Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitä sain

Vierailija
05.07.2015 |

Olemme mökillä ja viime yönä kuulin ja näin kun mieheni ja paras kaverini harrastivat suuseksiä. En jotenkin jaksa suuttua heille. En ole miehelleni antanut mitään yli vuoteen. Kaverillakaan ole aikoihin ollut miestä. Toivottavasti nauttivat toisistaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtari. Ihan oikein sulle.

Vierailija
2/5 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo mutta vastaanpa kuitenkin.

Tässä tapauksessa pettämistä voi sanoa miehesi osalta osittain ymmärrettäväksi, mutta ei se silti oikein ole (ainakaan salaa tehtynä). Minkä takia et ole "antanut"? Haluatteko jatkaa suhdetta vai pistää poikki? Olisiko esim. pariterapia tarpeellista? Keskustelkaa asiasta. Jos et tunne oloasi suuttuneeksi, siitä voi tulla muutakin kuin suoraa huutoa ja puolustelua.

Kaverinkin kanssa kannattaa jutella. Eipä tyyppi kyllä varsinaiselta tosiystävältä vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sun ppitäis vaan antaa heille lupa nussia. Olisivatpahan molemmat tyytyväisiä. Jos kerran ennemmin jatkat pihtaamista kuin pidät omistas huolta tai lähdet leikkiin mukaan.

Vierailija
4/5 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä mua vaivaa. Olen keskustellut lääkärien kanssa,mieheni kanssa ja vaikka kenen. Multa on vain mennyt kiinostus koko seksiin. Olen yrittänyt masturboida,ei auta. Mieheni vika tämä ei ole. Siksi pystyn hyväksymään sen mitä tekivät.ap

Vierailija
5/5 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän asiassa sitten ole mitään ihmeempää. Kerro miehellesikin, että näit ja juttu on ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän