Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostaako pillunnuolenta kalun?

Vierailija
18.09.2013 |

Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:

Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".

Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee itelläni ellei jotain erikoista joka vaikuttaa negatiivisesti. Etenkin jos nainen selvästi viestii että nauttii, häpeilemättä ja ehkä vähän agressiivisestikin. Aivan parasta jos sen verran estoton että nk istuu naaman päällä, jos tässä asennossa voin hänelle antaa kunnon orkut niin laukean todella vähäisestä stimulaatiosta itsekin. Tässähän tuli mieleen ensimmäinen kerta kun vihdoinkin sain silloisen tyttöystäväni antaumuksella tähän, taitaa olla...18 vuotta sitten. Kun minä siinä sitten tyytyväisenä vain makasin hän kysyi että mitä, eikös hoideta sinullekin? -Ei ku mäkin taisin tulla jo...

...Noniin, nyt rupes tekee mieli taas... ja ketään ei oo talossa paitsi minä...kiitti vaan.

Vierailija
62/128 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla seisoo kunnolla kun annan vaimolle suuseksiä. Eikä ole ongelmia seisokin kanssakaan , varsinkin kun kuulen hänen nauttivan. Meillä suuseksi kuuluu lähes aina osana petipuuhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun nuolen muorini vaginaan niin työnnän samalla käteni ämmän perseeseen ni johan alkaa akka laulaa!

Vierailija
64/128 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 16:56"]

Kyllä minun mieheni kiihotuu kovast suuseksiä minulle antaessaan, ja myös toisinpäin kun minä annan, kiihotun.

[/quote]

Näin on näppylät. Minua kiihoittaa nuolla ja käsitellä vaimoni pillua miten milloinkin. Siihen liittyy kyllä joskus fantasiakin, jos toinen-nainen ottaisi samalla suihin. Mutta muuten kyllä hoidan vaimoni pillun niin hyvin kun on mahdollista. Mutta kun vaimoni käy käsittelemään kulliani niin ei varmaankaan löydy parempaa imuttajaa ja nuolijaa kun hänM50+.

Vierailija
65/128 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen kalu lerpahtaa jos nuolee pilluani pimeässä. Mutta jos on valot tai kesä niin kalu seisoo vaikka puoli tuontia!

Miehet on visuaalisia, eli jonkunlaista katsekontaktia pilluun ja nauttivaan naiseen niin kyllä seisoo!

Vierailija
66/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousee se, jos kiihottuu puuhasta

Vierailija
67/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhemmalla iällä kalu ollut puolikova nuolemaan lähtiessä, mutta kiima ja kovuus nousee tappiin siinä vaiheessa kun vaimon orgasmi alkaa lähetä.  Kalu pamahtaa kovaksi silloinkin, jos huomaan vaimon heti alussa värähtävät joka lipaisulla ja olevan jo valmiiksi kiimassa.  Mutta jos mennään perusrutiinin kautta, että alun sormettelun ja halaamisen jälkeenkin pillu ei ole vielä oikein heräännyt, niin sen aistii myös kaluni, eikä seiso, vaikka olisi seissyt heti alussa.  Silloin kalu herää vasta kun vaimo alkaa olemaan kiimainen.  Suuseksiorgasmin jälkeen vaimo aina imuttelee jo kivikovana seisovaa kaluani hetken aikaa, ennen kuin aletaan naimaan.  Nuorempana seisoi aina koko ajan heti alusta lähtien, kun tiesi saavansa pillua. Vanhempana ei seiso aina heti, vaikka olisi ottanut puolet 50mg tabusta.  Itse asiassa tuosta syystä tabut hankinkin, kun tuli monesti väsy pitkään kestäneen nuolemisen aikana, eikä enää kalu jaksanutkaan seistä vaimon orgasmin jälkeen. Loppui kunto kesken.  Harmitti itseäni ja vielä enemmän vaimoa.  Yritin jopa silloin ehdottaa, josko olisin välillä vain nuollut vaimolle orgasmin, muttei kelvannut. Siksi ratkaisin ongelman hakemalla tabuja.  Olen aina rakastanut pillun ja orgasmien nuolemista, joten siitä ei ole kyse.  Välillä orgasmit on niin tiukassa, että aikaa menee ja kunto loppuu kesken.  Mutta se kestää minkä kestää.  Puolikas tabu on poistanut seisokkiongelmat ja antanut varmuuden, joten silläkin on merkitystä, kun ei tarvitse ressata enää. 

Vierailija
68/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin märkä valuu kun esim imen miestä tai suutelen, koskettelen. Syvä rakkaus ja kiihotus toiseen sen tekee. Ja kyllä meillä miehellä seisoo kun nuolee ja koskettelee minua. Lisäksi naisen on vaikea rentoutua suuseksissä, jos samaan aikaan koskettelee miestä. Eli ei näin. Ilmankos ne orgasmit jää saamatta. Jos miehelläsi ei seiso kun nuolee, onko se muka vakavaa? Kyllä se seisokki sieltä tulee kun on tullakseen, mutta kesken sun rentoutumisen sen aika ei ole jos ei itsestään seiso.

Vierailija
69/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lerppakulleja täällä on kun ei pillusta muna nouse!?😂

Vierailija
70/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen lerppakulleja täällä on kun ei pillusta muna nouse!?😂

Kun samaa pillua on 5000-6000 kertaa nuollut, niin ei ole enää uutuuden viehätystä, eikä pillukaan ole heti kiimassa enää yhtään sen enempää kuin kalukaan.  Samaa siksi, että hyvästä eläväisestä  ja anteliaasta  pillusta ei ole kannattanut luopua. 

Vierailija
71/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa, seisooko se koko nuolennan ajan, mutta ainakin siitä kun tulen täristen miehen naamalle. Eli saan kyllä heti kivikovan kalun sisääni, kunhan olen tärinästä toipunut. 😬

Vierailija
72/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulli kovana kuin kivi! Kärkikin märkänä ja boxerit vaihtoon, mikäli sattuu olemaan jalassa. Muutenkin saan seksissä suurimman nautinnon naisen nautinnosta!

Vierailija
73/128 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolison kiihottuminen ja orgasmi saavat kyllä kullin kovaksi, mutta pelkkä nuoleminen ei enää. Nuorempanahan sitä alkoi seistä jo pelkästä ajatuksesta että olisi seksiä tarjolla.

Vierailija
74/128 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 42v. ja sillä alkaa seistä heti kun hilaudun viereen eli juurikin kun tietää että ois pimppaa tarjolla. Ihanaa! Ja yhdessä oltu yli 20v.

Vierailija
75/128 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pillusta.

Vierailija
76/128 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v harrastettu. Nostaa lähes aina varsinkin kjn vaimo näyttääolevan mukana ja käskee. Jos kakkosen ympäristöön eksyn touharitki valuu. Se vaan on kiellettyä aluetta.

Vierailija
77/128 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu jos naisella roikkuu huulet että karvat niin ei....

Vierailija
78/128 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jatketaan sitte tätä juupas eipäs väittelyä täällä kun koko ajan joku haluas nostss tämän topikin ylös. Eli ei kiihota nuoleminen. Naisen pitää tehdä jotain munalle jotta se seisoo.

Mua kiihottaa naisen nuoleminen. Oikeasti mua kiihottaa suunilleen kaikki mitä naisen kanssa voi tehdä. Kun oikein on naista nuollut niin siitä saa itsekkin aika pahuksen hyvää oraalia. Naiset ei halua jäädä huonommiksi. Jos annat naiselle hyvää niin mahdollista että saat parempaa.

Haukkumalla ei mikään parane. Mä pyrin esimerkillä näyttämään sitä mitä haluan toiselta. Lopuksi heitän oikein vouhotuksen. Olen saanut naiselta erittäin hyvää oraalia. Voin vain toivoa ettei jäänyt viimeiseksi kerraksi.

Vierailija
79/128 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä itse pysty olemaan löysänä siinä tilanteessa, mutta toisaalta mulla kumppanit vaihtuvat aika usein. Jos olisin ollut joskus saman naisen kanssa esim. yli 3 vuotta, niin voi olla ettei siinä enää jaksaisi aina seisoa.

Vierailija
80/128 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopee seisokki kirjoitti:

20v harrastettu. Nostaa lähes aina varsinkin kjn vaimo näyttääolevan mukana ja käskee. Jos kakkosen ympäristöön eksyn touharitki valuu. Se vaan on kiellettyä aluetta.

Harmi, ettet pääse näyttämään taitojasi. Nautin äärettömästi, kun mieheni nuolee kakkososastoa.. ja sama toisin päin. N41