari kuppia kahvia, vähintään 1,5L vettä).

Yksikin päivä että on kainalokarvaa ja juon paljon kahvia enkä muista vettä juoda niin hiki haisee :x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän