Nostaako pillunnuolenta kalun?
Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:
Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".
Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D
Kommentit (128)
Kyllä seisoo mutta jos pidempään nuolee niin saattaa laskea
Mää huudan heti, että vemputa kullia, jos alkaa laskemaan. Yleensä menee perille ja akka alkaa raastaan kalua.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]
Haluaisin etenkin miesten, ja miksei myös naistenkin, kommentteja ja kokemuksia seuraavanlaisesta aiheesta:
Miehelläni ei ala seisomaan, kun hän antaa minulle suuseksiä. Eli jos aloittelemme hommia ja hän alkaa antaa minulle suuseksiä, hän ei itse kiihotu samalla. Jos esileikin alussa kalu on puolijäykkänä, se todennäköisesti laskee kokonaan suuseksin aikana. Muuten kyllä kiihottuu esimerkiksi kun sormettaa minua, hieroo tissejä, pyllyä, tai muuten hyväilee. Kuusysissä muna kyllä pysyy pystyssä kun hän saa samalla suuseksiä. Olen pari kertaa ottanut tämän puheeksi, ja miehen kommentti on vain, että "tarvitsisi itse koskettelua samalla".
Eli miehet, miten teillä homma toimii? Onko naiselta suihin ottaminen niin kiihottavaa, että muna nousee / pysyy pystyssä? Aiempien kokemusteni mukaan näin on, mutta ei ilmeisesti kaikkien kohdalla. Itseäni vähän häiritsee se, että useinhan miehillä nyt seisoo milloin missäkin, mutta miksi ei miehelläni suuseksiä antaessa. Haluan kovaa munaa suoraan suuseksin jälkeen! :D
[/quote]Kyl minulla ainakin seisoo pillun pusuttelun aikana ja jälkeenki ;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="19.09.2013 klo 18:32"]
Kyllä siinä lerssi lerpahtaa, kun naisen avointa, visvaista haavaa rupeaa nuolemaan.
Tussut vaan maistuu kaikki aivan kuvottaville, ja haju kuin mädäntyneessä silakassa.
[/quote]
Voi sua raukkaa! Tiesitkö, että nykyään voi ainakin suuremmissa kaupungeissa ihan turvallisesti tulla ulos kaapista?
Jos suuseksi kestää pitkään ja se alkaa olemaan konemaista niin tällöin kalu laskee. Sitten kun nainen alkaa olemaan laukeamaisillaan niin kalu yleensä alkaa taas seisomaan.
joo, ei kyllä pillun tai maku kiihota. vielä ainakaan.
enemmin tykkään katella 69ssä tms kostuvaa tavaraa kuin sitä lutkuttaa.
pari ylimääräistä latauspäivää vois tehä ukolle gutaa, jos siis tykkäät että
kalu pomppaa napaa vasten samantein kun sinua nuolasee.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 16:56"]
Kyllä minun mieheni kiihotuu kovast suuseksiä minulle antaessaan, ja myös toisinpäin kun minä annan, kiihotun.
[/quote]
Meillä myös. Puolisoni on siitäkin haluttava kun hän haluaa että hän saa orgasmin tai kaksi. Kyllä minulla seisoo kokoajan, kerran puolisoni sanoi kun lopetin kesken, pysy nyt vaan siellä työmallas. Pakko oli jatkaa nolemista.
No ainakin minä nuolen naisen ihan loppuun asti, en tiedä mitä muut tekee. Ja kaikki ovat saaneet.
t. m-50
Ihmeellistä, kuinka nuolennassa kello unohtuu. Voi mennä tuntikin eikä sitä edes noteeraa. Paikat voivat kyllä mennä pitkässä nuolusessiossa pahasti jumiin ja puuduksiin, mutta senkin huomaa yleensä vasta nuolennan jälkeen.
Mulkku tahtoo ehtiä lerpahtamaan jo yli puolen tunnin jälkeen, mutta senhän saa nopeasti kangistumaan, kun vähän hinkkaa.
Riippuu siitä haiseeko toosa kuselle, eli pesemätön alapää on ainakin minulla 100% turn off..
Mulla kalu seisoo aivan kivikovana koko toimituksen ajan jos nuolen naiseni pillua. Aina orgasmiin asti. Naiseni myös kostuu jo pelkästä suihinotosta joten meillä toimii tämä molemminpuolin.
Mikään ei voi olla kiihottavampaa kuin polviin asti litimärkä pillu. Seisoo jo pelkästä ajatuksesta.
M39
Ei nouse vaikka pidän nuolemisesta. Johtunee siitä, että en ajattele panemista vaan keskityn nuolemiseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 13:30"]
No ainakin minä nuolen naisen ihan loppuun asti, en tiedä mitä muut tekee. Ja kaikki ovat saaneet.
t. m-50
[/quote]
Sulla on ollut tuuria, kun kohdalle on sattunut vain sellaisia naisia, jotka laukeavat nuolemisesta. Iso osa naisista ei laukea, vaikka jalkovälissä nnuoleskelisi kymmenen Brad Pittiä.
N38
Eiköhän hyvin monelle miehelle nuoleminen ole lähinnä palveluksen tekemistä toiselle. Voi siitä henkistä tyydytystä saada. Mutta jotta saisi erektion niin naisen pitäisi voihkia kovaa.....eikä sekään aina riittäisi erektioon.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2014 klo 15:08"]Todellakin pamahtaa kalu kovaksi. Mirrin nuoleminen on kiihottavinta mitä tiedän.
Varsinkin kun nainen ns. heittäytyy siihen mukaan 100%. On ilo antaa mielihyvää ja nähdä kun toinen nauttii
[/quote]
Mitäs sitten jos ei heittäydy vaan on hiljaa? Niinpä sit ei enää innosta. Kyllähän miehelle ylivoimaisesti kiihottavinta on se kun nainen tekee jotain itse miehelle ja osoittaa siten miten paljon hän pitää miehen kropasta.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 18:37"]
Todellakin seisoo ja kovaa jos pildeä saa nuolla. Tosin vaimoni on niin estoinen eikä anna juuri koskaan nuolla ainakaan selvinpäin että olen harkinnut SUUseksikaverin hankkimista. Panot voisi vaikka jättää vähemmälle jos vain olisi puolin ja toisin suuseksiä.
[/quote]
samatsanat. oikee valuu kuola nupista.. mutta kun ei prk meillä enää sa pildee nuola kerran kuussa oppuun asti ehkä.
[/quote]
Nyt on kyllä niin samanlaisia kirjoituksia sananvalinnoiltaan kaikki nämä pilluhulluiksi esittäytyneet viestit että taisivat paljastua yhden ja saman henkilön kirjoittamiksi. Voi voi, ja täällä jo luultiin että kaikki Suomen miehet rakastaa nuolemista.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 15:30"]
[/quote]
Kun keskittyy tekniseen suorittamiseen, jäykkyys helposti laskee. Käsissä sormien liikuttaminen on ihan luonnollista ja erilaiset rytmit ja pintojen koskettelu onnistuu ajattelematta sitä erikseen.
Kielen koordinaatio vaatii paljon enemmän keskittymistä, joka vie ajatuksia pois siitä tapahtumasta. Eiköhän tuo seisokin laskeminen johdu siitä, että hän haluaa onnistua. Ei kannata ajatella, että seisokki laskee, vaan tiedostaa, että hän tosissaan miettii miellyttämistä, koska haluaa tuottaa mielihyvää ihan oikeasti. Mitä enemmän koordinaatioon tulee rutiinia, sen vähemmän se vaatii keskittymistä.
Seisokki katoaa kyllä. Oikeastaan voisi jättää koko nuolennan pois, kun en pidä sitä kummoisena osana seksiä.
Kyllä meillä ainakin varttitunti menee, tosin eipä siinä kelloa tule vahdattua. Minä rakastan nuolla naiseni pillua ja pitkään.......Se tuli tosiaan nuorena jo opeteltua oikein kunnolla, erittäin hyödyllinen taito :)